#26309 Опубліковано: 23 березня, 2017 Вітання всім і особливо користувачу @Ігрек, оскільки саме він просив відкрити цю тему. Отож, декілька слів про сам прес-листогоиб, а тоді фотки преса і виробів. Прес виготовили своїми силами. Призначався він зі самого початку для гнуття корпусів ківшів, оскільки до того завжди змушені були гнуття замовляти "на стороні" і максимум, що було доступно це 150 т на 3 м довжини (гнув на довжині 3 м товщину максимум 10 мм). Зваживши весь досвід виготовлення ківшів, та врахочуючи перспективу, вирішили зробити його з довжиною кромки 2000 мм та зусиллям 300 т. Це дозволило гнути листи товщиною до 25 мм на довжину 2 м (сталь 09Г2С), та листи до 15 мм на довж. до 2 м (сталь HARDOX 450, Quard 450). Компоновку вибрали класичну. Згори циліндри тиснуть ніж (радіус згину 25 мм), а знизу лист опирається на два кругляки Ø40 мм (відстань між центрами 220 мм). Циліндри зробили нам на замовлення, поршень - Ø250, шток - Ø150, хід штока 600 мм. Гідростанція: двигун 11 кВт, 1500 об/хв; насос НШ32М-4Л; розподільник Р81; гідробак на 50 л. Циліндри з'єднано паралельно і синхронізовано торсіоном через важелі (видно на фото). Фото виробів гнутих на пресі. 17 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26578 Опубліковано: 24 березня, 2017 Да-а-а. Моща) От я трохи не розумію надобність в торсійного типу стабілізаторі. Тобто, при підйомі пуансонної балки він створює додаткове зусилля на скручування і тим самим центрує рухому балку від поперечних зміщень? Якщо так, то для скручування той торсіон не занадто товстий і термозакалювали його своїми силами? При великих навантаженнях матриці не розпирають борти основи? Регулювання ширини між матричними валами, я так зрозумав, немає, тобто при зварюванні як виставили десь 25см так ця відстань не змінюється? Цікаво чому відмовились від рухомої по осі х матриці? Такі цікаві чи то грейфери, чи то комбайни створюєте. І різних розмірів. Молодці! Шасі і двигуни на них з-за кордону замовляєте? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26584 Опубліковано: 24 березня, 2017 Блин,круто!листогиб зачетный! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26597 Опубліковано: 24 березня, 2017 И изделия - тоже! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26599 Опубліковано: 24 березня, 2017 48 минут назад, Ігрек сказал: От я трохи не розумію надобність в торсійного типу стабілізаторі. Там (ИМХО) скручивания нет. Если одна серьга начинает тянуть быстрее, то посредством общего вала вторая серьга ускоряет филонящий ГЦ. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26612 Опубліковано: 24 березня, 2017 Вітаю,оце так агрегат, вражає, таке зробити своїми силами заслуговує поваги. Як ви регулюєте кут гибу заготовки, є яка шкала, формула? Чи є відео його в роботі 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26626 Опубліковано: 24 березня, 2017 48 минут назад, Telesuk сказал: Вітаю,оце так агрегат, вражає, таке зробити своїми силами заслуговує поваги. Як ви регулюєте кут гибу заготовки, є яка шкала, формула? Чи є відео його в роботі Приєднуюсь. Є відео роботи гибки? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26719 Опубліковано: 25 березня, 2017 (змінено) Всім привіт і велике дякую. Приємно коли стараєшся і люди дають результатам високі оцінки ))). Відео обов'язково буде, чекаю на якесь замовлення де буде робота для преса. Торсіон призначений для синхронізації ходу лівого і правого циліндрів. Справа в тому що заготовку кладуть не завжди ідеально по центру матриці, і тоді той циліндр, котрий має менше навантаження хоче тиснути швидше, а торсіон ті швидкості завжди вирівнює. Функцію виконує ту ж що й поперечний стабілізатор в автомобільній підвісці, тільки от жорсткість на скручування тут є набагато вищою. Сам торсіон зробили з штока Ø120 мм від якогось старого гідроциліндра. Роботу свою він робить чудово. Матриця по ширині не регулюється. Просто проектуючи новий виріб закладаю лінію згину мінімум 110 мм від краю листа (цього достатньо). Хлопаки гнуть наразі по таблиці, яку самі й заповнювали. Просто і надійно. На фото видно великий білий ел. ящик - це ми колись пробували автоматизувати роботу преса. Енкодери, якісь там "мозги", купа музики ... в результаті воно не працює і висить мертвим грузом. Але в планах все ж довести колись ту справу до кінця )). І про вироби. Ті великі машини на гусеницях це подрібнювачі відходів (будівельне сміття, бетон, металобрухт, побутове сміття, деревина ... ). Я відкривав про це тему в розділі "закінчені проекти" Змінено 25 березня, 2017 користувачем SF Engineering 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26784 Опубліковано: 25 березня, 2017 Мда, для зварювальника у вас є роботи "трохи" Цікаво, як зварюєте такі товсті листи, щоб міцність шва була не менше міцності листа. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26804 Опубліковано: 25 березня, 2017 (змінено) 57 минут назад, IhorO сказал: Мда, для зварювальника у вас є роботи "трохи" Цікаво, як зварюєте такі товсті листи, щоб міцність шва була не менше міцності листа. Виріб "Вила для гранітих блоків". Тут зварено листи товщиною 60 мм (сталь HARDOX 450), катет шва приблизно 100-110 мм Змінено 25 березня, 2017 користувачем SF Engineering 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#27497 Опубліковано: 29 березня, 2017 В 24.03.2017 в 21:43, Ігрек сказал: Такі цікаві чи то грейфери, чи то комбайни створюєте. І різних розмірів. Молодці! Шасі і двигуни на них з-за кордону замовляєте? Шасі (гусениці) купуємо в Італії і Німеччині, а двигуни Volvo Penta (Швеція) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#27763 Опубліковано: 30 березня, 2017 В 25.03.2017 в 19:11, SF Engineering сказал: Торсіон призначений для синхронізації ходу Так тоді правельніше називати стабілізатор. Так як і в авто, торсіони працюють замість пружин, ресор, тобто це є еластичний елемент підвіски. А загалом конструкція преса цікава з перевернутими гідроциліндрами. Від себе добавлю для подальшого вдосконалення конструкції такого пресу. Можна основні колони робити з труби відповідного діаметру і паралельно використовувати його внутрішній простір в якості гідробаку. Тим самим зекономиться довколішній простір біля пресу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#27770 Опубліковано: 30 березня, 2017 В 25.03.2017 в 23:23, SF Engineering сказал: Виріб "Вила для гранітих блоків". Тут зварено листи товщиною 60 мм (сталь HARDOX 450), катет шва приблизно 100-110 мм Цікаво, які електроди використовуєте в даних типах зварювання і, звісно, яким апаратом вариться сія моща? Дивлюсь клали слоїв 5-6 трапеїдально. Це вже навідь не "катет", а "основа трапеції ":) Пи.си. Зварник працює в масці з витяжкою? Бо такий же слой "гарі" і в гортані може осідати, як на виробі, по собі це знаю (потім пару днів дере в горлі). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#27787 Опубліковано: 30 березня, 2017 57 минут назад, Ігрек сказал: Цікаво, які електроди використовуєте в даних типах зварювання і, звісно, яким апаратом вариться сія моща? Дивлюсь клали слоїв 5-6 трапеїдально. Це вже навідь не "катет", а "основа трапеції ":) Пи.си. Зварник працює в масці з витяжкою? Бо такий же слой "гарі" і в гортані може осідати, як на виробі, по собі це знаю (потім пару днів дере в горлі). Тут явно промышленный трехфазный полуавтомат, с водяным охлаждением рукава + газовая смесь,а не грязный СО2. Хотел спросить - какой толщины проволоку используете при таких сварках, как происходит подготовка и раздел кромок при сварке листов скажем встык? И присоеденюсь к вопросу о защите глаз и легких сварщиков. Используете ли маски-шлемы с наддувом от магистрали или поясной системы? Нету ли текучки кадров при таких нагрузках, пытаетесь ли внедрить автоматическую сварку при изготовлении простых и серийных деталей? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#27798 Опубліковано: 30 березня, 2017 26 минут назад, Владимир Металл сказал: как происходит подготовка и раздел кромок при сварке листов скажем встык? Я думаю, плазморезом кромкуют. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#27816 Опубліковано: 31 березня, 2017 12 часа назад, Ігрек сказал: Так тоді правельніше називати стабілізатор. Так як і в авто, торсіони працюють замість пружин, ресор, тобто це є еластичний елемент підвіски. А загалом конструкція преса цікава з перевернутими гідроциліндрами. Думаю в цьому випадку ці два терміни (торсіон і стабілізатор) швидше доповнюють один одного. Доречі бувально вчора говорили про те щоб замінити наш занадто еластичний торсіон на більш жорсткий (маєм для того трубу Ø180 стінка 25 мм). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#27838 Опубліковано: 31 березня, 2017 Зварюємо апаратами Fronius variostar 457. Зварювальний дріт використовєумо Ø1,2 мм, зварювальну суміш СО2-Ar К-1 і звичайні зварювальні щитки без наддувів (зрідка хлопці користуються щитками типу "хамелеон"). Кромки для зварювання підготовлюємо за допомогою болгарки (для малих товщин) і газорізки (великі товщини - більше 20 мм). Плазму не використовуємо. Кріплення пальника дозволяє повернути його під кутом до 45 градусів до поверхні. Перед зварюванням поверхні, які закриє шов, обов'язково зачищаються до чистого металу. Текучість кадрів дуже низька. Про автоматизацію процесу зварювання думати поки ще зарано, але з часом і це прийде )). 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#33808 Опубліковано: 9 травня, 2017 Виготовлення траншейного ковша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#39266 Опубліковано: 14 червня, 2017 Де Вам робили циліндри? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#39275 Опубліковано: 14 червня, 2017 (змінено) 34 минуты назад, xiryrg сказал: Де Вам робили циліндри? Циліндри робили на замовлення на фірмі НАК (Львів). Насправді виробників циліндрів є чимало. Але тоді НАКівці дали найдешевшу пропозицію на такі спеціальні циліндри. Змінено 14 червня, 2017 користувачем SF Engineering 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#191198 Опубліковано: 5 серпня, 2019 Круто. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах