стани

Де можна придбати стиракрил чи бутакрил?

35 повідомлень у цій темі

Доброго часу. Питання у заголовку теми, потрібна невелика кількість такого матеріалу, на АО "Стома" в Харкові звертався, там все це є, але фасовка по 10 кг... Це для мене забагато. Орієнтовно потрібно приблизно 1кг (літр) готової суміші. Призначення- заливка направляючих каретки 1к625. Потрібно приблизно 500- 600гр, але кількість подвоїв, на випадок, якщо щось піде не так. Листові матеріали типу Зедекса не підуть, там вже до мене підготовлена поверхня під заливку, зроблені глибокі поздовжні канавки. Матеріали типу Локтайт 3474 та їм подібні поки не роздивляюсь, кілограм цього щастя коштує не дешево ( хоча по ідеї, при ремонті промислового верстату це нікого б не мало хвилювати)... Та якщо потрібно, придбаю і Локтайт, поки просто розглядаю всі варіанти, сам матеріал потрібен приблизно через місяць,  можливо більше, цікавлюсь на випередження, щоб співставити ціни та вибрати оптимальний для мене варіант.  На сайті виробника попередили про небажане використання матеріалу після строку зберігання, можливо просто перестраховуються... На фото є фрагмент поверхні бувших направляючих, на таке листовий матеріал не поклеїш...

DSC04885.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@стани в Одессе есть организация "ТОР". Я у них частенько всякое покупаю.
Позвоните им и спросите. Если есть - помогу с приобретением/отправкой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подзвонив у "Тор", але такого у них немає, кажуть, це не зовсім такий реактив, якими вони займаються,  дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Десь має бути АСТ-Т , але старий як гівно мамонта. Знайду - вділю для експерементів.

Напишіть в особисту переписку куди відправляти.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, якщо це можливо, було б непогано... Що старий- то для початку можна зробити невеликий зразок  і на ньому глянути, чи не втратив він своїх якостей. Ніколи не мав діла з таким матеріалом, Пекеліс та інші книги по ремонту його рекомендують, а от придбати в невеликій кількості не знайшов де, хоч і передивився багато сторінок та обдзвонив не одну фірму, як варіант звернувся на форум, тут станочників більше, і вірогідність що хтось працював із таким матеріалом при ремонті свого станка, не маленька... Пішов у приват писати адресу...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу всім. Відразу хочу подякувати @Андрей642 за наданий матеріал, бо знайти його у невеликій кількості виявилося не дуже легко... В цій темі хочу спробувати описати роботу з цим матеріалом, маю з ним справу вперше, тому помилки будуть, куди без них. Практичні поради по роботі з цим матеріалом  зайвими не будуть. Записи в темі можуть вестися з перервами, станок ремонтується по наявності вільного часу, але описати постараюсь все, навіть якщо результат буде негативний, бо скільки переглядав тем про ремонт станків,  про цей спосіб ремонту каретки згадують, та от на практиці я такої теми не знайшов, може погано шукав. То ж почнемо. Отримав посилку, розпакував, Андрій відразу попередив про негативні наслідки для організму при нехтуванні ТБ, тому всі роботи були на вулиці в гумових рукавичках. Перший зразок залив на чавунну пластину з невеликими насічками від різця, знежирив ацетоном, пластилін залишився від заливки каретки одного станка епоксидкою, різнокольоровий... Суміш 1:1, міряв медицинським шприцем,  є усадка, пластинка легко відірвалася шабером. Сам матеріал щільний, ламається важко, схожий на оргскло в цьону плані. Повністю не розмішався, присутні білі невеликі включення, схожі на піщинки. Пересіяти його, чи що... До речі, про ці піщинки згадується в декількох темах. Зробив на строгальному більшу насічку, залив ще раз, 1:1. Застигло, є усадка, пройшов різцем, стружка крихка, поверхня гладенька, наніс трохи мастила І-40, спробував на тертя по відшабреній частині поперечки. Результат сподобався, ковзає легко, здається, легше, чим чавун по чавуну, але без замірів динамометром це тільки моє відчуття... Відірвалось трохи важче, але тримається все одно слабо. Є два моменти з цим матеріалом, які потрібно вирішити: адгезія та усадка. З першим потрібно готувати гарно поверхню, це зрозуміло, каретка вже була простругана ще до мене, спробую обробити те, що є. А от з другим... Усадку можна зменшити наповнювачами, але тоді важко заливати каретку через невеликі отвори, та й час життя суміші короткий. Може зменшити кількість рідини, залив третій зразок 1:0,75, завтра подивимось... По описах, залишають високі литники із запасом матеріалу, але чи це допоможе, якщо суміш усядеться всередині каретки... Хоча на старому токарному каретка залита, як я вже тепер розумію, таким матеріалом, той станок у мене майже 20 років, і особливих нарікань немає, хто знає, скільки він проходив до мене... Якось же його залили, залишилося тільки вияснити, як.

DSC04896.JPG

DSC04897.JPG

DSC04898.JPG

DSC04899.JPG

DSC04900.JPG

DSC04901.JPG

DSC04902.JPG

DSC04903.JPG

DSC04904.JPG

DSC04905.JPG

DSC04906.JPG

DSC04907.JPG

DSC04908.JPG

DSC04909.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу всім. Зранку роздивився зразок, усадка від пластиліну трохи є, але зморщок і збрижів зверху немає. Значить, таки кількість рідини має значення... Відірвалося з таким же зусиллям, як і попередній зразок. Вирішив не переводити матеріал а зробити тест реальних умов заливки. Пластину простругав на строгальному, різець заточений прямокутний, а не трикутний, як раніше, канавки відповідно теж квадратної форми, триматися має краще. Пластина стала трохи з перекосом, маємо три варіанти поверхні- ледь продерта, гарно продерта та де була поперечна насічка, маємо аж залисини. За один раз роздивимось всі варіанти адгезії. Іншу чавунну пластинку ( поки підбирав чавун, який мене влаштує, трохи їх настругав) натер господарським милом та через пластинки 6мм стягнув це все струбцинами. Ущільнив автопластиліном. З боків зробив із жесті два литника, також ущільнив пластиліном. Порахував обєм в кубічних сантимертах, із запасом вийшло 198 см кубічних, трохи розчину потім залишиться... Порошку насипав 200см , рідини 145 см. у півлітрову банку. Мішається легко, не гріється, хоча казали, що нагрів має бути присутній. Мішав декілька хвилин в одному напрямі, більший обєм мішається легше, аніж малий, так здалось... Зробив помилку, витягнув паличку, потім знову вставив домішати, отримав декілька бульбашок повітря, може вийдуть, може ні- побачимо. Висновок- мішаємо до кінця, потім вже нічого там колотити, як я зрозумів... Суміш заливав із банки, мабуть з такими литниками кращий варіант, аніж через отвори, хіба що під тиском через шприц, самотоком воно мабуть густувате буде, хоча хто знає... За декілька годин отримав не зрозуміле поки явище, думав буде усадка в литниках, а відтіль навпаки випхало частину матеріалу, наче хліб зійшов... Простоїть близько доби- розберу, глянемо, як пролилось і як пристало та чи немає усадки. Пластина з насічками- верхня, так як і має бути в реальному використанні.

DSC04910.JPG

DSC04911.JPG

DSC04912.JPG

DSC04913.JPG

DSC04914.JPG

DSC04915.JPG

DSC04916.JPG

DSC04917.JPG

DSC04918.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зняв по можливості пластилін, збив підкладну пластину, трохи не дотер милом, з краю приклеїлося. Маса у литниках в порівнянні з учора здається трохи підсіла. Витягнув закладні бокові пластинки, один литник відпиляв повністю, інший  надізав до половини приблизно, щоб зламати, ламається важко. Відривати повністю поки не став, є чіткий запах рідини, може ще не пройшла полімеризація до кінця, хай трохи полежить. Простукав по наклейці, звук дзвінкий, пристало мабуть добре, але краш- тест потім покаже. На строгальному зняв верхній шар, бульбашок повітря не видно, вони залишилися в литниках, проглядаються під верхом. Цікавий матеріал, міцний, литники підуть в токарку, може десь знадобиться антифрикційна шайба чи щось схоже... В цілому я задоволений, матеріал подобається, змащений мастилом їздить по каретці непогано, на цьому поки зупинюся, всі наступні дії будуть вже зі станком. Ну а поки треба зробити якусь подобу скалок замість вала та гвинта у фартух для виставлення каретки, та втулки під них, коли це буде готово та виставлено на станку, тоді вже повернемося безпосереднью до цього матеріалу...

DSC04919.JPG

DSC04920.JPG

DSC04921.JPG

DSC04922.JPG

DSC04923.JPG

DSC04924.JPG

DSC04925.JPG

DSC04926.JPG

DSC04927.JPG

DSC04928.JPG

DSC04929.JPG

DSC04930.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу, трохи підніму тему. Перебрав фартух, зробив пару скалок із втулками, спробував для тренування  виставити все це діло відносно коробки подач та осі шпінделя- здається виходить, тільки фартух перештифтовувати до каретки прийдеться, штифтові отвори були розбиті та забиті стружкою, самих штифтів, звісно, не було... По наклейці- розділив болгаркою на три частини, третя частина була зі слабими засічками, підчепив викруткою, злетіло. Перша частина із залисинами, забив викрутку, відламалося частино, потім ламалося шматочками, окуляри надів ще до початку роботи- і правильно зробив, осколки летять здорово. Середня, друга частина із рівними канавками трималася найкраше, викрутку забивав і вподовж пазів, і поперек- ламається шматочками, але не відривається пластиною. Різкого запаху рідини вже немає. Бульбашок повітря також не видно, матеріал щільний, злам чистий. Загалом матеріал сподобався, має ходити. Висновок- адгезія залежить від механічної підготовки поверхні, одним обезжирюванням не відбудешся. Каретка перекочувала на строгальний, пази були зроблені до мене, форма- кругла, мабуть робили диском, типу як на болгарці. Відкатався по індикатору, пройшов різцем по типу відрізного по вже існуючим канавкам, придавши їм прямокутну форму. Якби  це робив спочатку, з рівної поверхні, можна було б зробити канавки ширші, але не так густо, і підрізати по типу ластохвоста кожну канавку, тоді б трималося точно навіки... Але канавки вже були зроблені часто, якби підрізав, то повідпадали б,  і зробив, як вийшло... Зняв також задню бабку, протер  станину від мастила- консерванту, поставив рівень на "літачок", прокатав,  трохи підкрутив станину на "гвинт", постоїть, перевірю ше декілька разів, щоб перед заливкою виключити кручення станини .

DSC04950.JPG

DSC04951.JPG

DSC04952.JPG

DSC04953.JPG

DSC04954.JPG

DSC04955.JPG

DSC04956.JPG

DSC04957.JPG

DSC04958.JPG

DSC04959.JPG

DSC04960.JPG

DSC04961.JPG

DSC04962.JPG

DSC04963.JPG

DSC04964.JPG

DSC04965.JPG

DSC04967.JPG

DSC04968.JPG

DSC04969.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу всім. Після вивірки станини по рівню з перевіркою через декілька днів та вивіркою фартуха з кареткою по рівнях, скалці та індикатору ( муторна робота, за один раз не впорався, фото не робив), прийшов час для заливки. Станину натер господарчим милом. Знежирив ацетоном, винісши каретку надвір, поставивши вертикально та поливаючи із пляшки новою щіточкою просто змив усе згори до низу. Отвори для змазки поперечки закрив ватою, зняв розміри, потім висверлю. Дякую Tokary.ck, він підказав використати для ущільнення по призмі і частково по плоскій направляйці мікропористий ущільнювач для дверей, це дуже допомогло, пластиліном ущільнювати в таких місцях ще те заняття... Хоча я розраховував на пластилін та зробив чотири заглушки із дерева , посадивши на пластилін у каретку, треба ж було чимось закрити ті виямки поряд із направляйками... Але ущільнювач це однозначно краще, ще раз дякую. Все інше обмазав автопластиліном, пішло півтори 300-грамових пачки. Литники робив із трубок автоамортизаторів, задню плоску думав, що не прольє, тому підготовив про всяк випадок вимиту і знежирену тубу від герметика зі шприцем та поршнем, але не знадобилось. На призмі була виламана частина каретки по отвору змазки призми, частково закрив жестю на пластилін, на місці отвору встановив литник, заодно і отвір під змазку відреставруємо. Литники також знежирив. Порахував об"єм направляйок, з запасом на литники,передня 600 см. кубічних, задня 200. Висоту у литниках разрахував близько 70мм від направляючих (вийшло трохи вище)  , може й забагато і завеликий розхід матеріалу, але залишити направляйки без підпору масою я просто не ризикнув... Було пару протічок, які оперативно закрив пластиліном, добре, що перед початком робіт надів рукавички. Ну і респіратор, при двох відкритих дверях запах дуже різкий, хоча колотив суміш надворі, заносив тільки заливати. Колотив двома заходами, на кожну направляючу окремо. Постоїть пару діб, спробую здвинути з місця, глянемо, що з того всього вийшло...

DSC04971.JPG

DSC04972.JPG

DSC04973.JPG

DSC04974.JPG

DSC04975.JPG

DSC04976.JPG

DSC04977.JPG

DSC04978.JPG

DSC04979.JPG

DSC04980.JPG

DSC04981.JPG

DSC04982.JPG

DSC04983.JPG

Змінено користувачем стани
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вчора зняв майже весь пластилін, сьогодні зранку домкратом і упорами із підручного матеріалу здвинув каретку з місця, зняв передні литники, зняв та перекинув каретку, задні литники зрізав пилкою по металу. Передні литники мають однорідну усадку, задні чомусь зверху мають рідину, вчора була як желе, сьогодні застигла. На строгальному зрізав приливи та прорізав по центру направляйки для призми канавку для змащування. Отвори поки не свердлив, ще потрібно пришабрювати поперечку, буде в них сипатись сміття... Потім досвердлю. Не дивлячись на різницю в литниках, матеріал на направляючих одинаковий. Поверхня направляючих призми як із бульбашками повітря, спеціально підібрав такий ракурс та освітлення, щоб було максимально видно, на плоскій такого немає. На дотик гладенькі. Думаю поки залишити як є, бульбашки в глибині, спробував продавити- не вийшло. Причину не знаю, суміш, час змішування та кількість рідини однакові... Залишки пластиліну змив антисіліконом. Встановив на станину, зробив невеличкі литники навколо отворів домкратних гвинтів, залив, через деякий час зрізав полотном та протер антисіліконом залишки пластиліну. Постоїть, зніму, змажу та спробую переміщення по станині та встановлення гвинта і вала, що я там навиставляв...

DSC04988.JPG

DSC04989.JPG

DSC04990.JPG

DSC04991.JPG

DSC04992.JPG

DSC04993.JPG

DSC04994.JPG

DSC04995.JPG

DSC04996.JPG

DSC04997.JPG

DSC04998.JPG

DSC04999.JPG

DSC05000.JPG

DSC05001.JPG

DSC05002.JPG

DSC05003.JPG

DSC05004.JPG

DSC05005.JPG

DSC05006.JPG

DSC05007.JPG

DSC05008.JPG

DSC05011.JPG

DSC05012.JPG

DSC05013.JPG

DSC05014.JPG

Змінено користувачем стани
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені результат подобається, бульбашки повітря можуть бути через те що заливали з двох боків і повітрю яке знаходилось під супортом не було кудою вийти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заливалося в центральний литник, якраз щоб уникнути скупчення повітря, суміш вийшла спочатку з лівої ( ближчої) сторони, потім справа. Весь цей час розчин лив так, щоб не було розриву потоку суміші та не підхопило повітря. У центральному суміші було більше, потім у всіх литниках вирівнялося, на тому й закінчив. Підхоплення повітря старався уникати, не розумію, звідки бульки... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не сильно в теме с этим полимером, но вставлю свои 5 копеек..

Как мне кажется, для лучшей адгезии полимера, поверхность чугуна лучше протравить кислотой (серной или соляной, с концентрацией 10-20%), это создаст микрошероховатость, за которую полимер будет лучше держаться, так же, возможно, надо сверлить отверстия с резьбой (а может и без нее), которые создадут что-то типа якорей.

На счет пузырей, тут может быть два основных варианта появления их в массиве полимера (на сколько я понимаю, они именно в массиве?) - первый  вариант, это пузыри которые получились при смешивании компонентов и они устраняются путем вакуумирования массы перед заливкой, второй вариант, это нагрев массы в объеме во время реакции, это можно устранить с помощью охлаждения, охлаждать надо всё, детали, исходные компоненты перед смешиванием, смесь перед заливкой.. Возможно охлаждение частично уменьшит усадку за счет более медленной полимеризации...

Змінено користувачем PiroMAN
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу. Крім декількох видів епоксидок, із полімерами для заливки раніше не стикався взагалі, це перший досвід. На контрольному зразку такого не було, тому й повторив все, як на ньому: пропорцію, час змішування, висоту литників. На плоскій, здається, такої кількості бульбашок немає. Їх більше на призмі. Різниця між цими двома- об"єм суміші, в три рази. Ну і форма, плоска проти конусної. Форма я думаю не впливає, а от об"єм... Кількість маси могла дати більшу температуру. Охолодження мало вистачити від маси станини та каретки, хіба що льодом ще обкласти чи вуглекислотний вогнегасник застосувати, та то все вже мабудь занадто... Про вакуумування чув, але як його робити- не знаю, можливо це моє упущення, потрібно булло вивчити предмет та підготуватися якісніше.  Адгезія здається нормальна, звук при простукуванні накладок дзвінкий, пустот чи непроливів, думаю, не залишилось. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Таки не дають спокою ті бульбашки... Поїхав у майстерню, зняв каретку, перекинув. Гладка вчора поверхня сьогодні була не такою рівною, як вчора, ледь відчутні пальцем, але перепади були. Взяв шабер. Ті бульбашки виявилися не глибокими, глибина мабуть 0,05- 0,07мм, не міряв, більші мабуть не будуть, нігтем заледве можна зачетити. В глибині матеріал, здається, монолітний, повітря не видно. Зійшла легенька "шкірка", коли протягнув пару разів шліфованою заготовкою швидкоріза. Все не зійшло, деякі бульбашки залишились, та я і не наполягав. Якби знав, можна було б залишити якусь десятку запасу на пришабрювання. Ще один варіант цього явища, мабуть, найбільш імовірний- господарське мило, про яке писав Пекеліс та яке продається сьогодні мабуть таки дуже різні... Те, старе, по пам"яті, було трохи сухішим, чи що, а теперішнє більш пластичне, як мені здається... Може й вступило в реакцію з розчином стиракрилу, мило лужне, хто зна, яка там реакція була. Тим більше, що на плоску направляючу я наніс мило одним рухом, а по призмі провів декілька разів, форма там складніша, мила мабуть потрапило більше. Та це все мої припущення. Така глибина раковин, думаю, не критична, щоб із-за них переливати направляючу. Зітруться з часом. Назову їх "масляними озерами" і на тому заспокоюся. Протер станину та каретку, наніс чистого мастила, зібрав, затягнув задні прижимні планки на всю, потім трохи відпустив. Це була перша поїздка супорта своїм ходом до задньої бабки... Рухається плавно, нічого не підклинює. На черзі встановка гвинта та вала і пришабрювання нижньої частини супорта, потрібно тільки зробити канавки для виходу шабера...

DSC05015.JPG

DSC05016.JPG

DSC05017.JPG

DSC05018.JPG

DSC05019.JPG

DSC05020.JPG

Змінено користувачем стани
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, стани сказал:

Те, старе, по пам"яті, було трохи сухішим, чи що, а теперішнє більш пластичне, як мені здається...

То что было раньше совершенно отличается от современного... В современном кроме самого мыла еще полно наполнителя и всяких "присадок", так же отличается технологией получения мыльной массы..

У вас случайно не с отбеливающим эффектом? А то в таком есть окислитель, который выделяет кислород..

 

2 часа назад, стани сказал:

Ті бульбашки виявилися не глибокими, глибина мабуть 0,05- 0,07мм, не міряв, більші мабуть не будуть, нігтем заледве можна зачетити

Я подозреваю что это не критично...

 

9 часов назад, стани сказал:

Про вакуумування чув, але як його робити- не знаю

Особо ничего сложного, нужен только вакуумный насос и вакуумная камера, которой может являться хоть обрезок трубы, который можно герметично закрыть..

В вакуумную камеру помещается емкость с массой, создается вакуум и делается выдержка для того чтобы всплыли и лопнули получившиеся пузыри.. в идеале должно быть окно прозрачное для наблюдения, например из толстого оргстекла...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, PiroMAN написав:

У вас случайно не с отбеливающим эффектом?

Ні, звичайне господарське, 72%, ДСТУ, нічого зайвого по ідеї немає бути, колір і запах схожий на те, яке було раніше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, стани сказал:

Ні, звичайне господарське, 72%, ДСТУ, нічого зайвого по ідеї немає бути, колір і запах схожий на те, яке було раніше.

Тогда не ясно...

Сейчас, кстати, почти повсеместно добавляют диоксид титана в хозмыло..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В принципі це не критично, глибинні бульбашки були б гірші, можна було б використати замість мила воск зі свічки. Все одно цей варіант мене влаштовує, це краще, ніж було. Інакше я б йому нічого не зробив, хіба що епоксидки з графітом наколотив, але цей варіант, думаю, в рази кращий. Знайти іншу каретку з не прорізаними місцями під направляючі та наклеїти зедекс- можна було б і подумати, та це станок 1к625 Лубенського верстатобудівного заводу, і каретка та поперечка не таких розмірів як на стандартних 1к62, трохи більші, і шукати такий варіант можна до другого пришестя... Тим більше що серійний номер на станку трьохзначний та рік випуску 1959. Не велика серія була мабуть... Ще раз хочу подякувати @Андрей642 за наданий матеріал, Tokary.ck за практичні поради та й взагалі всіх, хто брав участь в обговоренні. Повторюсь, я давно шукав таку тему, з фото та практичним прикладом такої роботи, а не просто записи в книгах, що такий спосіб існує і як це можна зробити. Тепер така тема є, надіюсь що вона комусь допоможе чи вбереже від помилок, які робив я. Єдиний недолік, як по мені- завищений розхід матеріалу на литники та не робочі частини, які важко герметизувати і доводиться заливати матеріалом, щоб потім спустити в стружку... Цього б мені мабуть хватило залити також і піноль задньої бабки... Та то все потім, зараз потрібно дати раду тому що є, і так робота продвинулася немало. Ще раз всім дякую!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, стани сказал:

Цього б мені мабуть хватило залити також і піноль задньої бабки...

А что так можно?!?...)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, PiroMAN написав:

А что так можно

Якщо вірити Пекелісу ( а у мене немає причин не вірити цій книзі, це мабуть найкраща книга по станкоремонту), то можливо. Якщо коротко, то шліфована скалка ( яка має точний розмір пінолі, нової, звісно, або шліфованої)  з конусом морзе, який вставляється в конус шпінделя, вводиться в розточений з запасом отвір пінолі  в задній бабці, близько 2-3мм на сторону. Скалка оброблена розділяючою речовиною, мило напраклад ( хочя я вже в ньому сумніваюсь). Зверху в корпусі ЗБ сверляться три отвори під литники, скалка ущільнюється пластиліном, заливається, потім виймається і маємо отвір з потрібними геометричними даними та співпадаючим з віссю шпінделя. Потім доробляються отвори під шпонку та фіксатори. Не потрібно підгонити висоту , головне щоб підошва ЗБ вже була пришабрена до станини та до корпусу задньої бабки ( у мене це вже готове). Тим більше, що рідна піноль 75мм, а в мене вже стоїть 82мм, і люфт 0,5мм на повному вильоті... Різниця в 7мм прямо підштовхує до цього варіанту, залишилося тільки придбати нову піноль 75мм. Та це все теорія, сам таке ніколи не робив. Але спробувати можу, знову ж, шукав теми по такому ремонту ЗБ, але окрім згадок, розгорнутих тем з фотографіями не знайшов, може знову не там чи погано шукав...

Змінено користувачем стани
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені здається,що краще буде залити задню бабку з запасом,а потім розточити.

Змінено користувачем Zzz
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, стани сказал:

В принципі це не критично, глибинні бульбашки були б гірші, можна було б використати замість мила воск зі свічки

Віск не рекомендую - при полімерізації температура його розплавить та наробить лиха. Дивится промислові розділюючи емульсії.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А чи не можна використати в якості розділювача харчову плівку, чи то поліетиленову, чи то алюмінієву, а потім шабером її зняти?

Змінено користувачем Sebra
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку