YuM

Контролер -> привод -> механіка. Розрахунки та налаштування.

24 повідомлення у цій темі

Шановні майстри, оскільки далекий я від ЧПУ як декабристи від народу,  а думку голови про можливість чіпізації заточного треба додумати, прошу допомогти в наступному.

Маємо механіку осі де для переміщення на 1мм треба 33 оберти валу привода. Переробка механіки сенсу немає.

Чи правильно я розумію налаштування контролера і в цілому роботу тієї кухні:

Наприклад в драйвері КД ділення кроку - 400 і/о

- в налаштуваннях "елекронної коробки передач" (Electronic Gear Ratio) контролера вказуємо 33:1  

- таким чином, при переміщеннях з дискретністю в 1 сотку маємо 132 імпульси на сотку ( 400 х 33 / 100), при переміщеннях заданих з мікронами, маємо 13,2 імпульси на одиницю (0,001) і накопичення похибки при багаторазових ходах?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для початку, потрібно привязуватися до ПОВНОГО кроку двигуна.

При дробленому кроці, є шанси що двигун "звалиться" в позицію повного кроку. Особливо якщо це не проміжна позиція в динаміці, а утримання в певному положенні.

Якщо дозволяє конструкція, може варто зробити ремінний редуктор від двигуна до привода подачі. Тоді можна компенсувати ці незрозумілості з коефіцієнтами.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Власне питання про правильність мойого розуміння роботи системи налаштувань контролер - механіка та результату виконання команд на переміщення. Редуктор робити недоцільно. Дякую за коментар.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще одне питання: Чи можливий режим постійного обертання поворотної осі з G-кодами? Оскільки для таких осей також є поле з максимальним значенням "шляху" в градусах.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, ttnd3d написав:

Для початку, потрібно привязуватися до ПОВНОГО кроку двигуна.

При дробленому кроці, є шанси що двигун "звалиться" в позицію повного кроку. Особливо якщо це не проміжна позиція в динаміці, а утримання в певному положенні.

Якщо дозволяє конструкція, може варто зробити ремінний редуктор від двигуна до привода подачі. Тоді можна компенсувати ці незрозумілості з коефіцієнтами.

Півкрок двофазні кроковики відпрацьовують стабільно і надійно. Тому на 400 можна орієнтуватись.

Накопичення похибки у вас не буде, бо вісь не кругова, тому не переживайте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Півкрок двофазні кроковики відпрацьовують стабільно і надійно. Тому на 400 можна орієнтуватись.

Накопичення похибки у вас не буде, бо вісь не кругова, тому не переживайте.

Ну на половину погоджуся. Але не варто забувати що крок від кроку може відрізнятися на -+5% кута кроку в переважній більшості двигунів.

Ну і нічого не сказано про сам двигун. В розповсюджених двигунах 200 кроків на оберт. Є і 400 кроків.

Я би все таки порахував і поставив ремінний редуктор щоб не було 1:33, а 1:40--1:50--1:100. 

Тим більше що тут не швидкісне переміщення, а на певну відстань. І чи буде переміщувати 1 сек, чи 3 сек, наприклад, це не настільки критично.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Півкрок двофазні кроковики відпрацьовують стабільно і надійно. Тому на 400 можна орієнтуватись.

Накопичення похибки у вас не буде, бо вісь не кругова, тому не переживайте.

 

Ок, дякую. Які двигуни і драйвери з Китаю працюючі, крім Лідшайн (бо його як розумію оригінал купити важко), мо підкажете.

 

 

, ttnd3d написав:

Ну на половину погоджуся. Але не варто забувати що крок від кроку може відрізнятися на -+5% кута кроку в переважній більшості двигунів.

Ну і нічого не сказано про сам двигун. В розповсюджених двигунах 200 кроків на оберт. Є і 400 кроків.

Я би все таки порахував і поставив ремінний редуктор щоб не було 1:33, а 1:40--1:50--1:100. 

Тим більше що тут не швидкісне переміщення, а на певну відстань. І чи буде переміщувати 1 сек, чи 3 сек, наприклад, це не настільки критично.

 

 Хочеться просто замінити існуючі. Є звісно варіант прорізати корпус редуктора для ременя  і замінити шестерню на шків.......(синеньким - КД)

 

чпупроект.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, YuM написав:

Ок, дякую. Які двигуни і драйвери з Китаю працюючі, крім Лідшайн (бо його як розумію оригінал купити важко), мо підкажете.

При зарашніх цінах я б брав НЕМА34 гібрид (драйвер HSS86). Тобто кроковик з енкодером. З плюсів плавніша робота майже без резонансів. А саме головне моніторинг кроків, тобто варіант що щось кудись вперлось і не їде, а ви цього не знаєте не проходить. Та й швидкості у них більші. Мають вихід помилки... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

При зарашніх цінах я б брав НЕМА34 гібрид (драйвер HSS86). Тобто кроковик з енкодером. З плюсів плавніша робота майже без резонансів. А саме головне моніторинг кроків, тобто варіант що щось кудись вперлось і не їде, а ви цього не знаєте не проходить. Та й швидкості у них більші. Мають вихід помилки... 

На поперечці гвинт - крок 2мм. швидкості ніякі. Там і нема23 забагато, і на колоні передаточне щось в районі 70 якшо прибрати 1 редуктор, ну то таке. А по виробниках китайських, щоб бюджет прикинути?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У більшості випадків особисто я для таких задач дивлюсь на cnc.prom.ua, бо хоч там і відвертий китай, але помірні ціни, і мануали на місці, і в наявності практично все. Не так реклама, як практичне спостереження. Один суттєвий мінус в тому, що вони ні в зуб ногою в тій темі, тобто просто продавці, випадково деталей чпу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Гаврилів Василь написав:

У більшості випадків особисто я для таких задач дивлюсь на cnc.prom.ua, бо хоч там і відвертий китай, але помірні ціни, і мануали на місці, і в наявності практично все. Не так реклама, як практичне спостереження. Один суттєвий мінус в тому, що вони ні в зуб ногою в тій темі, тобто просто продавці, випадково деталей чпу.

Життя багато разів навчило не купляти та тим більше для роботи "відвертий" китай. Шукаю таке де виробник хоча б вказує свою марку і має хочаб сайт в інтернеті. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, YuM написав:

На поперечці гвинт - крок 2мм. швидкості ніякі. Там і нема23 забагато, і на колоні передаточне щось в районі 70 якшо прибрати 1 редуктор, ну то таке. А по виробниках китайських, щоб бюджет прикинути?

на цнц пром юа норм китай. підтверджую. Можете брати. нема 23 теж є такі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

на цнц пром юа норм китай. підтверджую. Можете брати. нема 23 теж є такі.

немає в них з енкодерами.

ось знайшов на швидкому Алі, дешеве "як борщ" 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хоча на алі звичайно дешевше. Якщо маєте час то беріть там.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачте, не додивився. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та питання не стільки в ціні. 

Ну от наприклад у драйверів того ж Лідшайн і розписані до дрібниць мануали і можна сподіватись хоч на якусь якість. Цікавило мене питання зниження струму при простої, оскільки в зточному може бути ситуація коли одна вісь працює-решта стоїть годинами..  і таке інше. Що там у дядюшки Ляо з підвалу - хз.

 

Р.S. Модератори \адміни! з часом на коректування повідомлення - ви трохи підзакохали!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Hss86 чи hss57 маю програмне забезпечення щоб налаштувати все що завгодно. До інших треба шукати, думаю теж є. Із заводу там норм все налаштовано. При простої струм малий. Потужність споживання взагалі нуляча. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, буду мати на увазі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, YuM написав:

Дякую, буду мати на увазі.

Справа від повідомлень є зелена стрілочка, яку можна натискати якщо інформація в повідомленні була вам цікава чи корисна. Під вашим аватаром відображається відповідно плюсик та циферка, які вказують на скільки ваші повідомлення були корисні іншим. Не обмежуйте себе у використанні цієї технології для подяки. Подякуйте @olkogr  за детальні роз'яснення.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виникло питання до майстрів, буду вдячний. Маємо 3-х фазний КД і до нього драйвер. Кут на крок - 1,2гр. Відповідно в 1-му оберті двигуна 300 кроків. Таблиця ділення на драйвері не має кратних величин. Отже, при налаштуванні контролера вводити значення пульс\мм враховуючи те що вийде після ділення на 300 (тобто багато після коми) чи таблицю треба сприймати як коефіцієнт ділення, а не абсолютні величини?

 

DSC_0091.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, YuM написав:

Виникло питання до майстрів, буду вдячний. Маємо 3-х фазний КД і до нього драйвер. Кут на крок - 1,2гр. Відповідно в 1-му оберті двигуна 300 кроків. Таблиця ділення на драйвері не має кратних величин. Отже, при налаштуванні контролера вводити значення пульс\мм враховуючи те що вийде після ділення на 300 (тобто багато після коми) чи таблицю треба сприймати як коефіцієнт ділення, а не абсолютні величини?

 

DSC_0091.JPG

 

По ідеї треба сприймати як коефіцієнти, котрі зразу помножені 200 (кількість кроків типового двигуна). Бачив якось драйвер на котрому їх так і було вказано: цілий крок, 1/2 кроку, 1/4 і т.д.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну по ідеї - так. Але знайшов зображення 3-х ф. драйверів Лідшайн там те саме, і в їх "мануалах" таблиця повторюється без якихось пояснень. підключити поки не можу, а треба замовити шківи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, YuM написав:

. підключити поки не можу

А що мішає підключити для тестування? 

Є драйвер і двигун. Потрібне живлення і генератор імпульсів. DIR і EN для тестування не обовязково підключати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку