mail6928972

Из алюминия или оргстекла можно клеить наделки ?

49 повідомлень у цій темі

15 минут назад, Ofatum сказал:

Авиамодельные двигатели как раз то и ялозят поршнем по стали или чугуну . Ресурс 6 часов 

  Грузовые тоже, и ресурс у них вполне нормальный. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин назад, gesichtslos написав:

А как на счет ЦАМа?

В довідниках по ремонту рекомендують і ЦАМ також, якби знайшов поблизу, то поставив би... Можна також капролон листовий, якщо порівняти його характеристики із Зедексом, то він поступається , але якщо вже край, то можна використати, раніше якось же працювало... Тим більше це ТВ-шка, промислове навантаження йому не дасиш, а якщо і дасиш, накладки мабуть буде останнє, про що потрібно думати... Без образ, було дві ТВ-шки, думаю, можу таке сказати...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, стани сказал:

... Можна також капролон листовий, 

Не можна, він поглинає вологу і набухає. Поліацеталь можна, фторопласт можна, поліефірефіркетон можна, а капролон - ні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цікаво, вважав що поглинання вологи ( до деякої міри і як наслідок, набухання в невеликих межах) це про фторопласт. А капролон ( поліамід-6 блочний чи ПА-6) це антифрикційний матеріал, в довідниках типу Пекеліса його рекомендують для такого типу ремонту... Може в чомусь і помилився... Хоча на своїх станках ставлю чавунні накладки, чавун по чавуну з хорошим змащуванням в умовах приватної майстерні майже вічний, якщо він і на виробництві відпрацьовував не один рік...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А я не сторонник никаких пластиков на станине, со временем накапливают мелкую стружку, абразив и т.п., потом все это оставляет рыски на станине или грызет ее

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Резник Сергей сказал:

А я не сторонник никаких пластиков на станине, со временем накапливают мелкую стружку, абразив и т.п., потом все это оставляет рыски на станине или грызет ее

Тоже склоняюсь к этой мысли

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот почему нельзя ставить алюминий в качестве наделок

1636296555880-01.jpeg

В данном случае наделка сделанная на клин продольной подачи тв16, после чистки станка случайно перепутал стороны клина, суммарная наработка часа 4.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора.

 Може комусь ,моє питання буде виглядати туповато ,але спитаю. А для чого після ремонту ці накладки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Seeker157 сказал:

Доброго вечора.

 Може комусь ,моє питання буде виглядати туповато ,але спитаю. А для чого після ремонту ці накладки?

Что бы суппорт не опускался в результате износа станины и суппорта

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, vaycartana сказал:

Что бы суппорт не опускался в результате износа станины и суппорта

Та ні ,я то це розумію. Але чому не шліфонути переднью бабку,підігнавши її по висоті ,так розумію шліфованих станини і супорта. 

Змінено користувачем Seeker157
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вам скучно жити?

зедекс, на крайняк латунь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Seeker157 сказал:

Та ні ,я то це розумію. Але чому не шліфонути переднью бабку,підігнавши її по висоті ,так розумію шліфованих станини і супорта.

У вас токарный есть? Спроэцируйте в воображении что произайдет, что будет тереть, и о бо что.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Seeker157 сказал:

Та ні ,я то це розумію. Але чому не шліфонути переднью бабку,підігнавши її по висоті ,так розумію шліфованих станини і супорта.

А так же придётся тогда подгонять заднюю бабку. Потом зубчатую рейку. Коробку подачь, серьгу крепления валов. Перешлифовка суппорта, в местах где стоят прижимы . В общем пол станка минимум тогда придётся переделать. Наделки подымают суппорт на толщину выработки. И тогда всё стаёт по осям и с нужными зазорами во всех местах. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Artem сказал:

А так же придётся тогда подгонять заднюю бабку. Потом зубчатую рейку. Коробку подачь, серьгу крепления валов. Перешлифовка суппорта, в местах где стоят прижимы . В общем пол станка минимум тогда придётся переделать. Наделки подымают суппорт на толщину выработки. И тогда всё стаёт по осям и с нужными зазорами во всех местах. 

Ок. Тоді зедекс. Тим більше чоловік пропонував автору надіслати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, vaycartana сказал:

Что бы суппорт не опускался в результате износа станины и суппорта

Скорее не так суппорт, как сопряжение фартука по ходовому валу, винту и зубчатой рейке. Там довольно жёсткие допуска (конечно их мало кто соблюдает..). А высоту суппорта можно и подкладкой под резец компенсировать.

 

Змінено користувачем Georg_Adolfovich
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Artem сказал:

А так же придётся тогда подгонять заднюю бабку. Потом зубчатую рейку. Коробку подачь, серьгу крепления валов. Перешлифовка суппорта, в местах где стоят прижимы . В общем пол станка минимум тогда придётся переделать. Наделки подымают суппорт на толщину выработки. И тогда всё стаёт по осям и с нужными зазорами во всех местах. 

Заднюю бабку и так подгонять по высоте передней. Методов разных достаточно.

Опускание каретки, как вариант, компенсировать можно и фрезерованием фартука с последующим изготовлением корректированной шестерни поперечной подачи, если такая вообще есть. Или опусканием коробки подач с опорой винта и ходового вала и зубчатой рейки и последующим перештифтовыванием перечисленных.

Все зависит от желания и наличия необходимого оборудования и навыков.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Georg_Adolfovich сказал:

Заднюю бабку и так подгонять по высоте передней. Методов разных достаточно.

Опускание каретки, как вариант, компенсировать можно и фрезерованием фартука с последующим изготовлением корректированной шестерни поперечной подачи, если такая вообще есть. Или опусканием коробки подач с опорой винта и ходового вала и зубчатой рейки и последующим перештифтовыванием перечисленных.

Все зависит от желания и наличия необходимого оборудования и навыков.

Ці всі дії мабуть важко буде виконати самому,розумію що це буде коштувати якусь певну суму- але в результаті ми отримаємо капітально відремонтований станок. Так це думаю дорого,та якщо є кошти,то мабуть найкращий варіант.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Georg_Adolfovich сказал:

Скорее не так суппорт, как сопряжение фартука по ходовому валу, винту и зубчатой рейке. Там довольно жёсткие допуска (конечно их мало кто соблюдает..). А высоту суппорта можно и подкладкой под резец компенсировать.

Так суппорт опустился и размер ушел.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, WideEyedTRex сказал:

Вот почему нельзя ставить алюминий в качестве наделок

1636296555880-01.jpeg

В данном случае наделка сделанная на клин продольной подачи тв16, после чистки станка случайно перепутал стороны клина, суммарная наработка часа 4.

Вибачаюсь,хто в курсі,а на скільки хватає зедекса. Ясне діло що потрібно максимально захистити все від попадання стружки,але як не крути вона все одно пападає. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Seeker157 сказал:

Вибачаюсь,хто в курсі,а на скільки хватає зедекса. Ясне діло що потрібно максимально захистити все від попадання стружки,але як не крути вона все одно пападає. 

А я от не розумію як стружка має попадати в зазор 0,02мм.

Зедекса вистачає на багато років при щоденній роботі верстата, якщо за верстатом доглядають. Але теж саме можна сказати і про чавунні і про текстолітові, і про латунні накладки :)

Змінено користувачем Georg_Adolfovich
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 10.10.2021 в 00:15, mail6928972 сказал:

Искал, нужной толщины не нашел.

Что будет если сделать из алюминия ? чем они будут плохи 

Алюминий сам по себе мягкий, но в реалии всегда покрыт оксидом алюминия, а это уже песок.

Вот и ответ: нужен ли песок в паре трения?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, Georg_Adolfovich сказал:

А я от не розумію як стружка має попадати в зазор 0,02мм.

Зедекса вистачає на багато років при щоденній роботі верстата, якщо за верстатом доглядають. Але теж саме можна сказати і про чавунні і про текстолітові, і про латунні накладки :)

Зрозумів. І контрольне питання. Якщо немає того ж самого зедекса,потрібної товщини(це я так ,собі на майбутнє),є товщий або тоньший. Чи буде краще наклеїти товщий(щоб слой був суцільний,монолітний),чи кількість наклеєних слоїв не грає особливої ролі. Та якщо є лише товстий,як його можна зробити тонкішим,чи без фрезеровки/шліфовки ніяк.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Seeker157 написав:

Якщо немає того ж самого зедекса,потрібної товщини(це я так ,собі на майбутнє),є товщий або тоньший.

Продавці зедексу наріжуть на потрібну товщину, довжину і ширину.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може кому згодиться?...Років з двадцять тому, коли про  зедекс у нас ніхто і не чув, зробив ті "надєлки" на поперечку 1А616 зі стальної радянської двуручної пилки "дружба-два" , причому зразу на обидві сторони - на супорт і каретку, то ж вони труться одна об одну. Прикрутив їх потайними гвинтиками, пришабрив - працюють без питань до цих пір без будь-якого помітного зносу.   

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку