Jonhson

"Пемза" при сварке

9 повідомлень у цій темі

Пытаюсь варить тигом чермет, нержу. Иногда - шикарно, иногда- шов как пенза. Течет как решето. В какую торону гуглить?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наверное всё-таки "пемза". Камень такой вулканического происхождения. "Пенза" это такой город за п@ребриком :)
Гуглить в сторону подачи газа (увеличить), подачи присадки и длины дуги (уменьшить).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наверняка плохая ззащита.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Jonhson сказал:

варить тигом чермет, нержу

Пемза - мабуть це результат кипіння ванни коли варите чермет, бо з нержою кипіння не так часто буває.

Інколи навідь прикольні сталактіти ростуть з ванни.

Якщо чисто візуально щоб не було видно пемзи, можно переварити з дротом-нержавійкою. Пемзи це не позбавить, всередині бульбашки так і залишаться, але зовні шов трохи покращиться. Не знаю як зупинити кипіння ванни але декілька порад щоб не кипіло. 

1) Видаляю іржу завжди - майже завжди метал з ржою кипить

2) Фарба - не завжди но часто пофарбоване кипить. Якщо є сумніви - видаляю фарбу смело

3) Електрод - якщо мокнув в ванну електрод, біжу його підчищати, бо замурзаний електрод привід для кипіння чермету.

4) Електрод трохи стирчить за сопло пальника. Чомусь так виходить краще, але так частіше мокаю його в ванну а там див. попередній пункт

5) Аргон, не знайшов прямої залежності від вкриття ванни газом і кипінням. Інколи варив ніштяками з дна балону і піни не було, інколи перевитрати газу не допомагають зупинити процес кипіння. Але точно, кипіння від газу залежить, но треба гратись. Також добавлю що на вулиці важче гратись.

6) Найголовне що помітив - зварювання чермету ТИГом змінює незворотньо формулу металу і від починає кипіти, то нізя довго стояти пальником на одному місці і якщо наплавляєте(хоча виграш від наплавки ТИГом сумнівний, але вона є)  то два шара ще покласти можливо, третій буде ймовірно з бульбашками, токи за межою 250А на черметі - окрема пісня.

7) Тільки омідньоний дріт. 

8) Якщо вскипіло але треба щоб було ідеально(наприклад це ємкість), треба видирати вскипівше місце і заново. 

9) Якщо тільки буде тільки одна спроба(герметичність в труднодоступному місці, фланець стирчіть з стіни ) використовуйте дріт-нержу, він заспокоює ванну, хоча тапками експерти можуть і закидать.

 

Про кипіння нержи не скажу, бо не знаю, бо не зустрічав.

Про тріщиноутворення нержи не скажу, бо сам би послухав. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Wir Arbeiten покажите как(каким образом) затачиваете электрод.

для стали и для алюминия.

я шуруповертом ,по совету, ставлю не поперечно а продольно к камню(ленте)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Гараж 512 сказал:

@Wir Arbeiten покажите как(каким образом) затачиваете электрод.

для стали и для алюминия.

я шуруповертом ,по совету, ставлю не поперечно а продольно к камню(ленте)

Ви робите все правильно.

На жаль, я це роблю не правильно, по-перше в руках на алмазному точильці(тіпа немає часу шукати шурупокрут), по-друге поперечно(одного разу електрод отбило точилом і прилетів він в лоба), тобто рисочки на електроді колечками ідуть. Це не правильно і мене ніяк не виправдовує, але на тоненькі роботи я не лінуюсь і роблю як ви. Тоненьки це як правило посуд з нержавейки(ручки від кришок, ручкі від половників, одного разу ручку до кавового ситечка) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Гараж 512 сказал:

покажите как(каким образом) затачиваете электрод.

для стали и для алюминия.

Я не знайшов різниці в кутах загострення електрода стосовно його використання на різних металах, але можливо це опосередковано повязано с силою струму (а алюму більші ампери треба) а більший струм швидко з загостренного електроду зробить притуплений. А баланс полярності тільки в цьому допоможе. А що каже американська Интернет-професура ? Треба притуплювати гострячок електрода на алюм ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Wir Arbeiten да, кстати янки как раз об этом и говорят ,что притупливать нужно..а на нерж ,заострять...

но я пробовал наоборот.

на АЛ делаю острое как игла..а на сталь и нерж более округло..

вроде ниче так.

я даже иногда,когда сильно ответственный шов, сразу после заточки не варю на детали..а "прикатываю " электрод на рядом лежащей железяке.. пару точек.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі я собі уявляв дугу як меч з Зоряних війн який народжується на загостреному кончику електрода. Буде гостренький кончик - пропікатиме дуга глибоко і швидко але то все буде не довго бо народжено з мізерного діаметра загостреного кончика, який швидко оплавиться. Як треба пропікати площину - треба тупий кончик, але не треба бігти до точила його ступлювати, сила струму це зробить сама. Американці мабуть загострюють на нержу бо треба витримувати високу швидкість зварювання нержи + не переборщити з амперами щоб був красивий персиковий шов і в той же час пропікалось на необхідну глибину. Цікаво а через кожні 20-30см вони бігають до точила. І ще мені так і не ясно - нафіга стільки діаметрів електродів коли можно було обійтись одним-двома. В мене є електроди-дрючки якими я тільки в ванні ковиряюсь щоб витягти обломок сопла з ванни  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку