Vadym

SOS! Потрібна допомога спеціаліста. Вийняти КМ2. В Києві.

236 повідомлень у цій темі

Колеги, прошу допомоги!

Маю маленького фрезера СВФ-1. Вчора в шпінделі застрягла розточна голівка. Вийняти не можу. Намагався вибити затяжним болтом, лив ВД, грів, морозив. Стукав по периметру. При спробах вибивання затяжним болтом навіть підшипники поїхали зі своїх місць. Я не маю глибокого досвіду, плюс, мені навіть нема чим їх назад запресувати, не кажучи вже про виймання голівки, з чого все й почалось. Дуже не хочеться зіпсувати, тому вирішив зупинитись, поки не пізно.

Прошу, допоможіть, хто мав справу з таким і може аривести все в порядок. Готовий заплатити будь-які розумні гроші. Наперед вдячний.

IMG_20201016_120442.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Занести на СТО і випресувати  пресом розточну головку, а також за одне і поставити  підшипники на своє місце. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

В расточной головке отверстие насквозь?

Ні, на жаль.

, лейтенант написав:

Занести на СТО і випресувати  пресом розточну головку, а також за одне і поставити  підшипники на своє місце. 

Хороша ідея, але на СТО не станочники, можуть угробити. Шпіндель не товстий, КМ2, підшипники звичайні кулькові.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Vadym сказал:

 

IMG_20201016_120442.jpg

 Прикрутить фланец к чему либо массивному, изготовить хват головки, но не за ластохвост, и к тому прицэпить обратный молоток. 

Если шпиндель тонкостенка, то только так. Удар должен быть в оси!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Vadym написав:

Ні, на жаль.

Хороша ідея, але на СТО не станочники, можуть угробити. Шпіндель не товстий, КМ2, підшипники звичайні кулькові.

Виконання цієї роботи під чітким Вашим наглядом і все буде добре. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gesichtslos написав:

 Прикрутить фланец к чему либо массивному, изготовить хват головки, но не за ластохвост, и к тому прицэпить обратный молоток. 

Если шпиндель тонкостенка, то только так. Удар должен быть в оси!

Ви б взялися за таке? Я сам банально боюсь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Vadym сказал:

Ви б взялися за таке? Я сам банально боюсь.

Хах. Волка бояться - в лес не ходить.

Хват главное делать по ближе к конусу, что б головку не уграть. И стучать с чувством. Бо может придётся пойти несколько другим путём.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ещё вариант. То самое, что я говорил. Но. К хвату скобу присварить, что б в неё влез маленький пневмомолоток. Именно таким молотком высаживают форсунки с дизелей. Бо обратным молотком при приложении слишком сильного удара открывали резьбу М20х1

(Обычный сьемник со статическим усилием прям гарантировано отрывает резьбу)

Змінено користувачем gesichtslos
Дополнил
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, softm сказал:

 

Не надо там стучать ... погнется, поломается, потеряется...

Потратить времени и сделать съемник. Тем более он еще пригодится.

Screenshot_64.jpg

ИМХО. Нужно именно ударная нагрузка. Давление на самые края чугунного фланца хоть бы не привели к его слому

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

 

Не надо там стучать ... погнется, поломается, потеряется...

Потратить времени и сделать съемник. Тем более он еще пригодится.

Screenshot_64.jpg

Фланець НЕ впирається ні в що. Там один діаметр 25мм на весь шпіндель до трубки, де сидить уже шків. Тому зйомник треба впирати в торець КМ2 і робити його з 2-х частин. І так само на тіло голівки. Все те погнеться, ІМХО, бо проміжок 8мм лише...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

 

Можно упереть хомутами.

Це хіба що виточити товстий диск з отвором, розпиляти на половини, фрезернути, щоб на лиски (що під ключ) лягло, з'єднати болтами. А фрезера-то нема...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Еще вариант, поддавить шомполом с обратной стороны и под усилием попробовать греть и  охлаждать.. У вас на задней стороне шпинделя есть резьба, сделайте на нее глухую гайку и ею через шомпол (или  скорее кусок шпильки, а еще лучше через пруток максимально возможного диаметра) придавите хорошо инструмент.. Далее грейте, охлаждайте.. Идеальный вариант - заморозить в морозилке, а затем снаружа полить хоть кипятком, но придется очень быстро сушить, или сразу горячей СОЖ поливайте, конус шпинделя начнет прогреваться первым и может немного сдвинуться, можно по той гайке еще молотком постучать, периодически поджимая ее..

 

Если не жалко инструмент, то можно засверлиться под обратный молоток и сдергивать с его помощью, с поджатием с обратной стороны...

 

Я подобным образом штифт один вынимал, поджал его на вытягивание гайкой, а за оставшийся хвост дергал молотком, периодически подтягивал гайку, по мере движения, так помаленьку и выдернул...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Еще вариант попробывать перфоратор, нанося удары в  торец  прочного болта, шпильки , вкрученной вместо  шомпола.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, softm сказал:

@gesichtslos Оно то так, но обратный удар в оси обеспечить ... надо иметь плиту, поставить там на призмы с подставками ... 

Ну хоть примерно

 

53 минуты назад, Vadym сказал:

Фланець НЕ впирається ні в що. Там один діаметр 25мм на весь шпіндель до трубки, де сидить уже шків. Тому зйомник треба впирати в торець КМ2 і робити його з 2-х частин. І так само на тіло голівки. Все те погнеться, ІМХО, бо проміжок 8мм лише...

А мне таки показалось что подшипник стоит на меньшем диаметре

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Vadym сказал:

Наперед вдячний.

Я не спец!!!!! А нельзя ли  сделать заглушку с той стороны где шомпол и дать давление гидравликой. ну скажем авто домкратом.

Или без заглушки скажем пневмо выстрелом .(петарда,порох или как то по другому)   

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колеги, я все-таки сподіваюсь на допомогу. Не маю можливості зварити, не маю фрезера (тепер). Лишився малесенький китайський токарний. Квартира, нема навіть гаража. Далеко не все можу собі дозволити. Допоможіть, я готовий нормально оплатити, пишіть в приват. Поміряю, сфотографую, що треба, можу накидати ескіз конструкції шпінделя, як я її розумію. Ризик є, звичайно, я тому й боюсь сам, бо досвіду мало. 

ПРО ВИБИВАННЯ - забув сказати. Хаіс розточної голівки або не гартований, або дуже слабенько. Сильно-сильно бити не можна, бо він розшириться всередині конуса, буде ще гірше. Тільки тягти, мабуть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Берём четыре болта и четыре удлиненных гаек. Гайку на болт, болтом умираем в головку, начинаем раскручивать гайку, упираемся в шпидель. И так по кругу, выдавливаем, выпрессовываем. Можно прогревать и проливать вдшкой.

Змінено користувачем LAS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, LAS сказал:

Берём четыре болта и четыре удлиненных гаек. Гайку на болт, болтом умираем в головку, начинаем раскручивать гайку, упираемся в шпидель. И так по кругу, выдавливаем, выпрессовываем. Можно прогревать и проливать вдшкой.

Поджимаем описаным способом, вкручиваем шомпол берем перфоратор и в ударном режиме долбим по шомпалу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як я можу ще пояснити... Шпіндель - тонка трубочка 25мм. Всередині КМ2 мама, 18мм. Все, що стосується фланця, підшипників, проставки між ними, - ВСЕ ЦЕ НЕ ФІКСУЄТЬСЯ, все просто посаджене внатяг.

Змінено користувачем Vadym
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я повторюсь. Вот там выше на картинке softm рисовал красным. Вставьте туда 4 болта с длинной гайкой по четырем углам и раскручивайте гайки на разжим. И все получится.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всунуть пруток такого диаметра чтоб упёрся в дно расточной головки. Одной рукой держим шпиндель, другой придержуем пруток. От души замахуемся и бьём пруток об наковальню (бетонку)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, LAS написав:

Я повторюсь. Вот там выше на картинке softm рисовал красным. Вставьте туда 4 болта с длинной гайкой по четырем углам и раскручивайте гайки на разжим. И все получится.

Мабуть, не розумію ідею... Шпіндель без підшипників і фланця такий. Куди ж ьуди гайки з болтами?

IMG_20201016_153211.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rouch написав:

Всунуть пруток такого диаметра чтоб упёрся в дно расточной головки. Одной рукой держим шпиндель, другой придержуем пруток. От души замахуемся и бьём пруток об наковальню (бетонку)

Не варіант, хоча ідея хороша. Отвір там 8,5 під маму М10). Пруток 8мм погнеться. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Vadym сказал:

Не варіант, хоча ідея хороша. Отвір там 8,5 під маму М10). Пруток 8мм погнеться. 

Очень даже вариант.можете взять потолще и проточить один конец в 8мм. Хотя и просто 8 мм не должно погнуть. Фрези с хвостовиком морзе по другому из оправки ИСО не вытащить. Не пойму почему никто не предложил етот способ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дебільний варіант з відрізанням голівки і висвердлюванням її до тонкостінного стану... Хріново, але голівку потім можна на новий конус посадити, мабуть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку