andrey_drabchuck

Питання щодо сайту / Questions about the site

3 871 повідомлення у цій темі

Не виходе оплатити комісію через нову систему.
Отаке з‘являється після натискання гудзика «сплатити» ???

 

9D886C58-BCE7-4E62-888D-0A656FDD55C8.png
 

І питання номер 2:

 

- чи буде можливість вибору сплати через нову систему або з поточного балансу. На тепер можливості списання комісії з поточного балансу немає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепер оплата стала стрьомною , бо вимагає сівівікод , а це не єсть карашьо !

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

Тепер оплата стала стрьомною , бо вимагає сівівікод , а це не єсть карашьо !

А це вже дійсно може бути халеп. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, andrysir1 написав:

А це вже дійсно може бути халеп. 

Там взагалі вимагає всі дані  !

Ще би кодове слово і вуаля , вітаю ти лох )))

 

Screenshot_20211004-184445_Chrome.jpg

Screenshot_20211004-184811_Chrome.jpg

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пора бы на httpперейти

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вопрос :

- можно ли пополнить баланс методом всовывания налички в банкомат ?

Если да, то где взять номер карты или счета получателя ?

Спасибо.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подскажите Липкей только у меня барахлит? 

При попытке оплаты появляется табличка "Магазин на ремонте" 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Stebium1 написав:

Подскажите Липкей только у меня барахлит? 

При попытке оплаты появляется табличка "Магазин на ремонте" 

''Лікпея'' вже немає , є нова кантора )))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

Там взагалі вимагає всі дані  !

Ще би кодове слово і вуаля , вітаю ти лох )))

 

Screenshot_20211004-184445_Chrome.jpg

Screenshot_20211004-184811_Chrome.jpg

Все нормально проходить. 

Вибираєте ІНШИЙ СПОСІБ ОПЛАТИ, потім зручний для Вас спосіб. Я  вибрав через приват24. Ніяких даних взагалі не треба вводити, лише сума, коментар якщо хочете, і картка з якої проводити оплату.

Все. 20 секунд і баланс поповнено. Ніяких проблем. На сайті зарахування на баланс теж пройшли миттєво. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибираючи Приват24, ця штука (WayForPay) дійсно працює. Але ж комісія 2,5% ! :chok_mini:, а попередня контора була безкомісійною.   

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Maple написав:

Вибираючи Приват24, ця штука (WayForPay) дійсно працює. Але ж комісія 2,5% ! :chok_mini:, а попередня контора була безкомісійною.   

Отож бо й воно !

У результаті , продавець за просто так має віддати від 4 до 5% !  Тобто не продавець , а покупець )

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

Отож бо й воно !

У результаті , продавець за просто так має віддати від 4 до 5% !  Тобто не продавець , а покупець )

А при звичній оплаті за товар деякі банки беруть комісію за поступлення на карту. Це по вашому нормально?Тобі дали гроші в користування, а ти ще й за це процент береш. І таких карт в користуванні в формчан багато, які є продавцями в барахолці. І всіх все влаштовує. 

Будь яка послуга повинна оплачуватись. Халява в цьому світі закінчується. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут питання не в відсотках, а у можливості вибору. Коли я поповнюю свій баланс, це - не великі гроші і пара гривень нічого не вирішує. А от віддавати зайві, наприклад, 25 грн., коли я перераховую продавцю за заброньований мною товар 1000 грн., то вже занадто, я краще дітям шоколадку куплю:D. На щастя, вибір у покупця є, просто перерахувати через Приват24, та поміняти на сайті статус на "Сплата проведена", тим більше, що загальна сума по всіх неоплачених бронях у продавця "підбивається" на вкладці "Мої придбання". 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, andrysir1 написав:

А при звичній оплаті за товар деякі банки беруть комісію за поступлення на карту. Це по вашому нормально?Тобі дали гроші в користування, а ти ще й за це процент береш. І таких карт в користуванні в формчан багато, які є продавцями в барахолці. І всіх все влаштовує. 

Будь яка послуга повинна оплачуватись. Халява в цьому світі закінчується. 

Ні , це не нормально , тому у мене такого немає , бо я подумав і в збиток собі оформив картку , яка при поповненні не знімає з покупця грошей , а от я при обналічці , втрачаю 1 % , але частіше я тими коштами розраховуюсь в інтернеті , тому використовую без сплати проценту !

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, andrysir1 написав:

А при звичній оплаті за товар деякі банки беруть комісію за поступлення на карту. Це по вашому нормально?Тобі дали гроші в користування, а ти ще й за це процент береш. І таких карт в користуванні в формчан багато, які є продавцями в барахолці. І всіх все влаштовує. 

Будь яка послуга повинна оплачуватись. Халява в цьому світі закінчується. 

Халява закінчується для покупців , бо продавець і так забагато сплачує , мало того , вкладає свої кошти , які можуть і не повернутись !

А тут один мудрагелик пробував мене тикнути носом в гіменце , бо відітєлі , я занадто підняв ціну на товар , який йому пропонувався по собівартості і без вкладання моїх коштів , та щей  він мав його забрати сам у власника в його ( нашому ) ж місті !

Але всі забувають , що вартість товару складається з :

вартості закупки 

податку 

вартості ( проценту ) за продаж 

вартості переказу за товар 

вартості пакування 

вартості реклами і т.д

І це ще не всі трати продавця , бо ще є втрати , які треба якось компенсувати за рахунок доданої вартості на інший товар , а повірте , що при оптовій закупці , дуже часто трапляється брак , який повернути не можливо , бо вартість їзди товару туди/сюди додасть ще до вартості товару !

 

 

 

Змінено користувачем 032triton
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, 032triton сказал:

Халява закінчується для покупців , бо продавець і так забагато сплачує

Оплачивает всё покупатель!!! Продавец платит только за свою лажу и только. 

Просто может схлопнуться УТС для сильно многих продавцов. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Куди звертатися, якщо нараховано комісію за неіснуючий продаж?

Писав @sadmin, повідомлення майже тиждень не прочитане...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уважаемые модераторы , я который год на сайте, но проблема с уведомлениями на почту так и не решена. Ни разу не приходило уведомление о бронировании товара.  Только после отказа покупателя на товар я получал сообщение. Во первых это финансовые потери. Во вторых это не уважение к потенциальному покупателю. Я уже поднимал этот вопрос, но он так и не решился. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да не приходит на почту.Чтоб не было финансовых потерь и неуважения к потенциальному покупателю вы хотя бы через день на сайт зайдите.Если есть бронь вы ее увидете.Минута времени за два дня,ничего сложного.

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, fud написав:

Уважаемые модераторы , я который год на сайте, но проблема с уведомлениями на почту так и не решена. Ни разу не приходило уведомление о бронировании товара.  Только после отказа покупателя на товар я получал сообщение. Во первых это финансовые потери. Во вторых это не уважение к потенциальному покупателю. Я уже поднимал этот вопрос, но он так и не решился. 

 

Я только сделал уведомления при бронировании лота.

Сообщение приходит от "[email protected]"

Текст заголовка "Ваш лот на chipmaker.com.ua забронирован!"

Вид сообщения где-то такой:

 

Screenshot_30.jpg

 

Спасибо за напоминания.

 

 

@fud

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте! Есть пара вопросов по барахолке. 

1. При создании нового лота, он у меня сразу попал в категорию оконченные. При нажатии "Восстановить", он нормально появился.

При этом я попытался возобновить мой старый товар ещё, лот "Двигатель ппч7" так он не вылазит с категории оконченных, горит красным, "лот окончился", три раза нажимал "Возобновить"-бестолку.

 

2. Мне с периодичностью раз в неделю приходит уведомление от сайта, что мне надо указать свой город в профиле. Я ж везде указал вроде, Харьков, всё обыскал, вроде ж написано местоположение, но эти уведомления постоянно приходят.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Санёк. Коли лот закінчився , треба натискати не ''відновити'' а ''відновити- підняти''

Screenshot_20211023-220000_Chrome.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 20.10.2021 в 14:08, fud сказал:

Уважаемые модераторы , я который год на сайте, но проблема с уведомлениями на почту так и не решена. Ни разу не приходило уведомление о бронировании товара.  Только после отказа покупателя на товар я получал сообщение. Во первых это финансовые потери. Во вторых это не уважение к потенциальному покупателю. Я уже поднимал этот вопрос, но он так и не решился. 

Проверьте спам папку в своей почте, у меня все сообщения были  занесены в спам автоматом, причем разные в одной переписке. 

Нужно отключить спам для этого сайта и все будет приходить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проблема при загрузка файлов.

(djvu 35mb)

Не грузит ни в раздел файлы, ни в комментарии.

Screenshot_2021-10-24-01-24-34-076_com.android.chrome.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, 032triton сказал:

@Санёк. Коли лот закінчився , треба натискати не ''відновити'' а ''відновити- підняти''

 

Спасибо. То, что надо-вылелено фиолетовым, а то, что не надо-ЗЕЛЁНЫМ. 

Л-логика.Screenshot_2021-10-24-07-55-24-609_com.android.chrome.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку