#302709 Опубліковано: 5 грудня, 2021 18 годин назад, Михаил Владимирович написав: Там нет ничего хитрого. та хитрого нічого не має але дуже малий зазор по шківу. Я якось був спокійний поки не дійшов до неї. Також не зрозумів чим змащується підшипник радіально упорний маслом чи літолом. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#302711 Опубліковано: 5 грудня, 2021 6 минут назад, prdesna сказал: та хитрого нічого не має але дуже малий зазор по шківу. Я якось був спокійний поки не дійшов до неї. Також не зрозумів чим змащується підшипник радіально упорний маслом чи літолом. Маслом как и передний. Крышка там и стоит что бы масло не выливалось. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#302962 Опубліковано: 7 грудня, 2021 , Михаил Владимирович написав: вибачте за питання не по темі, - наскільки актуальна TIG сварка в майстерні 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#302970 Опубліковано: 7 грудня, 2021 46 минут назад, prdesna сказал: вибачте за питання не по темі, - наскільки актуальна TIG сварка в майстерні Актуальна например можно заварить весьма деликатные вещи нету фоток в нарезке 4.44мин посмотрите то вы не электродом не полуавтоматом аккуратно не заварите сильно близко шейка посадки сальника. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303034 Опубліковано: 8 грудня, 2021 20 годин назад, Михаил Владимирович написав: Потихеньку ремонтую станок 1м61, потрібно міняти шестерні. Але зараз питання в іншому, туманію по декільком питанням . Не можу зрозуміти яким чудом втримується тормозна муфта від провороту. думав що у другому отворі що на фото є фіксатор, але там пусто. Друге питання в мене шестерня що входить в зацеп вал і тормозна муфта взагалі не кріпилась, це якесь чудо що вона не вилетіла і не розфігачила всю коробку в щент. У валу є отвір але в тому отворі якась різьба відсутня. Це армяне вирішили економити свій час чи там і не має бути різьби, то тоді як тримається шестерня. Ви робили свій станок можливо памятаєте як у вас і що то за шпилька стирчить рядом біля муфти, комусь небуло що робити то вирішив закрутити шпильку. Незрозуміло геть 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303036 Опубліковано: 8 грудня, 2021 я вже мовчу про розмір шпонки вона у шпоночному пазу на фото, туди просто поклали не розмірну шпонку по принципу аби щось було. Блін я мріяв про 16д20 чи 25 а тепер щось впевнений що я напевне його не буду купувати. Там напевне взагалі дупа 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303037 Опубліковано: 8 грудня, 2021 6 минут назад, prdesna сказал: і що то за шпилька стирчить рядом біля муфти, комусь небуло що робити то вирішив закрутити шпильку. Незрозуміло геть Та шпилька тримае тормозну муфту 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303039 Опубліковано: 8 грудня, 2021 21 година назад, Михаил Владимирович написав: Актуальна например можно заварить весьма деликатные вещи нету фоток в нарезке 4.44мин посмотрите то вы не электродом не полуавтоматом аккуратно не заварите сильно близко шейка посадки сальника. а який у вас апарат яка марка. Бува не Тесла 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303063 Опубліковано: 8 грудня, 2021 (змінено) а який у вас апарат яка марка. Бува не Тесла тесла у меня я сильно не сварщик купил тот что понравился скажем так на 3 фазы отакой пока что работает меня всё устраивает Змінено 8 грудня, 2021 користувачем Михаил Владимирович 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303068 Опубліковано: 8 грудня, 2021 1 час назад, prdesna сказал: і що то за шпилька стирчить рядом біля муфти, комусь небуло що робити то вирішив закрутити шпильку. Незрозуміло геть У меня тормозная муфта штифтом крепится от проворота. Штифт так где у Вас шпилька так что полагаю что это она а может то и штифт такой. а про шестерню не подскажу не помню в них во всех резьбы там гужоны для фиксации от смещения. я под кольца канавки поточил. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303076 Опубліковано: 8 грудня, 2021 , Михаил Владимирович написав: тесла у меня я сильно не сварщик купил тот что понравился скажем так на 3 фазы отакой пока что работает меня всё устраивает та я також не зварювальник і не токарь . теж на теслу дивлюсь тільки подешевше , він йде на постоянці , варить все крім алюмінія. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303078 Опубліковано: 8 грудня, 2021 3 минуты назад, prdesna сказал: та я також не зварювальник і не токарь . теж на теслу дивлюсь тільки подешевше , він йде на постоянці , варить все крім алюмінія. он вреде раньше был дешевле баксов на 200. ну как по мне варит он не плохо. може что то варит и лучше но мне хватает на все задачи. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303079 Опубліковано: 8 грудня, 2021 там якась желізяка торчить рядом прикручена винтом (на фото) а рядом отвір, я подивився майже навпроти є отвір в муфті, в мене виникла думка що може там має стояти штіфт. На вал одівається шестерня, на ній немає гужона але у вала є отвір збоку , правда в ньому різьба відсутня ( на фото з торця) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303085 Опубліковано: 8 грудня, 2021 , Михаил Владимирович написав: он вреде раньше был дешевле баксов на 200. ну как по мне варит он не плохо. може что то варит и лучше но мне хватает на все задачи. у вас апарат гарний на всі метали йде. Це професійний апарат 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303323 Опубліковано: 10 грудня, 2021 , Михаил Владимирович написав: Щодо системи змащування передньої бабки. Там внизу стільки грязюки що я взагалі не знаю навіщо туди ставити високоточні шпіндельні підшипники. Поки що зробив висновок що потрібно ставити насос і фільтр. Інакше ця вся грязь за короткий час там знову появиться і буде там колотитись 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303328 Опубліковано: 10 грудня, 2021 на 1м61 шпиндель короткий и любой люфтик на подшипнике сказуется на заготовке потому там стоят высокоточные подшипники 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303334 Опубліковано: 10 грудня, 2021 , lavr30 написав: на 1м61 шпиндель короткий и любой люфтик на подшипнике сказуется на заготовке потому там стоят высокоточные подшипники я вас здивую на всіх станках металообробних на шпінделях стоять точні підшипники тільки різного класу в залежності від класу точності станка. Але коли масло перемішане з грязюкою , стружкою і ще чимось то до лампочки ті точні підшипники 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303335 Опубліковано: 10 грудня, 2021 10 минут назад, prdesna сказал: я вас здивую на всіх станках металообробних на шпінделях стоять точні підшипники тільки різного класу в залежності від класу точності станка. Але коли масло перемішане з грязюкою , стружкою і ще чимось то до лампочки ті точні підшипники ну там же масло не фонтанирует, ну осядет та бяка на дно, сколько пробовал масло вверху чистое в трубках. Тем более низ подшипника же выше дна передней бабки, т.е. муляка ниже роликов подшипника. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303359 Опубліковано: 11 грудня, 2021 14 часа назад, lavr30 сказал: на 1м61 шпиндель короткий и любой люфтик на подшипнике сказуется на заготовке потому там стоят высокоточные подшипники В 1а616, 1616 подшипники стоят куда ближе. В ТВшке вовсе близко, и подшипники хуже (6класса) и шо 14 часа назад, prdesna сказал: Поки що зробив висновок що потрібно ставити насос і фільтр. Інакше ця вся грязь за короткий час там знову появиться і буде там колотитись !!! И шестерням жить будет легче. Видели бы вы переборку довоенного станка, сколько там грязи накопилось за года..шестерни которые подхватывают масло утопали на треть в неё, этим же все и мазалось. Зубы шестерен вместо выпуклой формы стали вогнутыми. И по нормальному, нужно менять всю КС. Работать на нём на оборотах 600+ то ещё удовольствие. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303446 Опубліковано: 11 грудня, 2021 23 години назад, Леня написав: ну там же масло не фонтанирует, ну осядет та бяка на дно, сколько пробовал масло вверху чистое в трубках. Тем более низ подшипника же выше дна передней бабки, т.е. муляка ниже роликов подшипника. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303448 Опубліковано: 11 грудня, 2021 сьогодні почистив те дно там реально муляка грязюки в перемішку із стружкою. Якщо у вас шестерні оте все не розмішують то працюйте я так працювати не хочу заплатить 1200 за підшипники шпінделя + 700 за інші підшипники і колотити багнюку думаючи про то що там все класно і потім дивуватись а чому це воно так погано точить, а що це стало, а чому шпіндель кульгає, , вибачте це поза моїм розумом., тим паче що в мене на всіх станках стоять автомобільні фільтри з жигулів за 60 гривень і масло йде реально чисте, і в середині реально чисто. Вас влаштовує працюйте. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303449 Опубліковано: 11 грудня, 2021 11 година назад, gesichtslos написав: В 1а616, 1616 подшипники стоят куда ближе. В ТВшке вовсе близко, и подшипники хуже (6класса) и шо !!! И шестерням жить будет легче. Видели бы вы переборку довоенного станка, сколько там грязи накопилось за года..шестерни которые подхватывают масло утопали на треть в неё, этим же все и мазалось. Зубы шестерен вместо выпуклой формы стали вогнутыми. И по нормальному, нужно менять всю КС. Работать на нём на оборотах 600+ то ещё удовольствие. нища країна з ідіотами інженерами де навіть сальника не могли нормального поставити а вигадували якісь центробіжні сили і всяку дурню, Як тільки глянеш на радянський станок так він і стоїть в калюжі масла хоча всі станки совкові були скопійовані із закордонних, але навіть скопіювати не було клепки. . Я робив на заводі в нас були в цеху станки ФРГ і совкові, то совкові плавали в калюжах масла і грязі а ФРГ наче тільки з заводу, чистельки нігде нічого не капає не біжить, дивишся наче на щось з іншої планети 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303450 Опубліковано: 12 грудня, 2021 11 година назад, gesichtslos написав: В 1а616, 1616 подшипники стоят куда ближе. В ТВшке вовсе близко, и подшипники хуже (6класса) и шо !!! И шестерням жить будет легче. Видели бы вы переборку довоенного станка, сколько там грязи накопилось за года..шестерни которые подхватывают масло утопали на треть в неё, этим же все и мазалось. Зубы шестерен вместо выпуклой формы стали вогнутыми. И по нормальному, нужно менять всю КС. Работать на нём на оборотах 600+ то ещё удовольствие. людина чомусь думає що класність станка залежить від довжини шпінделя. Чисто як в союзі, якщо сила різання 100 кг то зробимо супорт 500 кг і нема чого думати як зробити жорсткими місця тертя деталей, переможемо вагою. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303453 Опубліковано: 12 грудня, 2021 22 минуты назад, prdesna сказал: людина чомусь думає що класність станка залежить від довжини шпінделя. Чисто як в союзі, якщо сила різання 100 кг то зробимо супорт 500 кг і нема чого думати як зробити жорсткими місця тертя деталей, переможемо вагою. Есть такое высказывание - Вес это надёжность. Я верю в то что станок весом 500 кг лучше аналогичного с весом 100 кг при прочих равных. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#303472 Опубліковано: 12 грудня, 2021 10 годин назад, Михаил Владимирович написав: Есть такое высказывание - Вес это надёжность. Я верю в то что станок весом 500 кг лучше аналогичного с весом 100 кг при прочих равных. років з 7 назад потрібно мені було зробити розточку на деталі. зайшов на бувший первомайський завод де раніше робили сільгосптехніку. І от поки там розточували на кординатно розточному вагою так тон 5 звернув увагу на станочок який стояв в углу. Оказалось це розточний поставлений по лендлізу американцями під час війни. Такий собі маленький компактний з цікавою станиною яка вся в дирках і ребрах жорсткості і вагою ну може тона. Так от цей станочок чудово працював і робив дуже якісно. дуже жалію що не сфоткав його. Рік назад на цьому заводі продавався чеський станочок токарний, по характеристикам як 16к20 і вагою до 2 тон, а увага 16к20 вага 3,2 тони. Яб його забрав але його добряче гепнули з погрузчика випадково. Подивіться на імпортні станки там не вагою беруть а конструктивом. Я розумію що при совку плавили найбільше чавуну в світі і незнали куди його дівати. у вас чудовий шліфувальний польський, зріявняйте з радянським, там навіть рівняти немає чого 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах