032triton

Сервопривід від ''швейки'' !

16 повідомлень у цій темі

Всім привіт !

Зацікавився сервоприводом для для швейних машинок , бо захотілось щось з сучасного використати для приводу малого фрезерного , токарного та ще і свердлильного верстатів !

Не буду писати назву двигуна , бо сприймуть за рекламу , а може як антирекламу , але має він задекларованих 800Вт , но найголовніше , що у ньому зроблено реверс одним натисканням пімпочки !

Діаметр вала 15 мм , мінімальні оберти 500 об/хв , максимальні 4500 об/хв.

Цікавить , чи хтось їх вже використовував як приводні для верстатитів , і які думки є з цього приводу !?

PHOTO_20210115_143745.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

пробував подібний серводвигун на 0,55квт як незалежний привід вфг на нгф не сподобався,контролер був 200-4000об/хв, а от на тв16 агонь , педаль переробляємо на зовнішній резистор і вперед 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в неті є купа тем про іх використання на хоббійних станках,те що реверс одною кнопкою це дуже гуд, переваги - тихий,миттєво стартує і зупиняється не гріється

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А чим не сподобався !?

Бо якраз і хотів , у першу чергу , спробувати його на привід ВФГ !?

 

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в нього маловатий крутний момент на низьких обертах  і іноді він зривається в стукіт так як трещітка на шуріку , 0,55*900об асинхронний +частотник кращий ,хоча може 0,8квт буде кращий 

Змінено користувачем boris
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну пишуть що у них крутний момент однаковий на всьому діапазоні обертів !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну да так і є 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Однозначно оберти потрібно зменшувати через передаточне шківів щоб збільшити крутний момент в мене ж шківи були майже однакові,думаю 1до2 або 1до 2,5 було б в самий раз

Змінено користувачем boris
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я планую зубчасті ремені , і шківи з відношенням 1до 3 або навіть 1 до 4 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доречі , маю вже два таких двигуна , один я придбав вже давніше , потужністю 750 Вт , він трошки більший за разунок ребер , но діаметр вала такий самий , 15 мм , а от від руки провернути вал важче у новому 800 Ваттному , і він з більшою фіксацією ''переключається'' коли обертаєш його вручну .

І ще цікаво , що чим вищі оберти виставлено у програмі , тим дійсно меньша потужність на валу , тому потрібно виставляти 1000-2000 об/хв , щоб отримати більший момент , та і регулювання обертів педалькою в малих межах , є комфортнішим !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

раджу вам для кріплення використовувати штатну лапу бо за фланець там дуже стрьомно м'яса майже не має

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, boris сказал:

педаль переробляємо на зовнішній резистор і вперед 

У Вас був потенціометр !?

Бо у моїх педальках , регулятори зроблено на датчику Холла , і от тепер маю головоломку як їх доробити / переробити під свої потреби !

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ні,потенціметра не було переробляєте схему замість штатної там все просто пошукайте в неті

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, boris сказал:

ні,потенціметра не було переробляєте схему замість штатної там все просто пошукайте в неті

Та якось не знаходжу саме по таким педалькам ! 

По крайній мірі , щоб так переробити без втручання в схему самого блока керування , бо все таки на гарантії !/))

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на ручіпі є ціла тема про ці двигуни схема звідти,знімаєте плату педалі і замість неї чіпляєте опори

post-57267-026146700_1457205006.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

регулювання наступне:на платі педалі при натисканні (коли стартує мотор)заміряйте напругу між чорним і сигнальним (чевоний +5v) вона буде приблизно 2-2,4v її виставите на нижньому по схемі підстроєчнику верхнім резистором приберете холостий хід основного резистора щоб оберти регулювались на всьому  його ходу 

Змінено користувачем boris
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку