Bruiser

Косяки HAAS VF-2 Made in USA

112 повідомлення у цій темі

10 годин назад, Cormoran написав:

Спробуйте шланг високого тиску з металевим кордом, якщо потрібна гнучка трубка.

Спробувати то можна але ви бачили які кабель канали туди йдуть? Там нічого нормального не поміститься. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Наливайко написав:

яке масло використовуєте

Яке рекомендую хаас. В понеділок марку можу глянути. 

По шлангах думаю ефект ресивера буде той самий. Тому зроблю з реверсом. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Наливайко сказал:

@olkogr яке масло використовуєте для КГП? Я з каталогів так і не допетрав яке рекомендується.

Тру, є із різним січенням. Маю навіть капілярні трубки для манометрів з тонюсінькою дзюркою, схоже бувають рукави з дуже різними діаметрами

Проще откачивать масло обратным ходом насоса.

Не факт что армированные шланги не разжимаются тоже, а система с реверсом работает на ура)

Змінено користувачем Blitzen
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Закінчили ми збірку верстата. Правда зловив ще тільки два фото).

Після збірки міряли люфти, якщо тягнути з суллям приблизно 50кг (через важіль) то отримували відхилення близько 1,5сотки. При тому 5 мікрон було на опорі гвинта осі. Коли зусилля прибирали то лишалось зміщення приблизно 5 мікрон. В іншу сторону при тому ж зусиллі було 1 сотка. І верталось в 0. Відповідно є десь 5 мікрон люфту. Вимірювання показали що він на опорі КГП. Опори купували оригінальні на хаасі....По Х люфт ще виявився в КГП приблизно 2-3 мікрони. Тому там люфту десь 7-8 мікрон. На У КГП ТНК на Х оригінальна хаас якась типу німецька.

Наразі верстат показує точність і жорсткість кращу як був новий. (коли був новий, стіл рукою можна було натиснути на 3 сотки.)

Вважаю покупку оригінальних ШВП абсолютно непрактичною, вартість поза 1000 зелені.  На ВМ3 буду брати ТВІ 5 класу з преднатягом С2.Рельси напевне знову хівін візьму. Прийдеться переробити корпус гайки КГП, але воно того коштує....

DSC_2323.JPG

DSC_2320.JPG

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

П.С, Система змащування працює на 5 з +. Хоча дороговато як намене українці друть....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не пройшло багато часу як ми обзавелись новим центром з ЧПК. І це знову Хаас. Чому хаас спитаєте ви , якщо вже стільки косяків і проблем було тут описано? А тому що ціна і умови виплати дуже цікаві для підприємства. І якщо порівняти з однокласниками то нажаль при ті ж якості поки конкурентів ми не знайшли. А працювати потрібно, тому начальство прийняло рішення купити ще один ВФ2.

При пусконаладці перевірили геометрію та жорсткість. Биття конусу шпинделя 2-3 мікрони. Люфти по осях не більше 3 мікрон. Не перпендикулярність шпинделя до столу не більше 8 мікрон на діаметрі 200мм.  Жорсткість, ну яка жорсткість, така як і у наших старих хаасів. Як на мене недостатня. І найбільше питання до шпинделя. При натисканні вагою 20 кг на оправку на відятні 70мм від торця шпинделя він відхиляється на 20 мікрон.

Стійка обновлена. Електроніка вся така ж. Перероблені сопла подачі ЗОР в зону різання, як на мене так навіть краще. Ну і система змащування направляючих тепер на кртриджі.

Перші враження - верстат працює. Недостаток жорсткості заставляє робити чистові проходи на малих зйомах, щоб не відводило фрезу. Це ми проходили на всіх хаасах. Але на малих зйомах попасти в сотку на розмірах великих зусиль не викликає.

Подивимось далі як буде вести себе обладнання в плані зносу та надійності.

DSC_3262.JPG

DSC_3264.JPG

DSC_3263.JPG

DSC_3265.JPG

DSC_3259.JPG

DSC_3258.JPG

DSC_3261.JPG

DSC_3260.JPG

Змінено користувачем olkogr
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, olkogr сказал:

Подивимось далі як буде вести себе обладнання в плані зносу та надійності.

 

обмити і хай працює :)

Змінено користувачем aegis
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ай-яй-яй... Тут в некоторіх темах просто "Плач Ярославны" а вы новыми станками хвастаетесь... нехорошо... :D

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, VldLg написав:

Ай-яй-яй... Тут в некоторіх темах просто "Плач Ярославны" а вы новыми станками хвастаетесь... нехорошо... :D

 

В яких? теж хочу поплакати).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.05.2019 в 21:27, olkogr сказал:

Закінчили ми збірку верстата. Правда зловив ще тільки два фото).

Після збірки міряли люфти, якщо тягнути з суллям приблизно 50кг (через важіль) то отримували відхилення близько 1,5сотки. При тому 5 мікрон було на опорі гвинта осі. Коли зусилля прибирали то лишалось зміщення приблизно 5 мікрон. В іншу сторону при тому ж зусиллі було 1 сотка. І верталось в 0. Відповідно є десь 5 мікрон люфту. Вимірювання показали що він на опорі КГП. Опори купували оригінальні на хаасі....По Х люфт ще виявився в КГП приблизно 2-3 мікрони. Тому там люфту десь 7-8 мікрон. На У КГП ТНК на Х оригінальна хаас якась типу німецька.

Наразі верстат показує точність і жорсткість кращу як був новий. (коли був новий, стіл рукою можна було натиснути на 3 сотки.)

Вважаю покупку оригінальних ШВП абсолютно непрактичною, вартість поза 1000 зелені.  На ВМ3 буду брати ТВІ 5 класу з преднатягом С2.Рельси напевне знову хівін візьму. Прийдеться переробити корпус гайки КГП, але воно того коштує....

DSC_2323.JPG

DSC_2320.JPG

 

Насколько я понял можно ставить hiwin направляющие качения  и они нормально живут?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

 

Насколько я понял можно ставить hiwin направляющие качения  и они нормально живут?

Так там із заводу нічим не кращі. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, olkogr сказал:

Так там із заводу нічим не кращі. 

 

Я это ни к тому, что вы фигню поставили. Думаю ГФ свой подобным образом модернизировать. Выкинуть родной шпиндель и поставить кетайский под вт40 + ременной привод и на голову такие направляющие, а может и на подачи, бо там поперечка дохлая и чугун паршивый, за 2 года стол на 1,5 десятки клюнул. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Воно можна, але бази потрібно на чомусь робити. Плюс не забувайте що висота добавиться. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, olkogr сказал:

Воно можна, але бази потрібно на чомусь робити. Плюс не забувайте що висота добавиться. 

 

Это само собой, базы я вышабрю - на месте направляющих. По оси Х может ластохвост срежу, а высоты там хватает, тем более новый шпиндель короче старого, там дура просто огромная. Обороты у него просто очень низкие выше 1200 работать не возможно, шум как от турбины. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та я знаю який ГФ. Навіть ремонтував бувало. Площини то ви вишабрите. А упори для рельс? Просто на терті воно погано триматись буде. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, olkogr сказал:

Та я знаю який ГФ. Навіть ремонтував бувало. Площини то ви вишабрите. А упори для рельс? Просто на терті воно погано триматись буде. 

Т.е. для нормального функционирования, по мимо болтов нужны "пазы", что бы рельсы не смещались, я правильно понимаю?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

Т.е. для нормального функционирования, по мимо болтов нужны "пазы", что бы рельсы не смещались, я правильно понимаю?

Так, по нормальному має бути упор і піджимнп планка. Хочаби на одному рельсі з пари. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, olkogr сказал:

Так, по нормальному має бути упор і піджимнп планка. Хочаби на одному рельсі з пари. 

 

Я честно говоря так и думал, что по любому  болты сами по себе не удержат. С вашей помощью удостоверился в этом, вопрос вполне решаемый на Y и Z.  С Х сложнее, но тоже можно придумать. Спасибо за консультацию. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 01.11.2019 в 19:54, olkogr сказал:

Так, по нормальному має бути упор і піджимнп планка. Хочаби на одному рельсі з пари. 

Не подскажите, какой размер рельсы использовали? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 10/29/2019 в 11:48, olkogr сказал:

Не перпендикулярність шпинделя до столу не більше 8 мікрон на діаметрі 200мм. 

А как вообще регулируется этот параметр? У меня на мазаке есть наклон шпинделя и на больших фрезах это сильно заметно. Все пермещения по перпендикулярам а вот шпиндель повернут в плоскости YZ и при фрезеровании торцом получается "некрасиво". Особенно если у фрезы диаметр большой (80мм)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, VldLg сказал:

А как вообще регулируется этот параметр? У меня на мазаке есть наклон шпинделя и на больших фрезах это сильно заметно. Все пермещения по перпендикулярам а вот шпиндель повернут в плоскости YZ и при фрезеровании торцом получается "некрасиво". Особенно если у фрезы диаметр большой (80мм)

По нашему госту на диаметре 300 мм у станка нормальной точности - 16 мкм,  у станка класса П - 12мкм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, vaycartana написав:

Не подскажите, какой размер рельсы использовали? 

На хаасі 30 здається. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, VldLg написав:

А как вообще регулируется этот параметр?

На нормальних верстатах при фланцевому кріпленні площина пришабрюється щоб отримати потрібну перпендикулярність. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, olkogr сказал:

На нормальних верстатах при фланцевому кріпленні площина пришабрюється щоб отримати потрібну перпендикулярність. 

Так по плоскости все нормально. Что держит от проворота?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, VldLg сказал:

Так по плоскости все нормально. Что держит от проворота?

На гфе штифты. На махо не помню там голова крутиться штатно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку