Zliva

Модернізація Morbidelli Author 503 під дверні коробки

123 повідомлення у цій темі

32 минуты назад, olkogr сказал:

Фільтри були в тому ж г що і внутряк насосу... Незнаю чому вони все пропустили. Верстат пропрацював всього нічого.... Ну і інструкції ніякої немає як коли і як часто їх чистити чи міняти. От і працювали поки не здохло.

Інструкція була. Но італійською. І то така собі.

 

Цитата

Не знаю як було але зараз механіка там вже вграна. Можливо через відсутність нормального догляду.

Скоріш за все догляд і відношення до обладнання. Але я мову веду за морбіделі. Вакуумник ішов з ним. Можливо щось не зрозуміло написав. Перший прийшов на 4з натяжкою. 

Цитата

Але самі знаєте що рельси і карети навіть з заводським мастилом без догляду ходять дуже довго....

По самому версті , він ніби італійський? Не можу зрозуміти сенс в тій громадній довгій КГП , яка ще й ніяк не захищена, має шаленну інерцію, і не дає верстату динамічно рухатись.... Весь верстат в гівно перетворює....

Драйвери там реально погані. Звичайно можна кинути серваки. Я так і зробив на свому верстаті. Lem2.5ex. по осям замінив і на поворотні осі. 5тис дол. 

Цитата

ні, того не беріть......

Поняв. Не буду. Но і камоці зіпсувались. Раніше як був Сергій було краще. Тепер йому одеса ближче

Змінено користувачем Zliva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім гарного продуктивного тижня. Буду прости olkogr

В 08.10.2021 в 19:57, olkogr сказал:

Тому можна 5 раз замряти те саме полотно і отримати різницю в замірах до 1,5мм.

Можеш заміряти чи нема ляфту в направляючих при видвинутому моторі MTR2(До якого кріпиться лазер)? Тобто відхилення вздовж осі Х та У. Не хочеться їхати до Тернополя для заміру. А там нема кого просити. З мене причитається коли буду в Тернополі.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Бюджет на проектування? За перший верстат мені заплатили 1к зелених (за розробку). Після того зявлялись нові замовники і по суті була лиш модернізація..

Бюджет на проект - малось на увазі бюджет на "модернізацію" Морбіделлі. Незнаю чи можна назвати модернізацією урізання 90% функціоналу. там ше головний шпіндель веселий, яби сталось в ньому щось.)))) Якось довелось бачити том мануалу по його розборці/збиранню.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Фільтри були в тому ж г що і внутряк насосу... 

Якщо там Беккер то мав бути на вході баняк з круглим паперовим фільтром, коло 20см діам і 12 висотою.

, olkogr написав:

 

По самому версті , він ніби італійський? Не можу зрозуміти сенс в тій громадній довгій КГП , яка ще й ніяк не захищена, має шаленну інерцію, і не дає верстату динамічно рухатись.... Весь верстат в гівно перетворює....

Те гівно 30 років продається по всьому світові ))))

Рейка хоч і шустріша (виправдовується лише коли станок постійно працює тільки на присадці отворів в  корпусних дет) але також має купу гімору - швидкий знос, і танці з компенсасією люфта.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, YuM сказал:

Бюджет на проект - малось на увазі бюджет на "модернізацію" Морбіделлі. Незнаю чи можна назвати модернізацією урізання 90% функціоналу. там ше головний шпіндель веселий, яби сталось в ньому щось.)))) Якось довелось бачити том мануалу по його розборці/збиранню.

Озвучу коли завершу. Тому не треба в кожному пості писати одне й теж саме.

Да. Шпиндель там дійсно веселий. Ми знімали кожуха. Так як є шум у верхніх підшипниках. Потім зібрали назад. Без спец інструменту туди лізти не варто. Тому зібрали назад. Ви можливо маєте контакти, хто може зробити сервіс шпинделя? В нас таких три. На морбіделі, рекорді і роутроні. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, YuM сказал:

Якщо там Беккер то мав бути на вході баняк з круглим паперовим фільтром, коло 20см діам і 12 висотою.

Там був такий як на фото.

Після того як ми його розібрали, я на насосі написав код пластин. 

1211.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zliva написав:

Озвучу коли завершу. Тому не треба в кожному пості писати одне й теж саме.

Да. Шпиндель там дійсно веселий. Ми знімали кожуха. Так як є шум у верхніх підшипниках. Потім зібрали назад. Без спец інструменту туди лізти не варто. Тому зібрали назад. Ви можливо маєте контакти, хто може зробити сервіс шпинделя? В нас таких три. На морбіделі, рекорді і роутроні. 

Сервіс шпінделя може зробити сервіс в Ріміні. Контакти в неті є. Опишіть проблему, сфоткайте, напишіть листа з серійними номерами обов"язково. Подивитесь попередній інвойс. Якщо влаштує, відправите в ріміні. Лист можете відправити і в московський офіс, але відповіді  можна і не отримати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, YuM сказал:

Сервіс шпінделя може зробити сервіс в Ріміні. Контакти в неті є. Опишіть проблему, сфоткайте, напишіть листа з серійними номерами обов"язково. Подивитесь попередній інвойс. Якщо влаштує, відправите в ріміні. Лист можете відправити і в московський офіс, але відповіді  можна і не отримати.

Дякую. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zliva написав:

Там був такий як на фото.

Після того як ми його розібрали, я на насосі написав код пластин. 

 

 

Елмо. Паскудні насоси. Там крім тих двох маленьких під кришкою, ще мав бути додатковий баняк з фільтром.

rietschle.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, YuM сказал:

Елмо. Паскудні насоси. Там крім тих двох маленьких під кришкою, ще мав бути додатковий баняк з фільтром.

rietschle.jpg

Так. Ви праві. Там були баняки+коробка з маленькими фільтриками. В китаї найшов пластини по 10 баксів. А чим паскудні насоси. Так. Для себе цікавлюсь. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zliva написав:

Так. Ви праві. Там були баняки+коробка з маленькими фільтриками. В китаї найшов пластини по 10 баксів. А чим паскудні насоси. Так. Для себе цікавлюсь. 

 

Грілись, підшипники клинили, пластини зношувались чомусь швидше ніж в бекерів, а коштували як лопатки від боїнга, китаю тоді не було.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.10.2021 в 21:26, Zliva сказал:

IMG_20211008_165230.jpg

На фото система прижимів заготовки. Зараз виношу варіант, як зручніше фіксувати. Має оператор покласти заготовку під грибок, потім потрібно задіяти циліндр нижній, щоб зажати заготовку до  грибка. Потім боковий прижим. І так три рази. Питання наступне. Як на вашу думку слід огранізувати зажими? Педаль чи конопки? 

Змінено користувачем Zliva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, YuM сказал:

Грілись, підшипники клинили, пластини зношувались чомусь швидше ніж в бекерів, а коштували як лопатки від боїнга, китаю тоді не було.

Так грівся. І дуже сильно. По мануали нормальна температура 100 градусів.(по памяті)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zliva написав:

На фото система прижимів заготовки. Зараз виношу варіант, як зручніше фіксувати. Має оператор покласти заготовку під грибок, потім потрібно задіяти циліндр нижній, щоб зажати заготовку до  грибка. Потім боковий прижим. І так три рази. Питання наступне. Як на вашу думку слід огранізувати зажими? Педаль чи конопки? 

Прижими або вакуум вкл 1 кнопкою або грушою під коліно на всьому полі обробки.

верт вал - база по горизонту, оранж шайба - 0 деталі(стола). Ніяких горизонтальних прижимів не потрібно.

приж мор.jpg

приж морбі.jpg

Змінено користувачем YuM
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще був такий варіант.

 

приж.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, YuM сказал:

Прижими або вакуум вкл 1 кнопкою або грушою під коліно на всьому полі обробки.

верт вал - база по горизонту, оранж шайба - 0 деталі(стола). Ніяких горизонтальних прижимів не потрібно.

Тут є момент щодо горизонтального прижиму. Заготовка - "лук". Було прохання зробити з "лука" - > "струну". Я якось писав за "Ідеальна заготовка". Вони і пропелером ідуть, і дугою, і мають різну товщину (різне виконання). При тому нема можливості її прогнати по перимету, так як вони оклеєні ПВХ плівкою. Вакуум теж не підійде. На заготовці є паз. В моєму випадку "0" це низ грибка. В будь якому разі дякую за відгук. Плюсую до карми :)

IMG_20211011_152503.jpg

Змінено користувачем Zliva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проміжний результат

Траверси знаходить. 

Якщо не захомлений то не шукає і не розставляє.

Навчив розставляти траверси.

Швидкість низька. Так як траверси не на тормозах(віджав для тестів і нема одного розподільника) від швидких переїздів котяться від вібрації.

Реалізував фіксатор траверси.

При натиснені стоп чи ресет фіксатор траверси ховається

 

Потрібно зробити витримку після якої вирубати верстат, у випадку якщо непопав в дюрку. А так ніби працює. Пробував шукати траверси на швидкості 10м/хв. Розбіжність +/-1мм. В контролері CSMIO є модна штука, яка працює не через мачовський G31, а має власну приблуду, тобто бачить досить швидко сигнал пробе. Нада буде на першому провести зміни. 

 

 

 

 

Змінено користувачем Zliva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, YuM написав:

Те гівно 30 років продається по всьому світові ))))

Рейка хоч і шустріша (виправдовується лише коли станок постійно працює тільки на присадці отворів в  корпусних дет) але також має купу гімору - швидкий знос, і танці з компенсасією люфта.

Я вірю що продається. Але динаміка верстату просто жах через таку конструкцю. Як на мене треба було крок робити хоча б 30мм і захисти поставити. З рейкою є нюанси, але шаидкий знос то відносно, от в нас на лазерах Трумпф стоять реки по Х і по У , динаміка там огого (серва 3кВт на Х) і рейки рідні стоять, верстити 96 і 2000 року.... Наробка під 160 тис годин....

Питання до @Zliva , в тому лазерному верстаті для чого кабелі енкодерів міняли? Мало того замінили на якесь незрозуміло що. Вони вже порозсипались. Прийшлось всі замінити.....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Я вірю що продається. Але динаміка верстату просто жах через таку конструкцю.

не сказав би "просто жах"

 

, olkogr написав:

 З рейкою є нюанси, але шаидкий знос то відносно, от в нас на лазерах Трумпф стоять реки по Х і по У , динаміка там огого (серва 3кВт на Х) і рейки рідні стоять, верстити 96 і 2000 року.... Наробка під 160 тис годин....

Скільки важить портал от у вас на лазерах? На тому авторі гусак з агрегатами важить більше тони.

 

, olkogr написав:

 Як на мене треба було крок робити хоча б 30мм і захисти поставити.

  Як на Вас? )))))

Мені доводилось бачити "КБ" на заводі і спілкуватись з інженерами. На дурних не виглядали))) І кроки і розміри і режими там розраховують. Гвинт витримує в рази більші прискорення, і гайка маститься автоматично. Рейка також маститься трохи дурнуватою контсрукцією з шестернею з пористого полімера через який тиснеться масло. Ото жах. А гвинт як і рейку можна прикрити тільки дашком зверху, інших захистів у них нема.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, olkogr сказал:

 

Питання до @Zliva 

Кабель був перебитий. Зточений. Тому міняли.

На сучасних трумфах стоять вже лінійні. 

В товариша стоїть трумф на рейці lc3030 здаться. Обслуговує польський оф сервіс. Дійсно там рейки потужні. Здається гюндел. Але на осі Х там їх 2 +синровал. 

 

Нема там тони ваги. Голова лита з алюмінію. 

Змінено користувачем Zliva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zliva написав:

 

Нема там тони ваги. Голова лита з алюмінію. 

Під "гусаком" малось на увазі вся рухома частина по Х. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, YuM сказал:

Під "гусаком" малось на увазі вся рухома частина по Х. 

Я теж про це. Весь верстат важить 3тони.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, YuM написав:

не сказав би "просто жах"

Я не про цей верстат. В тому що я говорю стіл рухомий.

5 годин назад, YuM написав:

Скільки важить портал от у вас на лазерах? На тому авторі гусак з агрегатами важить більше тони.

Портал важить 300 кг. Прискорення 1 ж. На тому що @Zliva переробив під дверні полотна прискорення стоїть 0,04Ж.....

5 годин назад, YuM написав:

Як на Вас? )))))

Так як на мене , а що вам так смішно? Чи у вас немає власної думки, і ви вірите в ідеальні конструкції ?

 

5 годин назад, YuM написав:

Мені доводилось бачити "КБ" на заводі і спілкуватись з інженерами.

Мені теж доводилось багато чого бачити і спілкуватись. І що?

5 годин назад, YuM написав:

. Гвинт витримує в рази більші прискорення, і гайка маститься автоматично.

Хто вам сказав таку дурню?. І з чим ви порівнюєте? В рази з рейкою такого ж "діаметра ")))). Гвинт такої довжини і діаметра має великий момент інреції і його повинен  пережувати сервопривід. Плюс вага самої рухомої конструкції. Тому привід з рейкою, або з обертальною гайкою в конструкції з гвинтом при всіх інших аналогічних деталях буде завжди динамічніший.

5 годин назад, YuM написав:

Рейка також маститься трохи дурнуватою контсрукцією з шестернею з пористого полімера через який тиснеться масло. Ото жах.

Цікаво де ви таке бачили? Може в тих самих супер конструкторів в КБ якого ви були? В трумпфа ніяких пористих шестерен немає....

5 годин назад, Zliva написав:

На сучасних трумфах стоять вже лінійні.

Так, але там і прискорення вже 2-3 Ж.

5 годин назад, Zliva написав:

Кабель був перебитий. Зточений. Тому міняли.

Треба було взяти нормальний кабель, спеціальний для кабельканалів....

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Я

Дякую за цікаве спілкування.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щось я вже загубився. Не знаю вже про який вестат мова йде. Тому трумфи і все,  що зв'язане не з А503 пропоную винести в курілку. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку