Дядя_Уеф

Двухскоростной асинхронный двигатель и его подключение в качестве серводвигателя

45 повідомлень у цій темі

 Бляха, а я ламав собі голову як підключити другу швидкість на двохшвидкісному моторі... (і хто мені мішав то загуглити?..)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Иванович сказал:

Тут схемы 

Ой спасибо, спасибо! Теперь буду сочинять схэмку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наскільки я зрозумів то ваш верстат для згинання арматуроподібних стрижнів.

Нижче одна з нагуглених схем. Думаю щось подібне мало бути у вашому девайсі дивлячись на залишки шафи.

На схемі SB1 чомусь в описі схеми стало SQ1...

  СГА_1.JPG

 

А переключення швидкості можна зібрати на кулачковому перемикачі окремо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
52 минуты назад, kratmel сказал:

переключення швидкості можна зібрати на кулачковому перемикачі окремо.

Воно там здається так і зроблено. Якийсь там перемикач таки є, у тій шафі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відповідно тут швидке гальмування реверсом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 15.09.2020 в 22:33, kratmel сказал:

Думаю щось подібне мало бути у вашому девайсі дивлячись на залишки шафи.

Я щось не побачив на схемі арматурозгинача гальмування реверсом.

А на своєму знайшов перемикача на три положення , як перемкнути з одного крайнього у інше, швидкість збільшується у два рази.

Там ще було якесь релє напрямку на вхідному валу. Для чого воно поки що не розумію. Я його зняв,але треба поставити назад. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чи постів у темі меньше стало, чи здалося це мені?

Тут у знайомого конєчник не спрацював. Станок не зупинився. Поломало оснастку.

Так яку модельку концевика Simens використати? Хто підкаже? І як взагалі підвищити надійність цього усього?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя_Уеф написав:

Я щось не побачив на схемі арматурозгинача гальмування реверсом.

 

Кінцевик SQ2 - має два контакти - один вимикає рух згинати - другий вмикає реверс... Ось це і є гальмування реверсом - найшвидша з доступних схем - однак потребує "справжньої" мережі яка витримуватиме більше 10 номіналів струму двигуна в момент зміни напрямку двигуна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя_Уеф написав:

І як взагалі підвищити надійність цього усього?

Викинути з ящика все виробництва СРСР і поставити хоча б шнайдер з деяким запасом. Кінцевики вибрати правильні від того ж шнайдера. з металевим колеском і правильним алгоритмом - спочатку розімкнути рух вперед, а потім включити реверс (порядок спрацювання контактів в кінцевиках - визначається за його маркуванням з мануала на нього). 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя_Уеф написав:

релє напрямку на вхідному валу

- це скоріш за все реле контролю швидкості - воно має контакти що розмикаються чи замикаються в залежності від напрямку обертання. В схемі гальмування з реверсом - це реле  не дає мотору розкрутитись в зворотньому напрямку, якщо двигун зупинився.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, kratmel сказал:

один вимикає рух згинати - другий вмикає реверс..

Ого! Не думав, що такі існують. А як з термінами часу між усима ціма діями упоратися?

До речі мережа досить страшна у мене. Як десь коротить, то вуха закладає. Але автомат стоїть на 80А, а на двигуні написано 15 а номінального

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Але то на більшій швидкості. На меньшій 13а. Та й автомата можно помняти. Лічильник 100А стоїть правда. Дякую вам за слушні поради. Буду далі думати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.09.2020 в 13:51, ДЮП сказал:

Точність зупинки забезпечує геркон.

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут ще обставини прояснюються. Поперше виявилося, що швидкість процессу на меньший швидкості занадто висока, тому використання більшої поки що недоречно. Тому питання. А якщо зменшити частоту струму шляхом використання тріаків і залишати у синусоїді половину періодів напруги, а то і третину, чи четверту частину. Такий ШИМ своєрідний, але без частотника?

Хто шо про те думає? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я коли цікавився переведенням листогину в ЧПУ, першим ділом читав мануали до найбільш наближених існуючих систем. Так от, на листогини з асинхронними двигунами ставлять Estun E21:

E21-1.PNG

Там система керування заснована на зчитуванні данних енкодерів і керуванням двохшвидкісними асинхронними моторами через вихідні клеми на реле:

E21-2.PNG

Позиціонування там зроблене по принципу серваків: є коефіцієнт інерції (gain), який вказується для попадання в допуск, а також сам допуск. При налаштуванні листогина виставляється кінський допуск, тоді коефіцієнтом інерції (кількість значень енкодера до потрібного, тобто панель вимикає мотор за якусь певну меншу кількість потрібних імпульсів, які добігаються при гальмуванні) виводиться необхідна точність позиціонування, а потім виводиться погрішність до технологічно необхідної точності.

P.S. Я тоді цього не обрав, хоча таке рішення було дуже простим і ставало на рідній механіці, але зараз вважаю, що правильно зробив, самопальне ЧПУ працює не гірше заводського, продуктивність підняв в рази.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Дядя_Уеф написав:

Хто шо про те думає? 

Думаю, що найпростіший шлях - замінити 2850/1450 7кВт двигун на 5кВт 950 обертів і зібрати стандартну схему на нормальних пускачах і кінцевиках. Всякі тиристорні штуки незаводського виконання - та ще в реверсному виконанні - хибний шлях.

Зробити один раз і користуватись. Раз в два роки планово заміняти кінцевик гальмування реверсу і все буде працювати.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, kratmel сказал:

5кВт 950 обертів

Дуже дякую за ваш допис. Тим більше, що в мене є двигун на 4.0 квт. 750 об\хв , тільки він фланцевий, а потрібен на лапах. Але вал там мабуть такий самий по діаметру вала, то шків переставити , та й усе. Треба обдумати усе це.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б подивився в бік індуктивних датчиків замість кінцевиків, як у ДМ на "Лері", подивіться ще цей ролик - може щось для себе почерпнете https://www.youtube.com/watch?v=4LKlqiQrlnw&ab_channel=www.ElEnBlog.ru-блогобэлектронике

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, igor_restavrator сказал:

подивіться ще цей ролик

Дякую вам за допис. Подивився. Дещо почерпнув, хоча усе те й знав вже, але якось у сумі корисно було.

Поки що буду на кінцевиках лагодити агрегата. Почну з встановлення релє контроля швидкості, та добору кінцевиків. Упори на Т-образний паз теж треба чи понаходити, чи зробити нові. 

Треба то усе ще понаходити у своєму безкрайньому хозяйстві.

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Конечники всегда включаются последовательно со стоповой кнопкой.

Нажатие на конечник разрывает цепь, пускатель отпадает, двигатель останавливается.

Какая схема нужна для того шоб подключить конечник???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку