#307048 Опубліковано: 12 січня, 2022 Мне сегодня доставили на палете фактических 75 кг, а на наклейке и по цене было как 45 кг. Не в первый раз такое, раз отправлял 70, меня чел спрашивает, сколько там? Т.к. ему лень встать, на весы положить, с весов снять. Ну говорю кг 40 максимум, пойдёт, так и отправил. Короче иногда они имеют нас, иногда мы имеем их. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#307050 Опубліковано: 12 січня, 2022 , 4x4 написав: Мне сегодня доставили на палете фактических 75 кг, а на наклейке и по цене было как 45 кг. Не в первый раз такое, раз отправлял 70, меня чел спрашивает, сколько там? Т.к. ему лень встать, на весы положить, с весов снять. Ну говорю кг 40 максимум, пойдёт, так и отправил. Короче иногда они имеют нас, иногда мы имеем их. Це мабуть рідкість. Сам відправляв посилку, приймають по одній вазі а потім переважують на пунктах сортування і виправляють вагу і ціну. Це як правило коли вага менше фактичної, хоча один раз виправили вагу і на меншу. Більше вони нас 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#307063 Опубліковано: 12 січня, 2022 2 години назад, softm написав: На "НП" немного проблемы... http://publikz.com/blog_41109 В мене пару разів таке було, поштомат біля відділення, але саме в цей момент і на відділенні безготівкові платежі не проходили. Заплатив готівкою у відділенні та забрав. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#307095 Опубліковано: 12 січня, 2022 21 час назад, am.ok сказал: На НП б вийшло плюс-мінус те саме. Сомнительно, часто отправляю одну и туже деталь весом 17-18кг, сам пакую, ее на почте еще до упаковывают и цена от 170 до 185грн во Львов. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#307504 Опубліковано: 16 січня, 2022 https://www.facebook.com/100004246095552/posts/2147190632099119/ 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308693 Опубліковано: 26 січня, 2022 Ось і знову нарвався на "покращене" обслуговування Нової Пошти. На цей раз я рахую — повний перебор. Замовив під Києвом потрібну мені чугуняку, але Нова Пошта чи то боялась що вона поломиться, чи погнеться.... коротше кажучи запакувала досить надійно... за кошти отримувача. На першому фото в чорній плівці замотаний мій вантаж. На другому фото, на передньому плані перед вантажем — тара для вантажа. Для довідки, габарити вантажа 76см х 38см х 5см, габарити тари — флет-бокс 100см Х 140см .глибину не знаю, але мій вантаж лежачи ще тіліпався на дні бокса і було вільне місце. Написав претензію. Через деякий час подзвонила дівчина, вибачилась і обіцяла перерахувати. Суму я призначив (як приблизно підказав вантажник на око, але думаю що не в збиток для НП — 200грн) Заплатив по накладній 497грн. Тепер саме цікаве. Суму відшкодування потрібно вказувати самому і заносити в окрему графу. Якщо отримувач виявиться порядним, то нова пошта однаково отримає додатковий прибуток. А саме основне я дізнався зі слів дівчини. В них діє відомчий циркуляр, який обумовлює, що .... з метою швидкого і якісного обслуговування клієнтів, вантаж пакується в НАЯВНУ на той час в відділенні тару. Тобто, навіть маючи юридичну освіту і розуміючи всі тонкощі відправлення вантажів Новою Поштою ви не в змозі будете, як отримувач юридично доказати, що саме на час відправки, в пункті відправки , не було в наявності меншої підходящої тари для пакування вашого вантажа. Також, не знаю чи таке було раніше, але зараз для розгляду претензії і відшкодування переплаченої отримувачем суми потрібно крім додатку НП, в смартфоні ще й оригінал паспорта та оригінал ідентифікаційного коду, для іх відсканування і прикріплення до претензії. Ось така я вам скажу **** малята, або .... чим далі в ліс, тим грубші партизани )))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308695 Опубліковано: 26 січня, 2022 А може продавцю було наплювати як НП запакує? Не виправдовую НП, але вважаю тут половина вини продавана. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308701 Опубліковано: 26 січня, 2022 (змінено) , ig3757 написав: А може продавцю було наплювати як НП запакує? Не виправдовую НП, але вважаю тут половина вини продавана. Може й так, відправник — жінка, а Нова Пошта така біла та пухнаста, не могла щось їй заперечити. Що ж тепер їхати лице бити такому відправнику? Змінено 26 січня, 2022 користувачем IMP 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308711 Опубліковано: 26 січня, 2022 Я ї кажу 50% на 50%. Хоч і жінка, могла б поцікавитися ціною доставки, і калькулятор НП є. Та й Ви б могли прикинути ціну доставки. Я після подібного наі...лова НП (копійчана справа була, та діло принципа) постійно так роблю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308717 Опубліковано: 26 січня, 2022 44 минуты назад, ig3757 сказал: Я ї кажу 50% на 50%. Хоч і жінка, могла б поцікавитися ціною доставки, і калькулятор НП є. Та й Ви б могли прикинути ціну доставки. Я після подібного наі...лова НП (копійчана справа була, та діло принципа) постійно так роблю. НП умеет "переобуваться на ходу" то есть менять цену доставки по ходу движения груза у отправителя в накладной запросто могла быть указана другая сумма а там потом на складе посмотрели, всунули в огромный ящик и пересчитали очень удивлюсь, если нп что то компенсирует я то же пробовал писать претензию о чрезмерно большой упаковке... мороз и все... звонишь - да мы разберемся, перезвоним, но никто естественно не перезванивает ... калькулятор то же бесполезен, так как неизвестно в какую коробку всунут на нп п.с. хотя ж на нп есть услуга "упаковка в гофрокартон" то есть берут два листа(сверху и снизу), подгибают лишнее и можно попросить застрейчевать но фиг когда сами её предложат, только если выпросишь 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308721 Опубліковано: 26 січня, 2022 от лишних трат на нп спасает только полная самостоятельная упаковка посылки отправителем в коробку, или хотя бы в некое её подобие. еще желательно завернуть в черный стрейч, что бы не видно было что упаковка из двух коробок, или просто уменьшенная по высоте стандартная коробка коробка, это как заговор, пропуск, и проклятие для нп и еще есть прикол, на коробке не должно быть товарных знаков сам раз так попал запаковал надежно и красиво в пузыри и классную крепкую коробку со светильника даже подумать не мог, что засунут еще в свою коробку, так как на моей коробке были товарные знаки естественно это при отправке никто это не озвучил... так что я не поверю, что работники нп не мотивированы напарить большую упаковку либо премируют за доупаковку, либо дают по шее за ее отсутствие а скорее всего и то и другое... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308724 Опубліковано: 26 січня, 2022 (змінено) Свою коробку замотал в обычный пакет, поверху скотчем, даже и не вякнули. Отправлял так не единожды. Считаю на их калькуляторе, если пытаются напарить, предлагаю звонок на горячую линию. После одного случая все контролирую сам. И все ок. Ну это когда отправителю и получателю не пох... Змінено 26 січня, 2022 користувачем ig3757 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308736 Опубліковано: 27 січня, 2022 7 часов назад, ig3757 сказал: Свою коробку замотал в обычный пакет, поверху скотчем, даже и не вякнули. так и я ж об этом : Цитата от лишних трат на нп спасает только полная самостоятельная упаковка посылки отправителем в коробку, или хотя бы в некое её подобие. если отправитель не упаковал сам в что то прямоугольное, все, положат в огромный коробок и напихают бумаги. п.с. буквально вчера на нп мужчина ругался, что ему посылка с Киева весом 100кг пришла за 500грн говорил, что доупаковали без предупреждения на 300грн... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308739 Опубліковано: 27 січня, 2022 12 часа назад, IMP сказал: Що ж тепер їхати лице бити такому відправнику? А разве проблематично связаться с продавцом и рассказать на счёт упаковки?Если не в состоянии упаковать сама - хотя бы как можно это проконтролировать? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308740 Опубліковано: 27 січня, 2022 , Cracker написав: А разве проблематично связаться с продавцом и рассказать на счёт упаковки?Если не в состоянии упаковать сама - хотя бы как можно это проконтролировать? Так на фотографії видно, шо відправник запакувала, досить гарно і в досить міцну (ще такої міцності мені не попадала) чорну плівку і в маркуванні грузу вказано — метал. На диво дуже скоро і спокійно згодились на гарячій лінії відшкодувати частину суми, тому. навіть не знаючи всієї ситуації з пакуванням та відправкою, всю провину покладаю на відділення НП, скажу навіть більше — на керівництво НП, яке своїми правилами створило умови подібного. Дуже вже ті правила написанї місцями завуальовано, з можливістю трактувати кожному на свій розсуд. Скажіть, нахіба потрібно пакувати кусок вже запакованого металу в додаткову упаковку? ....тим паче "....у наявну НА ТОЙ ЧАС у відділенні ????? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308742 Опубліковано: 27 січня, 2022 @IMP дело в том что когда отправитель отходил от оператора у него уже была накладная на руках. С указзаной cумой и типом упаковки . Заглянуть туда проблема и поинтересоваться почему такая сумма? Мне ни одного раза не положили туда куда я не хотел и с чем был не согласен. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308745 Опубліковано: 27 січня, 2022 (змінено) Играет человеческий фактор работников отделения , есть нормальные отправляют и без квадратных углов , а есть вообще отказываются хоть звони владельцу новой почты Змінено 27 січня, 2022 користувачем stan Орфография 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308747 Опубліковано: 27 січня, 2022 6 минут назад, stan сказал: Играет человеческий фактор работников отделения , есть нормальные отправляют и без квадратных углов , а есть вообще отказываются хоть звони владельцу новой почты Звонок на горячую линию решает многое!? Иногда достаточно просто озвученного желания позвонить. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308748 Опубліковано: 27 січня, 2022 , Cracker написав: @IMP дело в том что когда отправитель отходил от оператора у него уже была накладная на руках. С указзаной cумой и типом упаковки . Заглянуть туда проблема и поинтересоваться почему такая сумма? Мне ни одного раза не положили туда куда я не хотел и с чем был не согласен. Я не хочу обговорювати і робити висновки в ситуації, якою я не володію, бо не знаю як саме все відбувалось насправді. З однієї сторони ви і праві, з іншої.....знаю багато прикладів, коли НП користується необізнаністю всіх дрібниць відправником і уміло цим користується в своїх інтересах. Коли б, приустимо я щоденно відправляв та одержував вантажі на НП, то я досконало вивчив їх правила, коли ж я користуюсь послугами НП, то шукаю та читаю ті правила в кожному конкретному випадку. Ще раз кажу, що повністю не знімаю всієї вини з відправника, але й з розумінням ставлюсь до того що сталось. Людина, в силу різних причин хотіла продати товар. Вона могла тупо не знати всіх правил відправлення вантажів на НП, для чого працівники відділення повинні були їй підказати. Звісно я припускаю, що вона могла й замітити невідповідність пакування для пересилки вантажа і промовчати з огляду на те, що не вона, а я саме повинен оплатити послуги доставки. В такому випадку Бог їй суддя. Але ж з іншого боку, невже працівники Нової Пошти не знали що вони роблять ? Чи розрахунок був — а може все таки прокатає? Ось якби правила доставки були прописані без всіляких там вилок та допусків, які можна застосовувати і так і так, коли б працівник відділення порушивший правила знав, що буде відшкодовувати якусь суму (конкретну) зі свої кишені, в разі порушення ним / нею своїх же правил, то і ситуацій, подібних даній було б на багато менше. Робота вони навчили відповідати на звернення клієнтів, а приймати і правильно оформляти вантажі — ще ні. Я вже писав, як колись замовляв присадочний пруток, три дні підряд, по одному тубусу, однієї ваги, від одного продавця, з одного ж відділення, на одне й те ж саме відділення отримування. Пакували пластиковий тубус в одну і ту ж картонову тару. В результаті — в трьох випадках три суми доставки з різницею приблизно в тридцять гривень. Як таке могло статись? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308763 Опубліковано: 27 січня, 2022 кАзлы))) Продавец запаковал в свою упаковку, прямоугольную, без левых маркировок. Но всёравно допаковали в свою коробку, в которую свободно влезет три таких посылки. И сделано это не в отделении отправителя, а на хабе. Цену доставки изменили тоже после отправки продавцом. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308766 Опубліковано: 27 січня, 2022 (змінено) , Filosof написав: кАзлы))) Продавец запаковал в свою упаковку, прямоугольную, без левых маркировок. Но всёравно допаковали в свою коробку, в которую свободно влезет три таких посылки. И сделано это не в отделении отправителя, а на хабе. Цену доставки изменили тоже после отправки продавцом. Заздрю , чесно , бо хотів би таку проблемку з додатковим пакуванням без відома відправника ))) Люблю я їх нагинати і пердолити вовсєщєлі ))) А якщо серйозно , то я сподіваюсь , що Ви змогли доказати всю помилковість їхніх безпідставно/необгрунтованих бажань та дій !!! Змінено 27 січня, 2022 користувачем 032triton 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308769 Опубліковано: 27 січня, 2022 3 минуты назад, 032triton сказал: Заздрю , чесно , бо хотів би таку проблемку з додатковим пакуванням без відома відправника ))) Люблю я їх нагинати і пердолити вовсєщєлі ))) А якщо серйозно , то я сподіваюсь , що Ви змогли доказати всю помилковість їхніх безпідставно/необгрунтованих бажань та дій !!! Розпакував вже в майстерні. Чітких габаритів деталі не знав. При відправленні вага була вказана 1кг, і я розумів, що на хабі вагу змінять, бо залізяка по любому важче (по факту 2,5). Тому не був здивований зміні ваги і вартості доставки. А от в майстерні розпакував, і побачів отаке. Ну, через зайві 30 грн я не стану здіймати хай, і витрачати свій час на розбірки з ними. Хай подавляться))) Так, розумію, що саме на це вони і розраховують, що більшості не цікаво розбиратись через ті копійки. А вони з тих копійок мають непаганий гешефт. Але витрачати свій час і нерви не стану. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308771 Опубліковано: 27 січня, 2022 7 минут назад, Filosof сказал: Ну, через зайві 30 грн я не стану здіймати хай, і витрачати свій час на розбірки з ними. Хай подавляться))) Так, розумію, що саме на це вони і розраховують, що більшості не цікаво розбиратись через ті копійки. А вони з тих копійок мають непаганий гешефт. Але витрачати свій час і нерви не стану Вот это и плохо. В прочем с таким отношением и здесь можно было не писать , зачем ? Молча съел и дальше своими делами пошел заниматься . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308774 Опубліковано: 27 січня, 2022 , Filosof написав: кАзлы))) Продавец запаковал в свою упаковку, прямоугольную, без левых маркировок. Вже також колись мав подібне При чому, як видно на фото їхня фірмова коробка була по кутках надрізана і загнута в середину, що КАТЕГОРИЧНО заборонено їх же правилами. Накатав претензію, але навіть не подзвонили і не вибачились. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#308777 Опубліковано: 27 січня, 2022 48 минут назад, Cracker сказал: Вот это и плохо. В прочем с таким отношением и здесь можно было не писать , зачем ? Молча съел и дальше своими делами пошел заниматься . Возможно Вам плевать на своё время и нервы, а мне нет. Проклацал сейчас по их калькулятору - разница "аж" в 10 грн. (74 грн против 84 оплаченых). Вам интересно было- бы из за десятки тратить кучу времени, писать заявы, ждать их ответа, ... ... ... Лично мне - нет. Вот когда мне САТом прислали махонькие жестяные крышечки, диаметром 60мм и общей высотой 25мм, но при этом было указано габариты 600х500х400, с соответствующей стоимостью доставки... Вот тогда заморочился. Они не спорили, но на все перемерки, пересчёты, фотографирования, созвоны, пересылки фото, и согласования, ушло больше получаса. Но оно того стоило. А тут не стоит. Тем более постфактум уже ничего не докажешь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах