Х-50

Линейные опоры KWVE4L-G3V1 область применения и востновление

11 повідомлень у цій темі

Скажите- где такая применялась? KWVE45L-G3V1 Именно с такокой комбинацией индексов не могу найти в инете описание... Замену найти реально( какой порядок цен на них)? Подлежит ли восстановлению(как минимум-выпали шарики(часть))? Пригоден ли данный тип опор для постройки шлифовального станка(при условии защиты направляющих)? Возможно удастся достать себе с демонтированного оборудования вместе с рельсами. 

изображение_viber_2021-10-08_15-48-11-564.jpg

изображение_viber_2021-10-08_15-48-12-205.jpg

изображение_viber_2021-10-08_15-48-40-544.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Смахує на INA. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відновлення якщо випали кульки можливе? Чи все, кінець йому?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

1 час назад, Х-50 сказал:

Відновлення якщо випали кульки можливе? Чи все, кінець йому?

 

Гемор. Але якщо ви терплячий то можна. При умові що сепаратор цілий. Можна підібрати від кулькових підшипників. Можна шукати номінал на алі. Це якщо ну дуже треба. Одним словом. Почніть з дефектовки каретки. Пильники. Сепаратор

Змінено користувачем Zliva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.10.2021 в 16:51, Х-50 сказал:

не могу найти в инете описание

 

здесь расшифровка всех символов, размеры, параметры, рекомендации

 

INA catalog linear bearing.pdf

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Zliva написав:

При умові що сепаратор цілий

Немає в цих каретках сепаратора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я так і не можу зрозуміти- це транспортна каретка з нормальною точністю? І як визначити точність рельсів, по яких вона їздила? На ті рельси можно встановити каретки з пеерднатягом? Чи то інший комплект має бути?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.10.2021 в 22:21, olkogr сказал:

Немає в цих каретках сепаратора.

Я це так переклав для себе. Англійською  Return guide або retainer. Не знаю як правильно. Чому на це звернути слід увагу? В мене на ШВП була перемомана навпіл кулька. Вона застряла в Return guide або retainer і не "білаги"(Боюсь писати слово сераратор, а то получу по шапці))))
 

15 часов назад, Х-50 сказал:

Я так і не можу зрозуміти- це транспортна каретка з нормальною точністю?І як визначити точність рельсів, по яких вона їздила? 

Зазвичай, рейси роблять в номіналі. Пред натяг залежить від каретки(кульок).

15 часов назад, Х-50 сказал:

На ті рельси можно встановити каретки з пеерднатягом? 

Думаю, що так.   

121.PNG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Zliva написав:

Я це так переклав для себе. Англійською  Return guide або retainer. Не знаю як правильно.

Return guide це не сепаратор. Це деталь, яка повертає кульку назад на робочу доріжку. А сепаратор не дає кулькам тертись між собою, його можеш побачити в будь якому радіальному підшипнику.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, Наливайко сказал:

Return guide це не сепаратор. Це деталь, яка повертає кульку назад на робочу доріжку. А сепаратор не дає кулькам тертись між собою, його можеш побачити в будь якому радіальному підшипнику.

Я поняв. Це деталь. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zliva написав:

Чому на це звернути слід увагу?

Тому що ви збиваєте з толку людину. Вона розбере почне шукати там сепаратор. Потім буде кудись телефонувати і далі шукати сепаратор для цієї каретки. Основна властивість технічної мови в її однозначності. А після мого зауваження тепер і ви будете знати як і що...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку