Y.fowler.

Запобіжник з генератора.

47 повідомлень у цій темі

Придбав папелаца з отакою красівою штучкою, врізаний між генератором та акамулятором. Все то гарно, головне красіво, але краде один вольт. З генератора йде 14,7 В, після запобіжника маємо 13,8 В. Воно мені треба?))) враховуючи що скло підйомники ледь справляються зі своєю задачею. 

DFB70137-79A1-449C-A657-357A05AB421A.jpeg

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години назад, Y.fowler. написав:

врізаний між генератором та акамулятором.

А навіщо таке знущання? В генераторі діоди не пустять струм у зворотному напрямку, перевищити максимальний зарядний струм не дасть реле- регулятор ( ""таблетка"") і немагнітний зазор між ротором і статором генератора. Цей ( колгоспний) запобіжник - зайва втрата потужності джерело несправностей. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Куляста_Блискавка , дякую, теж не сильно те розумів, думав, мо попередній власник щось більше знає. Трохи погуглив по ньому, 60А, зазвичай таке ставлять коли тулять підсилювачі з буферами, чи як там їх...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.06.2021 в 21:01, Y.fowler. сказал:

Придбав папелаца з отакою красівою штучкою, врізаний між генератором та акамулятором. Все то гарно, головне красіво, але краде один вольт. З генератора йде 14,7 В, після запобіжника маємо 13,8 В. Воно мені треба?))) враховуючи що скло підйомники ледь справляються зі своєю задачею. 

DFB70137-79A1-449C-A657-357A05AB421A.jpeg

Предохранитель спасает от переполюсовки аккумулятора. Если перепутать полярность , то диоды летят мгновенно. А так же любителям прикуривать автомобиль с заведённый двигателем .  Но падение 1 вольт много. Наверное этот предохранитель плохого качества. При таком падении он должен греться . Убрать однозначно 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дурацкий вопрос, но падение точно именно на нем? Не на клеме генератора (где провод в клемму обжат), не других клеммах? Не на клемме аккумулятора? 

Один вольт при 20 амперах на заряжку аакмулятора после пуска, єто хороший нагрев уже.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Валентин В.В. написав:

Дурацкий вопрос, но падение точно именно на нем? Не на клеме генератора (где провод в клемму обжат), не других клеммах? Не на клемме аккумулятора? 

Один вольт при 20 амперах на заряжку аакмулятора после пуска, єто хороший нагрев уже.

А ви придивіться уважніше до під'єднання силового кабеля з плюсовою клемою акума ))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там порядок, напругу міряв по клеймам та оголеним провідниках, різниці ніхт. Сьогодні виявив що акумулятор підходить, тобто, на підзарядці ток не падає. Може той вольт губитися від майже мертвого акумулятора? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, olegons сказал:

При таком падении он должен греться . Убрать однозначно

Так и есть. Кетайские поделки ещё и отваливаются прямо внутри тех ПЕРДОхранителей.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Піду гляну на той провід що ніби нє того, Мо прогледів...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Порядок там, живлення на стартер закріплене надійно.

0603A2C6-D051-499C-B239-EFB74BE3A7D2.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чому я туди поліз.... Приїхав на габаритах на стоянку, запаркувався. Поки читав газету звільнилося більш зручне місце, хотів перепаркуватися але ніфіга не завівся, стартер тіки сказав що хоче але не може. 
Син привіз тестера та дроти, міряю акумулятор, 11,8. Підкурюємо, міряю ті ж 11,8. Контрольна лампочка не горить?? Кидаю то все до ранку.

Вранці підкурюю та їду в майстерню, дороги 2км, по приїзді міряю напругу, 13,2. Даю повне навантаження падає до 12,8-12,7. Ставлю акумулятор на зарядку, години три, після на клеймах маємо вже 13,8, при навантаженні падає до 13,4-13,2. Генератор видає 14,7, міряв тільки на болті.

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, Y.fowler. сказал:

Чому я туди поліз.... Приїхав на габаритах на стоянку, запаркувався. Поки читав газету звільнилося більш зручне місце, хотів перепаркуватися але ніфіга не завівся, стартер тіки сказав що хоче але не може. 
Син привіз тестера та дроти, міряю акумулятор, 11,8. Підкурюємо, міряю ті ж 11,8. Контрольна лампочка не горить?? Кидаю то все до ранку.

Вранці підкурюю та їду в майстерню, дороги 2км, по приїзді міряю напругу, 13,2. Даю повне навантаження падає до 12,8-12,7. Ставлю акумулятор на зарядку, години три, після на клеймах маємо вже 13,8, при навантаженні падає до 13,4-13,2. Генератор видає 14,7, міряв тільки на болті.

Померяйте между минусом акума и плюсом генератора. Затем между плюсом акума и корпусом генератора и двигателя. Очень часто падение по минусу из за окисления крепёжных ушей генератора и двигателя. Но если аккумулятор уже не держит ёмкость , то начать нужно именно с него. Тем более не обслуживаемые аккумуляторы очень не любят глубокого разряда. В Вашем случае он случился. Так что меняйте акум не задумываясь. 

Змінено користувачем olegons
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, olegons сказал:

Очень часто падение по минусу из за окисления крепёжных ушей генератора и двигателя.

Еще чаще из-за плохого контакта массового провода между двигателем и кузовом. Можно измерить напряжение между двигом и кузовом, вполне вероятно, что недостающий вольт найдется именно там.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім дякую за увагу!

воно як зламалось так і вилікувалось саме. Справа у вмираючому акумуляторі. На передодні, днів три вряд, були короткі пробіги по пару км.

Зараз проїхав 30км, потім все проміряв. Акумулятор показує 12,7, з генератора йде 14, на клейму після запобіжника 13,9, вже губиться лише 0,1В, сам запобіжник має температуру підкапоьного простору. Скло підйомники теж ожили.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Y.fowler. а всё так хорошо начиналось... Все блеснули знаниями. А он взял, и просто заменил аккумулятор... :)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, Y.fowler. сказал:

Трохи погуглив по ньому, 60А,

а ничего , что генератор  способен выдать  больше  ток, минимум наверное 80 А ,  чтобы точнее сказать нужно  знать модель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

    Если к выходу генератора подключен только один провод и он  идет на АКБ через  предохранитель то проблем нет, сгорит пропадет зарядка и все. В случае если от генератора идет ещё и провод на питание всех остальных потребителей авто, то..... думаю мало  желающих проверить работает ли генератор его автомобиля сняв клемму с АКБ на работающем моторе и нажав на акселератор.

  Просто  электрику авто ТС нужно привести к  штатному состоянию.

Змінено користувачем Иванович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли бачу щось "нерідне" в електриці авто чи верстата задаю собі (а інколи іншим присутнім) питання: Чому? Для чого це? Чим обгрунтоване таке рішення?

 

У випадку запобіжника на проводі генератора - на думку приходить лише це:  Хтось поставив сюди акумулятор із іншою полярністю клем і спалив дріт до генератора (а можливо і випрямляч генератора).  Дріт (генератор)  міняли і по бажанню користувача вліпили запобіжник.

 

Щодо якості запресовування дротів у клеми, якості контакту мідь алюміній, дюралеві (фарбовані під мідь) клеми на акумуляторі, і взагалі не прикручені до мотора чи кузова клеми - ходять легенди.

 

П.С. Відносно акумулятора і генератора - на мою думку навіть на  ХХ  при всіх включених споживачах акумулятор все таки має мінімально але заряджатись.  Особливо в сучасному авто з електропідсилювачами і кондиціонерами.

П.П.С. Якщо в дротах або з генератором щось не так (або є "тихенький" споживач, що краде струм на заглушеній машині) - заміна акумулятора на новий допомагає, але ненадовго... :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хз зна як там повинно бути, з генератора йде три проводи, один прикручений гайкою два інших на фішці.

А взагалі на цьому папелаці прикольна електрика, мається секретна заглушка (BL) й під нею тумблер. В першому положені все працює штатно, в другому вимикається все зовнішнє та внутрішнє освітлення, крім приборки. В третьому додатково вмикаються хитрі задні фонарі, 

C96E806B-0B75-4CCF-9E16-E700ED6C99B3.jpeg

5946A863-AC9C-4BD4-ADAD-1A83DD736D75.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 13.06.2021 в 14:58, Одессит сказал:

@Y.fowler. а всё так хорошо начиналось... Все блеснули знаниями. А он взял, и просто заменил аккумулятор... :)

 

Акумулятор виявився не до діла, добре що не вправився змінити. Винен отой клятий запобіжник, 100А.

Їхав з річки, навантаження повне, світло, коніціонер та гучно СД, СД почав губити живлення, трохи засмерділо... зайве вимкнули та доїхали без пригод. Вранці заміряв на гарячу, на холодну не було нагоди. Вже втрата 2 вольти. Сам корпус доволі гарячий, тактильно 70+. Витяг запобіжник й в середині закопчене, якраз той бік був протилежним при огляді на автівці, звониця, на холодну та ж втрата 2В. Пару разів стукнув, легенько, звонитися перестав. Замінив на 80А, в нашому селі потужніших не було, ніби все працює

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

5D7CA605-B926-4F65-A068-053EB48DBD3A.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 13.06.2021 в 00:33, Y.fowler. сказал:

Если уж очень хочется предохранитель, то поставьте колодку от газель под плавкие вставки. Они винтом прижимаются. Контакт по надёжней будет 

Змінено користувачем olegons
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ні, я нічого не хочу, хай тіки їздить та мізки не виносить, як та Нива...))) автівка в доволі задовільному стані, Всі з’єднання перевірив, виявилося що запобіжник якийсь «на половину вагітний»)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо все таки варто пошукати рідну схему підключень проводки під капотом і зробити так як там нарисовано?

Щось мені підказує, що все повториться....

Доречі перевірку по схемі треба почати із виявлення чи рідний генератор стоїть і який він мав би там бути.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Y.fowler. сказал:

5D7CA605-B926-4F65-A068-053EB48DBD3A.jpeg

Выбросьте этот предохранитель  вместе с его держателем. Данный предохранители китайского производства продаются для защиты усилителей звуковой частоты. и никогда в таком исполнении не применялись производителями  ( даже теми китайцами) для защиты токовых цепей автомобилей..

  Поставьте нормальный  медный провод сечением рассчитанным 100 А между генератором и  АКБ.

 И уберите весь колхоз электрооборудования в машине( те тумблера и прочее) бывший хозяин нахимичил его под свои нужды. а с ваших постов  понятно  что в  электрике  вы не сильны.

 Уж извините  за правду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку