Filosof

Майстерня Bike Inox Tuning

94 повідомлення у цій темі

 

FB_IMG_1686976082856.jpg

Змінено користувачем Filosof
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Filosof написав:

 

FB_IMG_1686976082856.jpg

КШМ замала :) До тої кувалки гарно б пасувала 230та :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

КШМ замала :) До тої кувалки гарно б пасувала 230та :D

Шо маємо, тим і працюємо))) Доречі, така болгарка, з тонким кругом, ріже легше і швидше, ніж велика з 2,5-3мм кругом)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Filosof написав:

Шо маємо, тим і працюємо))) Доречі, така болгарка, з тонким кругом, ріже легше і швидше, ніж велика з 2,5-3мм кругом)))

Пряму шліфмашинку побачив. Часто користуєтесь? 

А стрічкових шліфмашинок/приставок на болгарку не побачив. Не використовуєте, чи то просто не той кутик печери скарбів? :)

 

P.S. І чому Джасік, а не Фроніус? Просто питання ціни?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Олек77 написав:

Пряму шліфмашинку побачив. Часто користуєтесь? 

А стрічкових шліфмашинок/приставок на болгарку не побачив. Не використовуєте, чи то просто не той кутик печери скарбів? :)

 

P.S. І чому Джасік, а не Фроніус? Просто питання ціни?

Прямі Ребіри постійно використовую, для шліфовки/поліровки. Їх було дві. Одна вже спочила.

Ніякими приставками не користуюсь. То зайве.

Я не Рокфелер, і в мене не те виробництво, і не ті заробітки, щоби мати Фроніус. За ціну Фроніуса (тієї-ж потужності і тими-ж можливостями), можна взяти десяток Джейсиків, і міняти їх кожні декілька років. До Джейсика була Селма. Відпахала 9 років, потім працювала в друга, і потім ще знов була продана, і досі в когось працює. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нарешті знов пішли мотоцикли. 
 

 

Змінено користувачем Filosof
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"Таке можна зібрати тількі кувадлом або прессом" - казали вони... Ну-ну... ))) А ми знаємо, як то зібрати різьбою))) 

 

 

Змінено користувачем Filosof
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От, доречі, такий стиль, классичний, мені більше подобається, ніж пластиковий обвіс. Суто на мій особистий смак. Але останні роки більшість якраз навпаки, обирають пластик. В кожного часу, своя мода)))
 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Filosof написав:

такий стиль, классичний

"Американський" - просто гора хрома - вони хром люблять.

І механічно полірованою нержавійкою його замінити ніби можна, але ж зблизька видно, що то не хром, скільки не поліруй - жовтить... плазмова та електрохімічна суттєво біліша.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Олек77 написав:

"Американський" 

Під словом "классичний стиль", я маю на увазі шкіряні кофри (або закос під шкіру", і классичне повноцінне скло, а не новомодний сплошняковий пластик і батвінг. Ще іноді ставиться іззаду шкіряний "батон", або "сундук".
Так, з пластиком більше захисту від вітру і води (а зі склопластиком ще і себе при падінні), в бат і центральний кофр можна багато сучасних ніштяків вмонтувати. Спинка і підлокотники на центральному кофрі - то шикарний трон для пассажирки... ... 
І при цьому, і із пластиком блискучості можна наробити навіть більше, ніж в класиці. І ті-ж американці це і роблять. 
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна захист в середину кофрів, шкіряних, ставити, таке роблять?

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Можна захист в середину кофрів, шкіряних, ставити, таке роблять?

Не бачив такого. А сенс? Шкіра зітреться, і кофри навикид. Хіба що, раніше Сердюк робив кофри з корпусом зі сталі (з цинкуванням), обтягнутої шкірою. І склопластик іноді шкірою обтягують, замість фарбування. 
Але, всеж бажано їх захищати ззовні або дугами, або обводкою, або хочаб знизу трохи ширшими підставками. 
На Міднайтах стокові кофри із тонкого пластика, обтягнутого шкірою. Так вже не раз доводилось робити захисні дуги з обводкою, бо ті рідні кофри шалених грошей коштують. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В усякому разі захистить, а шкіра не своя то таке, відновити просто)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

В усякому разі захистить, а шкіра не своя то таке, відновити просто)))

Для захисту райдера важніше передні дуги, бо то ближче. Задня частина, якщо є змога зробити захист, навіть тими-ж кофрами, то звісно краще, ніж тількі перед, але не критично. Зад, то скоріше захист ніг пассажира, але там більше страждають руки, плечі, і голова, бо така посадка - вище райдера, і триматись важче, на відміну від райдера, який в момент падіння міцно тримається руками за руль, і ногами за бак. 
Звісно, це стосується чопперів, круізерів, турерів, і.т.п. Спорти/стріти/ендури/кросси... - то зовсім інша розмова, і там вирішує правильний екіп, і вміння вчасно зістрибнути з мота, і згрупуватись. А дуги/клітки там для захисту самого мота.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Оце сьогодня захотілось дати дружню пораду. 

Друзі. Якщо Вам хоч трохи шкода свої кофри, і ті речі, що в них возите - не купуйте Ви отой ХВірмовий хлам, що гордо зветься "консольний багажник". Я вже давно збився з рахунку, скількі їх ламаних замінив на нормальні міцні, свого виробництва. 

Гіві, Капа, Хелд, ... ... без різниці. Усі вони робляться з меблевої овальної трубки 30х15 зі стінкою 1,5мм. Це дуууже мало, як для консольного багажника, і з часом воно обов'язково трісне, і Ваш кофр поскаче іззаду по дорозі. Воно Вам треба? ))) 

Доречі, по своєму досвіду - багажні системи, з трубок із стінкою 1,5мм і меньше, тріскають навіть не консольні, коли вони і з підпорками, розкосами, косинцями, і.т.п..., і наче і по усих правилах зроблені... 

Ось, днями ще одного зробив. Благо, в цей раз трісла тількі одна сторона, і кофр не ускакав))) Тепер там можна возити ще одну пассажирку))) Якщо тількі хвіст мотоцикла витримає)))

20230907_175349.jpg

20230907_175648.jpg

20230907_175732.jpg

20230907_175413.jpg

20230907_174943.jpg

20230907_174957.jpg

20230907_175018.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Друга частина Марлезонського Балета робіт по цьому байку 
 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трохи прев'юшек, з великого, дуже цікавого, але ще не завершеного проекта. 

 

 

20231001_161909.jpg

20231001_161926.jpg

20231001_161935.jpg

20231018_154122.jpg

20231018_162431.jpg

20231018_162526.jpg

8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цей проєкт нарешті завершено! Доречі, власник цього байка - нині воїн ЗСУ, а до того, в цивільному житті, класний майстер із художньої роботи з металом. Я коли побачів фотографії його робіт - сам прибалдів. 
 

 

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І на додачу до відоса, ще трохи "портфоліо" 

 

 

20231110_190217.jpg

20231110_190234.jpg

20231110_190259.jpg

20231110_190154.jpg

20231110_190139.jpg

20231110_190118.jpg

20231110_190052.jpg

20231110_190014.jpg

20231110_190322.jpg

20231110_190341.jpg

20231110_190402.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку