Ruslan Oleksiyovuch

3л722 брати чи ні ?

195 повідомлень у цій темі

Схоже ми з Вами по різному трактуємо термін "без виходу".Можливо Ви в данному випадку і більш праві,але я вважаю що "без виходу" називається  відстань між центром ширини круга,або між однією кромкою в крайніх положенях.З виходом -хід поперечки мінус ширину круга. якщо ж користуватися Вашим трактуванням,то дійсно можна збільшити ширину оброблюваної площі,але як на мене то скоріше декоративна шліфовка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Kardan сказал:

Схоже ми з Вами по різному трактуємо термін "без виходу".Можливо Ви в данному випадку і більш праві,але я вважаю що "без виходу" називається  відстань між центром ширини круга,або між однією кромкою в крайніх положенях.З виходом -хід поперечки мінус ширину круга. якщо ж користуватися Вашим трактуванням,то дійсно можна збільшити ширину оброблюваної площі,але як на мене то скоріше декоративна шліфовка.

 Це я  і хтів донести  , і якщо використовувати  вужчий круг то  відповідно збільшиться  з виходом   тобто з шириною круга  40мм буде  360мм .  На 3е 711  я часом використовую шліфування без виходу камня але основною і головною умовою є правка камня  на чистових проходах  , одного разу навіть прийшлося поставити круг 50мм шириною    щоб збільшити площу ,  все получилося гарно і точно 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Сьогодні відкачав  200л масла ,  таке враження що його заляли щоб пропустити станок  , воно чисте і світле ,хоча відкачував з самого  дна ,насосом . Обшем поки те що я бачу мене тішить  нвде не лазили всі болти цілі ,сітки на місці. Навіть кришечка на цепці 

IMG_20210824_195602.jpg

IMG_20210824_195616.jpg

IMG_20210824_195644.jpg

IMG_20210824_195746.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если масло нормальное, думаю, можно оставить его. Хотя это не по чипмейкерски.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 25.08.2021 в 18:14, ZkostyaZ сказал:

Если масло нормальное, думаю, можно оставить его. Хотя это не по чипмейкерски.

Замінимо  це не є проблема    

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.08.2021 в 21:57, ZubTech сказал:

Сьогодні докачав ще 200л з гідростанції , і перейшов до станції змазки де картина була не такою  приємною , масло було темнішим  і з  сміттям  , відкачавши його на дні була вона , та сама і неповторно  нутелла, не багато десь 1 см дна бака змазки  , в основному була вода і ржавчина від  самого баку ,     

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня .Чим і яким способом законсервувати станок , зараз він стоїть на дворі і накритий брезентом , боюся що до весни може поржавіти ,  як не як конденсат . точка роси ітд , думав може масла з соляркою  розмішати 1 до 1 і за допомогою краскрпульта обробити весь станок , гідростанцію і станцію змазки розберу і перенесу в приміщення де буду перебирати красити , змащувати і збирати . І ще скільки може важити магнітна плита 1000 х320   чита 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є спеціальні консерваційні масла , К-17 ,до прикладу, або масло для зброї - останнє змивати потім марудно - дуже липке

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
56 минут назад, igor_restavrator сказал:

Є спеціальні консерваційні масла , К-17 ,до прикладу, або масло для зброї - останнє змивати потім марудно - дуже липке

Ну мені  мінімум до  весни максимум рік два  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розпочав з самого найлегшого та найпростішого а саме з станції змазки  . відмивка ,видалення старої краски   підготовка до покраски . Питання по підшипниках , розібрав  двигун   гідронасоса змазки  підшипники відкриті  крутяться плавно  чи є  смисл міняти на закриті словаки , чи вимити стару змазку набити хорошу skf   тугоплавку і на мій вік вистачить .

 

 

 

IMG_20210927_174515.jpg

IMG_20210927_174526.jpg

IMG_20210927_181616.jpg

IMG_20210927_175837.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Встречал вариант консервации,масло с бензином. Бенз испаряется,масло остаётся. Но существенно легче наносить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз якраз реставрую "людочку" дійсно сантабарбара)))) Наша мала напрацювання кілька десятків годин і виглядала дуже свіжою,вся комплектна, навіть рідний кожух на моторі був і решітка на колоні, но всередині.....

Через воду в баку маслостанції полетів насос 2г12-55 ну і перекачующому тоже досталося, насос змазки направляючих має один суттєвий косяк, ну як косяк, він працює не в тому положенні і через це вага муфти притискає шестерню до дюралевої кришки чого не має бути, через це кришка сильно зношується, але тому є рада. 

Стіл і колону однозначно знімати і мити направляючі, там такий загусший бруд що його тільки зішкрябувати. 

Ну і по електриці, в моєму місті на заводах було сумарно 6 елок, і ні в одної адекватно не працювала електроніка)) В мене буде стояти контролер Сіматік S7-200.

По шпинделю там тоже є заводський промах, то лабіринтне ущільнення ніхрена не тримає, через це навіть нові шпинделі кінчаються через 1-2 роки роботи, лікується установкою сальника з переробкою фланців і гайки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Забув добавити, гідравліку краще перебрати повністю, там такі сюрпризи бувають що складається враження що ту гідравліку робили ногами а не руками, від тріснутих або бракованих пружин до косих проточок на клапанах та дроселях.

І не сподівайтеся що ви дасте лад з електронікою, хоча б почитайте паспорт, на блок живлення логіки. В нового раз в тиждень треба перевіряти вихідну напругу, а раз в місяць її регулювати))) Про решту просто промовчу.

Змінено користувачем Meyson
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Meyson сказал:

Забув добавити, гідравліку краще перебрати повністю, там такі сюрпризи бувають що складається враження що ту гідравліку робили ногами а не руками, від тріснутих або бракованих пружин до косих проточок на клапанах та дроселях.

І не сподівайтеся що ви дасте лад з електронікою, хоча б почитайте паспорт, на блок живлення логіки. В нового раз в тиждень треба перевіряти вихідну напругу, а раз в місяць її регулювати))) Про решту просто промовчу.

На рахунок електрики  маю знайомого   кіповця він мені  3е711 запускав  і ремонтував блок поперечних подач .  Буду помаленько перебирати    що зможу сам а що спєци поможуть . У вас десь є тема  по відновленні вашої людочки ?  Бувби радий почитати . На рахунок напрацювання  мого станка теж скажу що воно мале через те і взяв  ,  покищо взагалі нічого поганого не зустрів але в мене все попереду ,за поради вдячний особливо про сальник на шпінделі та повну переборку гідравліки .   Зараз в мене  є сама основна і найбільша проблема це місце для неї якби метри є а от висоти замало !!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

якщо цікаво пишіть в лічку, дам номер погутаримо)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Meyson сказал:

якщо цікаво пишіть в лічку, дам номер погутаримо)))

Буду мати на увазі !  Покищо ще немає про що говорити так як зачепив лише маленький кусочок айсберга  , насос сьогодні розберу подивлюся  якщо дійсно шестерня постійно давить на кришку  то і буде видно реальне напрацювання  , про підшипники так і не почув  залишати ті що є чи ставити нові ?  Відмити змазати і забутися 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо ви про підшипники електромотора то краще поміняти, заодно провірте посадку, в мене була еліпсом. Я ставив SKF вийшло десь по 70 грн. підшипники самого насоса тоже бажано під заміну, невідомо що вони там качали. Там один відкритиі і один голковий,він не всюди є в продажі. Ці насоси повинні стояти горизонтально, і зазвичай так вони і стоять, тільки не в нашому випадку, напрацював всього нічого а задири вже серйозні. Щоб усунути проблему з затиранням кришки я буду ставити в середину голкового підшипника малюсінький упорний шарикопідшипник, вже куплений і тільки треба зробити проточку під нього.

З основним насосом там є велика проблема, буває на втулках не дофрезовують маслозабірні канавки і цапфи сильно задирає, купити такий досить важко, і ціна зовсім не дитяча, є аналог НПЛР но ціна десь від 70,000 наших. Якщо з гідравлікою є серйозні проблеми то краще все нахрен викинути і поставити сервопривод з убчатим ремнем,  кіловат  десь 4-5, дешевше вийде)) і ніякої заміни масла, а заміна коштує 400$/

, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Буду мати на увазі !  Покищо ще немає про що говорити так як зачепив лише маленький кусочок айсберга

Як забажаєте, хотів вас вберегти від серйозних проблем що можуть статися при розборці станка, но напрошуватись не буду. 

Зараз я процес роботи викладаю в інстаграм:ar6m4

Змінено користувачем Meyson
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

передивився ваші фото, таке враження що в насос вже лазили, відкрутіть її і акуратно витягніть щоб не погубити ролики, буває що в середині статорне кільце лопається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Meyson сказал:

передивився ваші фото, таке враження що в насос вже лазили, відкрутіть її і акуратно витягніть щоб не погубити ролики, буває що в середині статорне кільце лопається.

Ви про насос змазки ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Meyson сказал:

Якщо ви про підшипники електромотора то краще поміняти, заодно провірте посадку, в мене була еліпсом. Я ставив SKF вийшло десь по 70 грн. підшипники самого насоса тоже бажано під заміну, невідомо що вони там качали. Там один відкритиі і один голковий,він не всюди є в продажі. Ці насоси повинні стояти горизонтально, і зазвичай так вони і стоять, тільки не в нашому випадку, напрацював всього нічого а задири вже серйозні. Щоб усунути проблему з затиранням кришки я буду ставити в середину голкового підшипника малюсінький упорний шарикопідшипник, вже куплений і тільки треба зробити проточку під нього.

З основним насосом там є велика проблема, буває на втулках не дофрезовують маслозабірні канавки і цапфи сильно задирає, купити такий досить важко, і ціна зовсім не дитяча, є аналог НПЛР но ціна десь від 70,000 наших. Якщо з гідравлікою є серйозні проблеми то краще все нахрен викинути і поставити сервопривод з убчатим ремнем,  кіловат  десь 4-5, дешевше вийде)) і ніякої заміни масла, а заміна коштує 400$/

Як забажаєте, хотів вас вберегти від серйозних проблем що можуть статися при розборці станка, но напрошуватись не буду. 

Зараз я процес роботи викладаю в інстаграм:ar6m4

Був у вас на сторінці  бачив   стан вашого станка  дійсно не поганий  ,  гайка на електромоторі шикарна , в нене нормальні   і гровера на місці  ,сьогодні  зроблю більше фото . І ще    якщо ви викидаєте всю начинку електрошкафа то маже мені щось продасте   по символічній ціні. На прозапас і всяк випадок  ?    Модель вашого станка 3л722 в70 з продольним  ходом 800 мм  ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене продольна 800 а поперечна 400.

Вся начинка електрошафи піде на продаж, якщо комусь щось треба звертайтеся))

3 години назад, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Ви про насос змазки ? 

Ні, я про головний насос 2г12-55, насос змазки направляючих простий та дешевий, хоча і там є нюанси)))

Змінено користувачем Meyson
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Meyson сказал:

В мене продольна 800 а поперечна 400.

Вся начинка електрошафи піде на продаж, якщо комусь щось треба звертайтеся))

Ні, я про головний насос 2г12-55, насос змазки направляючих простий та дешевий, хоча і там є нюанси)))

Я особисто не бачив  слідів втручання   як і на насосі змазки . Сьогодні дочистив фарбу та все відмив  і цікавість таки перемогла  розібрав насос змазки і IMG_20210928_183119.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ніякого зносу не видно  є паро мікроподряпин  від попадання  абразиву або піску а так все дуже і дуже нічо ,насос змазки  зібрав назад ніякого криміналу не побачив   завтра куплю 2 підшипника ,гумові  кільця ,фільтр  і буду збирати перед покраскою 

IMG_20210928_183103.jpg

IMG_20210928_175423.jpg

IMG_20210928_175420.jpg

IMG_20210928_175409.jpg

IMG_20210928_175355.jpg

IMG_20210928_175348.jpg

IMG_20210928_183226.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене насос чуть іншої конструкції. Краще займіться головним насосом, цей купити не проблема, а от головний це біда.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Meyson сказал:

В мене насос чуть іншої конструкції. Краще займіться головним насосом, цей купити не проблема, а от головний це біда.

Всьому свій час ,не розбиратиж все  відразу потім ради не дам. ,все по  порядку збиреться станція змазки  ну а потім  і головний гідроагрегат    ,але думаю що і там все добре 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку