Yabluchko

Гвинт+гайка ТВ4

43 posts in this topic

#288415 Posted

В 20.06.2021 в 17:46, Виктор Смирнов сказал:

???????????????????  В чём вопрос? Вы не нашли, что ищите, или бешеные цены? Чем одесситы хуже других? Я долго не знал, что это одесситы, но очень доволен их сервисом.

Проти мешканців міста та області нічого не маю. Серед них навіть є родичі. Проблема що не можу знайти такий тип підшипника. У ВПК вже не раз купував.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288416 Posted (edited)

В 16.06.2021 в 04:17, Hercules сказал:

Тіки підшипники вже люди ставлять гольчасті китайські звісно, 4мм висотою і довжина вузла зменшується на ~12мм

Знаходив в пошуку без шайб. Тобто сам сепаратор таролики. В такому випадку поверхні мають бути гартовані та шліфовані і тоді товщина ще менша буде. Але це вже не мій випадок і не для цієї точилки. А ще цікавить чи не мають ті ролики бути конічні? Для компенсації різниці кутової швидкості різних кінців ролика.

Edited by Yabluchko
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288417 Posted

@Yabluchko С днюхой!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288419 Posted

16 минут назад, Stebium1 сказал:

@Yabluchko С днюхой!

Дякую! От якраз про Вас згадував коли відгукувався про місто біля моря.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288425 Posted

3 часа назад, Yabluchko сказал:

Проблема що не можу знайти такий тип підшипника. У ВПК вже не раз купував.

Голчасті упорні - це особливий винахід китайців. Не один нормальний бренд таке виготовляти не ризикне :) .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288428 Posted

Шось не бачу у тих підшипниках нічого надприроднього. Ідея гарна, втілення можливо кульгає)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288434 Posted (edited)

4 часа назад, Hercules сказал:

Шось не бачу у тих підшипниках нічого надприроднього.

Через різну довжину внутрішньої та зовнішньої доріжки кочення упорного ролікового підшипника з циліндричними роліками в ньому досить велике тертя. Тому їх виготовляють або з відносно короткими роліками, або з кількома окремими, поставленими в ряд в одну вісь. У кращому випадку - роліки мають бути конічні.

Тут важливе співвідношення довжини роліків до діаметру підшипника. Чим різниця більша - тим краще.

Edited by Fyva
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288436 Posted

Ви хоч гляньте на ті ролики. Це не якісь голки сантиметрові. Вони і так короткі відносно і їх багато.

0954B9B7-108A-4E49-9C14-367F6F4812D9.jpeg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#288445 Posted

5 часов назад, Hercules сказал:

Вони і так короткі відносно

Ви не зрозуміли мене. Ось відносно короткі (відносно діаметру підшипника):

20964_s.jpg

 

Хоча зараз такі як у вас справді знайшов під маркуванням NTN та KOYO:

images?q=tbn:ANd9GcTGjQ55w2aYM-3oprQUMyK

 

Треба подивитись їхні каталоги.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 15.06.2021 в 18:32, Hercules сказал:

И мне надо)

 

В 15.06.2021 в 18:40, Yabluchko сказал:

Є де поглянути? почитати? А можливо замовити виготовлення.

Пишите в ЛС, тут бываю редко. У меня ТВ-6М Дубно.
Спрошу про изготовление. Кронштейн такой.
Гитара в свое время меня так достала, что я сделал себе новую. На ВСЕ резьбы. Но у меня был доступ к ТВ-320 для осей и шестерн.
Когда-то попадалась инфа, что удачно получается посенять местами шестерни в стандартной гитаре.

P7090500.JPG

P7170513.JPG

P8140509.JPG

TB-4_tabl_rezb.jpg

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вот нашел эскиз. Пошипники я ставил упорные, СССРовские. ф 26 толщина 8.

Поперечка_упорные.JPG

Поперечка_упорные3.JPG

Поперечка_упорные4.JPG

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Rat_stainless_steel сказал:

Вот нашел эскиз. Пошипники я ставил упорные, СССРовские. ф 26 толщина 8.

Поперечка_упорные.JPG

Поперечка_упорные3.JPG

Поперечка_упорные4.JPG

А це ідея мені дуже подобається. Я так розумію на базі стандартного гвинта.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 часов назад, Rat_stainless_steel сказал:

 

Пишите в ЛС, тут бываю редко. У меня ТВ-6М Дубно.
Спрошу про изготовление. Кронштейн такой.
Гитара в свое время меня так достала, что я сделал себе новую. На ВСЕ резьбы. Но у меня был доступ к ТВ-320 для осей и шестерн.
Когда-то попадалась инфа, что удачно получается посенять местами шестерни в стандартной гитаре.

 

P7170513.JPG

А приклон я так розумію на всі випадки життя?

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

На початку теми писали про гвинти які продаються на метраж. Вони ніби як шліфовані і до них гайки також продаються. Але залишається проблемою те що потрібно буде той гвинт зрощувати з хвостовиком. Та до гайки робити корпус. Ну і потрібний крок є лише в гвинта діаметром 10мм. Але якість тих шпильок просто манить.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще хотів дізнатись чи тільки у мене площина на станині під коробкою подач профрезеровано з уступом 2 мм так що прокладка не прилягає.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#295219 Posted (edited)

53 минуты назад, Yabluchko сказал:

А це ідея мені дуже подобається.

Ця ідея вже з великою сідою бородою.

Друге діло на тоненьких ролікових зробить і місце яке уходило під підшипники свєтскі підуть на більший хід гвинта. 

А намальовано класно!:) Як би воно таке було і у житті.

Edited by Hercules
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Yabluchko сказал:

Я так розумію на базі стандартного гвинта.

Нет. Винт делается другой.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#295227 Posted (edited)

Тоже была проблема винта поперечки и гайки на ТВ-6М... И со словами ЯЖЕТОКАРЬ, набросал чертеж с учетом установки подшипников 8101, выточил вал из ст.45 и нарезал резьбу (была державка под резьбовые вставки, купил под нее вставку Тр2 (70 грн.)), выточил с дюрали "стакан" под пошипники, все собрал и установил... Проблему гайки решил путем изготовлением резца Тр2 из обычного резьбового резца, его пришлось изрядно "похудеть". (заход в отверстие 10.4мм.) и нарезал резьбу в капролоне... Кстати, китайский шаблон под заточку трапецеидальных резьбовых резцов не соответствует значению Тр2, он реально Тр2,5+/-. У кого гитара ТВ-4(6) от АНД, у него в "инструкции" не соответствует положение рукоятки для нарезания резьбы шага 1, в таком положении нарезает шаг 1,25 (для шага 1, положение рукоятки 1, вместо 2).  Не с первого раза, но все получилось. Вылет винта увеличился на 26мм. 

Прототипом самоделки было это видео, за исключением что бутерброд собирался: подшипник - юбка вала - подшипник  и закрывалось все стаканом.

Опыт токарки до 1 года. Работы выполнялись на ТВ-6М, фрезеровка паза на НГФ-110 (ВФГ)

Все работает, люфта нет. Главное не бояться... 

 

Edited by JekaB
2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.