vitalik

Покрутило вал після закалки

12 повідомлень у цій темі

Зробив вал , віддав на закалку , в результаті його покрутило , я передбачив що його покрутить і залишив припуск 2 мм. , але не думав що так багато .

Прируск на всій довжині крім шліцевої з дрібними шліцами , там все вже в розмір , биття в тому місці близько міліметра .

Хотів його трохи порихтувати , тиснув на станку але нічоло толком не виходить, 

https://youtu.be/h4eB2RpEgpo

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хотів запитати , чи є варіанти рихтовки ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, vitalik сказал:

Хотів запитати , чи є варіанти рихтовки ?

Какая твёрдость?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Михаил Владимирович написав:

Какая твёрдость?

 

44 одиниці .

Чув про метод "наклепа" , ніби то потрібно стукати по ямі а не по горбику , але на тому мої знання закінчуються .

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vitalik у нас на производстве ,где я когда-то работал, в термичке валы рихтовали . Рихтовали в основном в  приспособе из двух призм и с верху винт с  большим маховиком. Были и другие ,устройство которых я особо не помню.Но процедура сложная зависит от длинны ,толщины ,материала , требующая определенных знаний и конечно же опыта.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, vitalik сказал:

44 одиниці .

Чув про метод "наклепа" , ніби то потрібно стукати по ямі а не по горбику , але на тому мої знання закінчуються .

 

Поставьте на призмы под пресс. Выставьте бугром вверх. Что бы не передавить под низ установите плитку кмд. На пару десяток ниже диаметра вала. Прибавили, подержали немного - замеряли. Если недодавили- ставьте плитку поменьше. Иначе трудно угадать на сколько придавить нужно. Я таким способом ровнял новый с хранения ходовой винт на 1к625. 4мм. Прогиба было

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ручним гідравлічним пресом рихтувати. Робити оснащення - призми і рихтувати. Між сталевою призмою і валом можна застосувати прокладку з алюмінію, щоби не лишати слідів на валові. Без поспіху і при уважному ставленні буде успіх. Тим більше, що припуск на подальшу обробку залишено не маленький.

Змінено користувачем Саша
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, vitalik сказал:

Прируск на всій довжині крім шліцевої з дрібними шліцами , там все вже в розмір , биття в тому місці близько міліметра .

 

Канавки в переходах діаметрів є? Вони є концентраторами напруги, на тому місці трісне. Хіба що робити відпуск і погарячому рихтувати далі знов в піч на поступове охолодження. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, vitalik сказал:

44 одиниці .

Чув про метод "наклепа" , ніби то потрібно стукати по ямі а не по горбику , але на тому мої знання закінчуються .

 

Отпускайте и рихтуйте потом прогрейте градусов до 500 и остывать с печкой а потом пробуйте калить заново. По другому скорее всего не выйдет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

…. Мімо((

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Експериментував сьогодні з тим кривим валом  , знайшов в одній старій книжці метод наклепу , після декількох проходів получилось вийти в 3 сотки , але після обдирки на токарному розмір втік , в кінцевому результаті одна десятка , як на мене це зовсім непогано .

Наступним разом думаю можна покращити результат , зробити декілька проходів , обдерти наклеп і знову повторити , думаю цей метод менш затратний по часу ніж повторне закалювання , на все пішло в межах години з перекуром.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Непосредственно, после рихтовки, нужно делать отпуск. 300° С, 1 час. После этого отпуска деталь вернется немного назад. Нужно еще раз сделать рихтовку. Затем, снова отпуск. Затем, снова замерить на сколько вернулись размеры и, при необходимости, снова рихтовку. И так, нужно повторять, до полного соответствия. Но, самое главное, чтобы отпуск был последним. В противном случае, при истечении времени, рихтованая деталь вернется назад, просто, полежав, или во время работы в механизме. А, если ее рихтонуть и не отпустить, то при шлифовке, или токарке ее вернет в изогнутое состояние, еще быстрее.

7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку