Санёк.

Вопрос по ветрогенератору-не пойму, как он становится на ветер

9 повідомлень у цій темі

Здра... Даром преподаватели... Я для себя не пойму-как ветряк становится на ветер? И главное, стоит на нём? Вот он, как флюгер, поворачивается на поток, но почему импульс поворота "не сталкивает" генератор на больший угол, а держит именно по линии дуновения? Ведь импульс, приложенный на разворот не угаснет в момент, он его должен доворачивать на больший угол по инерции? Грубо говоря, подул ветер, и я, так думаю, должно развернутся сильнее в сторону от потока за счет инерции. Почему это не так?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В основному вітер дує стабільно. І швидкість повороту вітряка мала відповідно і момент інерції малий. Тому переліт всього нічого. І він відразу скомпенсовується  протилежним який виникає при перельоті. Коли ж вітер поривчастий щ різними напрямками то часто видно як вітряк кидає зі сторони в сторону. Для зменшення цього ефекту потрібно зменшувати момент інерції , а отже найважчі частини вітряка наближати до центру обертання.

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дополню, в идеале  ось вращения подвижной головы должна проходить через центр её тяжести.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо, просто получается, чтоб он стоял по одному направлению, нужно совпадение линии киля и лопасти по углу атаки. Я так понимаю... Тоесть, поток дует вдоль киля, и по этой же линии набегает на угол атаки в лопасти. Тоесть лопасть должна быть в одной оси У с килем. Иначе, если лопасти будут брать ветер сбоку, по оси Х, то и на киль будет давить сбоку, бесконечно заворачивая ветряк вокруг своей оси. Короче, это сложный момент для моего понимания...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

Спасибо, просто получается, чтоб он стоял по одному направлению, нужно совпадение линии киля и лопасти по углу атаки. Я так понимаю...

Ви трохи плутаєте терміни  https://ru.wikipedia.org/wiki/Угол_атаки. В  любому випадку кіль буде  повертати вітряк в напрямку набігаючого вітрового потоку. Не мало важливим аспектом ККД вітряка також являється  https://ru.wikipedia.org/wiki/Шаг_винта

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, IMP сказал:

Ви трохи плутаєте терміни  https://ru.wikipedia.org/wiki/Угол_атаки. В  любому випадку кіль буде  повертати вітряк в напрямку набігаючого вітрового потоку. Не мало важливим аспектом ККД вітряка також являється  https://ru.wikipedia.org/wiki/Шаг_винта

Нет, не путаю. Наоборот, предполагаю, что этот угол должен быть паралелен линии киля. Быть с ним в одной плоскости. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, olkogr написав:

видно як вітряк кидає зі сторони в сторону. Для зменшення цього ефекту потрібно зменшувати момент інерції , а отже найважчі частини вітряка наближати до центру обертання.

Тому на великих вітряках для наведення на вітер використовують віндрози ( маленькі пропелери,що стоять перпендикулярно осі головного гвинта, і через привід обертають голову вітряка), або електричний  сервопривід.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Куляста_Блискавка сказал:

Тому на великих вітряках для наведення на вітер використовують віндрози ( маленькі пропелери,що стоять перпендикулярно осі головного гвинта, і через привід обертають голову вітряка), або електричний  сервопривід.

То ж на великих...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

Нет, не путаю. Наоборот, предполагаю, что этот угол должен быть паралелен линии киля. Быть с ним в одной плоскости. 

Свого часу приходилось вивчати цю науку... Не думаю, що вас це особливо зацікавить, але все ж, для загального розвитку почитайте хоча б загально прийняті терміни та визначення: http://navfly.ru/wp-content/uploads/2019/08/aerodynamics.pdf  Ще й зараз дослівно пам'ятаю (трохи відмінне від теперішнього) визначення " Аэродинамика — это наука, занимающаяся изучением механических свойств воздуха и сил возникающих в нем при движении частей самолета" :crazy_mini: А скоро пів століття буде, як це приходилось вивчати )))

 

 П.С. Якщо все ж зацікавить, то ще більше можна глянути https://www.google.com/search?q=термины аэродинамики&tbm=isch&tbs=rimg:CRNcPt7PgnbeYdLhsUI-_1rb0&client=opera&hs=wEw&hl=uk&sa=X&ved=0CAIQrnZqFwoTCIDyh47kpfECFQAAAAAdAAAAABAG&biw=1629&bih=929     :ktulhu0:

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку