Виктор Смирнов

Ссылки помощь ищущим токарный.

158 повідомлень у цій темі

3 часа назад, Seeker157 сказал:

небагато,шпіндель канешно малуватий але цікавий станок.

 

Тобто шпіндель малуватий? Особливо в порівнянні з приведенними Вами іжаками (точніше те що від них залишилось).

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Iгрек сказал:

 

Тобто шпіндель малуватий? Особливо в порівнянні з приведенними Вами іжаками (точніше те що від них залишилось).

 

Трошки помилився,у ньому шпіндель 41мм,чомусь подумав що ще меньший чим на ЛТ. Він у нас в автопарку стоїть,буває доводиться на ньому працювать. Дуже подобається станочок 

Змінено користувачем Seeker157
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

16б16 за 1100 у.е.

интересно хлам или еще живой?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

https://www.olx.ua/d/obyavlenie/tokarniy-stanok-IDNeC1X.html

Ось з цим теж цікаво,чи багато роботи. Та ціна насторожує,або....

Змінено користувачем Seeker157
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Seeker157 сказал:

https://www.olx.ua/d/obyavlenie/tokarniy-stanok-IDNeC1X.html

Ось з цим теж цікаво,чи багато роботи. Та ціна насторожує,або....

За эти деньги отличный станок. Если выработка есть, то особо не переживайте, ее можно и потом устранить. Вообще желательно чтобы на 80 мм точил ровно - для 90 процентов задач достаточно, чтобы посадку под подшипник сделать. А даже если не будет точить, то есть хитрость как выточить ровное на станке с большой выработкой.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, cop511 сказал:

За эти деньги отличный станок. Если выработка есть, то особо не переживайте, ее можно и потом устранить. Вообще желательно чтобы на 80 мм точил ровно - для 90 процентов задач достаточно, чтобы посадку под подшипник сделать. А даже если не будет точить, то есть хитрость как выточить ровное на станке с большой выработкой.

Дякую,просто з'явилася нова обьява і я її сюди скинув. Поки що збираю гроші,та й сам поки не оприділився,подумав може кому буде цікаво.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, камасутра сказал:

ИТ 1м

действительно :o

а на шильдике 16б16п !??

может кидалово?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Serbond сказал:

а на шильдике 16б16п !??

Просто фото фартука. На ИТ-1М он унифицирован с 16Б16. А коробка подач еще и с 16К20 и аналогами. Там тоже свой шильдик 16Б20П, только его не увидели.

Еще могли выложить фото электродвигателя ...  :)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На чипе.у вычитал что все ижи начиная с 70года выпуска имеют каленные направляйки. Есть ли закалка у одесских 16б05п, 1п611 кто в курсе?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Olexy сказал:

На чипе.у вычитал что все ижи начиная с 70года выпуска имеют каленные направляйки. Есть ли закалка у одесских 16б05п, 1п611 кто в курсе?

У 16б05 сира станина

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Serbond сказал:

действительно :o

а на шильдике 16б16п !??

может кидалово?

Шильдик сфотографировали на фартухе, он унифицирован и ставится на большое количество станков.

9 часов назад, Olexy сказал:

На чипе.у вычитал что все ижи начиная с 70года выпуска имеют каленные направляйки. Есть ли закалка у одесских 16б05п, 1п611 кто в курсе?

1п611 точно не каленая станина.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора!

Може питання трошки не в тему,та думаю трошки стосується покупки станків. Цікавить мене вартість ,перевірочних лінійок. Дивився в інеті ,ціни такі не погані,а без неї і щупів станину на око не перевіриш. Чи є більш менш пристойні лінійки,за якою ціною(тикніть носом),і головне чи варто її купувати. Якщо є поблизу знайомий ,у якого вони є - то ясна річ його можна попросити,а в моєму разі як бути. Ну і стойку ,для себе теж думаю треба ,так?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, Seeker157 сказал:

Ну і стойку ,для себе теж думаю треба ,так?

 

Так.

40 минут назад, Seeker157 сказал:

Цікавить мене вартість ,перевірочних лінійок

 

Для перевірки (не шабровки) Поперечки достатньо буде ШП-400. 

Для шабровки ласохвостів на всіх совьєтських токарниках потрібна трикутна з кутом в 55 град і шабровочною сіткою на робочих сторонах. Вони дуже-дуже дорогі. 

Змінено користувачем Iгрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В імпортних майже всіх ластохвости йдуть під 60 град, інколи 45 град.

Такі лінійки значно дешевші.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Iгрек сказал:

Для перевірки (не шабровки) Поперечки достатньо буде ШП-400. 

Для шабровки ласохвостів на всіх совьєтських токарниках потрібна трикутна з кутом в 55 град і шабровочною сіткою на робочих сторонах. Вони дуже-дуже дорогі

Дякую. Так як про шабровку ,лише дивився відео і читав теми,ніколи цього не робив(і навіть не знаю чи зможу). Цікавить одна річ,думаю в цій темі буде корисна,які є допустимі норми . Наприклад при огляді станини,які зазори можна виправити тою ж самою шабровкою(я так розумію самому це робити ,трохи дешевше чим відправляти на шліфовку),а які вже не підправити  своїми силами. Є ж якісь допуски.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.11.2021 в 10:26, Georg_Adolfovich сказал:

Я от чесно скажу, ......., то краще помацати верстат власноруч.

 500+ ответственность!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Seeker157 сказал:

Дякую. Так як про шабровку ,лише дивився відео і читав теми,ніколи цього не робив(і навіть не знаю чи зможу). Цікавить одна річ,думаю в цій темі буде корисна,які є допустимі норми . Наприклад при огляді станини,які зазори можна виправити тою ж самою шабровкою(я так розумію самому це робити ,трохи дешевше чим відправляти на шліфовку),а які вже не підправити  своїми силами. Є ж якісь допуски.

Якщо ваш час коштує якихось грошей, то самому робити не дешевше.

Відшабрити можна будь-яку віробітку, але більше 2-3 десяток то вже каторга. На калених направляючих і десятку важко буде.

Якщо мова йде про тв16 і йому подібні то там можна за день і міліметр виправити.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Georg_Adolfovich сказал:

Якщо ваш час коштує якихось грошей, то самому робити не дешевше.

Відшабрити можна будь-яку віробітку, але більше 2-3 десяток то вже каторга. На калених направляючих і десятку важко буде.

Якщо мова йде про тв16 і йому подібні то там можна за день і міліметр виправити.

Дякую. Ви тільки підтвердили мої підозри,якщо врахувати все необхідне,що потрібно купити для цього діла. То думаю що дешевше,і швидше буде звернутися до Вас. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Влад вище абсолютно вірно сказав. 

Від себе додам - на не калених поверхнях +- 0,1-0,15мм впринципі за пвру-трійку вечорів на станку першого типорозміру цілком реально зробити. 

Станину якщо шабрити, то потрібен обовязково "літак" і рівень (бажано два).

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Georg_Adolfovich сказал:

Якщо ваш час коштує якихось грошей, то самому робити не дешевше.

Відшабрити можна будь-яку віробітку, але більше 2-3 десяток то вже каторга. На калених направляючих і десятку важко буде.

Якщо мова йде про тв16 і йому подібні то там можна за день і міліметр виправити.

 

  Первый раз так точно, шишки набивать всегда долго и больно. 

Я там где больше 1 десятки болгаркой снимаю, вначале зачистным потом обычным, под шабер 2-3 сотки оставляю, но с непривычки легко промазать. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, vaycartana сказал:

 

  Первый раз так точно, шишки набивать всегда долго и больно. 

Я там где больше 1 десятки болгаркой снимаю, вначале зачистным потом обычным, под шабер 2-3 сотки оставляю, но с непривычки легко промазать. 

Я тоже часто пользуюсь турбинкой, изготавливая себе поверочный инструмент...(на станках пока небыло необходимости  делать больших съемов...)....и на своем опыте могу сказать,что турбинкой не так уж и плохо шабрить...если приловчиться,и придерживаться некоторых условий,...во первых турбинка необходима не большая (110, 125)и желательно по легче по весу, (тяжолой глубже заезды получатся, не так рука ощущает тонкость движений), и желательно с регулятором оборотов, на маленьких оборотах подчистка нежнее получается...и диски чтоб тонкие были(0.8-1мм), но не вкоем случае не зачистные(они жосткие и тяжолые,при малейшей не аккуратности делают глубокие борозды), и работать только боковой  плоскостью диска, с наименьшим возможным углом к плоскости обрабатываемой детали...Ну а финишную шабровку надо уже шабером доводить... 

IMG_20211013_190911.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20211014_211820.jpg

IMG_20211109_135810.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот на нижнем фото плиты хорошо видать мои ошибки,заезды, надо было много снимать и я поспешил, начал турбинкой под большим углов сносить слой,  так больше снимало.... А тогда пришлось исправлять все,снимая как писал выше,аккуратно и по немножку ,но уже по всей плоскости....

IMG_20211108_214353.jpg

IMG_20211108_214417.jpg

IMG_20211014_212840.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20210909_211501.jpg

IMG_20210909_211518.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку