artyr2112

Термообробка,вибір пічок,твердомери та їх накладка,реанімація СНЗ

102 повідомлення у цій темі

Тема присвячена напрямку термообробки.

Твердомірам ТК 2,ТК 2 м, ТК 14-250.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я займаюсь термообробкою маю 2 термо пічки СНОЛ 11из вони є високо температурні до 1100 градусів .

Маю твердомір Тк2м .

Також в цій темі буде відновлення моєї нової печі СНЗ

 з максимальною температурою 1000градусів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если что-либо интересует по твердомеру ТК-2М, овечу на все вопросы, работаю с ним (и не только) уже 30 лет. По СНЗ, так же спрашивайте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Яка зараз реальна ціна твердоміра? Я дивився на олх то там на них космічні ціни як просто за вимірювальний пристрій 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так ціна на твердомір 15000 грн

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 27.12.2016 в 00:19, Sabur сказал:

Яка зараз реальна ціна твердоміра? Я дивився на олх то там на них космічні ціни як просто за вимірювальний пристрій 

Насправді то не ціни високі,то ми бідні.Я свій колись брав за 400 у о і голку за сто,так і на сьогодні ціни в у о приблизно такі самі.Але і це не повна ціна приладу,ціна нового буде вища мінімум на порядок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у вас яка модель ?

якщо можна фото вашого робочого місця ?

Змінено користувачем artyr2112
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ждем нових фото по термопечки

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розбираємо ( перефутіровую) муфельну піч СНЗ з габаритам 600/300/250

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

1