ОлександрS

Гидроподьем каретки ленточной пилы

133 повідомлення у цій темі

9 минут назад, grek-y сказал:

спробуйте відєднати амортизатор  і поставте додатковий груз на каретку можливо мала маса .

Пробував, вже і від'єднував і всією масою свого тіла налягав, результат такий же.

Завтра спробую переварити вісь, щоб вона в одній площині з полотном була.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

  А не может  это  быть из за  отсутствие СОЖ или какой либо смазки. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
56 минут назад, Иванович сказал:

  А не может  это  быть из за  отсутствие СОЖ или какой либо смазки. 

С сож та ж проблема

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ОлександрS написав:

проблема

 

Яка довжина рами?

 

 

стр.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробуйте змістити розпилюваний шмат заліза максимально ліворуч (як на відео), настільки, наскільки дозволяє  робочий розмір рами....якнайближче до ЛІВОГО краю. Цим ви дещо ускладните появу вимушених коливань рухомої рами, оскільки зменшите довжину підвісу "маятника" 

Гадаю, це не вимагає якогось принципового втручання в конструкцію.

 Має допомогти. Принаймі - варто ще спробувати погратися з частотою обертів ( але це - напівміра).

З повагою !

Змінено користувачем Dremel2020
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сама "тумбочка" станина на якій стоїть пила , як на мене , за надто ніжна , профіль за тонкий,  і стоїть на чотирьох опорах , того замало , потрібно кардинально переробляти конструкцію , на відео видно як профіль під тісками також вигинається 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Додам ще , якась у вас довжина "каретки" не пропорційна , тобто вона мені показалась якоюсь квадратною , можливо на ваш розмір коліс потрібно було робити довшу пилу ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так зрозуміліше?

IMG_20210219_094355789.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, vitalik сказал:

Додам ще , якась у вас довжина "каретки" не пропорційна , тобто вона мені показалась якоюсь квадратною , можливо на ваш розмір коліс потрібно було робити довшу пилу ?

Довжина каретки -110см

@Igorkawa Ви маєте на увазі опору?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, ОлександрS сказал:

Довжина каретки -110см

@Igorkawa Ви маєте на увазі опору?

так

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Igorkawa Щойно перевірив з опорою, взяв телескопічний домкрат і зробив таку опору як у Вас, результат трохи кращий, але всерівно вібрація пилки. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Змістив вісь каретки вище, щоб була в одній площині з полотном, вібрація не зникла, але пилка перестала підскакувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поставив полотно з великим зубом і зняв відео з різних ракурсів. Складається враження, начебто пилка пртклинює і ведучий шків обертається ривками, але вал між шківом і редуктором так не приклинює.

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щось мені здається що проблема в ведучому колесі, при самому невеликому навантаженні воно стає- рухається-стає-рухається, на відео видно, хоча на редукторі вихідний вал рухається рівно і стабільно.

Між редуктором і колесом у мене стоїть вал на якому з обох боків шпонки, вал заходить в обидві сторони від руки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, ОлександрS сказал:

Щось мені здається що проблема в ведучому колесі, при самому невеликому навантаженні воно стає- рухається-стає-рухається, на відео видно, хоча на редукторі вихідний вал рухається рівно і стабільно.

Між редуктором і колесом у мене стоїть вал на якому з обох боків шпонки, вал заходить в обидві сторони від руки.

Так чё гадать, возьмите  покрутите за колесо рукой  взад, вперед, посмотрите есть ли люфт в соединениях.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На відео добре видно, що редкутор крутиться рівномірно, а вал ведучого колеса значно пригальмовується (останні секунди відео) -   на шпонці дуже великий люфт, мабуть, з міліметр.

Змінено користувачем Fyva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, ОлександрS сказал:

Щось мені здається що проблема в ведучому колесі, при самому невеликому навантаженні воно стає- рухається-стає-рухається, на відео видно, хоча на редукторі вихідний вал рухається рівно і стабільно.

Між редуктором і колесом у мене стоїть вал на якому з обох боків шпонки, вал заходить в обидві сторони від руки.

 

Зніміть полотно, включіть мотор-редуктор. Дерев'яним чурбаком прикладіть зусилля на шків аж до пригальмовувавання якщо хватить зусиль. Побачите, або не побачите вплив рами, паралельності, натягу, перпендикулярності різу, тобто відразу відокремите момент появи вібрацій від редуктора зі шківом чи від всіх інших моментів в конструкціі. 

 

Олександре, а що у Вас стоіть між двигуном і редуктором, які елементи? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
26 минут назад, Iгрек сказал:

 

Зніміть полотно, включіть мотор-редуктор. Дерев'яним чурбаком прикладіть зусилля на шків аж до пригальмовувавання якщо хватить зусиль. Побачите, або не побачите вплив рами, паралельності, натягу, перпендикулярності різу, тобто відразу відокремите момент появи вібрацій від редуктора зі шківом чи від всіх інших моментів в конструкціі. 

 

Олександре, а що у Вас стоіть між двигуном і редуктором, які елементи? 

Вал двигуна на шпонці прямо в редуктор .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ОлександрS виправляйте для початку ситуацію із шпонкою між валом привідного колеса і редуктором. Можливо там або замала шпонка (і по довжині і по перерізу), або шпонпаз зроблений не вздовж осі валу (по спіралі) і пружинить-зкручується при навантаженні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю, могли это уже озвучивать. Может гидроцилиндр не равномерно делает подачу(опускание). Если его убрать и попробовать в ручную опускать, тот же результат?

И ещё я б увеличил жёсткость подшипниковых опор, в которых крепится ось пилы. Смущает, что их основание пластина и опоры держатся на болтах.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Придивився на останнє відео. :D 

Судячи з відео - пилка пиляє назустріч жорсткому підвісу (..а не навпаки) 

Вибачте,  є можливість змінити напрямок руху різу пилки ?

Двигун у Вас наче асинхронний ....

Бо це все нагадує картину, коли підставив під точило шмат металу, але не під тим кутом (назустріч напрямку обертання).

Тут не тільки сверла ламаються, а й шматком каменю в лоба отримати можна :/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Провівши безліч тестів отримав позитивний результат. А саме: після того як змістив вісь кріплення каретки та добавивши вантаж 20-25кг на вказане червоним кольором місце, пилка почала пиляти без вібрації. 

 

IMG_20210220_115114.jpg

 

Тепер питання, чому в усіх хто робив пили цю частину не грузили і пиляє добре, також в кого нема гідропідйому, теж нема таких проблем? Як можна в цій точці культурно повісити вантаж в 25кг і який?

Довжина каретки 110см, думаю на 10см її зробити довшою, коли затупляться ці полотна. Довжина полотен зараз 2340мм, ширина 27х0,9.

 

 

 

 

Змінено користувачем ОлександрS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачте, не пояснив в деталях.

Під час розрізування металу пилка отримує поздовжнє напруження. І воно є нерівномірним.

На ділянці між  розпилюваним металом та ведучим колесом (що зв'язане з мотор-редуктором) воно найбільше. А на ділянці між виходом пилки з деталі та відомим колесом воно найменше. Оскільки сам процес розрізання має вібраційний характер - це може викликати імульсне прослаблення менш напруженої ділянки пилки. Пружність рухомої рами та маса відомого колеса мабудь і є джерелом вібрації. 

 Яким чином може вплинути напрямок зміни руху ? Найменш напруженою буде вже ділянка між ведучим колесом та розпилюваним металом. А між ведучим колесом на жорсткому підвісі та деталлю в лещатах наче й нема чому вібрувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, ОлександрS сказал:

Провівши безліч тестів отримав позитивний результат. А саме: після того як змістив вісь кріплення каретки та добавивши вантаж 20-25кг на вказане червоним кольором місце, пилка почала пиляти без вібрації. 

 

IMG_20210220_115114.jpg

 

Тепер питання, чому в усіх хто робив пили цю частину не грузили і пиляє добре, також в кого нема гідропідйому, теж нема таких проблем? Як можна в цій точці культурно повісити вантаж в 25кг і який?

Довжина каретки 110см, думаю на 10см її зробити довшою, коли затупляться ці полотна. Довжина полотен зараз 2340мм, ширина 27х0,9.

 

 

 

 

 

Змінили масу (збільшили) - тим самим змінили (зменшили) механічну частоту вібрації рухомої рами.

Отже - отримали результат !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Dremel2020 сказал:

 

Змінили масу (збільшили) - тим самим змінили (зменшили) механічну частоту вібрації рухомої рами.

Отже - отримали результат !

Чому тоді в інших форумчан немає цієї проблеми?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку