kolish

16б05п Кіровокан реанімація станка...

25 повідомлень у цій темі

Прикупив такого єреванця 16б05п в плачевному стані.. за10тис грн + 2тис грн доставка .Без ЗБ і патрона ,і клинів.. з виробіткою по призмах в 1мм !! (як потім виявиться при шліфовці.. ) 

Станок вже в процесі відновлення і я не знаю чи захотів таке повторити.. 

Ось такий стан був під час покупки... його ніхто не чухав перед продажем .. бо його здали на метал.. я вирішив дати йому ще один шанс.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.JPG

2.JPG

1.JPG

14.JPG

13.JPG

12.JPG

11.JPG

6.JPG

7.JPG

4.JPG

10.JPG

9.JPG

Змінено користувачем kolish
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А по фото і не скажеш, що є виробітка :)

 

Удачі з відновленням.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

А по фото і не скажеш, що є виробітка :)

 

Удачі з відновленням.

Дякую.. Тут удача не буде лишньою... 

Ось пацієнт на прийомі у дохтора))

 

Записати.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потихеньку збираю... То не ТВешка тут сильно , не розженешся... він і складніший і важчий.. Приходиться когось просити щоб допомогли з перенесенням.переставлянням.. 

IMG_20210628_211055.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Замінив декілька підшипників в коробці подач, зробив нову прокладку під задню кришку коробки  і поставив нові фітільки ( їх не було взагалі..).. 

IMG_20210818_163752.jpg

IMG_20210818_163802.jpg

IMG_20210818_163812.jpg

IMG_20210820_134937.jpg

IMG_20210820_134950.jpg

IMG_20210820_153316.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З обновкою, натхнення у відновленні, а в скільки обійшлася шліфовка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось така поперечка після шліфовки і з новим клином...допоміг в цьому Georg_Adolfovich

IMG_20210823_131519.jpg

IMG_20210823_132339.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А завтра буде Zedex..все в наявності, разом з  відео мануалом від ДМ)

IMG_20210823_125128.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На поперечці зедексу не буде?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Reiter сказал:

На поперечці зедексу не буде?

він там вже є... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поклеїв ....при потребі зедекс гарно ріжеться шкільним лобзиком... Штіфти садив на локтайт. Дуже смердючий антисилікон і очисник дисків, треба працювати в распіраторі або в добре вентильованому приміщені...

IMG_20210823_171810.jpg

IMG_20210824_135921.jpg

IMG_20210824_141906.jpg

IMG_20210824_144056.jpg

IMG_20210824_145421.jpg

IMG_20210824_160813.jpg

IMG_20210824_160818.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні познімав грузи, і трохи підваживши каретку викруткою зняв її. Пристало до станини в декількох місцях, хоча все було дуже добре змащено.. ..Але в загальному все ок.  Тепер таке питання .. Як виставити передню бабку без проточки прутка, щоб вже відносно неї пришабрювати супорт?   Чи можна по скалці 15-20см?  попередньо легенько пройшовши конус чистовою розгорткою.. Вислухаю всі варіанти...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поясніть будь ласка, цей зедекс, я так розумію то підкалдка на напрваляючі, для чого ? щоб вірівняти зшлфіовану частину станини  ? по висоті ? чи просто проставка , щоб супорт переміщався по станіни легко ? яко його мета , найголовна. Дуже дякую. Бо планую розбирати свою ТВшку, віддавати станину на шліфовку, а так як там караул яма на ній, но розумію шо прижиму супорту до призми будет недостатьно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

основне це щоб вирівняти поперечку по висоті.. бо і вали не зійдуться і вал шестерня вийде з рейки..  В ТВшках  якщо знос невеликий і поперечка не гуляє на призмах то можна трохи фартух зверху  сфрезерувати... В станках де є автоматична поперечна так не виходить.. бо там є шестерні приводу поперечки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а це тож варіант, ще не думав про це.. да.. там жеж вали, виходить фартух буде нижче

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В ‎21‎.‎08‎.‎2021 в 15:14, kolish сказал:

не розженешся... він і складніший і важчий

Удачи!

Дорогу осилит идущий...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, kolish сказал:

Вислухаю всі варіанти...

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, Alex_Shine сказал:

чи просто проставка , щоб супорт переміщався по станіни легко ? яко його мета , найголовна.

Зедекс іще й має менший коефіцієнт тертя, тобто по ідеї станина має зношуватись менше за умови змащення і прибирання

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Reiter сказал:

Зедекс іще й має менший коефіцієнт тертя

Есть у пластиков при всех их плюсах и отрицательная сторона, это шаржирование.

Они способны вбирать в себя мельчайшие частицы и после насыщения поверхности это что то с чем то.

На моих глазах оборвало мотовило комбайна Клаас Лексион.

Там вал диаметром более 50мм и толщиной стенки до 10мм. Пластиковая втулка его просто прогрызла, сама при этом осталась в размере.

Об этом не так давно писал кажется @Куляста_Блискавка, так что уплотнения должны быть наилучшими.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Stebium1 сказал:

Есть у пластиков при всех их плюсах и отрицательная сторона, это шаржирование.

Они способны вбирать в себя мельчайшие частицы и после насыщения поверхности это что то с чем то.

На моих глазах оборвало мотовило комбайна Клаас Лексион.

Там вал диаметром более 50мм и толщиной стенки до 10мм. Пластиковая втулка его просто прогрызла, сама при этом осталась в размере.

Об этом не так давно писал кажется @Куляста_Блискавка, так что уплотнения должны быть наилучшими.

А чавун хіба не шаржується?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Reiter сказал:

А чавун хіба не шаржується?

При наличии пары трения с разной твёрдостью, шаржироваться будет более мягкий материал.

В данном случае пластик. После шаржирования, он, точнее частицы которые в него проникли будут грызть более твёрдый.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Stebium1 сказал:

При наличии пары трения с разной твёрдостью, шаржироваться будет более мягкий материал.

В данном случае пластик. После шаржирования, он, точнее частицы которые в него проникли будут грызть более твёрдый.

Ну значить треба дуже якісні"шкребки" ставити :)

 

Була іше "брєдова" думка поставипи поперед супорта повітряні форсунки направлені на направляючі, щоб здували стружку...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Reiter сказал:

Була іше "брєдова" думка поставипи поперед супорта повітряні форсунки направлені на направляючі, щоб здували стружку...

Да не такой уж и бред, но думаю установить принудительную подачу масла будет не хуже.

Змінено користувачем Stebium1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Stebium1 сказал:

Да не такой уж и бред, но думаю установить принудительную подачу масла будет не хуже.

Масло само мобою, але ж то під суппорт....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Reiter сказал:

Масло само мобою, але ж то під суппорт....

Можна.. є тема ру чіпі... Позаду супорта виготовлена розподільча планка від якої трубки розходяться для смазки направляючих каретки і поперечки.. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку