voronin_10

3г71м на підшипниках кочення

61 повідомлення у цій темі

У подобных датчиков корпус с землей не соединен. 

Если питание датчика будет +24В, то экранирование тоже не нужно, даже для китайских датчиков.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Mr.Mass сказал:

У подобных датчиков корпус с землей не соединен. 

Если питание датчика будет +24В, то экранирование тоже не нужно, даже для китайских датчиков.

провода будут идти к микроконтроллеру.....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 розібрався із люфтом,

підшипники зажаті між кришок,

посуті той же шпігдель токарного за одним лише нюансом, осьовий люфт вибираєтся як у  радіально упорного підшипника

треба лише дистанційне кільце, розберусь по ходу

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

корміть своїх підопічних  нормальними розхідниками бо вони теж відповідають какою.....

IMG_20210822_211031.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, voronin_10 сказал:

корміть своїх підопічних  нормальними розхідниками бо вони теж відповідають какою.....

Це Зедекс?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Дядя_Уеф сказал:

Це Зедекс?

ця кака з масломтанції качалась в направляйки при змазці...

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 23.08.2021 в 17:18, Дядя_Уеф сказал:

Це Зедекс?

 Ні це не зедекс-це профілактика гідравліки,як мінімум розбірка і промивка баків,а можливо і повністю всієї системи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Zzz сказал:

Ні це не зедекс-це профілактика гідравліки,як мінімум розбірка і промивка баків,а можливо і повністю всієї системи.

Це необхідна справа, коли маєш справу з гидравликою.Хотим мы этого или не хотим.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хлопці, потрібна порада, 

маслостанцію перебоав, запустив, точно знаю що треба замінити, так вррді все працює, масло назад чисте витікає, 

мотор шпінделя зря ставив, розібрав буде сварка токарка, кривенька качечка :)

 

питання по маслостанції, починає так некисло підсцикати по різьбі на фільрі,

варіант який я бачу то це різьбовий герметик

хто що думає?

можливо хто підкаже що за маслостанція

 

 

я правильно розумію, що на кришці зливу там де отвір з різьбою має бутти глазок?

заколхозив туди кришечку з отворами і просттм фільтром щоб всяка кака не сипалась

IMG_20210821_211507.jpg

IMG_20210821_213754.jpg

IMG_20210822_115122.jpg

IMG_20210822_115128.jpg

IMG_20210822_115142.jpg

IMG_20210826_113453.jpg

IMG_20210825_194451.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

провіряйте, десь не правильно зібрали, або насос даве на всю і маслу нікуди діваться і воно в усі шпарини тече.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тот случай когда решыл разобратся с дисбалансом а на работе есть кролики :)

датчик в дороге но пока он приедет есть смысл быть готовым :)

все так просто оказалось....

 

вместо датчика линейного ускорения тупо датчик холла, магнит и шкала с градусами, перемещаю, считаю все сходится,

осталось железку научить

IMG_20210901_143815.jpg

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

отже, процес іде, повільно але впевнено, 

прочищаючи систему змазки стола запарився,

шланги замінити то ще пів проблеми, припіднявши праву сторону стола тельфером все доступно і міняється

 

а от сам процес промивка муторний,

отворів вагон і щоб усі промити треба інші прикривати щоб напор ішов через потрібні

+ продувка з компрессора, 

порадували канали змазки на ролики, там зверху по обидві сторони величезні отвори а знизу два міні отвора на v образній направляйці, їх почистити було найтяжче, ніби пластиліну туди налили

 

фото з  інтернету

 

maxresdefault.jpg

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

прикінув що ручна подача добре але гідравліка краще :)

маслостанція майже компліт для тесту, далі буду дивитись де потрібно герметичок, де дотягнути ..

 

нюанс по шлангу подачі від маслостаеції до гідропанелі, там з двох сторін усе на конусах, гайки під ключ на 32 вроді

 і це проблема бо сочасне трошки інше, будем думати чк вийти із ситуації

 

окремий нюанс по манометру на маслостанції 3г71м,

в сучасних на 25 бар різба дюймова, на гідророзпридільнику м12,

хлопці зробили фокус перехідниками

IMG-932d361b1baa40ce0ec5cebace1ed363-V.jpg

IMG_20220125_135235.jpg

IMG_20220125_184509.jpg

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а тим часом коробка одним махом руки (жартую :) ) зібралась

залишилось вияснити які проставочні звідки і прикрутити усі кришки

фото залишу тут, можливо комусь допоможуть

будк повторний розбор підсля відладки елкктроніки

IMG_20220126_131114.jpg

IMG_20220126_131122.jpg

IMG_20220126_131128.jpg

IMG_20220126_131134.jpg

IMG_20220126_131141.jpg

IMG_20220126_131148.jpg

IMG_20220126_133313.jpg

IMG_20220126_140954.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

масло станція підключається дуже цікавим рукавом (шлангом) високого тиску

з обох боків конуса, зі сторони  маслостанції перехідник під "яблучко" 

на гідророзпридільнику конусна трубка трубка яка вкручена,

лишився перехідник в гідророзпридільник 

 

для справки в гідророзпридільнику ВШПГ35  вхід(подача) різьба трубна 1/2

IMG-c220c34faed32c48ffdda0a993a091e3-V.jpg

IMG-6c084c8e2d216ab6f047d4ca4020bf68-V.jpg

IMG-2bf5b870e1cdc046f4a721fb936edcc5-V.jpg

IMG_20220127_140115.jpg

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вливаєм трохи "капусти" в жили трудяги, лишилось налаштувати усе 

 

по гідророзпридільнику:

перехідник із двома ущільнюючими колечками став як рідний, новий шланг зростився без проблем

лише бляшку розвернув і прикрутив на один болтик

 

є нюанси по гідроциліндру

 

IMG_20220128_181626.jpg

IMG_20220128_181630.jpg

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

можна сказати свято ?

перша проба пера та перші косяки полізли 

гідроциліндр почав гарно "сцяти" в самий непідходящий час,

 

також почало лити з під штуцерів смазки направляйки, гідроциліндр готовиться на вихід

лишилось виправити нюансики...

 

круг не заправлений та не балансований, станок стоїть кривувато

 

шукаю бляхи від 3г71 на стіл

 

@Михаил Владимирович

такий результат, підшипник ;)

IMG_20220129_175614.jpg

IMG_20220129_190252.jpg

IMG_20220129_145853.jpg

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Надо отбалансировать  и попробовать потому как на данный момент не здорово. Но при не отбалансированом круге это не мудрено интересно какой результат будет после балансировки.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поки є час треба підготовитись....

Kincevyk-3g71m.PNG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго 

  (круг не заправлений та не балансований, станок стоїть кривувато)

результат на фото  получим и на исправном станке  если не выполнено   ( правка и балансировка круга  без правки  балансировка мало вам поможет  диск изначально бьет   а вот поправить и отбалансировать  если сож использовать то после намокания круга - опять балансировка )

 

      на рабочем станке  выполняя условия выше  имеем кучу нюансов при шлифовке разных материалов 

и станок Вы закрепите  надежно к полу (и не на  резиновых виброопорах) 

     если будете подбирать балансировку то советовал бы сразу обратить внимание на способ и приспособу балансировка на дисках 

ну и оправку для балансировки  взять  качественную (не с хранения и не имеющую каких либо дефектов)

в Вашем случае где стоят подшипники  нужно более точнее  провести  этот  момент 

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, Viktor_KVS сказал:

Доброго 

  (круг не заправлений та не балансований, станок стоїть кривувато)

результат на фото  получим и на исправном станке  если не выполнено   ( правка и балансировка круга  без правки  балансировка мало вам поможет  диск изначально бьет   а вот поправить и отбалансировать  если сож использовать то после намокания круга - опять балансировка )

 

      на рабочем станке  выполняя условия выше  имеем кучу нюансов при шлифовке разных материалов 

и станок Вы закрепите  надежно к полу (и не на  резиновых виброопорах) 

     если будете подбирать балансировку то советовал бы сразу обратить внимание на способ и приспособу балансировка на дисках 

ну и оправку для балансировки  взять  качественную (не с хранения и не имеющую каких либо дефектов)

в Вашем случае где стоят подшипники  нужно более точнее  провести  этот  момент 

оправка в процесі :)

приспособа теж, правда відсутність фрезерного різко знижує можливості, отримаю скалку буду колхозити диски

 

дякую за поради

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не треба підіймати паніку, все по  плалану, бачу в яку сторону крутися ;)

перша іскра була десь такою :)

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну і перші косячки дали про себе знати, пуско-наладка триває :)

 

злив із направляйок треба модернізувати, це не діло щоб по криій станині все йшло самотьоком...

 

масло хлинуло річкою, як у всіх хто поліз налаштовувати змазку, бонусом, гідроциліндр під навантаженням показав своє "фє"

наслідки на фото

 

 

 

IMG_20220129_190321.jpg

IMG_20220129_190318.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

отже, як то кажуть, крок за кроком йде караван :)

мучило мене чому ж гідроциліндр тяжко стартонути, розібрав, результат очевидний,

що правда готувався до гіршого але буде чьотко....

1) труба зеркальна

2)резинки такі собі, буде заміна

 

а ось із поршнем(чи як він там правильно) є "тюнінг" 

доберусь до магазину ніштяків з гідравлікою опишу що замінив

 

по заводу вроді були чугунні кільця як в авто

 

поки лише фото гідроцилиндра 3г71м

#гідроциліндр #гидроцилиндр 3г71м 

 

IMG_20220205_144855.jpg

IMG_20220205_142812.jpg

IMG_20220205_152237.jpg

IMG_20220205_152958.jpg

IMG_20220205_152951.jpg

IMG_20220205_152941.jpg

IMG_20220205_145648.jpg

IMG_20220205_145642.jpg

IMG_20220205_144650.jpg

IMG_20220205_143127.jpg

IMG_20220205_142745.jpg

тип 14-40х18х710 гомель

г22-32а

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановний @softm дуже прошу  зробити перенесення повідомлень між темами, часом самомму треба дещо знайти в плані що робилось щоб скинути а воно в різних темах, 

в цьому повідомленні постараюсь зібрати усе що стосується мого верстата щоб перенесли в цю тему, безмежно вдячний за розуміння,

P.S. після перенесення дане повідомлення можна прибрати,

дякую

 

 

з #236003 - #238563 включно

 

 

ось цей пост скопіювати

цю тему знести закинути сюди як повідомлення

вроді нічого не пропустив

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку