Vadym

SOS! Потрібна допомога спеціаліста. Вийняти КМ2. В Києві.

236 повідомлень у цій темі

, sergo40 написав:

Закрутити можна.За чайком додумаетесь.

Підказка;

Різниця лінійного переміщення по осі.

Я зараз саме з чайком! ☕

Уявімо собі стаціонарну муфту, яка ВЖЕ НАКРУЧЕНА, притисла шків, застопорена збоку гужоном. Вставляємо інструмент в конус. Щоб зафіксувати шомполом, требв в інструмент вкрутити хоча б 5-6 витків. При 1,75-1,5=0,25 отримуємо, що я маю зробити 20-30 обертів шомпола до закручування. Назад - те саме. Я не можу дозволити собі таку розкіш. Не шуруповертом же ж крутити!

Серії не роблю, інструмент переставляю часто, бо фрезерування в моїй діяльності - не основне, а допоміжне. Основна токарка. В фото- і кінооптиці все побудовано на тілах обертання. Лише пара дрібних операцій фрезером. Більше лише тоді, коли роблю оснастку. В шпіндель ставлю свердлильний патрон, цанговий патрон, фрези КМ2, балеринки, оправки для дискових фрез, розточну голівку.

Змінено користувачем Vadym
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є ще варіант якось причепити зверху голівку від імбусного болта. Тоді можна буде 20-30 витків легко крутити Г-подібним ключем. Вижимати ріжковим, а далі викручувати знов Г-подібним. Але воно якось...

Плюс, я б хотів, щоб вижимна муфта впиралась не в алюмінієвий шків, а в шпіндель. В стаціонарному варіанті так не вийде...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так обертів шомпола багато. Також зважаючи на сказане Вами вище,думаю  для вас оптимально що все залишаеться рідне, а на випадок аварійної ситуації буде лежати заготовленна приспособа.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

Можна припустити, що на красній ділянці метал випучений...

IMG_20201019_155657.thumb.jpg.58779c502b38a70850e490503bbc33a4.jpg

Але, краще б починати з перевірки на калібрах.

До речі! Таке питання до корифеїв. А якщо я візьму нову свердлильну втулку КМ3/2 і з алмазною пастою притру там цей конус?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ви спочатку шпиндель перевірте, бажано калібром, а потім розточну мучайте, найкраще просто проточіти (обнизити) щоб залишились полоски зверху і знизу як на деяких фото фрез у цій темі. стосовно шомпола і витискання інструменту, ви щось мудруєте багато, є просте рішення - робите глуху гайку на шпиндель ну як заглушки у видопостачанні, в ній отвір для проходження шестигранника шомпола, сам шомпол має бути з циліндричним потовщенням (шайбою) в місці переходу від різьби до шестигранника. Тоді ви вставили інструмент, підтягнули шомполом, накинули і законтрили гайкою і його не затяне (ну майже), а щоб вийняти відкрутили трохи гайку, крутите шомпол він впирається шайбою в дно гайки і виштовхує інструмент. Можна підібрати зазор між гайкою і шомполом щоб шомпол прокручувався і тоді гайку не потрібно відкручувати/закручувати, але з'являється можливість прокручування інструменту під час роботи. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

tmp-cam-4329451663922048535.jpg

tmp-cam-2131838805223121646.jpg

tmp-cam-696388732762733674.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

гайка від штатної заточної приблуди 1д601, шомпол від Jet /Proma/... X1 все чудово працює. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, noone написав:

ви спочатку шпиндель перевірте, бажано калібром, а потім розточну мучайте, найкраще просто проточіти (обнизити) щоб залишились полоски зверху і знизу як на деяких фото фрез у цій темі. стосовно шомпола і витискання інструменту, ви щось мудруєте багато, є просте рішення - робите глуху гайку...

Шпіндель в нормі. Станок купував новим. Купа різних інструментів там буває. Все нормально. Калібром перевіряти нема сенсу, бо, навть якщо трііішечки щось не так, усунути це не можу.

Вижимка у мене ШТАТНА З ЗАВОДУ  саме така, як ви описуєте. 

А от голівка до мене потрапила б/у з задирами, вже кимось зашліфованими. Добре чи ні - важко сказати. Але працює вона нормально, крім цього випадку. От і хочу або її трохи поправити, або замінити китайською, зробленою на сучасному обладнанні. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А есть ли в той расточной головке мясо для замены хвостовика?

Может имеет смысл срезать старый хвостовик, в головке сделать отверстие под запрессовку/заштифтовку/сварку/резьбу или под какое-то более другое крепление хвостовика?

Конечно проще купить, но мало ли, так сказать ради интереса или от нечего делать...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Vadym написав:

А якщо я візьму нову свердлильну втулку КМ3/2 і з алмазною пастою притру там цей конус?

Якщо брати свердлильну втулку то треба зрізати лапку.

 

Зважаючи на те, що притиратися, на жаль, будуть обидві деталі  :

- горб на папі трохи зменшиться, але не повністю.

- в идеальній (спочату) мамі  від того горба витреться  локлаьна яма.

 

В результаті отримєш трохи менш горбатого папу та  трошки зіпсовану маму. 

 

Щоб якось тому протидіяти, можна попередньо спробувати виправити папу без псування маии.

У конус мами вставити  акуратно вирізану з мікронки викройку конуса ( абразивом всередину, до папи).

І в цому абарзивному отворі  притетри папу.

Таким чином, можна майже повністю скоригувати геометрію папи без псування мами.

Звичайно, періодично витягати та контролювати, що ми там натерли.

 

А вже після того, можна притерти наживо.

Але я би цю, останню операцію не робив.   

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В идеале, если очень хочется притирать, то можно сделать алюминиевый притир-втулку, по идее его не сложно изготовить при помощи развертки.. И тогда изнашиваются притир будет меньше чем обрабатываемая деталь, да и поправить развёрткой в случае чего можно будет или пустить на изготовление деталей, учитывая специфику работы, то из большой болванки изготовить одноразовый притир и потом его пустить в работу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

просто п... якийсь, тобто на інструменті ви притиром можете усунути невідповідність, а в шпінделі ні? якщо ви не впевнитеся що шпиндель нормальний (фарба показує що хтось там з двох не зовсім рівний) то можете отримати застрягання в подальшому ЛЮБОГО інструменту, саме гірше що контакт є посередині, тобто можливий ще й перекос, і ще більший клин. краще щоб контакт був на кінцях.. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, noone написав:

просто п... якийсь, тобто на інструменті ви притиром можете усунути невідповідність, а в шпінделі ні? якщо ви не впевнитеся що шпиндель нормальний (фарба показує що хтось там з двох не зовсім рівний) то можете отримати застрягання в подальшому ЛЮБОГО інструменту, саме гірше що контакт є посередині, тобто можливий ще й перекос, і ще більший клин. краще щоб контакт був на кінцях.. 

Все логічно, але шпіндель гартований СТРАШНО. Блищить всередині, як у кота шурундули. Ніяких рисок, задирів, нічого нема. Кілька років ніяких проблем. Голівка з самого початку була не дуже. При розточуванні навантаження найбільші з можливих взагалі. Бо важіль великий. Отже, якщо проблеми лише в парі голівка/шпіндель, чого б я ліз псувати шпіндель?

Про зменшення зони контакту - я саме про це найперше подумав. але спочатку хочу впевнитись, що там добре прилягає по боках. Для цього спробую на фломастер в пінолі токарного і свердлильного, потім у втулках 3/2. У мене скрізь КМ2, універсально все. Крім шпінделя токарного, там КМ3, але я туди нічого не пхаю практично.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, Vadym сказал:

А от голівка до мене потрапила б/у з задирами, вже кимось зашліфованими. Добре чи ні - важко сказати. Але працює вона нормально, крім цього випадку. От і хочу або її трохи поправити, або замінити китайською, зробленою на сучасному обладнанні.

С ваших слов сделал для себя вывод что пользовались вы головкой ранее и все было нормально.

И с ваших же слов; Сам винен, мабуть, сильно затяг шомпол... А потім фрезерував обниження під шайбу розточною голівкою зі шпоночною фрезою на 12 в якості розточного різця. Разів 4-5 закусювало, бо жорсткість у маленького фрезера слабувата...

допускаю что это и было причиной захлеста, так как мог быть незначительный проворот конуса(всего несколько градусов) одновременно при осевой нагрузке.

Ситуацию с закусыванием инструмента с последующей остановкой ка по мне уже можно считать аварийной.Плюс ко всему шомпол как раз таки мог бить и не дотянут и в результате не было достаточной силы сопряжения конусов способной противостоять нагрузке от проворота.

Лично я не вижу каких либо глобальных проблем на поверхностях ваших конусов.

Можно подумать что у всех так все прекрастно с конусами? Я Вас умоляю это далеко не так, и работют и все норм.

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну, що, колеги, тема дійшла завершення, хочу поділитися результатом. Фрезер фрезерує, конуси виймаються, як ото у П'ятачка, "входить і виходить", все норм.

Вижимну приблуду за рецептом #sergo40 я зробив. Вона працює норм.

Зробив зі шпильки М12х1,75, частково проточеної до 10, з нарізаною в кінці різьбою М10х1,5. На шпильку посадив відламану голівку болта М20, знайдену колись на дорозі, там нарізав М12, укріпив імбусним гвинтом 8,8 на М5. Чому так, - точити такий болт з шестигранника-ціляка на своєму токарному я манав... А голівка потрібна була велика, щоб зручно крутити від руки або великим ключем.

Болт вкручується в муфту діаметром 30мм. Там навпіл нарізані М18х1,5 та М12х1,75. Обидві трохи провалені для легкого закручування. На муфті згори накатка під руку, трохи нижче лиски під ключ. Внизу на муфті нанесені кільця через кожні 1,5мм (крок штревеля), вони показують глибину вкручування від першого заходу штревеля у хвостовик.

 

IMG_20201024_190903.jpg

IMG_20201024_190622.jpg

Змінено користувачем Vadym
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сенс роботи вижимки вже обговорено, повторю коротко. Шпіндель гартований на смерть. Ідея в тому, щоб муфта лягла на його торець, не навантажуючи різьбу. Муфту тримати ключем мені не хочеться, тому співвідношення кроків було вибрано в той бік, що інструмент ВИЖИМАЄТЬСЯ ПРИ ЗАКРУЧУВАННІ, отже, муфта самозатискається. 

Робити всю цю історію стаціонарною замість рідної не хотів, бо закручувати-викручувати інструмент було б довго, плюс кожух не закриється, а місця в мене мало, кожух слугує поличкою, коли треба.

Отже, в проблемній ситуації викрутили рідну гайку, вийняли рідний болт-штревель, вкрутили муфту разом з новим болтом, аби хоч 5-6 витків закрутилось в хвіст ДО упора муфти в торець шпінделя. Ключем, а, можливо, і рукою, вкручуємо болт далі, вижимаючи конус.

IMG_20201024_191038.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А! Забув! Всім величезне!!! спасибі за ідеї, допомогу з напрямком думки, співчуття!

Я, нарешті, повернувся до проекту, який стопнувся через проблему з фрезером, роблю для токарного куб-заміну різцедержки з внутрішнім конусом КМ2 під свердла, патрони тощо, а також можливістю всановлення борштанг, розточних різців та УСП-плити 90мм під зажим деталей прихватами або дрібних лещат (останнє під нечасті роботи, коли фрезернути на токарному швидше).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку