knife_life

Чи буде працювати двигун від однофазної мережі?

34 повідомлення у цій темі

Доброго всім дня.

 

Підкажіть, будь ласка, чи буде двигун (шильдик нижче) працювати від однофазної мережі?

Двигун на сверлильному станку, який хотів би купити, але абсолютно не хочеться заморочуватись заміною двигуна, якщо цей штатний не працюватиме. 

 

По табличці виглядає, як асинхронний двигун із двома швидкостями, розрахований на 220 вольт але:

а) ніде не бачу на табличці прямої вказівки на його трифазність . Але якщо там є значок "трикутник", то значить, що маються на увазі 3 фази по 220, хіба ні?

б) не розумію, що то за перший значок у третьому ряду шильдика (там, де наступний означа підключення трикутником). Це не зірка (у німецькому виконанні), бо я знайшов такий же двигун, де перший значок той же, а другий - зірка, в тому ж вигляді, що й на радянських.

в) те, що на табличці вказані ємності конденсаторів, натякає, що це трифазний двигун, штатно розрахований на підключення в однофазну мережу, через фазозсувний конденсатор?

 

Оскільки мені потрібні на ньому оберти 2800,  то підключати потрібно так, як вказує загадковий значок "перпендикуляр", а дідько його знає, як це.

motor_aeg_1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Работать будет. Нужно только со схемой подключения разобраться.
Похоже (по диапазону оборотов и указанному времени работы в минутах) на мотор от древней стиральной машины (режим стирки и отжима).

Змінено користувачем Одессит
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На 220 і конденсаторний.

Далі потрібно загальне фото і фото виводів.  Має бути виводи A. B. D. V.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если я верно понимаю, то надпись kb 10 min означает, что при мощности в 500 Вт на 2870 оборотов в минуту двигатель должен работать в кратковременном режиме до 10 минут. Не очень хорошо для сверлилки.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

Похоже (по диапазону оборотов и указанному времени работы в минутах) на мотор от древней стиральной машины (режим стирки и отжима).

 

Так, схоже. Але дивно, що така потужність висока (хоча був у мене досвід з двошвидкісним мотором, там теж ніби потужність  була вказана висока, а не тягнув нормально нічого).

 

, Bogdan написав:

На 220 і конденсаторний.

Далі потрібно загальне фото і фото виводів.  Має бути виводи A. B. D. V.

Дякую. Фото виводів немає, в інеті знайшов таке (не виходить нормально вставити, в кінці поста вставилось). Крильчатка там явно не рідна :D.

 

 

, oleg992 написав:

Если я верно понимаю, то надпись kb 10 min означает, что при мощности в 500 Вт на 2870 оборотов в минуту двигатель должен работать в кратковременном режиме до 10 минут.

Думаю, що так. З одного боку, малувато для сверління, з іншого - я і 5 хвилин підряд не часто сверлю.

 

Тепер розумію, чому не бачив такого мотора на фото цієї моделі сверлилки.

Загалом, покупка вже виглядає так собі ідеєю - працювати від 220, виходить, повинно - але недовго, і мотор нерідний та екзотичнний. У випадку чого буде головняк із ремонтом.

Дякую всім за роз'яснення.

s-l1600.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, oleg992 сказал:

Если я верно понимаю, то надпись kb 10 min означает, что при мощности в 500 Вт на 2870 оборотов в минуту двигатель должен работать в кратковременном режиме до 10 минут. Не очень хорошо для сверлилки.

 Правильно понимаете.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вставлю свои 5 копеек. Где вы видели чтоб на сверлилке мотор 10 минут работал на нагрузке в 500Вт? При сверлении, смене детали мотор будет успевать охлаждаться, там и 50/50 не будет работы под максимальной нагрузкой.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так двигун і так однофазний, значить буде.але як... в мене на моєму НС-12 стоїть заводський, на 0.55 КВТ , при роботі сверлом від 20 м починаються проблеми) а так працює без нарікань.. при тому , что мотор на 380, включений на трикутник на 220 і 80 МКФ ємності постійно навантаженій

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Alex_Shine написав:

в мене на моєму НС-12 стоїть заводський, на 0.55 КВТ , при роботі сверлом від 20 м починаються проблеми)

 

3 години назад, softm написав:

Что то за сверлилка с двигателем от

 

Та то тридцятирічної давності хобійна сверлилка, німецька, і там максимум 13 мм сверло. Движок явно не рідний. 

Будда його зна, мабуть, куплю. Попередня спроба виявилась невдалою, але бажання обновити парк залишилось, і ціна норм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я певен що будет норм. двигло ціле ? тестували ? 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Alex_Shine сказал:

в мене на моєму НС-12 стоїть заводський, на 0.55 КВТ , при роботі сверлом від 20 м починаються проблеми) а так працює без нарікань.. при тому , что мотор на 380, включений на трикутник на 220 і 80 МКФ ємності постійно навантаженій

Промолчу, что НС не рассчитан на сверление на 20 и более, но мотор то запитан дай бог на 70% от своего номинала.

 

1 час назад, knife_life сказал:

і там максимум 13 мм сверло

Нужно понимать, 10 минут не так то и много, остывать он будет не 10 минут, а раза в 2-3 дольше.

На меньшей скорости сверлить точно не сможете там всего 60Вт и 300 спартанцевоборотов.

Готовьтесь к смене двигателя сразу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ні, не перевіряв. Там обрізані провода частково. 

Я, коли відкривав тему, ще не розумів, що то за двигун. Тепер же, коли стало ясно, що він не рідний, і, при тому, з пральної машини - то вже і не так важливо, чи робочий він, чи ні.

Якщо робочий - добре, вияснили, що від 220 він запуститься. Якщо не робочий - ну, пошукаю інший.

Просто сам станок мені сподобався, габаритами і ціною підходить, і зроблений в 1987 році, в Німеччині - тобто, повинен бути краще китайських копій нинішнього часу. Він навіть по вазі 31 кг, в порівнянні із 19 кг аналогічним китайцем (правда, у китайця двигун менше важить).

За 3500 можна і погратись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

Нужно понимать, 10 минут не так то и много, остывать он будет не 10 минут, а раза в 2-3 дольше.

Та так, щоб 10 хвилин безперервної роботи - я дуже рідко сверлю. Ну, пару раз на рік.

5 хвилин - зробити дірку в бруску дерева під монтаж клинка. 5 хвилин - больстер просверлити. Ну, і всякі такі дрібнички.

 

Ну, і низькі оберти в двигуні я не збираюсь використовувати, там рідна електрика не передбачає перемикання "швидко"\"повільно".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Alex_Shine сказал:

на моєму НС-12 стоїть заводський, на 0.55 КВТ , при роботі сверлом від 20

на те він і ...-12 ))) 
Для 20мм там і оберти завеликі. Я накупляв коронок (десь від 15мм) - то навантаження незначне. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

   У меня на моем НС 12  стоит мотор на 1500 об.мин. 1.1 кВт, перемотанный под 220 В, и передаточное отношений самое большое, сверлю отверстия и  20 мм. и никогда не возникало необходимости поднимать обороты больше минимальных.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Повертаючись до надрукованого (с).

Двигун запустив, працює нормально. Ну, відтер, перемив підшипники (GERMANY, з бронзовим сеператором, як не дивно), набив свіжим літолом.

 

Запустив на високій швидкості, низька не потрібна мені при такій незначній потужності. Зібрав батарею конденсаторів, 60 мкФ, хоча по шильдику треба 50. Але конденсатори китайські, хто їх зна, наскільки правдиво вказаний їх номінал.

 

За 5 хвилин роботи гріється ззовні до 45 градусів, всередині - до 55 (на вулиці, звичайно +28, це теж трохи впливає).

Вирішив мотор поки не міняти, забити на нагрів - для мене 5 хвилин безперервної роботи вистачає в 95% випадків.

 

Маю два питання, може, хто підкаже:

1) те, що конденсатори 60 мкФ замість 50 - може підвищувати нагрів двигуна? Він-то все одно буде грітись, я тільки хочу зрозуміти, чи варто морочитись із підбором ємності конденсаторів, чи забити.

2) в Інтернеті пишуть (с) що для підключення на високих обертах у таких моторах неможливий реверс. Але я якось підключав двохшвидкісний двигун, і там (чисто по незнанню) добився реверсу зміною підключення фазозсувного конденсатора. При цьому на якихось обертах движок значно сильніше грівся, але крутив. То чи варто пробувати і тут міняти підключення конденсатора, щоб отримати реверс, чи я так спалю двигун? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

100 процентов уиеньшайте ёмкость. Это уже проверенно на практике. У меня так однофазник грелся. Пока не уменьшил ёмкость-он грелся и погуживал.

2. Конденсаторы влияют на частоту тока и вольтаж. Вряд ли вы зареверсуете что-то ими. То вы что-то раньше наэксперементировали помимо кандеров. По идее, катушке по фиг, в каком направлении в ней бежит ток, должно реверсироваться.

P.S. значения микрофарад на табличке, скорее всего, это пусковые ёмкости. На работу надо вполовину меньше. 

Змінено користувачем Санёк.
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уточню, раптом комусь трапиться така ж екзотика:

Маркування двигуна AEG Typ EC-ESt 136 85/2-16 , Залізяка масивна - 15 кг, вал 17 мм (у мене вже проточений під 14, бо такий, видно, був рідний на цій сверлилці). Маркування підшипників записати забув.

 

За всіма ознаками - типовий двошвидкісний двигун пральної машини.

В колодці 6 дротів, червоний - явно заземлення, не звониться більше ні з чим, і його далі не згадую.

Чорний звониться з кожним, до нього підключив один з входів 220.

чорний - сірий = 6.5 Ом, швидка робоча обмотка

чорний - зелений = 12.6 Ом, швидка фазозсувна обмотка

І трикутник повільної обмотки:

чорний-жовтий = 48 Ом

чорний-фіолетовий = 48 Ом.

 

При підключенні я один з входів 220 приєднав до чорного, другий - до сірого, і конденсатор - між сірим та зеленим.

Обертається за годинниковою стрілкою, як і потрібно для сверління звичайними сверлами.

Орієнтувався на схему нижче, взяв її тут: http://www.foar.ru/topic.php?forum=30&topic=39

Якщо за цією схемою, то чорний = 1, сірий = 5, і зелений = 4.

image012.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, knife_life сказал:

В колодці 6 дротів, червоний - явно заземлення, не звониться більше ні з чим, і його далі не згадую.

Чорний звониться з кожним

В треугольнике один провод не будет звонится со всеми. Это звезда. И на схемах ваших-звезда.

8 минут назад, knife_life сказал:

чорний - зелений = 12.6 Ом, швидка фазозсувна обмотка

Это что такое? У вас пять проводов (защемление не считаю) из них три-черных?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

100 процентов уиеньшайте ёмкость.

Дякую, спробую.

 

Перекинув підключення 220 із сірого на зелений (по схемі - було підключено до №5, тепер до №4).

Реверс є, обертається проти годинникової стрілки.

Ну, живем - тепер і ліві сверла підуть у діло.

 

, Санёк. написав:

Это что такое? У вас пять проводов (защемление не считаю) из них три-черных?

 

Ну, це я від безграмотності своєї, просто використав ті ж терміни, що і в статті по моєму посиланню (звідки і взяв схему).

Дротів 6, з них один червоний, який ні з чим взагалі не звониться, один чорний. І решта - тих кольорів, що я написав, і вказав опір між ними.

Тобто, чорний звониться з усіма виходами - і, якщо вірити схемі в статті, то саме так і повинно бути, для такого типу моторів.

Я просто зовсім не спеціаліст по електриці. Прозвонив обмотки, як там було написано - отримав того ж типу результати, що там описані. Підключив по їх схемі - і все запрацювало.

А тепер ще і реверс отримав.

Далі, за вашою порадою, спробую зменшити ємність конденсаторів (і, можливо, додати пускові), щоб перевірити, як буде грітись.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, knife_life сказал:

спробую зменшити ємність конденсаторів (і, можливо, додати пускові), щоб перевірити, як буде грітись.

Если запуск нормальный-то не надо ничего добавлять. А рабочие уменьшите.

Я не понимаю, как вы его подключили, если у вас один провод звонится со всеми... Ну ладно... Работает, так работает.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

как вы его подключили, если у вас один провод звонится со всеми

 

Я не однозначно виразився. Чорний звониться з усіма - так (схема із статті, схоже, правдива, там чорний = 1). А для підключення я використав тільки три, решту заізолював просто. Чорний, сірий, зелений - на схемі це 1, 5, 4.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, knife_life сказал:

 

Я не однозначно виразився. Чорний звониться з усіма - так (схема із статті, схоже, правдива, там чорний = 1). А для підключення я використав тільки три, решту заізолював просто. Чорний, сірий, зелений - на схемі це 1, 5, 4.

Тогда да. Но все равно фигня... На шильде написано 220, а общая точка есть, так делается на звезде. Ладно. Все хорошо с двигателем. Хепи энд.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут згадували НС-12 і свердла поболєє. Потянути то він потяне. Замінити двигун на потужніший і все ніби пучком. Тут ризик в іншому - при великому діаметрі свердла і потужному двигуні є шанс скрутити шпіндель.Недарма там сврдла не більше 12-13 і двигун не вище 500-600Вт використані.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені, сподіваюсь, це не загрожує - тут патрон взагалі на 10мм максимум (чого мені вистачає в 99% випадків). Але думка цікава, я якось не звертав уваги, що шпіндель можна вбити таким чином.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку