Reiter

Совковий дриль ИЭ

37 повідомлень у цій темі

37 минут назад, Reiter сказал:

Дурне (мабуть) запитання:

 

крутив в руках 2 однакові дрелі 1013 (металеві). Якщо крутнути за патрон в однієї шпиндель крутиться по інерції, а в іншої майже одразу зупиняється. 

 

Як має бути і на що це вказує? 

Тот , что  крутится по инерции скорее всего не  имеет щеток или, что то сломано,поэтому  и нет сопротивления вращению.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Иванович сказал:

Тот , что  крутится по инерции скорее всего не  имеет щеток или, что то сломано,поэтому  и нет сопротивления вращению.

Щітки є, але майже сточені. 

 

Виходить чим більший опір тим краще? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, Reiter сказал:

Щітки є, але майже сточені. 

 

Виходить чим більший опір тим краще? 

Да, при условии, что подшипники и шестерни в нормальном состоянии. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, Иванович сказал:

Да, при условии, что подшипники и шестерни в нормальном состоянии. 

Ясно. Дякую. 

Ну можливо я не зовсім правильно написав. 

 

По інерції крутиться на обох. Але на одній зупиняється за 0,5 с, а на іншій за 2 с :)

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підніму стару тему.

Вирішив прміняти металеву дрель на пластикову (1022, 1035).

 

Трапляються в продажу взагалі нові, але не в тому суть.

 

Є різних років випуску і з різними ГОСТами.

 

А є ще з ТУ.

 

Вони чимось принципово відрізняються?

 

Десь читав, що є промислові варіанти і побутові.

 

Якщо так, то який ГОСТ шукати?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я думаю нічим. Все в китаї штампують. А нові в магазинах свердлять тільки до 13 мм, бо там патрон а не конус. І нормальні фірмові коштують конських грошей. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо вирішите взяти 1022, то враховуйте, що якір на неї купити неможливо!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Svin2204 написав:

Якщо вирішите взяти 1022, то враховуйте, що якір на неї купити неможливо!

Більше до 1035 придивляюсь. Випуску кінця восьмедисятих. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, Reiter написав:

Більше до 1035 придивляюсь. Випуску кінця восьмедисятих. 

Тоді зразу міняйте на ній підшипники: токар на моїй попередній роботі приносив дві чи три таких на заміну якоря, підшипники були дохлі скрізь, і на якорі (обидва клинануті), і в редукторі?. Причому у мене склалось таке враження, що ще з заводу, бо дрілі були досить чисті...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Svin2204 написав:

Тоді зразу міняйте на ній підшипники: токар на моїй попередній роботі приносив дві чи три таких на заміну якоря, підшипники були дохлі скрізь, і на якорі (обидва клинануті), і в редукторі?. Причому у мене склалось таке враження, що ще з заводу, бо дрілі були досить чисті...

Дякую за пораду. Оформив покупку. 1035 198 якогось року. Абсолютно нова.

 

Скільки читав відгуків, то пишуть, що працюють десятками років без будь-яких ремонтів.

 

Думаєте на новій дрелі всеодно треба міняти підшипники?

 

Мене взагалі ця дрель приваблює лише КМ та двоступінчатим редуктором і низькими обертами. Сучасні не мають конуса і не мають такого крутного моменту.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Reiter написав:

Думаєте на новій дрелі всеодно треба міняти підшипники?

 

Мене взагалі ця дрель приваблює лише КМ та двоступінчатим редуктором і низькими обертами. Сучасні не мають конуса і не мають такого крутного моменту.

Лишнім профілактика не буде. Але важливо міняти не на дешеву кітайчатину, а на підшипники нормальних фірм (NSK, SKF), і не з базара.

І не забудьте перевірити підшипники у редукторі; якщо не вийде їх зняти, то хоча б на люфти та щелчки.

 

Ну, щодо редуктора... В мене є 1022 іще курковая, так все одно більше діаметра 12 вона не витягує.

Пошукайте на блошихах ребір, мені, наприклад, у Одесі попалася 1305 1990р. (на 1 кВт), нульцева усього за 500 грн.

Причому лежала вона там аж дві неділі ?.

Та і у Харкові пару раз бачив і 1305, і 1206 на благбазі і на ХТЗ. Але, звісно, у сильно б/у стані. Ціну не питав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Svin2204 написав:

Лишнім профілактика не буде. Але важливо міняти не на дешеву кітайчатину, а на підшипники нормальних фірм (NSK, SKF), і не з базара.

І не забудьте перевірити підшипники у редукторі; якщо не вийде їх зняти, то хоча б на люфти та щелчки.

 

Ну, щодо редуктора... В мене є 1022 іще курковая, так все одно більше діаметра 12 вона не витягує.

Пошукайте на блошихах ребір, мені, наприклад, у Одесі попалася 1305 1990р. (на 1 кВт), нульцева усього за 500 грн.

Причому лежала вона там аж дві неділі ?.

Та і у Харкові пару раз бачив і 1305, і 1206 на благбазі і на ХТЗ. Але, звісно, у сильно б/у стані. Ціну не питав.

В мене ще э 1023 :) Але нею вручну свердлити тяжко. Мабуть більше як міксер піде.

 

В 1022 - 1035 плюс не лише в обертах, КМ. Ще й шпиндель без люфтів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку