стани

Де можна придбати стиракрил чи бутакрил?

35 повідомлень у цій темі

1 час назад, Sebra сказал:

А чи не можна використати в якості розділювача харчову плівку, чи то поліетиленову, чи то алюмінієву, а потім шабером її зняти?

Они имеют ощутимую толщину... Тут необходима именно тончайшая пленка, к тому же не дающая искажения поверхности...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Sebra написав:

А чи не можна використати в якості розділювача харчову плівку, чи то поліетиленову, чи то алюмінієву, а потім шабером її зняти?

Алюмінієва фольга, та що з магазину харчова, здається 5 чи 6 соток наміряв. Супорт впаде на цю величину, тільки ви знімете цей розділяючий шар... А 5 чи 6 соток це знос не одного року роботи станка в не сильно загруженому режимі при гарному догляді та змазці. А тут відразу таке щастя... Плівку поліетиленову також пробував, клеїв на станину 1615 при ремонті каретки епоксидкою, прилягає воно погано, йдуть зморшки, які потім залишаться відбитком на полімері... @PiroMAN все правильно описав, тонкий шар при збереженні геометрії можливий тільки нанесенням на станину розділяючого шару типу мила чи чогось подібного, всі ті підкладки не йдуть , вже перевірено.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@PiroMAN, @стани, дякую за пояснення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу всім. Хоча тема практично себе вичерпала, доповню. Чому спочатку заливка, а не пришабрювання нижньої частини поперечки до каретки а заливка в кінці? Вага фартуха дала своє, вигин по призмі гарно видно по відбитках фарби, якраз по отворах для змащування... Тому й вирішив спочатку вибрати всі погрішності і деформації, а потім пришабрювати поперечку вже по факту. Не було воно таке зігнуте, перевіряв після строжки... Поперечку тягав талькою, не легка вона для рук.  Контроль роботи ( положення каретки відносно станини) по рівнях, в поперечному напрямі- рамним ( база- площина кріплення кронштейна вала та гвинта), в поздовжній-брусковим (база- плоска направляюча задньої бабки). Фото замірів не робив, поздовжнє положення майже вгадав ( дві поділки по рівню 0,05 на метр), а от поперечне прийдеться попотіти з шабером, шість поділок на рівні 0,1 на метр, задню плоску направляючу каретки можна було заливати на одну десятку менше, тепер це все гризти шабером... Канавки для виходу шабера робив імпровізовіним разцем, матеріал  страшний з виду, але це якийсь торсіон чи щось подібне, пруток такого ж діаметру зі звичайної конструкційної сталі прогнувся швидко... Та й робота разова, не до краси, потім все одно викинеться. Ось тільки з нахиленими направляючими ластохвостів буде весело, не дуже сприятливе розміщення для роботи, та це буде потім...  Збивання заусенців після шабера- кільце від старого упорного підшипника, проточене для роботи  в ластохвості. Декілька фото зробленого на сьогодні, далі продовжу по наявності часу.

DSC05021.JPG

DSC05022.JPG

DSC05023.JPG

DSC05026.JPG

DSC05027.JPG

DSC05028.JPG

DSC05029.JPG

DSC05030.JPG

DSC05031.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго Иван .

Тоже хочу станочек восстановить, рем.вставки чугунные пугают.

А ваш вариант интересен.

В итоге где нашли полимер и почем?

Как он показал себя в эксплуатации?

Спасибо за внимание.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу. Полімер надав @Андрей642, за що йому дуже вдячний, у Вас у Харкові є АО "Стома", яке цей полімер виробляє, тільки фасовка у них для мене дуже завелика... Цей варіант не мій, його давно згадують в книгах по ремонту, але щоб в реальності хтось все те описав- я не зустрічав, тому й створив таку тему. До експлуатації ще мабуть не скоро, поки пришабрив все до купи, зараз думаю, що робити з різцетримачем, перебираю варіанти ремонту... А чому Вас лякають чавунні накладки? Навіть у карті технологічного ремонту 1к62 та 16к20 їх рекомендують. При тому, що до кап. ремонту при двохзмінній роботі ці станки мали виходити сім років, якщо я правильно зрозумів графік поточних та капітального ремонту в інструкції до 1к62... Правда, клеють їх на епоксидку з цементом та дибутилфталатом, якщо вірити інструкції... Я би це не наважився повторити, хоча може й дарма... Якби каретка не була підготовлена до наклейки чи заливки полімером до мене, швидше всього я б наклеїв чавунні накладки. Подумайте самі, скільки чавун по чавуну відходив до нас, і не факт, що при наявності мастила. Але ми ж не при Союзі живемо, станки ж наші, ми ж не будемо їх ганяти без змащування і прибирати тільки по святам, правда ж? Як правило, на таких Форумах в основному хобійщики, у яких станки не працюють в дві зміни шість днів на тиждень... На наш вік тих накладок має вистачити, хіба що тут затесався десь Дункан Маклауд, але якщо щось, то час замінити накладки та довести до ладу станину у нього, думаю, знайдеться...

Змінено користувачем стани
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Декілька фоток процесу, щоб не бути голослівним... 

DSC05047.JPG

DSC05049.JPG

DSC05050.JPG

DSC05051.JPG

DSC05058.JPG

DSC05077.JPG

DSC05079.JPG

DSC05081.JPG

DSC05084.JPG

 

DSC05099.JPG

Змінено користувачем стани
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Станочек у меня 1Д62 немного в возрасте )) 

 58 года . Почти Маклауд.

А шпиндель и коробки как новые.

Только занялся им с другой стороны.

Малую продольную и поперечную от шабрил уже .

Поперечка была провалена, просто жах , терла пузом по суппорту , вставки ставил 1,5 мм.
Суппорт на станине провален милиметра на 2 и направляющая призма в рабочей зоне  десяток 5.

Направляющие на станине можно и нужно пошабрить. Но без подгонки к ним суппорта ,работа на ветер.

А вот  в суппорте вставки делать шабером и болгаркой без оборудования, похоже на мазохизм  учитывая вес суппорта.

"Стома" да,  у нас но подхода в рознице к ней еще не нашел ,а бочки и мешки не наш случай )).

А Вы использовали именно АСТ-Т ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, BoS написав:

А Вы использовали именно АСТ-Т ?

Так,його, Андрій надіслав фото з етикетрою упаковки. З вагою супорта ( і не тільки його) вручну тягатися не варто, на нас запчастин не роблять. Біля свого станка поставив підйомник з талькою, робив його для ремонту фрезерного станка. зараз також в нагоді. Мабуть коло станка і залишиться, станок не маленький, деталі час від часу думаю будуть також габаритні, такий помічник зайвим не буде. Це промислове обладнання, при обслуговуванні і ремонті якого підйомні механізми мали бути поряд, це мабуть само собою зрозуміло... На рахунок станини- заняття цікаве, зробити при наявності інструменту вдома можна, хто б там що не казав про шабровку в "домашніх умовах", тільки часу піде на багато, і сил не менше. Знос на моїй був завеликий, спочатку вивів направляючі задньої бабки, потім беручи їх за базу шліфувальною приспособою обробив попередньо, потім вже шабер, лінійки та рівень...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу, трохи освіжу тему, потрібно довести історію до кінця. Ситема змащування, вірніше, підготовка до неї накладок. Прорізані пази, просвердлені, де потрібно отвори, також зроблені на призмовій направляйці два отвори під фетр із шайбами, нові штуцери. Сама система змащування від окремого насосу буде в іншій темі, рідна система мені не подобається.

DSC05187.JPG

DSC05188.JPG

DSC05189.JPG

DSC05191.JPG

DSC05193.JPG

DSC05194.JPG

DSC05195.JPG

DSC05196.JPG

DSC05197.JPG

DSC05198.JPG

DSC05199.JPG

DSC05200.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку