AStorm

Восстановление сверлильного 2н125л

32 повідомлення у цій темі

Всем привет! С праздниками вас и всех благ!

 Вообщем стоит на роботе "неприкаянный" станок 2н 125л с поворотным столом. А вся боль в том что если что то надо просверлить, то проще подождать пока пройдет рабочий день и просверлить у себя в мастерской, так как на роботе у меня пока есть только перфоратор... Так что я задумал запустить эту сверлилку в строй. Фотки добавлю после праздников.

 Пока его не вскрывал, но по видиму он много не работал и причина банальна: нет мотора ( видать ушел за Мальборо и не вернулся) Да и фиг бы с ним, как говорится невелика потеря, но в страну прокуренных вещей он утащил с собой целый узел:

IMG_20210103_104802.jpg

Узел 21, это по сути просто фланец для мотора с муфтой и шестерней. 

Фланец не проблема, шестерня тож найдется, а вот что собой представляет эта резиновая муфта, а главное где ее достать/чем заменить?..

 Для начала хотел спросить у форумчан: может у кого-то имеется такой станочек или кто копался в таком, был бы много благодарен за инфу/фото данной детали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вообщем вот эта полу муфта на чертежах:

IMG_20210103_112259.jpg

Это получается у нее три пальца с резиновым покрытием и на полу муфта мотора тоже самое?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AStorm написав:

Фланец не проблема, шестерня тож найдется, а вот что собой представляет эта резиновая муфта,

Шестерня - це не окрема деталь, а моноліт з полумуфтою. Зазвичай ця деталь за Мальборо не ходить, тому що закріплена на валу коробки і для походу на шопінг потребує доп.робіт для її зняття з оного.

Класично, з мотором йде полумуфта поз.2. І губиться гумова муфта.

Фото гумки нема, у мого (2е118) 

Але я спробую на пальцях... Це гумове кільце прямокутного профілю (бублик). Зовн.ф=ф полумуфти, внутр.ф - можна приблизно прикинути по підшипнику. Також муфта має 6 отворів діаметром=ф пальців, що на полумуфтах. у три отвори входять пальці первинної полумуфти, у інших три (зміщених на 60гр.) входять пальці вторинної полумуфти (тієї, що мала би у Вас залишитись на валу Коробки).

Пошукаю, десь в гаражі валялась зношена муфта від якогось іншого вузла. Знайду, зроблю фото.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AStorm написав:

Это получается у нее три пальца с резиновым покрытием и на полу муфта мотора тоже самое?

Ні так не буде. Або три пальці з гумовим покриттям на одній полумуфті, і три отвори в другій полумуфті. Або, як на ескізі з першого поста - гумовий бублик з 6-ю отворами по кругу.

Думаю, що гуму можна спробувати замінити на якісь поліуретани.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Grinder сказал:

 три пальці з гумовим покриттям на одній полумуфті, і три отвори в другій полумуфті.

Мені подобається ваша концепція, її простіше зробити, але судячи по ескізу в першому пості один палець кріпиться в верхній, а другий в нижній півмуфті. А судячи з креслення нижньої півмуфти в ній три отвори, отже три пальці зверху і три знизу

18 минут назад, Grinder сказал:

 

Думаю, що гуму можна спробувати замінити на якісь поліуретани.

А можна на пальці натягнути резиновий шланг?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ще я так розумію туди прийдеться залити масла судячи з наявністю там глазка

IMG_20210103_120154.jpg

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, Grinder сказал:

Шестерня - це не окрема деталь, а моноліт з полумуфтою. Зазвичай ця деталь за Мальборо не ходить, тому що закріплена на валу коробки і для походу на шопінг потребує доп.робіт для її зняття з оного.

Класично, з мотором йде полумуфта поз.2. І губиться гумова муфта.

Фото гумки нема, у мого (2е118) 

Але я спробую на пальцях... Це гумове кільце прямокутного профілю (бублик). Зовн.ф=ф полумуфти, внутр.ф - можна приблизно прикинути по підшипнику. Також муфта має 6 отворів діаметром=ф пальців, що на полумуфтах. у три отвори входять пальці первинної полумуфти, у інших три (зміщених на 60гр.) входять пальці вторинної полумуфти (тієї, що мала би у Вас залишитись на валу Коробки).

Пошукаю, десь в гаражі валялась зношена муфта від якогось іншого вузла. Знайду, зроблю фото.

Ось в вашій темі її видно, 

IMG_20200118_142010.thumb.jpg.4baba30aa94e20c5fb14a82cd38178df.jpg

Ви вже доробили їй другу частину?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, AStorm написав:

Ось в вашій темі її видно,

Так, так. Мушу вибачитись, уже трохи призабув. Сама еластична муфта у мене збереглася. Немає лише ведучої металевої напівмуфти.

Для свого поки що зробив лише вал шестерню. Все інше лежить розкидане. Будівельно-ремонтні роботи відбирають і час і фінанси. Та й станочним обладнанням можу користуватися на роботі, хоча вже в обмеженому режимі.

3 години назад, AStorm написав:

А ще я так розумію туди прийдеться залити масла судячи з наявністю там глазка

Ні, масло подається масляною помпою наверх, прямо в глазок, розтікається по верхній плиті КС, а звідти крізь підшипники стікає вниз по КС і КП. Глазок для контроля, чи є подача.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Їздив в гараж, дружина відправила за овочами. Ось ще фото

IMG_20210103_145555.jpgIMG_20210103_145544.jpg

Якщо будете робити по оригінальній схемі, то зверніть увагу, що на гумову муфту одягнене кільце. Тут воно окрема деталь, але в деяких механізмах я зустрічав, що воно є одним цілим з напівмуфтою. Так само повинна бути шийка на напівмуфті, щоб гума сідала на неї внутрішнім діаметром. Це надовше збереже форму гуми. Інакше, з часом буде приблизно таке, і чим дальше, тим гіршеIMG_20210103_142723.jpgIMG_20210103_142751.jpg

 Якщо ж надумаєте робити пальцево-втулочну муфту, тоді буде менше проблем з пошуком гуми, можна використати шланг, про який Ви згадували (поліуретан я згадував як варіант заміни для оригінальної). Пальців треба буде теж близько 4-6, тільки вони кріпляться на одну напівмуфту. Ось приклад. Доречі, такі муфти більш росповсюджені і її можна просто купити. 

mufta_vtulochnaya.jpgmuvp.jpg

І ще треба не забути, що висота такої може бути менша, ніж попередньої.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Grinder сказал:

IMG_20210103_145544.jpg

Якщо будете робити по оригінальній схемі, то...

 Дякую за відкриту відповідь по темі.

Ще не оприділився, що і як.. В ідеалі вдалось би розкрутити директора на частотник, тоді з плавним пуском можна забити на цю муфту, а як ні то загальний принцип я зрозумів, а реалізація то вже друге питання

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, AStorm сказал:

Узел 21, это по сути просто фланец для мотора с муфтой и шестерней. 

Фланец не проблема, шестерня тож найдется, а вот что собой представляет эта резиновая муфта, а главное где ее достать/чем заменить?..

 Для начала хотел спросить у форумчан: может у кого-то имеется такой станочек или кто копался в таком, был бы много благодарен за инфу/фото данной детали.

Какой именно? Корпус "1" в наличии?
Муфта таки нужна. Это хорошее решение. Можно заменить на сильфонную муфту и (при некотором усердии) даже на муфту от жигулёвского кардана.
А вот если нет корпуса...
Подача масла от насоса как-раз в него и приходится. В верхнем глазке торчит конец масляной трубки. Он (глазок) и индикатор, и, одновременно: заливная горловина.
Моя тема по этому станку.
Спрашивайте. Что знаю - подскажу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, AStorm написав:

Дякую за відкриту відповідь по темі.

Прошу дуже.

1 година назад, AStorm написав:

В ідеалі вдалось би розкрутити директора на частотник, тоді з плавним пуском можна забити на цю муфту

Неправильний підхід. Забити можна в будь-якому випадку. На "папєрєдніках" (старих моделях) муфти не було зовсім, зубчатка була зразу на валу двигуна. Тому, це ніяк не залежить від наявності ПЧ. Плавний пуск - це лише один із небагатьох випадків, коли муфта полегшить роботу зубчатих коліс, а, отже, продовжить ресурс станка. Є ще закушування свердла на виході отвору, цековка півкруга (неповного круга), свердління декількох отворів з вісями, що пересікаються, і т.д., і т.і. Тобто всі роботи, які викликають ударну нагрузку. І при такій роботі ПЧ не допоможе, а, навпаки, тільки зашкодить.

Тому, я повністю підтримую Женю

, Одессит написав:

Муфта таки нужна. Это хорошее решение.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Окей, муфта маст хев, я зрозумів. Буду думати.

1 час назад, Одессит сказал:

А вот если нет корпуса...

 Корпус якраз не проблема, закажу в сусідньому цеху, за тиждень буде. Намалюю його після того як зроблю муфту, щоб по висоті все зіграло

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, AStorm сказал:

Окей, муфта маст хев, я зрозумів. Буду думати.

 Корпус якраз не проблема, закажу в сусідньому цеху, за тиждень буде. Намалюю його після того як зроблю муфту, щоб по висоті все зіграло

Это хорошо. Только учтите необходимость создать две параллельные привалочные плоскости (корпус-мотор), ну и про соосность вала мотора с первичным валом не забыть.
Нижняя часть муфты присутствует?
Если нет, то придётся изготавливать. А там интегрированная шестерня...

 

34 минуты назад, AStorm сказал:

Намалюю його після того як зроблю муфту, щоб по висоті все зіграло

Логичней сделать тот корпус (1 - на деталировке узла) а уж потом делать полумуфту.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене розібраний верстат, завтра спробую зробити фото, та деякі розміри.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Валентин В.В. сказал:

В мене розібраний верстат, завтра спробую зробити фото, та деякі розміри.

 

Буду вдячний

 

4 часа назад, Одессит сказал:

Нижняя часть муфты присутствует?
Если нет, то придётся изготавливать. А там интегрированная шестерня...

 

Відсутня, є тільки шестерня з коробки.

Проблема буде тільки в закалці тої шестерні/муфти до 50 одиниць

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фото, и частично размеры. Если будете изготавливать, можно импровизировать.

 

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пока эта часть разобрана, если надо уточняющие фото или  размеры - пишите.

 

Так же подскажите, бабка станка 2н125л. Коробка скоростей у нее от 2н125, или таки от 2н118? Вудь ручки переключения как у 2н118? А в каталоге написано что коробка скоростей 2н125.

Просто не хватает деталей в механизм переключения скоростей. Двух вилок с осями, зубчатой рейки и хз чего еще. Думаю, с какого станка таки эти детали. С 2н118, 2н125?

Извините что в вашей теме.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 03.01.2021 в 21:31, Валентин В.В. сказал:

В мене розібраний верстат, завтра спробую зробити фото, та деякі розміри.

 

Не могли бы Вы сделать фото куда крепится трос противовеса.Был бы очень признателен

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене такий станок, отак воно виглядає. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20210104_232945.jpgУ мене такий станок, отак воно виглядає. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зразу виникає питання центровки: мотор там ясно він сідає на фланець по посадочному пояску, а сам фланець як базується на ПБ? Штифтами?

8 часов назад, Мико сказал:

IMG_20210104_232945.jpgУ мене такий станок, отак воно виглядає. 

У вас мотор стояв на герметику? Для чого?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я перебирав цілий станок , і все клав на герметик. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, -----Трудяга----- написав:

Не могли бы Вы сделать фото куда крепится трос противовеса.Был бы очень признателен

Противага пінолі?

Кріпиться за вушко, накручується в паз на зубчатці лімба (шестерні). Ось, зліва внизу видно вушко.IMG_20200306_180710.jpg

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години назад, AStorm написав:

а сам фланець як базується на ПБ? Штифтами?

Угу.

Напроти колеса.

 

23 години назад, Валентин В.В. написав:

2.jpg

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку