Reiter

Неспішне відновлення трупика 16б05п

102 повідомлення у цій темі

7 часов назад, Reiter сказал:

Але є одне "але". Помацав конус пальцем. Десь 50 мм все гарно, шліфовано, всього один задир, а далі якась "жесть". Чи то там і не шліфувалось ніколи і так має бути чи то там настільки задерто. Глибокі, кругові "задири"... Якщо повністю втягнути піноль в коопус, то чистий, шліфований конус якраз до гвинта.... Сподіваюсь нормально пояснив....

.

.

2 часа назад, Reiter сказал:

Схоже, що так з заводу і має бути.... 

 

А що розточувати?

.

Розточувати Вам нічого не потрібно, поки що.

Насамперед, треба мати новенького, гарного  конусного розверта та конусного калібра  на КМ3.

Тоді висунути повністю піноль,

Бабку поставити на край верстата так,

щоби піноль звисала отвором вниз,

а стружка з отвору мала падати на підлогу.

Змастити піноль та розверт рідким мастилом.

Знизу завести розверт та почати прокручувати, дуже обережно подаючи вверх.

Розверт спочатку буде закусувати - то зрізає великі поодинокі задири.

Сильно давити вверх не можна, краще регулярно виймати розверта трішки назад.

Усі рухи вверх-вниз тільки з прокручуванням.

Крутити назад не можна, тільки вперед.

Коли зріжуться всі великі задири, рукам стане відчутно,

що розверт вже майже нічого не зрізає.

Натомість рівномірно ковзає усією поверхнею, без стрибків та ривків.

 

Вийняти розверта, витерти його та отвір від стружки.

Знову змастити, та прочистити ще раз, контрольно.

 

Подивитися в отвір, візуально оцінити картину, помацати пальцем.

Треба розуміти, що задача відтворити зеркало - не стоїть і домагатися того не потрібно.

Задача у тім, щоби зняти лише те, зайве, що виступає всередину за геометричну поверхню конуса.

Усі ямки, кільцеві задири, - то звичайно, не добре, але вони так і зостануться.

 

Тепер черга калібра, зняти дрібні нерівності та підвищити чистоту поверхні.

Витерти від мастила насухо отвір пінолі.

На робочу поверхню калібру накрутити ОДИН шар мікронного паперу.

так щоби краї з другої стороні  сходилися торцями, а не налягали один на одного.

Тобто зробити акуратну викройку по діаметру на конус.

По довжині папір повинен виступати з отвору, щоби його можна було притримувати від прокручування, притискаючи рукою до ручки калібру.

Тобто при повністю всунутому калібру, з отвору має стирчати "юбка" з паперу.

 

Приготованим у такий спосіб калібром притерти конуса.

Притискати спочатку потроху, після заміни паперу на новий можна притискати сильніше.

Воно саме покаже. 

 

Насамкінець, ретельно протерти, а потім промити отвір бензином.

Змастити чистим маслом.

Корисно виточити з пінопласту пробку, щоб затикати отвір під час роботи від попадання стружки та абразиву. 

 

Ну, і саме головне.

Щоб конус служив довго та справно, потрібно слідкувати, що Ви туди пхаєте.

Кожне свердло, центр чи іншу оснастку треба перевіряти на стан конусів.

Конуси з задирами потрібно змушувати себе відкладати на відновлення.

 

Приємної та продуктивної праці ! 

 


 

 

 

  

Змінено користувачем технократ
7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за гарну пооаду. Так і зроблю

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

  Маю теж 16б05п армянчика, в принципі майже нічого після придбання не робив, для моїх потреб поки що влаштовує. Думаю народу буде цікаво знати всі витрати після відновлення верстата, чи є велика різниця в верстаті купленому за 500 дол. та за 1000 дол. в кінечному результаті.

Сам теж придбав з допомогою Олександра (Alexson) фрезера 675, за не дуже дорого, поки тільки розібрав, для подальших робіт не має часу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Georg_Adolfovich сказал:

Маю на увазі те, що після шліфовки станини, пришабрювання спадка до станини ви на виході з великою вірогідністю отримаєте несоосність задньої бабки до передньої по висоті. Скажу так, що на мій погляд, оптимальним вирішенням є розточка задньої бабки з виготовленням нової пінолі.

 

Щодо каретки рекомендую пришабрити її до станини, майте на увазі, що передня частина зношується швидше і каретка клює в сторону передньої бабки. Ще краще пофрезерувати пази під зедекс, особливо призми.

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось і бабуля :)

20210822_192211.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В сусідній гілці по відновленню 16б05 був рекорд зносу станини в 1 мм.

 

То в мене новий рекорд :) Помилявся, коли оцінив знос "на око" в 0,5 мм.

 

Знос пепедньої призми більше 1,1 мм. Задня призма майже 0,5 мм.

 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поки станина їде до мене, починаю думати на рахунок суппорта.

 

Є різні варінти підгонки суппорта до станини. Поклейка зедекса, або заливка композита. 

 

Під зедекс потрібно фрезерувати суппорт, далі вимірювати товщину установки зедеса, клеїти, пришабрювати. 

 

З композитом все значно простіше. Можна навіть болгаркою обдерти, потім виставити на гвинтах по рівню. Нанести композит і поставити на станину. В результаті маємо ідеальне прилягання, точно необхідну товщину шару, пришабрювати нічого не треба. 

 

Композити є різні. Починаючи від банального змішування епоксидки з графітом і закінчуючи промисловими готовими варіантами.

Ось, наприклад, такий

https://avalon-ua.com.ua/kroxx-loctite-darbond-chester-loxeal/chester-molecular-ремонт,-восстановление-чугунных,-стальных-изделий/chester-metal-slide.html

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Порад не буде? :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Порад не буде? :)

 

Я смутно подозреваю, что на винтах нормально выставить и залить не выйдет и все равно придется шабрить + что-то городить для заливки, под собственным весом жижа вряд-ли пойдет. 

З.Ы. На наделки ставил много раз, хотел раз залить, но городить приспособления стало лень. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наче памятаю гонялися за 16б16!!? Чому не брали його в такому ж стані? Все таки доросліший трошки станок. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 01.09.2021 в 20:59, Reiter сказал:

В сусідній гілці по відновленню 16б05 був рекорд зносу станини в 1 мм.

 

То в мене новий рекорд :) Помилявся, коли оцінив знос "на око" в 0,5 мм.

 

Знос пепедньої призми більше 1,1 мм. Задня призма майже 0,5 мм.

 

 

Не слабо так,)) цікаво де він стояв, що його так вбили

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Seregan35 сказал:

Наче памятаю гонялися за 16б16!!? Чому не брали його в такому ж стані? Все таки доросліший трошки станок. 

Хочу мати все ж 2 верстати в ідеалі. Для дрібних деталей і для більших. Це якщо не побачу що й 16б05 мені буде достатньо.

Якщо ж не буде достатньо, то тоді залишу 1а616 або шукатиму 16б16. Але наразі не маю можливості для відновоення верстату таких габаритів. Тут вже руцями не розбереш і не погрузиш :)

 

10 часов назад, Seregan35 сказал:

Не слабо так,)) цікаво де він стояв, що його так вбили

Навіть уявити не можу. Враховуючи іще  що різчетримач стояв розмірами ТВшки, а в ЗБ КМ4 :D 

 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Reiter сказал:

Хочу мати все ж 2 верстати в ідеалі. Для дрібних деталей і для більших. Це якщо не побачу що й 16б05 мені буде достатньо.

Якщо ж не буде достатньо, то тоді залишу 1а616 або шукатиму 16б16.

 

 

 

Мені теж вважалось що крім великого треба ще щось менше, типу іж 250 бо буде не зручно

Зараз звик і майже не відчуваю дискомфорту при роботі з малими деталями

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Seregan35 сказал:

 

Мені теж вважалось що крім великого треба ще щось менше, типу іж 250 бо буде не зручно

Зараз звик і майже не відчуваю дискомфорту при роботі з малими деталями

 

По моїм "розрахункам" в мене в основному будуть дрібні детальки, а їх як не крути зручніше робити на меншому верстаті, отже основним буде він. Відносно великі деталі будуть рідко, отже більший верстат виступатиме в ролі допоміжного :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На днях отримав станину після шліфовки.

Дякую Дядьку Максиму, все зроблено чудово.

 

Далі справа за супортом. Але як я розумію, пришабрювати суппорт необхідно, коли станина стоятиме на тумбі і буде виставлена по рівню, без гвинта ?

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
51 минуту назад, Reiter сказал:

На днях отримав станину після шліфовки.

Дякую Дядьку Максиму, все зроблено чудово.

 

 

 

Скільки обійшлося таке задоволення?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Reiter сказал:

На днях отримав станину після шліфовки.

Дякую Дядьку Максиму, все зроблено чудово.

 

Далі справа за супортом. Але як я розумію, пришабрювати суппорт необхідно, коли станина стоятиме на тумбі і буде виставлена по рівню, без гвинта ?

 

Да

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, vaycartana сказал:

Да

Дякую.

 

Тоді стає питання правильної установки станини на тумбу. Площадки на тумбі не шліфовані і навіть на фрезеровку не схоже. Вся поверхня не гладка, а дрібно посічена наче від болгарки.... Не знаю чи то вже майстри добралися чи то так з заводу....

 

Що з тою тумбою робити? Бо ж якщо ці площадки не в одній площині, то станину покрутить....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

знакомый себе такой тож купил , тоже под частичное восстановление... простоял он у него годишку, говорит так и не притронулся, будет продавать. Нет маслостанции и ЗБ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Що з тою тумбою робити? Бо ж якщо ці площадки не в одній площині, то станину покрутить....

 

Поскольку станина уже пошлифована. То самый логичный и доступный вариант пришабрить пятаки на тумбе к пятакам на станине. Подложить рядом на тумбу бруски деревянные в один уровень с пятаками на тумбе, что бы не снимать станину каждый раз целиком, а как бы в два этапа перекладывать ее с пятаков на бруски и обратно. Можно в одиночку справится. 

Пришабривать просто на краску, без погони за количеством пятен, до тех пор пока не появится контакт по всей окружности пятака. Если сильно кривая поверхность окажется можно болгаркой с милиметровым отрезным диском ускорить это дело. Думаю за часа 2-4 справитель с задачей. Площадь там не большая. 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Disastrous сказал:

 

Поскольку станина уже пошлифована. То самый логичный и доступный вариант пришабрить пятаки на тумбе к пятакам на станине. Подложить рядом на тумбу бруски деревянные в один уровень с пятаками на тумбе, что бы не снимать станину каждый раз целиком, а как бы в два этапа перекладывать ее с пятаков на бруски и обратно. Можно в одиночку справится. 

Пришабривать просто на краску, без погони за количеством пятен, до тех пор пока не появится контакт по всей окружности пятака. Если сильно кривая поверхность окажется можно болгаркой с милиметровым отрезным диском ускорить это дело. Думаю за часа 2-4 справитель с задачей. Площадь там не большая. 

Тумбу попередньо по рівню виставляти треба? Якщо ті п'ятаки криві, то куди ж ставити рівень?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Reiter сказал:

Тумбу попередньо по рівню виставляти треба? Якщо ті п'ятаки криві, то куди ж ставити рівень?

 

На стадии пришабривания пятаков, перекос по уровню в пару милиметров на метре ни на что не повлияет. Тут скорее важно поставить тумбу на полу так, что бы она не скрученная была, никаким углом в воздухе не висела, а стояла на всех точках опоры равномерно. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Reiter сказал:

Дякую.

 

Тоді стає питання правильної установки станини на тумбу. Площадки на тумбі не шліфовані і навіть на фрезеровку не схоже. Вся поверхня не гладка, а дрібно посічена наче від болгарки.... Не знаю чи то вже майстри добралися чи то так з заводу....

 

Що з тою тумбою робити? Бо ж якщо ці площадки не в одній площині, то станину покрутить....

Подшабрить по станине, или прошлифовать если есть возможность. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

2 Reiter

Цікаво чого не взялися за відновлення 1а616, як на мене він набагато краще

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Golem сказал:

2 Reiter

Цікаво чого не взялися за відновлення 1а616, як на мене він набагато краще

Як вже писав, хочу 2 верстати: один "малий" для дрібних деталей (їх буде основна частина як я думаю) і більший для відповідно більших деталей. Зрозуміло, що 1а616 краще, жорсткіше і в 200му патроні теж можна точити дрібні деталі. Але все ж думаю це не так зручно. Тобто якби дрібні деталі були рідко, то можна, а якщо постійно, то думаю, не так зручно. 1а616 теж планую довести до ладу, але пізніше. 

В даній ситуації мені значно лекше зробити меншого да габаритами станка чисто фізично.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку