стани

Ремонт поперечки токарного станка, не правильний.

87 повідомлень у цій темі

Доброго часу. Може і не варто було б створювати цю тему, та сподіваюсь, комусь вона згодиться. Відразу звернусь до адептів шліфовки та заводського ремонту: в заголовку вказано, що ремонт не правильний, і наголошувати про це в темі вам не обов"язково, я і сам знаю що "работать не будет". Це тільки моє бачення цієї процедури, виходячи зі своїх можливостей, потреб та сил. Отож кому цікаво, вмощуйтесь зручніше, тема буде не на один пост, ремонт ще не закінчений, буде продовжуватись по наявності часу, сил та можливостей.  

   Після того, як 1к625 став до роботи, я вирішив довести до ладу токарний, який придбав першим. Дуже до нього звик, міняти на щось інше не хочу, враховуючи що майстерня працює час від часу, зробити невеликий ремонт самих зношених вузлів мабуть буде вірним рішенням. Чому ремонт не правильний- станину я правити не планую, немає ні сил, ні часу, буде ремонт тільки поперечки з кареткою і можливо задньої бабки. Станина звичайно зношена, але буртів на призмах немає, тому залишу, як є. Станок марки SV-16, чех, рік випуску станка 1943, двигун має бірку 1942 ( він 4 квт, замінив відразу по придбанню на 2,2, бо на старому ізоляція дротів обмотки матерчата і почала обсипатись, хоча двигун вмикався і працював). В той час у Адольфа мабуть ще не смикалося око, а радянські танки ще не дійшли до кордону Союзу... Що на цьому станку там робили під час війни- точно не знаю, але залишилась  бірка виробництва, в пошуковиках, кому цікаво- знайде, випускали точно не пральні машинки... Станок потрапив сюди швидше за все по репарації, ремонтували його вже мабуть не раз, тому запасів на зрізання зносу майже не залишилось. Декілька фото самого станка та каретки і поперечки. Розумію, що в такому стані тільки на металолом, ні про яку роботу мова йти не повинна, але воно працювало, хоч вірте, хоч ні... Відсутній захист направляйок, тому й такий знос, та й система змащування підливанням мастила також не дуже ефективна... Із зносом  його і придбав, він мав їхати на металолом, та по дорозі я його перехватив, на щось більш путнє тоді не було ні грошей, ні розуму... Мастила не шкодував, протирав якомога частіше, але на все свій час, нічого не триває вічно.

DSC02045.JPG

DSC02046.JPG

DSC02047.JPG

P6210014.JPG

IMG_20210519_123136.jpg

IMG_20210519_123147.jpg

IMG_20210519_123156.jpg

 

IMG_20210519_123340.jpg

IMG_20210520_101238.jpg

IMG_20210520_101247.jpg

IMG_20210520_101306.jpg

IMG_20210520_101320.jpg

IMG_20210520_101333.jpg

IMG_20210520_101523.jpg

IMG_20210520_101534.jpg

Змінено користувачем стани
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Есть схожесть с 1е61. Аж страшно подумать скольких он токарей пережил.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це на цього дідугана потрібна АСТ-Т ? Свого часу на брухт здав токарний 70-х років - кращеб вам подарував. Завтра відправлю хімію за для нового життя залізяки. Все у Вас вийде добре. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Андрей642 написав:

Це на цього дідугана потрібна АСТ-Т ? Свого часу на брухт здав токарний 70-х років - кращеб вам подарував. Завтра відправлю хімію за для нового життя залізяки. Все у Вас вийде добре. 

Дякую! Чимось подобаются старі станки, якось більш продумані, та й історія у них своя, якби ще могли розказати... Та й неможливість придбати нове для мене вирішує, ціна металолому- дешевше вже не можливо, далі ремонт, своїми силами. Тільки зі строгальним повезло, придбав живим, хоча переборку та відмивання ніхто не відміняв... Якщо чекати, нічого не роблячи, то саме обладнання на з"явиться... Тому й пішов по шляху ремонтів, раз купити ціле не під силу...

 

9 годин назад, Резник Сергей написав:

Есть схожесть с 1е61. Аж страшно подумать скольких он токарей пережил.

Речі переживають людей, про це я вже казав... У мене тальки два станки молодші за мене, строгальний 1991р та виликий свердлильний , 1983р, і то не факт, що то не ремонтна бірка... Людський вік короткий, а свідомий- ще менший, не виключаю варіант, що цей станок і мене переживе, збувати його не хотілося б, подобається, а після мене навряд чи хтось таке придбає, особливо з тенденціями на металообробку останнім часом... Може на 1е61 трохи чимось і схожий, але не такий- це точно. Одна коробка подач чого вартує- запхали туди все, що можна ( як я думаю), в гітарі ( по тій інформації, що знайшов) маняється тільки одна шестерня, піднімаючи оберти в два рази, то тільки для зменшення подачі при чистових проходах, мабуть альтернатива шліфовці в якійсь мірі... У 1е61, якщо не помиляюсь, приходиться гратися з гітарою при наладці на різьби... Є також старенький 1615, також з металолому, десь тут тема є, так той навіть не планував як різьборіз, там потрібно купа шестерень... Відшабрив усе та й залишив під невеликі точні деталі...Та й якість виконання цього TOS-а як для воєнного часу висока, багато шліфованних деталей, навіть корпусні... Тільки наші ремонтники здорово постаралися, але то вже не змінити...

  Почав із нижньої частини суппорту. Кут ластохвоста 50 градусів. Добре що від ремонту фрезерного залишилися  саморобні фреза та лінійка, згодяться. На фрезерному вирішив спочатку поправити площину під компенсатору накладку. Знос, як не як. Для кріплення на столі фрезерного деталі, яка перекриває "т"- пази, використав пластини, виготовлені для строжки каретки 1к62, та також перекривала пази столу строгального. А оскільки відстань між пазами строгального 100мм, а фрезерного 50мм, маємо один комплект на два станки. Не часто, але виручають. Викатався по індикатору, пройщов лише один раз, вистачило, зняв 0,1мм. На стружку не звернув уваги, хоча мабуть було б варто. Але все одно ні на що б не вплинуло.

   

DSC05695.JPG

DSC05696.JPG

DSC05697.JPG

DSC05698.JPG

DSC05699.JPG

DSC05700.JPG

DSC05701.JPG

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжимо. Накладки. Чавун себе непогано зарекомендував як матеріал деталей станків, тому ставлю його. Є деякі думки по системі змащування цього вузла, якщо вийде, то ресурс має бути великий, адже працюватиме чавун по чавуну не напряму, а через масляну плівку. Але до того ще не скоро... Спочатку приклеїв на епоксидку з пластифікатором та закріпив на бронзові гвинти компенсаторну накладку. Спочатку були розмічені отвори, просвердлені та нарізані різьби, перевірено, як збирається, трохи наведені риски на склеюваних поверхнях болгаркою,потім знежирено ацетоном та склеєно. І знову не звернув увагу на стружку, коли свердлив поперечку... Поки застигав клей, закріпив на столі строгального лінійку 50 градусів, відкатав індикатором вздовж, потім повернув супорт на кут 50 градусів та також відкатав по боковій грані лінійки. Цих фото, на жаль, не зробив, та думаю, що чим точніше виставиш, тим менше пришабрювати.  Після застигання клею закріпив на столі строгального на паралельках ( спочатку, звичайно підготовив площини для установки, знявши забоїни та зачистивши поверхню). Почав обробку. Тільки тоді до мене дійшло що нижня частина супорту стальна. Завжди думав, що вона має бути чавунна, але вона таки стальна... Простругав як чисто, подача по індикатору, зняв 0,26мм. Заодно супортом підрівняв компенсаційну накладку, зрізавши як чисто, запас там добрячий... Потім підготував накладки. Знежирив ацетоном, висохли. Приклеїв на червоний різьбовий герметик, тримає воно гарно, перевіряв... Пригрузив чим побільше та залишив на добу вистоятися.

IMG_20211011_102137.jpg

IMG_20211011_102106.jpg

IMG_20211011_102121.jpg

IMG_20211011_120128.jpg

DSC05702.JPG

DSC05703.JPG

IMG_20211011_102128.jpg

IMG_20211011_102144.jpg

IMG_20211011_102200.jpg

DSC05704.JPG

DSC05705.JPG

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хотел спросить у вас ,а где вы брали  чугунные накладки...и какая минимальная у них толщина?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

    Чавун із кухонної плити, тої, що на дві конфорки, фото зараз знайти не зміг, знову ж із металолому, вони як правило лопаються збоку, іх і міняють. Чому з металолому- можна придбати й нову,  вони  не дорогі,  але старі якраз випалені як треба для приклеювання, тільки ацетоном промити для самозаспокоєння, та й напруги всі повилазили, куди їм хотілося... Закріпляти тільки треба, враховуючи деформацію плити, щоб назад при знятті не відіграла. Мінімальна товщина- не знаю, дуже тонкі не робив ніколи, бо на моїх станках знос був  гарний, хоча  той герметик тримає наглухо, може й 1,5-2мм добре буде, але то перевіряти треба...

   Через добу зняв з-під гніту, виставив, обійшов попередньо по площинах, залишивши на чистовий прохід близько 1мм. Зняв, розмітив та посвердлив отвори для фіксаторів. Фіксатори вирішив на цей раз робити без шляпки. Нарізав різьбу м4 через накладку і тіло, закрутив на різьбовий герметик свіжовиточені шпильки та зрізав ножівкою. Потім знову виставляння та вже чистова обробка. Загалом товщина накладки зараз приблизно 3,1мм, порахував, цього мені має вистачити. Перейшов хрест-нахрест шабером, приклав до плити, результат на фото. Ще потрібно обійти передній та задній торець та нарізати масляні канавки. Разниця між сталлю та чавуном видна на фото. P.S. Фото чомусь загрузились з-заду- наперед...

DSC05740.JPG

DSC05739.JPG

DSC05744.JPG

DSC05742.JPG

DSC05743.JPG

DSC05741.JPG

DSC05738.JPG

DSC05736.JPG

DSC05737.JPG

DSC05721.JPG

DSC05722.JPG

DSC05719.JPG

DSC05720.JPG

DSC05718.JPG

DSC05709.JPG

DSC05716.JPG

DSC05717.JPG

DSC05707.JPG

DSC05708.JPG

DSC05706.JPG

Змінено користувачем стани
10

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Офігєнно ! :o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

спасибо , понял....получается вы взяли чугун со старой плиты...уже выдержанный  8-10 мм ,потом, немного  фрезернули,и после приклейки уже окончательно подогнали. Это по жёсткости лучше зедекса....но вот как,по трению будет?..хотя  у всех станков пара трения чугун по чугуну...ну а я   решил ,вместо чугуна  попробую  сталь  у7,у 8 или шх 15., у меня станина калёная .Главное,что есть тонкие полосы.И ещё надо  правильные  канавки   для смазки гравером  сделать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, i007 написав:

станина калёная

Якщо так, то мабуть потрібне щось не таке міцне як смуги гартованої сталі. Якщо я не помиляюсь, у парах тертя, якщо щось гартоване, з ним добре працює щось не гартоване: чавун, бронза, ЦАМ рекомендували, ну і пластики, той же Зедекс наприклад чи щось подібне. Та й підігнати шабровкою гартовані поверхні ще те заняття... Хоча якщо дремелем чи чимось подібним, може щось і вийде... Тільки мабуть до змащування воно критичне буде, чавун все ж хоч трохи графіту має, та й пористий, мастило в себе вбирає... Хоча якщо змащування немає, і на чавуну гарні задири можна наставити. В любому випадку працюють не матеріал по матеріалу напряму, а через шар мастила...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще трожхи про станок, воно й не по темі ремонту, але для загальної картини, думаю, піде. Про стальну поперечку. Думав, що то новороблена заводська ( станок то ремонти проходив), але є одне але, як той казав. Клеймо, цифра "22". На цьому станку всі корпусні деталі, шестерні, вали, навіть великі шпонки та деякі гвинти мають таке клеймо. Декілька фото того, що зараз розібрано, щоб не бути голослівним. Для чого це- не знаю, відповідей не знайшов, а ститати у того хто це робив по зрозумілим причинам не можливо (хіба що в медіуми записатися, але то не моє). Свого часу писав на завод ТОС- Тренчин, пробував знайти документацію на цей станок та задавав деякі питання, прийшов стандартний лист, що це зняте з виробництва та були запропоновані до покупки нові моделі... Тому мабуть поперечка таки рідна...  Цікава машина...

DSC05779.JPG

DSC05780.JPG

DSC05804.JPG

DSC05714.JPG

DSC05715.JPG

DSC05808.JPG

DSC05809.JPG

Змінено користувачем стани
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На черзі каретка. Верх зношений, низ вже був залитий полімером, швидше за все стиракрилом. Передня направляюча дуже стерта, задня не сильно, тому буде встановлена противага, на прижимні планки розраховувати не варно при зношеній станині. @Андрей642 згодився надати матеріал для ремонту, за що йому велика подяка, може колись і я в пригоді стану... Тому верх обробиться як чисто, низ спробую відновити знову стиракрилом.

DSC05724.JPG

DSC05725.JPG

DSC05727.JPG

DSC05728.JPG

DSC05729.JPG

DSC05730.JPG

DSC05731.JPG

DSC05732.JPG

DSC05733.JPG

DSC05734.JPG

DSC05735.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, стани сказал:

На черзі каретка. Верх зношений, низ вже був залитий полімером, швидше за все стиракрилом.

.

.

.

 

35 минут назад, стани сказал:

DSC05724.JPG

.

.

 

Вітаю.

Дуже повчальна тема,  детально та послідовно викладені фото.

Якби станок був живою істотою, - сміливо  можна було би сказати, що йому (станкові) дуже повезло.

Повна, якісна реінкарнація у другому  черговому перевтіленні.

 

А мене цікавить один нюанс, і його зараз, на даному єтапі, можна добре роздивитися.

Це - стан, у якому зараз знаходяться оті акрилові "ляпухи", що пройшли тяжкі умови суворої єксплуатації.

Конкретно цікавить, чи є на акрілових поверхнях тертя вкраплення металу, абразиву, інших чужорідних вкраплень ?

Іншими словами, чи має той акріл (чи що вже там є) властивість до нашаржовування чужорідними вкрапленнями, котрі потім "з'їдають" направляючі ?

  ...  бо на фото можна бачити у акрилі якийсь "пісок" 

 

Ну, й взагалі, Ваша думка про цей матеріал, у якості наділок ?

 

Дякую.  

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Далі виставлення на столі строгального. Установка на чотирьох домкратиках. Викатування у двох площинах плюс поворот. В поздовжньому напрямку- по лінійці ШП, встановленній на верхню частину поперечки, в поперечному- по паралельці, встановленій на двох КМД, стоячих на не зношених частинах плоских направляючих. Поворот- контроль по осі гвинта збоку індикатором, встановленим у центрошукач. Але цей варіант забракував, гвинт трохи люфтить у втулці каретки, та ще й гнутий виявився... Тому відкатався по площинах ластохвоста, поділивши знос напополам. Гвинт виправив за допомогою приспособи, випадково трапилася, придбав не задумуючись. Продавець не знав, що воно таке, приспособа була новою, мідні пластини і на гвинту, і на скобах. Виручила при рихтовці валів та гвинтів 1к625, тільки основний гвинт прийшлось правити на пресі, не подужала... У Пекеліса є малюнок такої скоби... Висновок: читати літературу часом корисно... Биття було 0,3мм, зараз 0,03, враховуючи люфт у парі гайка- гвинт - думаю достатньо. Перевірив ще раз поворот каретки, вставививши гвинт та врахувавши люфт в обох площинах- більш- менш зійшлося із орієнтуванням по нахилених частинах ластохвосту. Виставляння- дуже морочлива та відповідальна робота, трохи щось впустиш- і назад дороги не буде... Виставляння почав у другу половину дня, тому не встиг, легко закріпив на столі ( ніколи не залишаю будь- що гарно закріпленим  на столах станків, завжди відпускаю, якщо не встигаю зробити роботу за один раз), на слідуючий день перекатав усе ще раз, закріпив, перекатав ще раз, трохи підкоригував, закріпив остаточно та почав обробку. 

DSC05746.JPG

DSC05745.JPG

DSC05747.JPG

DSC05752.JPG

DSC05749.JPG

DSC05750.JPG

DSC05751.JPG

DSC05753.JPG

DSC05754.JPG

DSC05755.JPG

DSC05819.JPG

DSC05820.JPG

DSC05821.JPG

DSC05822.JPG

DSC05823.JPG

DSC05824.JPG

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

якісна реінкарнація

Я б із радістю відшабрив станину, але не зможу по суб"єктивним причинам, інструменти є, розуму, думаю, мало б вистачити, але поки буде так, тому якісною роботою це назвати мабуть не дуже вірно, хоча постараюсь максимально витягти, що можливо.

 

, технократ написав:

Це - стан, у якому зараз знаходяться оті акрилові "ляпухи", що пройшли тяжкі умови суворої єксплуатації.

Конкретно цікавить, чи є на акрілових поверхнях тертя вкраплення металу, абразиву, інших чужорідних вкраплень ?

Самому дуже цікаво, поки що не чіпав їх геть, всю каретку промив бензином та продув стисненим повітрям, а полімер залишив на десерт,  зрізати планую на строгальному ( заодно й насічку для майбутньої заливки зроблю), тому хочу досконально все роздивитись, фото процесу зроблю, постараюсь покроково, заодно й роздивимось гуртом, як воно і що. Вкраплень стружки здається не помітив, воно тверде, навряд чи щось туди влізе. Але все буде окремим постом, дуже не вистачає часу, тому вибачайте, що тема буде затяжною...

Змінено користувачем стани
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, стани сказал:

низ спробую відновити знову стиракрилом.

 

А як він буде триматися на промасленому чавуні, сподаваюсь випалювати каретку не будите? Адже шар стиракрила досить тонкий, щоб він мав "самонесучу" основу, яку можна булоб через клей штифтувати. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, стани сказал:

а полімер залишив на десерт,  зрізати планую на строгальному

Коли зріжеться, буде вже запізно.

Цікавить стан саме той, як було знято каретку.

Можно просто сфоткати максимально близько, або подивитися в лупу, на предмет наявності шаржування.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

Коли зріжеться, буде вже запізно.

Не буде, я розумію Ваш інтерес, самому, повторюсь, також дуже цікаво, як ходить цей матеріал, тому фото будуть покроковими, з максимальним збільшенням різних ділянок. Я ж кажу, це "десерт",  наостанок, хоча відразу кортіло роздивитись, як воно тримається, поколупати викруткою, та вирішив зробити все до ладу, не часто трапляються накладки із полімеру, який відходив не один десяток років. Другого такого шансу у мене не буде, тому нічого не прогавимо. В інтернеті я нічого схожого не знайшов, може погано шукав. Ті вкраплення- то, здається, бульбашки повітря, не пісок. Строжка покаже. 

 

, Iгрек написав:

 

А як він буде триматися на промасленому чавуні, сподаваюсь випалювати каретку не будите? Адже шар стиракрила досить тонкий, щоб він мав "самонесучу" основу, яку можна булоб через клей штифтувати. 

 

Думаю, якщо приготувати основу з канавками, буде воно триматися... В минулій темі про ремонт каретки 1к625 цим полімером я робив експеримент, з фото, про зчеплення цього матеріалу з чавуном, при різних глибинах канавок, краш- тест, можете глянути...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, стани сказал:

Ті вкраплення- то, здається, бульбашки повітря, не пісок.

То вже добре.

 

1 час назад, стани сказал:

Я ж кажу, це "десерт",

Дякую, 

будем терпляче чекати. :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, технократ сказал:

Коли зріжеться, буде вже запізно.

Цікавить стан саме той, як було знято каретку.

Можно просто сфоткати максимально близько, або подивитися в лупу, на предмет наявності шаржування.

Може є сенс придивитись до більш "свіжих" метполімерів - технології таки розвиваються.

Для "погратись" прикупив Вейкон - працює єбала німецька! Використав як підкладки під каретки . Лишились тільки приємні враження.

Менеджери фірми дуже добре розбираються в свому товарі. Спочатку консультують , а вже після консультації продають те що підходить під ситуацію.

Вейкон вр пишуть , що для ремонту направляєк.https://www.weicon.com.ua/weicon-wr epoksidnyy sostav.html

Це не реклама ! Жодних відсотків від того не маю (на жаль :D).

IMG_20211029_141441040.jpg

IMG_20211029_141511245.jpg

IMG_20211029_140031010.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

      Доброго часу всім. Спочатку хочу подякувати Андрію за посилку, тепер для відновлення верстату є все, якщо щось не вдасться, то це буде тільки мій прорахунок чи неправильний результат вимірювань. 

       Продовжимо. Строжка направляючих каретки. Почав з самої зношеної, лівої, спочатку ледь торкнувся, пройшов по всій довжині скраю, де залишився буртик. Взяло по всій довжині, базування по верху каретки таки було вірним... Подача по індикатору, загалом зняв 0,55мм, гарну яму воно викопало... Різці є на фото, правий та лівий комплект, самопал із залишків оправок токарних різців, паяв сам, вид страшний, але роботу вони зробили. Спочатку робив площину прямим скошеним різцем, потім міняв на відігнутий, ним продовжив обробку площини до упору та ним же проходив і нахилену площину ластохвоста ( тут вже подача різця нахиленим супортом). Перейшов на праву сторону, повернув супорт симетрично на 50 градусів, замінив різець на прямий зі скосом в іншу сторону, пройшов від торкання приблизно 0,45мм, потім переїхав на вже оброблену ліву сторону, підвів різець до торкання, щоб ледь шелестів, вернувся на праву сторону та зробив чистовий прохід. Потім заміна різця на відігнутий для правої сторони, доведення до кінця площини та обробка нахиленої площини ластохвосту. Також вкинув фото знизу, на домкратиках у верхній частині є бокові отвори, для регулювання при виставлянні, тонкий довгий вороток дуже допомогає, інакше під низ не залізти, не порушивши того, що вже нарегулював...

      Оброблені направляючі виявилися нижче основної площини каретки. Це не годиться, стружка та можливо ЗОР ( не часто, але буває із пляшки користуюсь) будуть наносити шкоду. Тому вирішив обнизити не робочу площину каретки. Здорово не розгонишся, всі запаси вже зняли ло мене, тому заглибився на 0,5мм від площин направляючих та пройшов у обидві сторони. Для цього прийшлося переставляти каретку, змінювати місця прижимів, і як наслідок, виставляти все по новій. Добре, хоч з однієї установки вдалося зробити обидві сторони... Зараз поперечка зміщена на каретці вліво приблизно на 0,8мм, може трохи більше, запас на пришабрювання, плюс до того після шабріння думаю трохи простругати накладку- комперсатор ( запас на це залишив), то ж поздовжня таки піде трохи вправо. Канавки для виходу шаберної пластини продер вручну, різець на фото, той же, яким робив канавки на каретці 1к625, тільки зробив вужчим. Також просвердлив два отвори та нарізав різьби м8 для майбутнього кріплення противаги. Не знаю, чи буде працювати відношення 2/9 у цьому випадку, як воно працює на повірочних лінійках, розмітив отвори саме так, думаю,гірше не буде...

DSC05757.JPG

DSC05758.JPG

DSC05759.JPG

DSC05760.JPG

DSC05762.JPG

DSC05763.JPG

DSC05764.JPG

DSC05765.JPG

DSC05766.JPG

DSC05767.JPG

DSC05768.JPG

DSC05775.JPG

DSC05776.JPG

DSC05782.JPG

DSC05783.JPG

DSC05784.JPG

DSC05785.JPG

DSC05786.JPG

DSC05787.JPG

DSC05788.JPG

DSC05789.JPG

DSC05790.JPG

DSC05792.JPG

DSC05794.JPG

Змінено користувачем стани
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поки строгальний працював над кареткою, був час зробити масляні канавки на поперечці. Малюнок контуру канавки олівцем, виставляння ходу фрези по рисці, робота. Заглиблення 0,8мм, фреза діаметром 4мм. Майже на всіх станках ( креслення деталей яких вдалось знайти)  розміри таких канавок ширина 4мм, глибина 2мм. Спочатку зробив, потім таки подумав, що канавку можна було б зробити і 3мм, якась вона грубувата для такої деталі... Чи може мені так здається... Фреза 3мм є, цанги немає. Хоча для такої роботи можна було б зробити розрізну втулку під цангу, яка є, 6мм, наприклад. Але вже зроблено, буду сподіватись, ні на що воно не вплине. Канавки по контуру пройшов шабером, знявши заусенці, з системою змащування продовжимо пізніше, в такому вигляді, як воно було, залишати сенсу не бачу.

DSC05831.JPG

DSC05832.JPG

DSC05833.JPG

DSC05834.JPG

DSC05835.JPG

DSC05836.JPG

8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжимо. Зрізання старого полімеру та підготовка до заливки нового. Фото наробив не мало, вони стиснуті, щоб не перегружати форум, надіюсь, якість від цього не постраждала, на деяких фото фокус не дуже, але то з мене такий фотограф. Виставився на строгальному, викатав індикатором по передній площині призми. Від центру ями по боках близько 0,4мм, виставив порівну. Як воно тільки робило... По самому полімеру. Якість заливки не сподобалась, багато бульбашок, які протершись стають брудозбірниками, і як наслідок, ідять станину, як я думаю. Місцями вдалось підняти шилом та викруткою, місцями як на краях, видно на фото, полімер стерся разом із чавуном та не відслоївся, як я не старався віддерти ці тоненькі смужки. При початку обробки між полімером та чавуном в деяких місцях виступило мастило, значить були пустоти. По краях вдалося зламати викруткою. Дещо проходив на автоподачі супорта, дещо вручну. Посередині виставив такий зйом, щоб ішло майже по чавуну, залишаючи тоненьку, близько 0,1мм шкірку, та частково вона залишилась, зчеплення непогане. Окуляри обов"язкові, стружка крихка і летить навсібіч. Як я думаю, не впевнений, що так, але цей брак залежить від підготовки та  знежирювання поверхні. Після обробки видно литники, вони знаходяться далеко від краю, може це й спричинило таку кількість повітряних бульбашок. Або готували суміш на свердлильному станку, вставивши в патрон подобу міксеру, там повітря можна нахвататись скільки завгодно. Не дивлячись на мілкі канавки, місцями воно трималося дуже добре. Та й взагалі, не зважаючи на пустоти за рахунок міцності матеріалу та форми призми, враження позитивні. Освіжив як чисто та нарізав канавки. На задню призму прийшлося переставлятися та викатуватися по новій, завжди знайдеться деталь, для якої поле обробки вашого станка буде замалим... Якщо фото забагато та вони засмічують форум, прошу модераторів викинути не потрібне на свій розсуд, старався показати все, що на мою думку, було варте уваги.

DSC05837.JPG

DSC05838.JPG

DSC05839.JPG

DSC05840.JPG

DSC05841.JPG

DSC05842.JPG

DSC05843.JPG

DSC05844.JPG

DSC05845.JPG

DSC05846.JPG

DSC05847.JPG

DSC05848.JPG

DSC05849.JPG

DSC05850.JPG

DSC05851.JPG

DSC05852.JPG

DSC05853.JPG

DSC05854.JPG

DSC05855.JPG

DSC05856.JPG

DSC05857.JPG

DSC05858.JPG

DSC05859.JPG

DSC05860.JPG

DSC05861.JPG

DSC05863.JPG

DSC05864.JPG

DSC05865.JPG

DSC05866.JPG

DSC05867.JPG

DSC05868.JPG

DSC05869.JPG

DSC05870.JPG

DSC05871.JPG

DSC05872.JPG

DSC05873.JPG

DSC05874.JPG

DSC05875.JPG

DSC05876.JPG

DSC05877.JPG

DSC05878.JPG

DSC05879.JPG

DSC05880.JPG

DSC05881.JPG

DSC05882.JPG

DSC05883.JPG

DSC05884.JPG

DSC05885.JPG

DSC05886.JPG

DSC05887.JPG

DSC05888.JPG

DSC05889.JPG

DSC05890.JPG

DSC05891.JPG

DSC05892.JPG

DSC05893.JPG

DSC05894.JPG

DSC05880.JPG

DSC05881.JPG

DSC05882.JPG

DSC05883.JPG

DSC05884.JPG

DSC05885.JPG

DSC05886.JPG

DSC05887.JPG

DSC05888.JPG

DSC05889.JPG

DSC05890.JPG

DSC05891.JPG

DSC05892.JPG

DSC05893.JPG

DSC05894.JPG

DSC05895.JPG

DSC05896.JPG

DSC05897.JPG

DSC05898.JPG

DSC05899.JPG

DSC05900.JPG

DSC05901.JPG

DSC05902.JPG

DSC05903.JPG

DSC05904.JPG

DSC05905.JPG

DSC05906.JPG

DSC05907.JPG

DSC05908.JPG

DSC05909.JPG

DSC05910.JPG

DSC05911.JPG

DSC05912.JPG

DSC05913.JPG

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за проведену титанічну роботу.

Що по станку, що по підготовці публікацій.

 

Мій інтерес по полімеру задоволено на всі 100.

З фоток все зрозуміло.

 

1 час назад, стани сказал:

Якщо фото забагато та вони засмічують форум, прошу модераторів викинути не потрібне на свій розсуд, старався показати все, що на мою думку, було варте уваги.

 

Хотілося би подивитися в очі тому "модератору", який наважився би почистити таку тему.

 

Панове, зверніть увагу на стислість та виваженість текстової частини.

Опис та коментарі до цілої операції займає максимум півсторінки.

Кожне речення виважене, коротке та завершене за змістом.

 

Взагалі, цю тему бажано би видати окремою  книжечкою.

Пекеліс - 2.

 

Ще раз дякую за Вашу наполегливість.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ваша наполегливість заслуговує на найвищу оцінку!

Не знаю як інщі , но я вже б здався .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку