Reiter

Токарний для мотомайстерні

15 повідомлень у цій темі

Доброго часу доби. Знову я :)

 

Потихеньку стягую обладнання для своєї майстерні мрії.

 

Напрямок майстерні - мотоцикли (ремонт, кастоми)

 

Маю 1а616, який потребує незначних ремонтних робіт та настольний токарний під ремонт та модернізацію.

 

Стою перед дилемою чи робити ці два токарних чи взяти 1 розміру 16б05, ІЖ.

 

Хто має досвід саме в роботі з мототехнікою підкажіть краще 1а616 + настольний чи буде достатньо одного верстату розміру ІЖа?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю що краще більший верстат, теж недавно стикався з мототехнікою.

Принесли 2 шайби 260мм діаметром, проточити для проставок під тормозний диск. На іж би не влізло. 

1а616 зробить те саме що іж, 

І скажу що на діаметрі після 100мм, навіть 16б16 жорскості інколи не вистачає як на мене

А якщо наприклад в торець треба врізатись, чи вирізати з листового матеріалу щось, то іж заслабий для такого. Сам Бербраєр висказався в якомусь відео.

Мала продольна там слабе місце, так мені здається

Змінено користувачем Seregan35
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Лучше конечно когда есть большой станок и по меньше очень удобно. Но если станок один то лучше чем по больльше у меня когда был только 1к62 он решал все задачи и мелочёвку и большие детали а сейчас маленький решает мелкие задачи а большой большие. Ну и 1к62 больше резьб умеет. Обратите на это внимание. Умение нарезать чем по больше резьб часто сильно решает.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Конечно самый универсальный это 1к62 ,16к20. Могу рассказать про некоторые станки из своего опыта:

1к62) не работал, но но много ездил смотрел себе такой станок. Вывод станок очень старый и живых нету, все что я видел это убитые корчи под обдирку. 

16к20) отличный станок. Можно найти живой, много запчастей. Явных минусов нету. По работе тоже отличный станок.

16д25) чуть большее расстояние от станины, коробка автомат , отверстие в шпинделе 58мм. Ещё более свежий чем 16к20. На работе мой основной станок. Как по мне более удобный чем 16к20. Из минусов то что он Алмаатинец. На всех шкивах разбивает шпонки.

Лт10) маленький станок с большими амбициями. Немного хиленький  жосткости маловато, архаичное управление, но выемка в станине позволяет всунуть диск до 600мм

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну ВМЦ 1000 для мотомайстерні вже, мабуть, забагато? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Згоден. 16к20 універсальний станок, але заважкий і завеликий для невеликої майстерні, де час від часу приходиться щось точне виточити.  16б16 напевне самий оптимальний варіант по габаритам масі і ектроспоживанню

І найпростіше під 220 переробити без заміни мотора і рідної електрики якщо це буде потрібно буде.

патрон 200 теж є оптимально зручний і для дрібних і великих деталей, оперативний в керуванні,

Жорсткий при різанні чи грубі обробці. Відводити чи підводити супорт ускоренкою це вже плюс, не круцькаєш вручну при кожному замірі деталі. Від частотника працює тормоз і перемикання електромуфт як і в штатному режимі на 380 на самій коробці, не треба мудрити нічого, тормозний резистор так швидко не затормозить. Все до докупити треба це частотник 5.5 квт і замінити трансформатор живлення на 220в первинною обмоткою в електрошкафу.

До нього швидко звикаєш, тиждень роботи і таке враження що це іж

Змінено користувачем Seregan35
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну не обов'ящково 1к62 чи 16к20. Той же ИТ1М має навіть більші можливості (гап), окрім жорсткості. 

Питання в іншому чи потрібно ВМЦ більше за 750 і Ф над станиною за 320 мм саме при роботі з мотоциклами....

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
53 минуты назад, softm сказал:

А кто помнит какой токарный был в мастерской O.C.C? Там, вроде, показывали в основном сварку и гидроабразив (иногда). И планшет графический, с  чем-то для моделирования. А вот чтобы токарный, не припомню...

То в них :) А в нас без токарного ніяк....

 

Що зрозумів для себе, що однозначно малий + великий токарний краще.

 

Залишається питання габаритів. ВМЦ 750 + ВМЦ 350 - 400, чи РМЦ 1000 + ВМЦ 500 ?

!!! саме для роботи з деталями мотоциклів !!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • Вибачаюсь, що втручаюсь, але як по мені, то саме довше в мотоциклі- то передні пера вилки амортизаторів.  Від них  ( їх довжини, вірніше, найдовшої їх частини) і  буде залежати вибір міжцентрового розміру станка. Хоч на брак фантазії і не скаржився, ніколи не розумів, що можна з тими перами робити в токарному, хіба що перевірити на биття після удару, якщо звісно не виготовляти нові... Знову ж, якщо не робити щось дико-довге ( на деяких мото такі вилки присутні, ніколи не розумів їзди, коли руки на пів метра вище голови) то рмц для мото досить і 750мм, 1000 на саму буйну фантазію, більше для мотоциклів- то вже мабуть перебір... Як по мені- тільки моя думка, на багатьох форумах в кінці таких дискусій радили "кашку", це вже стало притчею, сам над цим посміхався, ремонтуючи 1к625 ( ні разу не працював на такому станку, ні на своєму, відразу зайшов у ремонт, ні на чужому ) - але коли ввімкнув та спробував щось зробити на ньому вперше- повірте, ці поради не безпідставні. Так, мені прийдеться перевчатися  з інших станків та звикати до нього, але воно того варте, повірте на слово. Якщо є можливість набитись до когось в гості та постояти за цією машиною хоча б 20-30 хвилин - Ви зрозумієте, про що я кажу. Вибір буде очевидний. Тим більше, що мотоцикли можуть бути і тимчасовим заняттям, а якщо під кожний вид робіт вибирати окремий станок, чи не краще взяти щось більш- менш універсальне... Хоча як завжди, це тільки мої думки, на істину вони не претендують...
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, стани сказал:
  • Вибачаюсь, що втручаюсь, але як по мені, то саме довше в мотоциклі- то передні пера вилки амортизаторів.  Від них  ( їх довжини, вірніше, найдовшої їх частини) і  буде залежати вибір міжцентрового розміру станка. Хоч на брак фантазії і не скаржився, ніколи не розумів, що можна з тими перами робити в токарному, хіба що перевірити на биття після удару, якщо звісно не виготовляти нові... Знову ж, якщо не робити щось дико-довге ( на деяких мото такі вилки присутні, ніколи не розумів їзди, коли руки на пів метра вище голови) то рмц для мото досить і 750мм, 1000 на саму буйну фантазію, більше для мотоциклів- то вже мабуть перебір... Як по мені- тільки моя думка, на багатьох форумах в кінці таких дискусій радили "кашку", це вже стало притчею, сам над цим посміхався, ремонтуючи 1к625 ( ні разу не працював на такому станку, ні на своєму, відразу зайшов у ремонт, ні на чужому ) - але коли ввімкнув та спробував щось зробити на ньому вперше- повірте, ці поради не безпідставні. Так, мені прийдеться перевчатися  з інших станків та звикати до нього, але воно того варте, повірте на слово. Якщо є можливість набитись до когось в гості та постояти за цією машиною хоча б 20-30 хвилин - Ви зрозумієте, про що я кажу. Вибір буде очевидний. Тим більше, що мотоцикли можуть бути і тимчасовим заняттям, а якщо під кожний вид робіт вибирати окремий станок, чи не краще взяти щось більш- менш універсальне... Хоча як завжди, це тільки мої думки, на істину вони не претендують...

Перо вилки на токарному можна рихтувати у випадку, якщо воно (перо) підігнуте

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, Reiter сказал:

Ну не обов'ящково 1к62 чи 16к20. Той же ИТ1М має навіть більші можливості (гап), окрім жорсткості. 

Питання в іншому чи потрібно ВМЦ більше за 750 і Ф над станиною за 320 мм саме при роботі з мотоциклами....

ИТ1М це щось типу армянського станка, з вигляду ніби станок а в роботі як повезе)) Все криве й косе

Із знятим гапом як ресора газелі, тому й совітують його не знімати ніколи

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Reiter написав:

Перо вилки на токарному можна рихтувати у випадку, якщо воно (перо) підігнуте

Так і казав, перевіряти після удару на биття (зігнутість). Рихтувати— для цього є прес. Гупання кувалдою в центрах станка ( а молотком там робити нічого, з мотоциклами провів не один рік) до добра не доведе, не кажучи вже про поверхню пера після такої рихтовки...

Змінено користувачем стани
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
54 минуты назад, стани сказал:

Так і казав, перевіряти після удару на биття (зігнутість). Рихтувати— для цього є прес. Гупання кувалдою в центрах станка ( а молотком там робити нічого, з мотоциклами провів не один рік) до добра не доведе, не кажучи вже про поверхню пера після такої рихтовки...

Там рихтується не молотком. А ставиться ролик з м'якого металу  і супортом піджимається....

 

Хоча в цілому згоден. Таку операцію можга спокійно робтити на іншому обладнанні...

 

Отже ВМЦ 750 то "за очі"... Може б і 500 було б достатньо. Але там вже діаметр обробки всього 250.

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку