andrey_drabchuck

Питання щодо сайту / Questions about the site

3 871 повідомлення у цій темі

5 минут назад, Karmadon сказал:

Навіщо те меню так розкидувати?...

Это процесс. Он идёт в нужную сторону.
Движок форума постепенно дорабатывается.
Нам всего-то годик с небольшим.
А все пришли прямо как на "ибей" или "али" с многомиллионными оборотами...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Одессит сказал:

Нам всего-то годик с небольшим.

51Rumej-Z8L._UX385_.jpg 
Молоді але вже зі своїм календарем !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дивітся, спочатку "відновити оголошення" , потім " підняти оголошення" з обидвох меню ( правого і нижнього-лівого) і результат:

 

 

Безымянный.jpg

 

Ще і перестало приймати пости з ПК, знов пишу з планшєта...

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Одессит сказал:

Это процесс. Он идёт в нужную сторону.
Движок форума постепенно дорабатывается.
Нам всего-то годик с небольшим.
А все пришли прямо как на "ибей" или "али" с многомиллионными оборотами.

Я  что не пойму лот окончился ни чего нельзя зделать с ним , теперь все заново размешать, ну ок. А сайт не будет засираться от стольких объявлений , или как быть если лот не продан а строк действия истек. Подскажите ка быть ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Саша сказал:

В мене нещодавно продані і затарілі лоти змішалися всі ПРИЗУПИНЕНІ.

Спроба підняти (поновити) застарілий лот ні до чого не призводить. Пише error....

Навіть лот, по якому ще не скінчилася угода теж в призупинен

 

Тоже такая фишка  сегодня приключилась.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, vovancaban сказал:

Я  что не пойму лот окончился ни чего нельзя зделать с ним , теперь все заново размешать, ну ок. А сайт не будет засираться от стольких объявлений , или как быть если лот не продан а строк действия истек. Подскажите ка быть ?

А вот вроде разобрался, зачем так усложнять непойму.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перенаправление при добпвлении товара в избранныое нужно убрать!Оно не нужно, да и работу сайта эти движения полагаю тормозят.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С него толку 0 ,а при слабом инете очень напрягает.Почему-то на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) достаточно наступить на звездочку и ФСЕ,без последствий с перегрузкой туда-сюда страниц

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не вижу ничего не логичного ,не решаемого и не естевственного в моем предложении.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Даже если я зашел на страницу описания товара и добавил его в избранное-то все равно меня еще раз перенапрвляет на ту же страницу,что за (медицинский термин означающий непроизвольное воспроизведение бессвязных отрывков речи)?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да нет же да других сайтах такого,или это движок такой не гибкий?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, softm сказал:

Я не могу понять что вы хотите.

Выражайтесь пожалуйста более предметно. 

Люди хотят сказать,что бы при добавлении или удалении товара в избранное(или из избранного),не перенаправляло на страницу этого товара.Нажал-добавить в избранное-выскочила иконка-Да/нет,подтвердил действие-остался на той же странице.Так же и с удалением из избранного.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колегі, для відновлення вашого лоту в барахолці:

1. Заходимо в лот через клік на його назві;

2. Переходимо до лівого нижнього меню "керування оголошенням";

3. Тиснемо пункт " відновити оголошенн";

4. І тоді вже тиснемо " підняти оголошення";

Так в мене вийшло, хоча пости з ПК досі не приймає. Дописую з планшета.

 

Шкода, що все дедалі ускладнюється, бо не всі ще второпали як зменьшити світлини для барахолкі. В приват жаліються, що мають багато краму на продаж , а викласти в барахолку не можуть. 

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, softm написав:

А почему не писать бы с картинками и стрелками ... я вот не понял что вы пытались высказать.

 

Прошу прощения, был напуган :)

 

При восстановлении лота появляется два меню управления лотом. Одно справа, большое и хорошо читаемое и одно малюсенькое, внизу слева.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хотілось би якогось рішення із бронювальниками , які бронюють лоти отримують підтвердження броні і пропадають !

Чекати два місяці , якось забагато , і товар зависає , і невизначенність дратує , а зробити нічого не можу , банально зняти бронь можу, але нехочу , бо це мінус у мою "карму".

Сподіваюсь на якесь рішення , хоча вже пропонував , щоб продавцю надали можливість зкидувати такі броні після 48 год.,без наслідків у репутацію продавця , якщо покупець не виходить на зв'язок і не вказує номер телефону , або інші способи комунікаціїї . Можна також добавити цей мінус у репутацію покупця окремим рядочком !

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, softm сказал:

 

Продуй так - пишешь жалобу, приходит любой модератор и снимает бронь. Статус - "отменено модератором".

Сделано недавно, не все вкурсе....

Спробував , получається , що не всі модератори теж "вкурсі"!,одну співпрацю закрили , а решту сказали , що раз немає проплати , то я маю сам скидати запити !

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@032triton в жалобе надо указать, что сами не хотите закрывать сделку

т.к. есть пользователи с аналогичной просьбой, которые не знают как это сделать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У покупця при, великій кількості заброньованих товарів, з'являється повідомлення, про те що така-та кількість не закритих лотів... може продавцям теж зробити повідомлення про те що є стільки-то лотів зі статусом оплату проведено ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем добрый день 

Что делать если забронировал изделие и начинаются какие то  не понятки 

при разговоре то то не так то виляют о качестве 

вообщем собрал сумму  ждал  -  продавец не отвечает на звонки

потом вообщем приостанавливает изделие - потом снимает бронь 

и теперь в барахолке уже новое изделие другое и  репутация продавца все ок  - опять состояние на 5  и тд вообщем муха не сидела 

а то что ждали и потеряли время нервы 

не купил да и бог с ним знач не мое оно было да и может быть к лучшему что так все 

но что делать с таким продавцом 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт.
У мене ситуація така:
Я забронював товар, потім побачив що він вже заброньований (кимось раніше мене), я відмінив бронювання, і тепер у мене висить 1 невикуплений лот ("Отмененные покупки")  і тепер наразі цей товар "скінчився".
Як видалити мені отой невикуплений лот з моїх заявок?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, ElectricMobile сказал:

Привіт.
У мене ситуація така:
Я забронював товар, потім побачив що він вже заброньований (кимось раніше мене), я відмінив бронювання, і тепер у мене висить 1 невикуплений лот ("Отмененные покупки")  і тепер наразі цей товар "скінчився".
Як видалити мені отой невикуплений лот з моїх заявок?

Вже ніяк не видалиться , потрібно було чекати коли система сама закриє ваш запит , тоді би не було тої"бяки"!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так як і надалі не можу писати у підтримку , то пишу сюди !

Дякую за те , що закрили зависші співпраці , але зараз із тими лотами у мене інша біда , я не можу їх редагувати , при вже відсутніх бронях , мені система викудує , що ще є незавершенні співпраці і редагувати може тільки модератор !

Screenshot_2018-03-01-10-48-49-708_com.android.chrome.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При бронировании покупатель подтверждает,что ответственность за совершение сделки он берёт на себя.

Можно ли добавить строки о том,что бронь-это согласие с указанной ценой,заявленным состоянием,сроками и способом оплаты,условиями доставки-т.е всем что указано в лоте.Это уже есть в правилах,но кто же их...

Некоторые ставят бронь,а потом неделю выносят мозг в переписке про кидал и мошенников,и что порядочный продавец не требует предоплату.

Есть функция вопросов, личка,указан телефон-хватает вариантов для уточнения.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, softm сказал:

 

Как я их смогу найти это по фото? 

Укажи - номер лота.

Соріки , тупанув !

Три лоти не піддаються редагуванню

15308

24910

28201

28209 тут є одна діюча бронь , а система показує , що дві не закритих !

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Написав в "Підтримку" про свою раптову проблему (невідомої етіології )) ще в обід до сих пір відповіді не отримав (

 Є сенс її озвучувати в цій темі чи можливо роз"яснення якесь отримаю і так? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку