Reiter

Проблема з інжектором (?) нового мотоцикла

85 повідомлень у цій темі

Доброго дня. Проблемка така. Не так давно придбали для дружини свіжий мот з салону "в целофані". Китаєць, не дешевий, сучасних "япошок" в більш дорогому сегменті "удєлує" по банатьох параметрах.

 

Мот цікавий як зовні так і технічно.

300 сс, водянка, інжектор, 6 ст кпп, сухий картер (масло перекачується в раму де іще й додатково охолоджується), ступінь стиснення 12,5, 35 к.с., купа електроніки (тфт екран приборки, електропідйом вітровика, безключовий доступ та інше), економний, м'якесенька підвіска. Коротше "ляля" :)

 

Одна проблема - на територію Україні їх лиш в цьому році завезли, ніхто про них нічого не знає, дитячі болячки іще не вивчені. Хоча мотоцикли для Європи і там активно продаються.

 

Так ось. Спочатку працювало все ідеально. Але через деякий час почали плавати холості. А потім став глохнути на холостих частенько. Викрутив свічку - сірувата. В книжці, що йшла з мотом вказано 3 варіанти свічок (різне калильне число). Згідно книжки свічка перегрівається і треба свічку з більшим калильним числом (наш "якісний" бензин, хоча годували на WOG та інших дорогих заправках). Ясно, що таких свічок у нас немає. Довго шукав, підібрав підходящу по різьбі та калильному числу. Взяв NGK ірідієву за 500+ грн. Поставив, запрацював як швейцарський годинник. До наступної заправки. Як тільки заправили, одразу попливли обороти і знову глохне. 

 

Пробував від'єднувати аккум, щоб перезапустити "мізки" допомагає зовсім не надовго.

 

Коротше на холостих робота не стабільна. Є перебої, обороти то піднімаються до 1,8 - 1,9 тис (норма 1,6), то падають до 1,5 і згодом він глохне. 

 

Їздив до електрика, той нічого зчитати не зміг - немає програми для цього мота. 

Нагуглити теж нічого не зміг. Максимум, що зміг це знайшов відео в ютубі де читають цей мот. Сканер ObdStar MS80 з прошивкою 2019 року. Але коштує той сканер 3000 долл.

 

Я грішу на те, що йому не подобається наш бензин. Ступінь стиснення 12,5. Йому треба якісний 95й.  Але можу помилятись і проблема в чомусь іншому.

 

Може хтось порадить щось? Інжектор Delphi.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter а 98 не пробывал а то говорят, что 95 это 92-ой с добавлением комплекса  антидетонационных присадок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, Иванович сказал:

@Reiter а 98 не пробывал а то говорят, что 95 это 92-ой с добавлением комплекса  антидетонационных присадок.

Не пробував. У нас я його не зустрічав....

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Reiter сказал:

Не пробував. У нас я його не зустрічав....

Сейчас А-98 доступен на некоторых заправках в Киеве, Днепре, Николаеве и Херсоне. Кстати, в Херсоне и Николаеве Glusco – единственная сеть АЗК, где можно найти высокооктановый бензин А-98. Бензин А-98 Super импортируется в Украину из европейского нефтеперерабатывающего завода ORLEN Lietuva (Литва, ЕС).

 

      Впрыск топлива непосредственный так понимаю, при такой степени сжатия 12.5, так что топливо должно соответствовать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Иванович сказал:

  Впрыск топлива непосредственный так понимаю, при такой степени сжатия 12.5, так что топливо должно соответствовать.

Так, Delphi. 

В мануалі і на кришці бачка написано E5.

Але ж то про нормальний, європейський бензин.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Reiter сказал:

В мануалі і на кришці бачка написано E5.

Так  это же  бензин с 5 % содержанием этанола, может и проблема из за  этого.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Иванович сказал:

что 95 это 92-ой с добавлением комплекса  антидетонационных присадок.

Тому подтверждение

https://enkorr.ua/ru/news/ukrtatnafta_prosit_nalogovikov_zakryt_vvoz_bezakciznyh_oktanopovyshayushchih_rastvoriteley/245439

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Детали системы  непосредственного впрыска топлива Delphi изготовлены с прецизионной точностью и  экспериментировать работу её на не рекомендованном топливе не стал бы, себе  дороже выйдет.

4 часа назад, Reiter сказал:

Хоча мотоцикли для Європи і там активно продаються.

 

Пока  дорастем  до  европейского  качества, мотоцикл морально устареет.:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, Иванович сказал:

Так  это же  бензин с 5 % содержанием этанола, может и проблема из за  этого.

А я думав, що E5 це європейське маркування 95го....

 

То, виходить, моту тре дати трохи випити спирту?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Reiter сказал:

А я думав, що E5 це європейське маркування 95го....

. Начиная с 1989, максимальное количество био-топлива в бензине составляло 5% и подмешивалось оно в сорт E5 - обычный 95.  

https://www.tupa-germania.ru/avtomobil/novaja-marka-benzina-e10.html

20 минут назад, Reiter сказал:

То, виходить, моту тре дати трохи випити спирту?

Тут с советами я пас.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Узнай, где на заправках есть бензин со спиртом и заправься, проверишь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Reiter написав:

Але через деякий час почали плавати холості. А потім став глохнути на холостих частенько. Викрутив свічку - сірувата.

Напевно за відсутності нормальної діагностики вам прийдеться розпочати вивчення принципу функціонування вашої системи керування- спочатку за її комплектацією, а далі за впливом компонентів на роботу системи.

Отже мусите ідентифікувати компоненти інжекторної системи на двигуні і вже далі визначити причинно-наслідкові зв'язки...  (непотрібне викинути із списку).

1. Впускна система - витратомір повітря або давач тиску у впускному колекторі.

2. Дросельна заслінка - повністю електронна-нема "тросика газу"  або напів електронна - є "тросик" (датчик положення заслінки ) + клапан ХХ на заслінці.

3. Датчик детонації - напевно мусить бути.

4. Лямбда зонд на випуску - нема, є один, є більше ніж один (присутній підігрів лямбдазондів чи ні).

5. Датчик температури двигуна, мастила, радіатора.

6. Елементи системи зміни фаз газорозподілу - є , нема.

7. Кількість та розміщення форсунок інжектора.

8. Розміщення насоса і регулятора тиску палива.

9. Наявність та робота системи зміни геометрії впускного тракту.

10. Напруга генератора на ХХ та на обертах.

 

З описаної вами поведінки допускаю стандартну для сучасного авто проблему - неякісне паливо  і внаслідок згорання нагрівача лямбдазонда або ж отруєння його активного шару антидетонаторами.

 

Сучасний інжектор без робочого лямбдазонда (або не нагрітого за декілька секунд в режимі ХХ)  - працює в аварійному режимі (розімкнутому контурі)  і  система "дуріє" - неправильно дозує суміш  і двигун ковбасить.

 

Роботу решти елементів системи - коректує алгоритм у блоці керування  намагаючись забезпечити правильну суміш за сигналами із вище перелічених (наявних) давачів та положення дросельної заслінки.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заради інтересу всунув в роз'єм свою простяцьку ELM327 за 300 грн, якою читаю аато. І о чудо! В електрика його дорогі сканери нічого не зчитали, а це нещастя зчитало всі помилки. А помилок багацько 0.о

 

Ось наводжу те, що зчиталося. Може плрадите на що впершу черну звернути увагу, бо в мене очі розбігаються. В житті скільки помилок не бачив. Пробіг 3000 км.

 

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Great Wall

============1==============
P00C5(00)
Raw code: 00C500
ECU: 11
OBDII: Turbocharger (TC)/supercharger (SC) B - turbine shaft over speed condition

============2==============
P112E(FD)
Raw code: 112EFD
ECU: 11
Статус: Тест провален, Тест не завершен с момента последнего сброса ошибок, Тест провален с момента последнего сброса ошибок, Включен индикатор неисправности

============3==============
U3111(7F)
Raw code: F1117F
ECU: 11
Статус: Тест провален, Подтвержденная, Тест не завершен с момента последнего сброса ошибок

============4==============
P00C5
Raw code: 00C5
ECU: 11
OBDII: Turbocharger (TC)/supercharger (SC) B - turbine shaft over speed condition

============5==============
C0C1C
Raw code: 4C1C
ECU: 11

============6==============
B3100
Raw code: B100
ECU: 11

============7==============
P1859
Raw code: 1859
ECU: 11
Статус: Присутствует временная неисправность, Условия для проверки соблюдены, Проверке препятствует другой код неисправности, Проверка не завершена, Подтвержденная ошибка сохранена в энергонезависимой памяти, Подтвержденная ошибка присутствует во время запроса, Подтвержденная неисправность присутствовала во время этого цикла движения
OBDII: Transmission Transfer Case Contact Plate "D" Open Circuit

============8==============
U0651
Raw code: C651
ECU: 11
Статус: Проверке препятствует другой код неисправности, Подтвержденная неисправность присутствовала во время этого цикла движения

============9==============
U3171
Raw code: F171
ECU: 11
Статус: Временная неисправность присутствовала в текущем цикле, Проверка не завершена

============10==============
P3F11
Raw code: 3F11
ECU: 11
Статус: Присутствует временная неисправность, Временная неисправность присутствовала в текущем цикле, Условия для проверки соблюдены, Проверка не завершена

============11==============
P00C5
Raw code: 00C5
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Turbocharger (TC)/supercharger (SC) B - turbine shaft over speed condition

============12==============
P1C40
Raw code: 1C40
ECU: 11
Статус: Временная

============13==============
P0576
Raw code: 0576
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Неисправность системы круиз-контроля

============14==============
P0036
Raw code: 0036
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1, heater control - circuit malfunction

============15==============
U3DB1
Raw code: FDB1
ECU: 11
Статус: Временная

============16==============
P185B
Raw code: 185B
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: DIFFERENTIAL LOCK-UP INDICATOR CIRCUIT LOW

============17==============
C1192
Raw code: 5192
ECU: 11
Статус: Временная

============18==============
C1573
Raw code: 5573
ECU: 11
Статус: Временная

============19==============
C15CC
Raw code: 55CC
ECU: 11
Статус: Временная

============20==============
C2430
Raw code: 6430
ECU: 11
Статус: Временная

============21==============
P0BC4
Raw code: 0BC4
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Hybrid battery temperature sensor E - circuit low

============22==============
P0A0C
Raw code: 0A0C
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: High voltage system - interlock circuit low

============23==============
C24A8
Raw code: 64A8
ECU: 11
Статус: Временная

============24==============
C2000
Raw code: 6000
ECU: 11
Статус: Временная

============25==============
P0083
Raw code: 0083
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Intake valve control solenoid, bank 2 - circuit high

============26==============
P0680
Raw code: 0680
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Glow plug, cylinder 10 - circuit malfunction

============27==============
P0002
Raw code: 0002
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Fuel volume regulator control - circuit range/performance

============28==============
P0003
Raw code: 0003
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Fuel volume regulator control - circuit low

============29==============
U1300
Raw code: D300
ECU: 11
Статус: Временная

============30==============
B1214
Raw code: 9214
ECU: 11
Статус: Временная

============31==============
C2202
Raw code: 6202
ECU: 11
Статус: Временная

============32==============
C20AC
Raw code: 60AC
ECU: 11
Статус: Временная

============33==============
P0021
Raw code: 0021
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 2 - timing over-advanced/system performance

============34==============
P0AE8
Raw code: 0AE8
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Hybrid battery temperature sensor D - circuit malfunction

============35==============
P0B11
Raw code: 0B11
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Hybrid battery pack current sensor B - circuit high

============36==============
B1333
Raw code: 9333
ECU: 11
Статус: Временная

============37==============
B0281
Raw code: 8281
ECU: 11
Статус: Временная

============38==============
P3614
Raw code: 3614
ECU: 11
Статус: Временная

============39==============
C3D7C
Raw code: 7D7C
ECU: 11
Статус: Временная

============40==============
C2101
Raw code: 6101
ECU: 11
Статус: Временная

============41==============
P1166
Raw code: 1166
ECU: 11
Статус: Временная
OBDII: Air / Fuel Ratio (A/F) Sensor (Sensor 1) Heater System Electrical Problem A/F sensor heater,or Heated Oxgen Sensor Sensor1 (Primary HO2S) Heater Circuit Malfunction (HO2S)

============42==============
B00F1
Raw code: 80F1
ECU: 11
Статус: Временная

============43==============
P00C5
Raw code: 00C5
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Turbocharger (TC)/supercharger (SC) B - turbine shaft over speed condition

============44==============
P1C40
Raw code: 1C40
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============45==============
P0576
Raw code: 0576
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Неисправность системы круиз-контроля

============46==============
P0036
Raw code: 0036
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1, heater control - circuit malfunction

============47==============
U3DB1
Raw code: FDB1
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============48==============
P185C
Raw code: 185C
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: DIFFERENTIAL LOCK-UP INDICATOR CIRCUIT HIGH

============49==============
C1192
Raw code: 5192
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============50==============
C156B
Raw code: 556B
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============51==============
C15CC
Raw code: 55CC
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============52==============
C2430
Raw code: 6430
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============53==============
P0BC4
Raw code: 0BC4
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Hybrid battery temperature sensor E - circuit low

============54==============
P0A0C
Raw code: 0A0C
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: High voltage system - interlock circuit low

============55==============
C24B7
Raw code: 64B7
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============56==============
C2000
Raw code: 6000
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============57==============
P0083
Raw code: 0083
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Intake valve control solenoid, bank 2 - circuit high

============58==============
P0680
Raw code: 0680
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Glow plug, cylinder 10 - circuit malfunction

============59==============
P0002
Raw code: 0002
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Fuel volume regulator control - circuit range/performance

============60==============
P0003
Raw code: 0003
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Fuel volume regulator control - circuit low

============61==============
U1300
Raw code: D300
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============62==============
B1214
Raw code: 9214
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============63==============
C2202
Raw code: 6202
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============64==============
C20AC
Raw code: 60AC
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============65==============
P0021
Raw code: 0021
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 2 - timing over-advanced/system performance

============66==============
P0AE8
Raw code: 0AE8
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Hybrid battery temperature sensor D - circuit malfunction

============67==============
P0B11
Raw code: 0B11
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Hybrid battery pack current sensor B - circuit high

============68==============
B1333
Raw code: 9333
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============69==============
B0281
Raw code: 8281
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============70==============
P0614
Raw code: 0614
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Engine control module (ECM)/transmission control module (TCM) - mismatch

============71==============
U0500
Raw code: C500
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============72==============
C0000
Raw code: 4000
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============73==============
C361C
Raw code: 761C
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============74==============
P3605
Raw code: 3605
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============75==============
B3100
Raw code: B100
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============76==============
C1CFD
Raw code: 5CFD
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============77==============
B1218
Raw code: 9218
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============78==============
C2E51
Raw code: 6E51
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============79==============
U0C55
Raw code: CC55
ECU: 11
Статус: Подтвержденная

============80==============
P0055
Raw code: 0055
ECU: 11
Статус: Подтвержденная
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S), bank 1, sensor 3 - heater resistance

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Копія помилок зроблена тут. Далі витерти всі і поїздивши викласти сюди стан того, що залишилось.

 

Із усіх мене зацікавили дві - вони стандартні практично для усіх системи сумісних з OBD.

P0036

P0055

P1166

І це про проблеми з підігрівом лямбдазонда. Думаю що вони швидко виникнуть знов...

 

А решта це просто напевно після збирання ніхто помилок не стирав. А сканер не дає коректного опису помилок.

Змінено користувачем kratmel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, kratmel сказал:

Копія помилок зроблена тут. Далі витерти всі і поїздивши викласти сюди стан того, що залишилось.

 

Із усіх мене зацікавили дві - вони стандартні практично для усіх системи сумісних з OBD.

P0036

P0055

І це про проблеми з підігрівом лямбдазонда. Думаю що вони швидко виникнуть знов...

 

А решта це просто напевно після збирання ніхто помилок не стирав. А сканер не дає коректного опису помилок.

Ой, схоже якась фігня. Сканер, коли підключається, то пише прошивку, яка містить модель мота - наче все норм. 

Зчитав іще раз видало іще більше помилок, при чому мот не заводив... 0.о

 

Очистив усв помилки, завів мот. Він поробив пару хвилин і заглох. Зчитав - знову близько 80 штук помилок. Хіба таке може бути? Може якось не коректно читає.....

20210829_181646.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Явно читає не коректно....

Ось видав 0.о

 

Іще не знаю скільки має бути дротівна OBD. В мене лише 4

20210829_183143.jpg

20210829_182931.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Іще не знаю скільки має бути дротівна OBD. В мене лише 4

Достатньо 3 - стандартно -4. (+, -, K,L).

 

Якщо ваш апарат схожий на цей

http://www.sharpon.com/Tayoimg/TsEip/TsEipAnnex/tsAnnex/AnnZT20210729183923709.pdf

то на сайті є список кодів

http://www.sharpon.com/Tayoimg/TsEip/TsEipAnnex/tsAnnex/AnnZT20201201172903603.pdf

 

а тут в інструкції (ст.40)  є методика як почитати помилки за допомогою лампочки.

https://forozontes.com/pdf/ZT310T1.pdf

 

все це тут

https://www.zontes.com/EN/AboutUs/Download.aspx

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, kratmel сказал:

Достатньо 3 - стандартно -4. (+, -, K,L).

 

Якщо ваш апарат схожий на цей

http://www.sharpon.com/Tayoimg/TsEip/TsEipAnnex/tsAnnex/AnnZT20210729183923709.pdf

то на сайті є список кодів

http://www.sharpon.com/Tayoimg/TsEip/TsEipAnnex/tsAnnex/AnnZT20201201172903603.pdf

 

а тут в інструкції (ст.40)  є методика як почитати помилки за допомогою лампочки.

https://forozontes.com/pdf/ZT310T1.pdf

 

все це тут

https://www.zontes.com/EN/AboutUs/Download.aspx

Так. Це саме Zontes T310 

 

Мануал в мене є як в друкованому вигдяді так і в електронному. Але там цього немає.

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, kratmel сказал:

 

 

а тут в інструкції (ст.40)  є методика як почитати помилки за допомогою лампочки.

https://forozontes.com/pdf/ZT310T1.pdf

Ага! Дякую! Знайшов і в себе в мануалі таке, але майже в кінці. Не бачив, тупонув.... Буду пробувати

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В ‎29‎.‎08‎.‎2021 в 16:03, Reiter сказал:

А я думав, що E5 це європейське маркування 95го....

 

То, виходить, моту тре дати трохи випити спирту?

 

Не хотел писать до консультации со специалистом по топливу.

Е5 действительно бензин с содержанием этанола.

И ваш агрегат без него корректно работать не будет.

Ошибки пока боком пустите.

Чуть позже дам спецификацию по этим бензинам.

Получаются добавлением обычного бензина к этиловому спирту, в необходимой пропорции.

Спирт должен быть 96%

Но спецификация позже.

Ещё замечание от спеца, бак должен быть герметичным, иначе расслоение горючего.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter Уже говорили: проверить подогреватель "лямбда-датчика" (сопротивление и наличие напряжения подогрева).
Здесь возможны нюансы, т.к. современные системы могут не включать подогрев навсегда, а плоть до управления тем нагревом посредством ШИМ. 
Ну и его работоспособность (нужен осциллограф).
Это самое простое, что можно сделать.
В общем случае неисправности "лямбда-датчика" приводят к избыточному обогащению смеси (на что указывает состояние свечей зажигания описанное вами).

Змінено користувачем Одессит
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Не так давно придбали для дружини свіжий мот з салону "в целофані"

Спробуйте звернутись в салон. Можливо він ще навіть на грантії? Я думаю вони вже стикальсь з такою проблемою оскільки торгуюють ними, або порадять до кого звернутись для вирішення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
38 минут назад, yarik_cv сказал:

Спробуйте звернутись в салон. Можливо він ще навіть на грантії? Я думаю вони вже стикальсь з такою проблемою оскільки торгуюють ними, або порадять до кого звернутись для вирішення.

Гараниія поширюється лише якщо обслуговуватись у них же. Мот купувався в Києві. Їздити на заміну масла за 200 км якось не дуже зручно.... Та й гарантія там, здається, лише на заводський брак двигуна...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Переглянув список помилок.

Дуже багато дублюється.А розшифровка деяких говорить взагалі чорт зна що:є помилка пов'язана з 10 циліндром,є помилка свічок накалювання...

Тож рекоминдував би провірити іншою програмою.

Проганяти всі по сканеру нема часу.Тож якщо ТС бажає,можу скинути програмку Коди ОВД ІІ,а також програмку Tougue .

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Yunytexnik сказал:

Переглянув список помилок.

Дуже багато дублюється.А розшифровка деяких говорить взагалі чорт зна що:є помилка пов'язана з 10 циліндром,є помилка свічок накалювання...

Тож рекоминдував би провірити іншою програмою.

Проганяти всі по сканеру нема часу.Тож якщо ТС бажає,можу скинути програмку Коди ОВД ІІ,а також програмку Tougue .

Дякую!

Поставив ту програмку, підключився. Прошивку розпізнало. Датчики розпізнало. Помилок - 0. 

В принципі логічно, бо Check не загорається.

Лямбда-зонд в порядку (крайній скрін).

 

Screenshot_20210831-182617_Torque.jpg

Screenshot_20210831-182526_Torque.jpg

Screenshot_20210831-182509_Torque.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку