Reiter

Режим стробоскопу для протитуманних фар мото

26 повідомлень у цій темі

Доброго дня. Потрібна невеличка допомога тих, хто розбирається в електррніці.

 

Замовив з Аліексппесу дорогі правильні протитуманні фари для мотоцикла, які мають чітку світлотіньову грань і нікого не сліплять. 

 

Звичайні, дешеві лед фари (які продаються в 90 % випадків світять в усі сторони і сліплять) мають 3 режими роботи один з яких стробоскоп. 

 

Ці ж фари, що я замовив просто світять. Але режим стробоскопа іноді потрібен для того, щоб краще позначити себе на дорозі (пасивна безпека), адже мотоцикли і так ніхто не бачить....

 

Тому хочу додати такий режим окремою кнопкою. 

 

В продажі є електронні контроллери для режиму "стробоскоп". 

 

Світлодіодам то нічого не буде, але є імовірність, що фари мають втроєний кулер.

 

Запитання чи не вийде він з ладу при такому режимі роботи?

1-1.JPG

Screenshot_20210408-182602_OLXua.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ты только заказал, приедут, подключишь, должен быть режим страбоскопа в стоке, ставил такого типа леды на ямаху xjr 1200 , была проблема с синхронизацией режимов линз, один просто светил, второй мерцал, редко но такое бывало. 

z98_CruJ3Tc.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, PROTOLaB сказал:

Ты только заказал, приедут, подключишь, должен быть режим страбоскопа в стоке, ставил такого типа леды на ямаху xjr 1200 , была проблема с синхронизацией режимов линз, один просто светил, второй мерцал, редко но такое бывало. 

z98_CruJ3Tc.jpg

 

В описі ніде немає згадки про різні режими.

 

Тим паче перемикання ввімкненням-вимкненням не зручне. В будь-якому випадку робитиму окремою кнопкою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Reiter написав:

мають чітку світлотіньову грань

Це вам лиш так здається. Ніякої чіткої грані на фото немає, сліпити буде не менше, ніж «колхозний ксенон». А ви ще цією гидотою блимати зібрались. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перед купівлею треба почитати правила дорожнього руху  , а потім приймати рішення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, SWA сказал:

Перед купівлею треба почитати правила дорожнього руху  , а потім приймати рішення.

Це Ви про совковий пункт про 1 протитуманну фару на мото? Це з того ж розряду, коли мотоциклам заборонено в'їзд до центра міста. Старе відстале совкове правило.

 

13 часа назад, depomytymoped сказал:

Це вам лиш так здається. Ніякої чіткої грані на фото немає, сліпити буде не менше, ніж «колхозний ксенон». А ви ще цією гидотою блимати зібрались. 

Ці лампи світять полосою. Ще мають сертифікаюцію для доріг загального користування. Дешеві світять плямою, там світло в усі сторони направлені, то вони й сліплять. Це так само як зі світлодіодною лампочкою в фару. Бешева світитиме в усі боки і всіх сліпитиме. А в дорогій світлодіоди розміщені так само як нитки накалу в звичайній лампі. Тому вона підходить в звичацну фару і має чітку сітло-тіньову грань. Але й коштує 1000 грн за шт.

 

А блимати фари будуть лише вдень і при певних умовах.  І так, ця "гидота" точна копія фар для BMW R1200GS. Власне на них їх в основному і ставлять ...

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter а разве правилами не запрещены стробоскопы на обычнах транспортных средствах?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, VldLg сказал:

@Reiter а разве правилами не запрещены стробоскопы на обычнах транспортных средствах?

Заборонені спец сигнали - проблискові маячки і "сирена". Мої ж фари блиматимуть білим, а не синім і червоним....

 

Ну в принципі як завжди на цьому форумі. Тема іде куди завгодно, але не по суті :(

 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви не знаєте напевно про вентилятор.

Якщо його там нема, нема питання.

Якщо є то, то ресурсу це йому не добавить. Увесь час працювати тичками.

Якщо можно розібрати, та вимкнути, то одне.

Якщо не можно розібрати, то інше.

Дуже багато якщо.

 

А не по темі, в мене до мерехтіння, дуже хочется запхати ті лампи тем водятлам в дупу. То вже крик душі. Вим собі в настольну лампу стробоскоп поставте, по подивіться. Можно днем. Зайо...раздражає?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не треба вент живити тичками, нехай крутить постійно, адже буде і постійний режим туманок. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 10.04.2021 в 11:42, Reiter сказал:

 

Світлодіодам то нічого не буде, але є імовірність, що фари мають втроєний кулер.

 

Сомневаюсь, что там есть кулер, поэтому лучше подождать прибытия товара  , а потом уже  решать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З того ж розряду : Буквально вчора на шиномонтажі чув одного ... , хвалився , що якщо не поспішає то їде 170 км/год , а зазвичай швидше . Коліс вистачає на недовго . ІДІОТ . І це діагноз.

Совковий атавізм їздити правою стороною , треба щось міняти.

Змінено користувачем SWA
Доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Reiter написав:

Ну в принципі як завжди на цьому форумі.

Ну то по темі.

1. Якщо є карлсон і зроблено не "валянками", то живитиметься від основної схеми, а лед вже від схеми управління.

2. Захочеш стробоскоп перериванням основної схеми живлення - заводь на карлсон окремо +.

3. За спец сигнал поліцаї за жабра не візьмуть і штраф не випишуть , а от за переробку зовнішніх світлових приборів (що не вписується в паспортні дані транспортного засобу) лєгко і задорно.

4. Якщо там нема штатно режиму "стробо" то виробник швидше всього в курсі пункту №3.

Розумієш, твій мацацикл це не ровер, а зареєстрований ТЗ з відповідними вимогами до нього.

Це все мої логічні висновки виходячи з ПДР. Можна з ними не погоджуватись і перевірити на собі чи вдасться не стати спонсором поліцаїв на , умовно кажучи, кільце ковбаси до пасхи.

Змінено користувачем Si1ver
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відповім не по темі. На рахунок "можна, не можна", "напрягає, не напрягає" когось і т.д. 

 

То мене теж багато чого "напрягає". Наприклад те, що мотоциклістів ніколи "не бачать". Розвернутись з крайньої правої, вловити в бочину мот і потім сказати "ой, я його не бачив" - класика жанру :) Напрягає, коли банально не вмикають поворотник, напрчгає, коли навіть бачачи мот, намагаються прошмигнути і багато чого іншого.

 

Тому той режим блималок це не "понт", це реальна пасивна безпека. Бо чим краще мене видно, тим більше в мене шансів вижити :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я Вам не про "понт" чи "напрягає". Ви будете "напрягати" поліцаїв, а вони відповідно захочуть понапрягати власника такого цікавого девайсу. Те що у нас довбограї на дорогах ніхто не перечить, як на дво так і на чотириколісному засобах. Не так давно мене одна догнала в багажник. На питання ЯК? Бо перед маневром розвороту в дозволеному місці виконав всі вимоги ПДР і переконався що не становлю перешкоди. Знаєш що відповіла? А я тут завжди їжджу і Вас помітила лише на розвороті.

Класика одеського анекдота: "Я тут всегда ежджу и Вас тут раньше не стояло". Добре що обійшлось пошкодженим авто.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Reiter сказал:

Відповім не по темі. На рахунок "можна, не можна", "напрягає, не напрягає" когось і т.д. 

 

То мене теж багато чого "напрягає". Наприклад те, що мотоциклістів ніколи "не бачать". Розвернутись з крайньої правої, вловити в бочину мот і потім сказати "ой, я його не бачив" - класика жанру :) Напрягає, коли банально не вмикають поворотник, напрчгає, коли навіть бачачи мот, намагаються прошмигнути і багато чого іншого.

 

Тому той режим блималок це не "понт", це реальна пасивна безпека. Бо чим краще мене видно, тим більше в мене шансів вижити :)

К сожалению ,мотоциклист движется быстрее потока,и силуэт у него в разы меньше.

Знаю по себе,постоянно в зеркало смотреть не реально,иногда нужно и в перед смотреть,глянул в зеркало,далеко белая точка,через 5-6 сек,я обосралсо от рева в открытое окно,и то,что он у...бал по осевой между машин.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С нашими дорогами,  культурой езды и менталитетом + мажорами и пьяными за рулем, максимальная скорость на спидометре должна быть не более 100 км/час, а у не заметного транспорта и того меньше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Screenshot_39.jpg

 

скажу вам честно, дома катяются еще сносно, а вот во франции, это просто полный абзац. В больших городах просто невозможно передвигаться, мототехника носится с агромной скоростью как на автобанах так и в городе и всегда с обоих сторон в не зависимости мигаешь ты поворотником или нет - плевать. Эта такая культура, нам до них далеко, им до нас тоже. Следим за собой, ездим по ПДД, всем добра!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

64ae701456189938751b.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Виктор Смирнов сказал:

а у не заметного транспорта и того меньше.

12.6

Поза населеними пунктами на всіх дорогах та на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47  дозволяється рух із швидкістю:

a)

автобусам (мікроавтобусам), що здійснюють перевезення організованих груп дітей, легковим автомобілям з причепом і мотоциклам — не більше 80 км/год.;

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, gesichtslos сказал:

12.6

Поза населеними пунктами на всіх дорогах та на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47  дозволяється рух із швидкістю:

a)

автобусам (мікроавтобусам), що здійснюють перевезення організованих груп дітей, легковим автомобілям з причепом і мотоциклам — не більше 80 км/год.;

Ага :) Знову ж застаріла совкова норма, яка була актуальна тоді, коли мотоцикли мали барабанні гальма і максималку якраз в районі 80 - 90. 

 

Спробуйте рухатись поза населеним пунктом зі швидкістю 80 км на мотоциклі. Ви наражитимеие себе на більшу небезпеку, ніж якщо їхати з нормальною швидкістю 100 - 110. Бо вас постійно притискатимуть до обочини, випереджаттмуть по вашій же смузі, перестроюватимуться прямо перед вами "підрізаючи" і т.д. А ви в цей час будете плестися майже на обочині, намагаючись обминати ями і при цьому не попасти під колеса авто, яке прижалось збоку і "лізе" по вашій смузі, замість того, щоб обігнати по зустрічній.... 

 

Я сам не люблю "шумахерів" з обох боків. Особливо в місті. 

 

Особисто я завжди рухаюсь з адекватною швидкістю до дорожної обстановки. В місті не літаю. За містом рухаюсь зі швидкістю 100 - 110, якщо дозволяє покриття, видимість і т.д. Що на авто, що на мото.

 

Змінено користувачем Reiter
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter , найбільша проблема, то шо водятли на авто СВІДОМО ігнорують мотоциклістів. От як мені було, їду на макакі селом 50км/год, по главній, на зустріч - водятел на тазу, який тупо передімною виконує поворот, я по тормозах..і всторону, з дороги. чуть би той, і дав би йому в бочину.. Це вдень, на прямому участку дороги. Не помітив? не думаю..просто пох.. 

так само ігнорять і велосипедистів. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Особисто я завжди рухаюсь з адекватною швидкістю до дорожної обстановки. В місті не літаю. За містом рухаюсь зі швидкістю 100 - 110, якщо дозволяє покриття, видимість і т.д. Що на авто, що на мото.

а ПДД сколько позволяют?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Режим стробоскопу це дуже погана ідея...Кажу це як мотоцикліст.

Не треба у потоці який рухається лізти в міжряддя, а потім дивуватися,що вас не бачать:)... Міжряддя використовуйте тільки у пробках, мертвых пробках...

ПС Про стробоскопы.Якщо ви поважаєте інших учасників дорожнього руху,чи нікого не поважаєте,але побоюєтесь отримати від когось на дорозі бейсбольною бітою по своєму шлему, ніколи цю гидоту не вмикайте....Порада:)

Змінено користувачем Dorognik
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Dorognik сказал:

Режим стробоскопу це дуже погана ідея...Кажу це як мотоцикліст.

Не треба у потоці який рухається лізти в міжряддя, а потім дивуватися,що вас не бачать:)... Міжряддя використовуйте тільки у пробках, мертвых пробках...

ПС Про стробоскопы.Якщо ви поважаєте інших учасників дорожнього руху,чи нікого не поважаєте,але побоюєтесь отримати від когось на дорозі бейсбольною бітою по своєму шлему, ніколи цю гидоту не вмикайте....Порада:)

Я в міжряддя ніколи не лізу. В нас такого руху як мінімум немає :) Буває потрібна така штука, коли йде колона і потрібно додатково привернути увагу....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку