Reiter

Вузол в ролі ПБ?

11 повідомлень у цій темі

Доброго дня. Недавно прикупив щось типу бабки. Так-сяк опізнали, що ніби від внутрішньошліфувального.  За розмірами як ПБ

 

Для себе бачу плюси в посадці на конус, а не різьбу. Хоча на конус всеодно треба ставити планшайбу, а вже на неї патрон. Але все ж, думаю має бути точніше + менший виліт патрона. А також ввдсутність шестерень (прямий привід, менше шуму). Прохідне 20 мм, КМ3, Ф шпінделя 40 мм.

 

Коротше хотілося б використати як ПБ.

 

Але є деякі питання. Найперше, що цікавить уе те як воно має змащуватись. На табличці сказано про Циатим 202. Разом з тим всередині бачу невеличку калюжку мастила. А на коопусі в районі підшипників різьбові отвори? Там мають прнсмасльонки стояти чи як? 

 

Чим і як тоді змащувати, якщо це буде ПБ? Оберти планую до 3000. Просто залити в коопус мастила, мабуть не вийде.... 

 

Думав, може в ті різьбові отвори завести трубочки і подавати насосом мастило з корпуса?

 

 

20210228_222713.jpg

20210228_222737.jpg

20210228_222726.jpg

20210228_222722.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А що саме там змащювати?:)...Зрозуміло шо є підшипники(чи втулки),але вони під кришками різьбовими.

По отворам незрозуміло,чи йдуть вони к підшипникам...

Змінено користувачем Dorognik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
47 минут назад, Dorognik сказал:

А що саме там змащювати?:)...Зрозуміло шо є підшипники(чи втулки),але вони під кришками різьбовими.

По отворам незрозуміло,чи йдуть вони к підшипникам...

Ну окрім підшипників нічого :)

 

Якось же вони змащувались тим же Циатимом. Не розбирали ж для цього усе....

 

В самих різьбових отворах залишки пластичної змазки....

 

20210301_131425.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо,через ці отвори і змащуються підшипники.Вимити керосіном,може якась щілина і з"явиться:)

Ну и пресс-маслянку та шприц з циатімом.

Змінено користувачем Dorognik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б на вашому місці розібрав все(всеодно треба ревізію провести), помив підшипники керосином, потім калошою, помазав би це клюбером нбу15, або будь-яким консистентним мастилом з в'язкістю по nlgi2 і заглушив би ті старі отвори. На 2-3 роки активної роботи вистачить. Головне не набивайте підшипники мастилом під зав'язку, заповнюйте відсотків на 30 від вільного об'єму.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
47 минут назад, Georg_Adolfovich сказал:

Я б на вашому місці розібрав все(всеодно треба ревізію провести), помив підшипники керосином, потім калошою, помазав би це клюбером нбу15, або будь-яким консистентним мастилом з в'язкістю по nlgi2 і заглушив би ті старі отвори. На 2-3 роки активної роботи вистачить. Головне не набивайте підшипники мастилом під зав'язку, заповнюйте відсотків на 30 від вільного об'єму.

Дякую за пораду. 

Та все ж хіба не краще проточна система змащення? І ще цікаво звідки калюжка мастила всередині, якщо змащення консистентною змазкою?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
58 минут назад, Georg_Adolfovich сказал:

Це продукт розкладення Циатіма років за 30:)...Минеральне мастило-складова будь-якої консістентної змазки.Не стверджую,як варіант.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
50 минут назад, Reiter сказал:

Дякую за пораду. 

Та все ж хіба не краще проточна система змащення? І ще цікаво звідки калюжка мастила всередині, якщо змащення консистентною змазкою?

Проточна система краще, але вона потребує насоса, магістралей, ємності під масло, а ще якщо шпіндель проектувався під консистентне змащування - мастило буде витікати зі всіх щілин.

А щодо того, що там на дні бруд - то може бути все що завгодно. Може там ЗОР попадала. Але на таких шліфовках має бути отвір для стоку ЗОР з пб.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кинув стійку з індикатором. Покрутив шпиндель. Що по внутрішньому конусу, що по зовнішньому стрілка коливається в межах 1 сотки. І то, думаю, через частки бруду :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А який зазор на передньому підшипнику?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Georg_Adolfovich сказал:

А який зазор на передньому підшипнику?

Не знаю :) Нічого поки не розбирав і не регулював. Але від руки крутиться легенько.

Хочу втулити її на ТВшку. Тільки треба плиту-проставку, бо дуже мала висота в неї.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку