autor

Двигатель 220В на четыре обмотки

59 повідомлень у цій темі

2 часа назад, Iгрек сказал:

Ви впевнені ? Нічого не наплутали в схемі?

Так! 100% а інакше там не получиться! що саме не правильно ви маєте на увазі? 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Василь правий.

 

IMG_20210214_124824.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Frezchik сказал:

Будьласка))B| от собственно схема підключення вашого електродвигуна! наскору руку, але думаю загальна картина зрозуміла! схема робоча 100% на малюнку перемикач незважайте, вказаний лише для загального розуміння, вам треба 3-позиційний ставити, або рідний залишити 

Cхема.jpg

@autor  да подключайте уже, пробуйте.

 С коммутация входа надеюсь разберетесь, в  вашем случае будет другая, с  нейтральным, выключенным положением.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як на мене там попутані обмотки робочі з пусковими.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, Zzz сказал:

Як на мене там попутані обмотки робочі з пусковими.

Вы имеете ввиду, что конденсаторы включены в рабочую обмотку, а не в пусковую? Ну и в коммутации не предусмотрено отключение пусковой обмотки.

Змінено користувачем Alexson
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, Frezchik сказал:

вам треба 3-позиційний ставити

Нужно размыкать также и конденсатор смещения не работающий в данный момент обмотке. Т.к. неиспользуемая обмотка будет работать в режиме динамического торможения.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

точ.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Народ

5 часов назад, Zzz сказал:

Як на мене там попутані обмотки робочі з пусковими.

Нічого там не популутано, я колись так само думав, що неможе бути щоб робоча мала менший опір ніж пускова! але як виявилось згодом робоча має менший опір ніж пускова! пускова обмотка має більший опір через те чо намотана тоншим проводом, а пробоча більшого січення і відповідно через це мотор має відповідну потужність!

4 часа назад, Одессит сказал:

Нужно размыкать также и конденсатор смещения не работающий в данный момент обмотке. Т.к. неиспользуемая обмотка будет работать в режиме динамического торможения.

Таке підключення теж є робочою схемою, і це скоріш так і було! бо конденсатори там стояли робочі і нерозмикались з пускової обмотки про це свідчить звичайний перемикач))9_9

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Народ якщо автор вказує що більше ніяких пускачів або релюшок на ньому не наблюдає, то схема лише така як я вказав, я знаю що схема робоча! також  підтверджує мою схему@Вадим666 але трохи по ішому розмальвана!. Вообщем автору уже треба пробувати підключати, і небоятись, за пару секунд нічого йому не буде, і вже буде видно по факту що і як працьює! 

 

Змінено користувачем Frezchik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Frezchik сказал:

також  підтверджує мою схему@Вадим666 але трохи по ішому розмальвана!

У Вадим666 конденсаторы стоят на пусковых обмотках, в вашей схеме на рабочих.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Alexson сказал:

У Вадим666 конденсаторы стоят на пусковых обмотках, в вашей схеме на рабочих.

Дело даже не в этом, а в том, что у @Вадим666 нарисовано таки две полностью независимые группы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1613330192747634495145.jpg

 

Адже автор вказав, що обмотки с1ас2 та п1ап2б та інші не звоняться. Як іх Василь підключає до купи??? Подивіться уважно на позначення обмоток! 

 

Не заплутуйте людину вашою профанацією )

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Одессит сказал:

у @Вадим666 нарисовано таки две полностью независимые группы.

Якщо подивитись уважніше кому цікаво, принцип роботи індетичний, тільки обмотки місцями поміняні..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Народ як то кажуть розставимо крапки... бо спорити можна довго)) Хто як в важає, робоча обмотка повинна бути більшого опору чи меншого? мова йде про мотори чисто на 220в Трьох фазні тут нідочого то зовсім інше! прошу відписатись, якщо я не правий що меншого, вибачусь:D

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наскільки я стикався з однофазними двигунами, то робоча обмотка має менший опір, а конденсаторна більший, тому що, конденсаторна має більше витків і займає більше пазів на статорі, є ще двигуни де обмотки мають однаковий опір, бо мають однакову кількість витків і займають однакову кількість пазів. Но і в тих і других при роботі без нагрузки ток у конденсаторній, обмотці приблизно вдвічі менший ніж у робочій, і залежить від номіналу конденсатора, а під нагрузкою, у робочій ток чуть зростає, а у конденсаторній чуть зменшується.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Рабочая имеет меньшее  сопротивление.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

точ22.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Благодарочка вам. Выходит кондер работает и на рабочую ина пусковую обмотку? А сопротивление параллельное кондеру какое?

Змінено користувачем autor
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, autor сказал:

 Выходит конденсатор, работает, и на рабочую и на пусковую обмотку? 

Только на пусковую.

30 минут назад, autor сказал:

А сопротивление, параллельное конденсатору, какое?

47 кОм, для разрядки конденсатора , в выключенном состоянии.

точ22.jpg

Змінено користувачем Вадим666
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Вадим666 сказал:

Только на пусковую.

Но судя по вашей схеме, кондер  и сопротивление замыкают собой во включеном положении пусковую и рабочую обмотки. 

Или я штото не доганяю? Растолкуйте.

Змінено користувачем autor
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, autor сказал:

Но судя по вашей схеме, кондер  и сопротивление замыкают собой во включеном положении пусковую и рабочую обмотки. 

Или я штото не доганяю? Растолкуйте.

Эти обмотки во время запуска работают параллельно (пусковая имеет в своей цепи конденсатор, который в свою очередь обеспечивает сдвиг по фазе 90 градусов, иначе шнуром крутить двигло :D), но как я понимаю, пусковая после разгона должна отключаться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоесть по вашему пусковая работает как и рабочая, только со здвигом (с задержкой) всё время. А ей ничего не будет? Там всетаки сопротивление высокое - грется будет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@autor @Alexson Почитайте для пополнения знаний , - Конденсаторные двигатели - устройство, принцип действия,

применение http://electricalschool.info/spravochnik/maschiny/1788-kondensatornye-dvigateli-ustrojjstvo.html

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Иванович, пожалуста почитайте мой самый первый пост этой темы, первый абзац. 

Вы во всех вопросах досконально разбираетесь, жизни на вникание во все аспекты хватает? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так понял Вас смущает слово - пусковая обмотка, так в кондесаторном двигателя она тоже так называется и маркируется.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Иванович сказал:

Так понял Вас смущает слово - пусковая обмотка, так в кондесаторном двигателя она тоже так называется и маркируется.

 Конечно все не  знаю, А Вам дал ссылку где есть ответ на вопрос 

51 минуту назад, autor сказал:

Тоесть по вашему пусковая работает как и рабочая, только со здвигом (с задержкой) всё время. А ей ничего не будет? Там всетаки сопротивление высокое - грется будет.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И всё же, мне кажется там должно быть два конденсатора - пусковой и рабочий. Пусковой задействован при разгоне (например кнопка ПНВС, средний контакт)

конд.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку