#259302 Опубліковано: 28 вересня, 2020 Доброго вечора, зайнявся відновленням системи змащування ФТ 11 1982 року станина 2000 мм, а саме каретки, згідно паспорту масло від насоса по одній з ліній змащування подається на каретку далі на розподільник, звідти на змащування верхнього супорта та гвинт і гайки поперечного супорта, звідти все по направляющих зливається знову в бак. Так як станок пропав до мене далеко не в новому стані і пройшовши трохи по-рукам, конструкція його відмінна від паспортної, але я також розумію, що заводом могли вноситися корективи в конструкцію ще під час виробництва. Отож, в моєму випадку масло від каретки ще додатково підводиться до задньої бабки через дві колби, одна з яких на мою думку вологовідділювач і там має проходити повітря, так як бабка згідно паспорту на пневмоходу. По-друге, у розподільника масла у каретці відсутня одна з чотирьох мідних трубок, куди вона йде здогадатися мені важко, можливо хтось стикався з подібними питаннями або може зробити фото знизу каретки, буду вдячний. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#259460 Опубліковано: 30 вересня, 2020 В 28.09.2020 в 21:50, AlexandrN сказал: Отож, в моєму випадку масло від каретки ще додатково підводиться до задньої бабки через дві колби, одна з яких на мою думку вологовідділювач і там має проходити повітря, так як бабка згідно паспорту на пневмоходу. масло там тільки в маленькій коблоцчі, сам дивишься коли його там вже нема. коли знімете плиту поперечки - там вже буде видно куди трубки нема і що доробили корективи вносилися тількі бригадою Саші Біди, в систему змащування верстатів - то є їхне професійне. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах