Михаил Владимирович

1м61. Дешевле только бесплатно.

166 повідомлень у цій темі

18 годин назад, Михаил Владимирович написав:

Там нет ничего хитрого.

та хитрого нічого не має але дуже малий зазор по шківу. Я якось був спокійний поки не дійшов до неї. Також не зрозумів чим змащується підшипник радіально упорний маслом чи літолом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, prdesna сказал:

та хитрого нічого не має але дуже малий зазор по шківу. Я якось був спокійний поки не дійшов до неї. Також не зрозумів чим змащується підшипник радіально упорний маслом чи літолом.

Маслом как и передний. Крышка там и стоит что бы масло не выливалось.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Михаил Владимирович написав:

 

вибачте за питання не по темі, -  наскільки актуальна TIG сварка в майстерні

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, prdesna сказал:

вибачте за питання не по темі, -  наскільки актуальна TIG сварка в майстерні

Актуальна например можно заварить весьма деликатные вещи нету фоток в нарезке 4.44мин посмотрите то вы не электродом не полуавтоматом аккуратно не заварите сильно близко шейка посадки сальника.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин назад, Михаил Владимирович написав:

Потихеньку ремонтую станок 1м61, потрібно міняти  шестерні.  Але зараз питання в іншому, туманію по декільком питанням . Не можу зрозуміти яким чудом втримується тормозна муфта від провороту.  думав що у другому отворі що на фото є фіксатор, але там пусто.  Друге питання в мене шестерня що входить в зацеп вал і тормозна муфта взагалі не кріпилась, це якесь чудо що вона не вилетіла і не розфігачила всю  коробку в щент. У валу є отвір але в тому отворі якась різьба відсутня. Це армяне вирішили економити свій час чи там і не має бути різьби, то тоді як тримається шестерня. Ви робили свій станок можливо памятаєте як у вас

 

 

IMG_20211208_184445.jpg

IMG_20211208_184503.jpg

і що то за шпилька стирчить рядом біля муфти, комусь небуло що робити то вирішив закрутити шпильку. Незрозуміло геть

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я вже мовчу про розмір шпонки вона у шпоночному пазу на фото, туди просто поклали не розмірну шпонку по принципу аби щось було.  Блін я мріяв про 16д20 чи 25 а тепер щось впевнений що я напевне його не буду купувати. Там напевне взагалі дупа

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, prdesna сказал:

 

IMG_20211208_184445.jpg

IMG_20211208_184503.jpg

і що то за шпилька стирчить рядом біля муфти, комусь небуло що робити то вирішив закрутити шпильку. Незрозуміло геть

Та шпилька тримае тормозну муфту

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, Михаил Владимирович написав:

Актуальна например можно заварить весьма деликатные вещи нету фоток в нарезке 4.44мин посмотрите то вы не электродом не полуавтоматом аккуратно не заварите сильно близко шейка посадки сальника.

 

а який у вас апарат яка марка. Бува не Тесла

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а який у вас апарат яка марка. Бува не Тесла

тесла у меня я сильно не сварщик купил тот что понравился скажем так на 3 фазы отакой пока что работает меня всё устраивает

 

Снимок экрана 2021-12-08 в 22.00.34.png

 

 

Змінено користувачем Михаил Владимирович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, prdesna сказал:

 

IMG_20211208_184445.jpg

IMG_20211208_184503.jpg

і що то за шпилька стирчить рядом біля муфти, комусь небуло що робити то вирішив закрутити шпильку. Незрозуміло геть

У меня тормозная муфта штифтом крепится от проворота. Штифт так где у Вас шпилька так что полагаю что это она а может то и штифт такой. а про шестерню не подскажу не помню в них во всех резьбы там гужоны для фиксации от смещения. я под кольца канавки поточил.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Михаил Владимирович написав:

тесла у меня я сильно не сварщик купил тот что понравился скажем так на 3 фазы отакой пока что работает меня всё устраивает

 

 

та я також не зварювальник і не токарь . теж на теслу дивлюсь тільки  подешевше , він йде на постоянці , варить все крім алюмінія.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, prdesna сказал:

та я також не зварювальник і не токарь . теж на теслу дивлюсь тільки  подешевше , він йде на постоянці , варить все крім алюмінія.

он вреде раньше был дешевле баксов на 200. ну как по мне варит он не плохо. може что то варит и лучше но мне хватает на все задачи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там якась желізяка торчить рядом прикручена винтом (на фото) а рядом отвір, я подивився  майже навпроти є отвір в муфті, в мене виникла думка що може там має стояти штіфт.   На вал одівається шестерня,  на ній немає гужона але у вала є отвір збоку , правда в ньому різьба відсутня ( на фото з торця)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Михаил Владимирович написав:

он вреде раньше был дешевле баксов на 200. ну как по мне варит он не плохо. може что то варит и лучше но мне хватает на все задачи.

у вас апарат гарний на всі метали йде. Це професійний апарат

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Михаил Владимирович написав:

 

Щодо системи змащування передньої бабки. Там  внизу стільки грязюки що  я взагалі не знаю навіщо туди ставити високоточні шпіндельні підшипники.   Поки що зробив висновок що потрібно ставити насос і фільтр. Інакше  ця вся грязь за короткий час там знову появиться і буде там колотитись

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на 1м61 шпиндель короткий и любой люфтик на подшипнике сказуется на заготовке потому там стоят высокоточные подшипники

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, lavr30 написав:

на 1м61 шпиндель короткий и любой люфтик на подшипнике сказуется на заготовке потому там стоят высокоточные подшипники

я вас здивую на всіх станках металообробних на шпінделях стоять точні підшипники тільки різного класу в залежності від класу точності станка.       Але коли масло перемішане з грязюкою  , стружкою і ще чимось то до лампочки ті точні підшипники

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, prdesna сказал:

я вас здивую на всіх станках металообробних на шпінделях стоять точні підшипники тільки різного класу в залежності від класу точності станка.       Але коли масло перемішане з грязюкою  , стружкою і ще чимось то до лампочки ті точні підшипники

ну там же масло не фонтанирует, ну осядет та бяка на дно, сколько пробовал масло вверху чистое в трубках. Тем более низ подшипника же выше дна передней бабки, т.е. муляка ниже роликов подшипника.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, lavr30 сказал:

на 1м61 шпиндель короткий и любой люфтик на подшипнике сказуется на заготовке потому там стоят высокоточные подшипники

В 1а616, 1616 подшипники стоят куда ближе. В ТВшке вовсе близко, и подшипники хуже (6класса) и шо

 

14 часа назад, prdesna сказал:

Поки що зробив висновок що потрібно ставити насос і фільтр. Інакше  ця вся грязь за короткий час там знову появиться і буде там колотитись

!!!

И шестерням жить будет легче.

Видели бы вы переборку довоенного станка, сколько там грязи накопилось за года..шестерни которые подхватывают масло утопали на треть в неё, этим же все и мазалось. Зубы шестерен вместо выпуклой формы стали вогнутыми. И по нормальному, нужно менять всю КС. Работать на нём на оборотах 600+ то ещё удовольствие.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години назад, Леня написав:

ну там же масло не фонтанирует, ну осядет та бяка на дно, сколько пробовал масло вверху чистое в трубках. Тем более низ подшипника же выше дна передней бабки, т.е. муляка ниже роликов подшипника.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

сьогодні почистив те дно там реально муляка  грязюки в перемішку із стружкою. Якщо у вас шестерні оте все не розмішують то працюйте я так працювати не хочу заплатить 1200 за підшипники шпінделя  + 700 за інші підшипники і колотити багнюку думаючи про то що там все класно і потім дивуватись а чому це воно так погано точить, а що це стало, а чому шпіндель кульгає, , вибачте це поза  моїм розумом., тим паче що в мене на всіх станках стоять автомобільні фільтри з жигулів за 60 гривень і масло йде реально чисте, і в середині реально чисто. Вас влаштовує працюйте.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, gesichtslos написав:

В 1а616, 1616 подшипники стоят куда ближе. В ТВшке вовсе близко, и подшипники хуже (6класса) и шо

 

!!!

И шестерням жить будет легче.

Видели бы вы переборку довоенного станка, сколько там грязи накопилось за года..шестерни которые подхватывают масло утопали на треть в неё, этим же все и мазалось. Зубы шестерен вместо выпуклой формы стали вогнутыми. И по нормальному, нужно менять всю КС. Работать на нём на оборотах 600+ то ещё удовольствие.

нища країна з ідіотами інженерами де навіть сальника не могли нормального поставити а вигадували якісь центробіжні сили і всяку дурню, Як тільки глянеш на радянський станок так він і стоїть  в калюжі масла  хоча всі станки совкові були скопійовані із закордонних, але навіть скопіювати не було клепки. . Я робив на заводі в нас були в цеху станки ФРГ і совкові, то совкові плавали в калюжах масла і грязі а ФРГ наче тільки з заводу, чистельки нігде нічого не капає не біжить, дивишся наче на щось з іншої планети

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, gesichtslos написав:

В 1а616, 1616 подшипники стоят куда ближе. В ТВшке вовсе близко, и подшипники хуже (6класса) и шо

 

!!!

И шестерням жить будет легче.

Видели бы вы переборку довоенного станка, сколько там грязи накопилось за года..шестерни которые подхватывают масло утопали на треть в неё, этим же все и мазалось. Зубы шестерен вместо выпуклой формы стали вогнутыми. И по нормальному, нужно менять всю КС. Работать на нём на оборотах 600+ то ещё удовольствие.

людина чомусь думає що класність станка залежить від довжини шпінделя. Чисто  як в союзі, якщо сила різання 100 кг то зробимо супорт  500 кг і нема чого  думати як зробити жорсткими місця тертя деталей, переможемо вагою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, prdesna сказал:

людина чомусь думає що класність станка залежить від довжини шпінделя. Чисто  як в союзі, якщо сила різання 100 кг то зробимо супорт  500 кг і нема чого  думати як зробити жорсткими місця тертя деталей, переможемо вагою.

Есть такое высказывание - Вес это надёжность. Я верю в то что станок весом 500 кг лучше аналогичного с весом 100 кг при прочих равных.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Михаил Владимирович написав:

Есть такое высказывание - Вес это надёжность. Я верю в то что станок весом 500 кг лучше аналогичного с весом 100 кг при прочих равных.

років з 7 назад потрібно мені було зробити розточку на деталі. зайшов на бувший первомайський завод  де раніше робили сільгосптехніку. І от поки там розточували  на кординатно розточному вагою так тон 5 звернув увагу на станочок який стояв в углу. Оказалось це розточний  поставлений по лендлізу американцями під час війни.  Такий собі маленький компактний   з цікавою станиною яка вся в дирках і ребрах жорсткості і вагою ну може тона. Так от цей станочок чудово працював і робив дуже якісно.  дуже жалію що не сфоткав його.   Рік назад на цьому заводі продавався чеський станочок токарний, по характеристикам як 16к20  і вагою до 2 тон, а увага 16к20 вага 3,2 тони.  Яб його забрав але його добряче гепнули з погрузчика випадково. Подивіться на імпортні станки там не вагою беруть а конструктивом. Я розумію що при совку плавили найбільше чавуну в світі і незнали куди його дівати.

у вас чудовий шліфувальний польський, зріявняйте з  радянським, там навіть рівняти немає чого

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку