sivanko

Мій тв-16

32 повідомлення у цій темі

Колись дуже давно спас з металолому станину з задньою бабко станка. Картина була жахлива, але станок шкільний, майже не працював, цвяхи не рівняли. У трудовика видурив проставки і різцедержку. Потім поступово докомплектував до більш менш комплектного стану. Купив мотор 1.1 кВт і частотнік Омрон. Почав точити різну дрібничку. Катастрофічно не вистачало подач і різьб. Зразу хотів відновити стандартну, але крім ходового гвинта не було нічого.

post-46722-094952000 1384330286.jpg

post-46722-016520200 1390042934.jpg

post-46722-058693000 1403543609.jpg

post-46722-059822800 1390042943.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирішив піти по дешевшому і цікавішому шляху - шляху електрогітари. Зробив корпус, настягував начиння, переробив прошивку під себе. До станка не підключав. Із функцій - подачі, різьби метричні та дюймові, пришвидшене переміщення, електронні упори,  ділилка, тахометр. З передньої панелі регулюються обороти і напрям обертання шпінделя.

изображение_viber_202-12-02_14-10-04.jpg

изображение_viber_2020-12-02_14-10-01.jpg

изображение_viber_2020-12-02_14-10-04.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Станок (передню бабку) розібрав. Почали хрускотіти підшипники. Купив автопідшипник з передньої ступиці якоїсь іномарки. Хочу поставити. По розміру діаметри такі як стандартні. Ширина на 2 мм менша, треба точити кільце.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хочу почути думку форумчан з такого питання... З"явилася ідея зробити "УЦИ" без китайської лінійки. Якщо на гвинт поперечки поставити енкодер , приєднати його до ардуіно з екраном і кількома кнопками... Серед переваг бачу герметичність енкодера порівняно із штангелем чи лінійкою. Енкодера на 100 поділок цілком достатньо. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, sivanko сказал:

З"явилася ідея зробити "УЦИ" без китайської лінійки. Якщо на гвинт поперечки поставити енкодер , приєднати його до ардуіно з екраном

 

Погрешность  на порядок будет,а так вполне приемлено..

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 02.12.2020 в 16:07, Vip сказал:

 

Погрешность  на порядок будет,а так вполне приемлено..

Я так зрозумів що буде практично те що й з лімбом, сенсу возитись нема. Люфт гайки зробить свою чорну справу...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні крутив малому вєлік і зненацька прийшла ідея про зажим задньої бабки. Відкрутив зажим сідла і опа... Гайка+шайба в добавок і ЗБ сидить мертво. У мене зажим М6х60. Простори інтернету показали що є варіант М8х60. Завтра планую придбати у велотоварах. І треба зробити квадратну гайку. Поперечка під зажимом проходить чудово. 

IMG_20201215_163223.jpgIMG_20201215_160836.jpg

Полушилось дешево і швидко. Не треба нічого точити і свердлити. Навіть болт зажиму підрізати не прийшлось.

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще питання до фахівців. Є кілька канавочних різців СССР з "хитрими" пластинами. Пластини пообламувані з одного боку. Всі спроби знайти в інтернеті ні до чого не призвели. Хочу переточити одну пластину і використовувати для різьби. Хто знає де купити такі пластини чи яке хоч їх маркування?

IMG_20201215_162636.jpg

IMG_20201215_162644.jpg

IMG_20201215_162656.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кілька днів займався прошивкою "електрогітари". Взяв за основу 4к lite. Функціонал - подачі,різьби, електронні упори з шилда з екраном, прискорена подача... Доповнив тахометром, підшаманив під себе подачі і різьби. Також добавив калькулятор швидкості різання. Діаметр вводиться, обороти від тахометра. Хотів спитати думку - чи є сенс у калькуляторі швидкості? Натулив, все густо на екрані, але влізло. Жалію що не зробив екран 2004. Тепер ліньки пиляти передню панель... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зажим -        класна ідея, завтра їду у веломагазин))))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сухрик дает регулировку в пол шага, квадратная - четверть. Хотя... Сухарик зажал. Есть несколько штук.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо за идею !!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Класно.Електронна гітара  це круто.  мені ще далеко до неї. Зараз мені потрібно зварити стіл  і я б хотів запитати - чи може хто скинути фотку чи креслення  як  розміщувався стандартний контрпривід- а то придбав станок в розборі і не можу зрозуміти як конрпривід  кріпився - горизонтально чи вертикально. Дякую

Змінено користувачем Бенедикт
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

контр.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене взагалі частотник... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене алмаатинець. Тепер  зрозуміло як кріпити  контрпривід і можна проектувати стіл, А частотник я збираюсь докупити. Минулий  власник сказав що рідного моторчика з контрприводом і частотником на 0,5кВт цілком хватає.Дякую за допомогу  ....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене контрпривід як на кресленні вище, але двигун для зручності закріплено знизу на рухомій опорі (качающийся) а також  рухається на тій же осі паралельно  контрприводу, для перекидання ременів (на КП шків рідний 2 канавки проф. 0(Z) а на двигуні 3 канавки), вісь - шток амортизатора

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кріпити можна по різному, головне, щоб вісь шківів контрприводу рівномірно і одночасно віддалялась від осей шківів мотора і шпінделя при натязі ричагом контрприводу. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stebium1 сказал:

Совсем не главное. Главное удобство, безопасноть и компактность.

100 %.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Stebium1 написав:

Совсем не главное. Главное удобство, безопасноть и компактность.

Можна зробити удобно, безпечно и компактно... , але не працездатно ( работоспособно) . І для чого тоді всі 3 умови вище? ✋. Контрпривід має виконувати свою функцію: з допомогою лише одного ричага перемикати оберти( послаблювати і натягувати обидва ремені одночасно). 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

 

По этой причине контрпривод управляет ремнём станка, а ремень мотора натягивается дополнительным механизмом.

Особенно важно для втулочников, где после работы нужно снимать нагрузку со шпинделя 

 

Контрприв взагалі не натягує ремні, це не його робота.положенням самого контрприводу можна відрегулювати натяг ременя шпінделя, положенням мотора, натяг  ременя мотора. . Він лише послаблює всі ремні для перекидання , і повертає натяг до робочого стану. Ричаг на контрприводі ж не має проміжної фіксації для регулювання натягу ременя шпінделя, а фіксується через проходження максимального вильоту ексцентрика ричага. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, andrysir1 сказал:

Контрприв взагалі не натягує ремні, це не його робота.положенням самого контрприводу можна відрегулювати натяг ременя шпінделя, положенням мотора, натяг  ременя мотора. . Він лише послаблює всі ремні для перекидання , і повертає натяг до робочого стану. Ричаг на контрприводі ж не має проміжної фіксації для регулювання натягу ременя шпінделя, а фіксується через проходження максимального вильоту ексцентрика ричага. 

А чому не натягує? Контр привід це - "передаточно - натяжное устройство", зрозуміло що ремені виставляються положенням тогож двигуна та контр привода відносно верстата, але при подалбшій експлуатації саме КП виконує натяжку ременів за рхунок ексцентрика

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Жорик написав:

А чому не натягує? Контр привід це - "передаточно - натяжное устройство", зрозуміло що ремені виставляються положенням тогож двигуна та контр привода відносно верстата, але при подалбшій експлуатації саме КП виконує натяжку ременів за рхунок ексцентрика

Тому, що фіксації ексцентрика як такої нема, вона завжди в одній точці після переходу максимального ексцентриситету ричага з тягою,  або буде слабина на ремнях. Натяжне воно лише в плані" Натягнуто-попущено", сили натягу ричагом не відрегулюєш. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

В какой конструкции как. К примеру у Дубно, так и бістрого отпуска нет всё движется по салазкам.

Цього не знав. А як там швидко оберти змінити? 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, andrysir1 сказал:

Цього не знав. А як там швидко оберти змінити? 

Швидко ніяк...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку