Bruiser

Косяки HAAS VF-2 Made in USA

112 повідомлення у цій темі

Два роки тому купили ми станочок HAAS VF-2 (Мрія), Виучився я на оператора (Навчання просто жах, учила людина яка взагалі з станками справу не має, навчання проходило в КПІ у відділенні Апланал) ну і стали роботи, (Сервісний центр) у них жахливий. Консультацію получити треба місяць стояти в черзі, Інструмент і оснастка дорого майже в 2 більша чим за кордоном Краще брати на ЕБЕИ. ну і тд одним словом оцінка 2-

 Тепер про станочка перший рік проблем не багато Сервіс майстер коли ставив станка не росказував нічого, випитати хоть слово з нього було дуже вашко, наприклад Потрібно поставити фільтер на повітря він не сказав, який буде відділяти вологу, Кабель має бути не меньше 1/2 дюйма 12,7мм також не сказав станок підключили на кистевий шланг 8мм потім перша проблема була за цього і досить серйозна, ну і тд

 Після двох років почала злазити фарба на фото видно До речі даже  грунтовки там не має

Сож протікає майже з всих отворів, на  станку хоть десь можна було зробити резинки.

Сам по собі станок не жосткий фрезой наприклад на 63мм можна знімати десь до 3-4мм за 1 раз але ми його не брали як обдірку тільки для виготовлення штампів і пресформ Наприклад по контору обійти фрезою зробити квадрат можна з точністю 100*100 +- 0,01 досить не поганно як для фрезерного станочка

Якщо виникають якісь питання приходиться питати чи в других людей в яких стоять ХААСи ну чи Гугл в помощ ну на Сервіс не надійтесь

 

20170314_085442[1].jpg

20170314_085451[1].jpg

20170314_085501[1].jpg

20170314_085658[1].jpg

20170314_085707[1].jpg

20170314_085707[1].jpg

20170314_085715[1].jpg

20170314_085729[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Печально очень... А это оф дилеры от Хаас у нас?

я сравниваю с Tormach, как бы контора масштабом гораздо меньше но сервис там отличный, ну и за пару лет нормальной эксплуатации из проблем была только - заменить прокладку в пневмоцилиндре зажима инструмента... (Это я по видео блогу сужу отдного из пользователей:) и слюни пускаю...)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Звісно в оф диллерів http://abplanalp.com.ua/kontakty/

станок брали новий не БУ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да похоже на правду... Они офф дилеры.

Я бы связался с штатовские хаасом, накатал бы письмо о локальном сервисе итд...

У таких серьезных брендов по любому есть СЛА договоры или подобные...

И на cnczone можно отписаться.. я думаю локальный сервис бы взбодрили!! У меня друг работает в Doosan там такого нет, ну по его словам:) ну как минимум всегда отвечают на вопросы по работе и дают советы...

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Bruiser Згоден з @Shkvarka  катайте на основну контору. Американці дуже уважн що до іміджу компанії. І в штатах хаас цінится іменно сервісом.
Хаас це мрія і для мене, але чим більше читаю про українське представництво тим менше бажання про нього мріяти.
А те що ви писали що не сказали про стандарти повітря і кабелю. Це ще один камінь в город місцевого сервісу.
Доречі на сайті хаасу можна скачати всі сервісмануали, там також є всі стандарти та вимоги до підключення. Також багато є в хаасовськіх відео.

 

То ви недалеко від Житомира. Було б цікаво помацати хаас в живу :)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да я почав дивитись ці всі відео тільки тоді коли поняв що сервісний центр нічого робити не буде потрібно самому розбиратись

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вставлю и свою реплику по поводу импортного оборудования (Сам являюсь импортером оборудования).

Скажем так легкая инструкция по приобретению нового дорогостоящего оборудования:

1. Цена на импортное оборудование никогда не может быть равнозначно цене в стране производителя, никакие скидки не покроют рентабельность сделки.

2. Если ВЫ хотите купить станок от 10000$ и выше не поленитесь и съездите на завод чтобы посмотреть что покупаете.

3. Ваши затраты на прохождение обучения на заводе покроют все ваши затраты на будущий сервис и обслуживание.

4. Всегда старайтесь присутствовать при отгрузки оборудования с завода, так вы увидите то что вам грузят.
5. Всегда просите с поставкой оборудования каталог запчастей под данную модель.

6. Если цена оборудования выше 30000$, то попробуйте включить сюда услугу пусковых работ инженером завода. (Этот пункт всегда есть в предложении представителя).

 

Я перечислил этот минимум как основу для предостережения от лицензий. Все производители ЕС, США уже давно практикуют совместное производство оборудования с Китаем. В основном это связанно с сокращением выбросов в атмосферу, они заказывают литье в Китае, а сборку и контроль качества делают уже у себя в стране. 

 

 

 

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маємо два хааси, ВМ-3 і ВФ2. В порівнянні навіть з тайванем пластилін для роботи по дюралю. Надійність та якість виготовлення просто гуано). Електроніка з минулого тисячоліття як і привід шпинделя. Жорсткість конструкції  0, легко рукою шпинедль на 30 мікрон відгинається як і стіл. Причому навіть в новому станку, сервісмени сказали що так має бути)). За 3 роки експлуатації в 2 зміни практично безе передишок 4 ремонти шпинделя (заміна підшипників) Тепер виготовили новий корпус шпинделя, бо старий чавунний зносився і посадка під передній підшипник стала +4 сотки (в новому +2 сотки). В валу шпинделя потріскали тарільчаті пружини.Теж виготовляли.

По поломках, виходила з ладу система змазки, електроніка махає мозок приблизно раз в місяць тепер (рік працював без проблем) то му що шкаф не герметичний, і всі розєми в станку не герметичні. Замінили підшипники двигуна шпинделя. Час від часу щось відвалюється в механізмі зміни інструменту.

Для порівняння китайська каміока 4 роки працює в тих же умовах, я ще шкаф з середини не бачив та й ні одного агрегату не бачив. Міняли тільки посадочні пластикові місця в магазині інструменту. Ну і про жорсткість взагалі не буду казати)))

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розбираємо has vf-2. Розбираємо бо на столі відносно шпиндельної бабки люфти до 7соток). Це від руки. 

Краще я би не бачив цього жаху))). 

По-перше захисти не працюють. Я не зробив фото відразу, але всередині було повно стружки яка там горнулась туди сюди столом. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепер що до конструктивну і збірки. 

Як видно на фото гайка швп прикріплена до стола знизу, відповідно щоб зняти стіл треба себе замучити відкручуванням швп з опор. Гайка ШВП сидить в корпусі без якої небуть посадки, діаметр отвора приблизно на 4мм більший посадочного пояска на самій гайці. Сама гайка як і гвинт ноунейм. Ніяких позначок і маркування. Корпус гайки ШВП відповідно прикручений до стола без штифтів і якого небудь базування. 

Сам стіл прикручений до кареток гвинтами. Базових поверхонь щоб його якось виставити відносно карет не маю просто на площину. Відповідно ніякого захисту від зміщення немає. Все тримається на силі тертя. 

Як видно на самому столі є якісь отвори на базових поверхнях, але штифтів там не було як і відповідних отворів. 

Я так зрозумів на заводі поставили поїздили по індикатору молоточком вистукали і затягнули.... 

Рейси на Х ТНК. Хоч щось, та й люфту тут тільки 6 мікрон. На самій швп люфт десь сотка. ШВП без вибірки люфта. 

Вся собака закопалась в вісі Y. Але її ще не розібрали. Там і швп і рейси ноунейм. Всё люфтить Від рук майже на десятку. 

DSC_1609.JPG

DSC_1610.JPG

DSC_1612.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У Haas есть завод в Мексике. Наверное Ваши станки оттуда. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ще мене вразило жорсткість стола, лиття з стінкою 12 мм. Коли стіл їде по максимуму вліво або вправо то карети зїзджають за зону рейс по Y десь на 100мм. І весь стіл висить консоллю в зоні обробки..... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От такі рейси без маркування на осі Y

З люфтом в 7соток))

 

DSC_1615.JPG

От так сидить гайка швп) на осі Х. 

 

DSC_1613.JPG

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, cop511 написав:

У Haas есть завод в Мексике. Наверное Ваши станки оттуда. 

Ну як на мене це нічого не міняє. Бренд є бренд. 

DSC_1617.JPG

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
25 минут назад, olkogr сказал:

Ну як на мене це нічого не міняє.

Разница есть. Немцы стараются не покупать станки Deckel Maho после 2006 года, когда производство переехало в Китай. Стало уже не то.

Sandvik сделанный в России и Швейцарии, а бренд один.

 

На старом чипе человек писал, что на стали в три смены убили Хаас за 3 года.

Это недорогой станок и на свои деньги, наверное, очень неплохой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так причому тут вбили чи не вбили. Станок 2013 року. Тут не справа в зносі. Ви подивіться на саме виконання. Так навіть Китай не робить. Якісь комплектуючих вражає. Конструктив теж. Ну і збірка.... 

Візьміть будь-який мануал по установці рейс та швп. Там описано як можна і як потрібно. І навіть як не можна. 

Змінено користувачем olkogr
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ні це недопустимо, навіть в станку за 1000. Також не допустиме кріплення кареток до столу без упорів або штифтів. 

Ще обкатаю той стіл на координатці, подивимось точність баз... 

А те що швп ноунейм? Рейси... В станку за такі гроші... 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Меня еще качество литья смутило. Напоминает советский станкопром эпохи заката. А базы так вообще капец! Олег кидай пожалуйста больше фото, опыт как не надо, тоже очень ценен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Очень интересная тема про разборку ВФ-2, присоединяюсь к пердыдущему оратору - больше фото и деталей по возможности. Я правильно понимаю что в хаасе обратная связь на приводы идет от линеек?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Будуть ще фотки. Але пізніше. Бо зараз призупинили розборку є інша робота. Просто бачу тут більшість косяків не бачить і їм все подобається). Лінійок в цій версії немає це опція. ТАкож ще будемо розбирати VM-3  бо люфти величезні.

Шпинделя я вже розбирав, переробляв, навіть корпуса виготовляли і вали нові. Правда це безперспективно. Гівняні вони тому що підшипники нормальні там не поставиш. Система змащування (шпинделя )теж не витримує ніякої критики.

Тут хіба спробувати спроектувати новий шпиндель, але щоб вліз замість старого і був під більший типорозмір підшипників і по іншій схемі.. Ну і відповідно доробити систему його охолодження змащування.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня  Минуло вже 5 років з покупки хааса, ну і ні дочого ми не лізли пока крім заміни сож і різних дрібниць 

свою сотку пока ловить наприклад якщо треба зробити квадрат 40*40 по наружі глибиною 20мм фреза твердосплавна 20мм 

Але прохід треба давати один обдірочний 2 чистовий Так як є люйти в шпінделі Прям з завода!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжимо))) рейси до бази притискаються гвинтами з ексцентричною головкою, воно абсолютно все не тримає, тому що ексцентрик великий і воно від вібрації тупо повідскакувало. Такий спосіб хіба для попереднього монтажу підходить. Далі рейси на терті тримаються.... 

 

DSC_1623.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Карети на осі Y знову таки ніяк не базуються. І від не міщення їх ніщо не тримає. Карети на 6 гвинтів, закручено тільки 4. Щоб зібрати це все назад  потрібен кутник. Поставити його на одну з рейс. Далі наживити викатати по індикатору і затягнути...... Це я так робив в дитинстві станки).  Думаю що вони пішли на таке через недостатню точність виготовлення деталей на виробництві. 

 

DSC_1632.JPG

DSC_1631.JPG

DSC_1625.JPG

DSC_1633.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин назад, Bruiser написав:

свою сотку пока ловить наприклад якщо треба зробити квадрат 40*40

В сотку(+-0,005) він має попадати на 200мм, якщо він би був хочаби нормального класу точності. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепер основна проблема. Це система змащування. Вона не робоча. Пртимо вона такою і не може бути. Як бачимо система дуже модна)))). Стоїть ємність з консистентним мастилом. Вона герметична. В неї через клапан час від часу податься повітря. Далі мастило витискається тиском повітря в трубку. Далі воно через прості трійники і розгалужувачі йде у всі точки змащування. Як ми розуміємо це абсолютно не робоча система. Тому що мастило піде туди де легше - або гірше ущільнення або більший прохід в трубці.  В нашому випадку все йде на вісь зет. Всі інші карети і гайки ШВП сухі. На фото видно. Відповідно все зносилось до здоровенних люфтів. 

Які інженери то вигадали не зрозуміло. Навіть в радянському станкобудуванні кінця 80х таке собі не дозволяли. Всюди стояли дозатори. 

 

DSC_1627.JPG

DSC_1634.JPG

DSC_1635.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку