стани

Ремонт поперечки токарного станка, не правильний.

87 повідомлень у цій темі

      Дякую за високу оцінку,  та все ж до Пекеліса ( чи до любого гарного ремонтника) мені дуже і дуже далеко, просто стараюсь зробити все якомога якісніше, виходячи зі своїх можливостей, погано воно й саме вийде. А що впертий- є трохи, не люблю не завершених справ... 

       Поки робилась ця робота, паралельно звільнювалося місце довкола станка. Він стоїть на віброопорах, потрібен був доступ до всіх шести. Регулювався на нахил та "гвинт" станини, стояв декілька діб, знову коректувався і так декілька разів. Що сказати, станина зношена біля патрона, але, повторюсь, поки її подужати не зможу, залишу як є, виставивши максимально точно. Як це вплине на роботу- побачимо. Перед самою заливкою, звичайно, ще буде корекція. Катав на "гвинт""літачком". Для виставлення самої каретки в  поздовжній площині- брусковий рівень, за базу плоска направляюча задньої бабки. В поперечній- рамний рівень, за базу- площина кронштейну вала та гвинта. Було б добре дібратися до площини під коробкою подач, але вона конструктивно зроблена так, що знімати її геть не хочеться... Якщо б шабрив станину- скинув би без питань, разом із передньою бабкою, а так- нехай краще стоїть на місці. І виходячи з такої установки коробки подач, її не можливо подвинути вгору- вниз, як на наших станках, тому треба потрапити в розмір відразу. Каретка перебралась на станок, підкладками у кориті виставив фартух, скрутив до купи. Бронзові шпильки м10 з контргайками вкрутив у існуючі отвори, мабуть для цього вони й були зроблені при попередньому ремонті. Але вони впираються тільки у вершини призм, повороту каретки ними не зробити... Із металолому виготовив пластини з регулювальними гвинтами, закріпивши їх у існуючі отвори для люнету. На зовнішній вигляд на зважайте, акція разова, потім знову поїдуть туди, відкіль приїхали. Якщо я правильно зрозумів, люнет на цьому станку був з кріпленнями по обидві сторони, по типу швелера чи скоби, в живу його ніколи не бачив. Товщина шару полімеру орієнтовно буде близько 4мм,  заміряти не зміг, при виставлянні фартух переважує через передню призму, виставити точно не можливо. На 1к62 є регулювання задніх прижимних планок, тут же мабуть регулювалося пришліфовкою...  Доведеться відволіктися на виготовлення противаги, знайти із чого виготовити, думав зробити її потім, але на даному етапі без неї ніяк. Так що поки каретку відкріпив від фартуха, він ліг на опори в піддоні, залишати заваженою каретку просто на шпильках не ризикнув, хто зна, як її дефомує, поки я шукатиму матеріал та робитиму противагу...

DSC05796.JPG

DSC05914.JPG

DSC05916.JPG

DSC05919.JPG

DSC05920.JPG

DSC05921.JPG

DSC05922.JPG

DSC05925.JPG

DSC05926.JPG

Змінено користувачем стани
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу всім. Продовжимо. Потенціальна заготовка для противаги є, та подумавши, вирішив таки спочатку залити, потім займатися далі. Противага діло добре, але пластина з гвинтами дає можливість регулювання... З нову ж із металолому зібрав подобу прижимної задньої планки, бронзові шпильки м8 для піджиму знизу. В ластохвіст укладені дві фрези діаметром 10мм, одинакові під мікрометр. В них до упору притиснута лінійка ШП. Стійка з індикатором на патрон, виставляв так, щоб  при замірі на дальньому кінці лінійки було +0,05мм ( дуже погана якість фото заднього заміру, фотик фокусувався на каретці, індикатор розмитий, а інакше не підлізти) по відношенню до переднього, це при такій довжині заміру, довжина ходу поперечки менша приблизно в два рази, тому очікую приблизно 0,02- 0,03мм на довжину ходу поперечки, підкоригується шабером.  З-під зубчатої рейки викинув регулювальні прокладки, товщина одного набору 2,5мм. Страшні... Зубчата рейка кріпиться не збоку, як на наших станках, а через зуби, знизу вгору. Піднявши рейку, можна трохи підняти і фартух, збільшивши товщину заливки. Вибив пробки від старих литників, гарно трималася лише одна... Знежирив ацетоном, поклав на станок, довго виставляв, перебираючи різні варіанти. Виставляння по не відремонтованій станині- це більше для самозаспокоєння, так не годиться, і я вже про це казав... Вибрав оптимальне на мою думку положення, законтрив верхні болти та болти прижимної планки,  ще раз перевірив перекос по лінійці ШП і закріпив бокові болти, фартух також закріплений у робочому положенні. Ущільнив пластиліном. Литників забагато на таку довжину, але що маємо, хоча мабуть можна було б нарізати в старих литниках  різьбу та вкрутити пробки, домусь додумався, коли вже все зробив. В якості литників поліетиленова труба, 25 та 32мм. Вирахував необхідний об"єм, передня призма 220, задня 175 кубічних сантиметрів, на тих проміжних литниках таки можна було зекономити матеріал... Рідина 75% від об"єму порошку. Розводив індивідуально для кожної направляйки, залив. 

DSC05923.JPG

DSC05927.JPG

DSC05928.JPG

DSC05929.JPG

DSC05930.JPG

DSC05931.JPG

DSC05932.JPG

DSC05933.JPG

DSC05934.JPG

DSC05935.JPG

DSC05936.JPG

DSC05937.JPG

DSC05938.JPG

DSC05939.JPG

DSC05940.JPG

Змінено користувачем стани
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

   Через добу прийшов у майстерню, вирішив зняти. У литниках залишилось трохи рідини, чому- не розумію, пропорції ті ж, вимішував гарно, осаду на дні банки після заливки не залишилось... Може більш прохолодна погода, аніж при роботі з попередньою кареткою, більше нічого на думку не спадає. В минулій темі Андрій казав про розділюючі емульсії замість мила, треба було таки його послухати. Станина двохпризмова, вчепилося так, що ледве зрушив. Спочатку дав гарний натяг домкратом, потім пристукнув збоку через мідну проставку, зрушило, трохи підкрутив гвинти, якими виставляв та зняв зі станка. Литники відразу ж зрізав ножівкою по металу, зріз щільний, без бульбашок, як і сама поверхня направляючих. На передній призмі по краях трохи злущило, це матеріал зайшов трохи під призму, при підйомі, звичайно, зламало. Швидше за все залишу як є, площа не критична, закриється пильником та скребком. Якість заливки мене влаштовує, звук на простукування дзвінкий, значить прилипло кругом.

DSC05941.JPG

DSC05942.JPG

DSC05943.JPG

DSC05944.JPG

DSC05945.JPG

DSC05946.JPG

DSC05947.JPG

DSC05948.JPG

DSC05949.JPG

DSC05950.JPG

DSC05951.JPG

DSC05952.JPG

DSC05953.JPG

DSC05954.JPG

DSC05956.JPG

DSC05957.JPG

7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Далі знову строгальний, зрізання зайвого та прорізання канавок у призмах. Канавки зробив глибиною 1,5мм, вони плануються також як масляні канали. Матеріал щільний, видно білі крупинки, але це не бульбашки повітря. Потім перебрався на розточний, просвердлив отвори під різьбу м8 та фрезою 12мм зробив потаї глибиною 7мм, в них виточені шайби та фетрові заглушки. Загалом повторив систему як на 1к62, не вигадуючи нічого нового. На задній призмі ці отвори вдалося зробити по краях, на передній це не можливо, по краях потоншення, для зливу ЗОР, тому для однієї заглушки використав отвір домкратного болта, для іншої- зробив поряд з тим же болтом, сам отвір під болт використається для маслянки. Прорізав канавки для змащування.  Прижимні гвинти для фетрових пробок під шестигранник маю тільки 10мм довжиною, потрібні 15-16мм, замовив, якщо не привезуть, зроблю під викрутку. Станину протер, змастив, поклав каретку. Переміщається від руки по всій довжині, установив передні та задні прижимні планки. Хоча вони там будуть стояти, щоб тільки не погубилися, на підношеній станині регулювати їх марна справа...

DSC05959.JPG

DSC05960.JPG

DSC05961.JPG

DSC05962.JPG

DSC05963.JPG

DSC05964.JPG

DSC05965.JPG

DSC05966.JPG

DSC05967.JPG

DSC05968.JPG

DSC05969.JPG

DSC05970.JPG

DSC05971.JPG

DSC05972.JPG

Змінено користувачем стани
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щиро плюсую автору !!! Завдяки темі я взнав, що ж то в мене на станку за дивні отвори, залиті якимсь компаундом !!! ???

P11105-185915.jpg

P11105-190033.jpg

P11105-190104.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ювелірна  робота.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, стани сказал:

 

 

 

 

 

DSC05962.JPG

 

 

 

Коли побачив цю фотку,  вперше  майнула думка, 

що, може таки, не варто категорично відкидати всі оті пластики для ремонту.

 

До цього моменту, їх (пластиків ) - для мене просто не існувало.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин назад, Кулибкин написав:

отвори

   На Вашому станку розташовані нормально, скраю, і отвір не великий, на моєму ж просвердлили, де хотіли, ще й отвір на 15мм... Мабуть хотіли, щоб повітря краще виходило, та як видно по попередніх фото, це мало допомогло.

 

17 годин назад, технократ написав:

не варто категорично відкидати всі оті пластики для ремонту

   Всі підряд я би не роздивлявся, особливо ті, в які може влізти стружка, той самий Зедекс із їх числа, якщо не помиляюсь. Звичайно, є культура виробництва і вчасне обслуговування та прибирання станка мають звести таку можливість до нуля, та все ж ... В цей пластик щось запхати, щоб не розколоти- не можливо, він твердий та крихкий. Хоча це знову ж тільки мої думки, я не проти Зедекса чи тільки за стиракрил, я за те щоб відремонтувати обладнання доступним способом, а у кожного він свій... 

    Та продовжмо. Противага. Пройшовши по майстерні, побачив чавунну відливку, від преса. Придбав ше коли підшукував якісний чавун на накладки, порізав, простругав- чавун пористий, на фото видно. Важить приблизно 25-30кг. Назад в металолом воно не поїхало, а спотикатися об нього далі... Поділив навпіл болгаркою ( як не дивно, в середині чавун хорошої якості, якби знав, то може й використав як накладки), на одній частині зробив пази під дві шини, щоб ховались врівень з площиною, два потайних болта м8 та дві шпильки, на які одягається друга частина. В каретку закрутив дві шпильки м8, закріпив першу, потім другу частини. Отримав "брусок", який нікому не заважаючи буде кататися на каретці... Підняв та закріпив фартух, покатав по станині каретку, їздить. Зробив із войлоку та резини нові скребки, товстого фетру не знайшов, можливо потрібно буде нарізати з тонкого та замінити...

DSC05973.JPG

DSC05974.JPG

DSC05975.JPG

DSC05977.JPG

DSC05978.JPG

DSC05980.JPG

DSC05981.JPG

DSC05983.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжимо. Шабровка направляючих поперечки. Враховуючи, що довжина поперечки значно коротше направляючих, є велика вірогідність зробити "сідло" або "горб" на направляючих, при гарних відбитках фарби. Тому задіяв ще і лінійку, чередуючи її з поперечкою. Лінійка саморобна, залишилася після ремонту фрезерного, там на столі також кут 50 градусів. Перед роботою перевірив її по плиті, зберігається вона в підвішеному стані, та все ж...Після першого нанесення фарби роздивився і спочатку перейшов обидві площини нахрест, прибираючи сліди від різця. Те що нашабрив- на фото, у шаблоні 25 на 25мм- ділянки з самою найменшою кількістю плям, якщо для направляючих рекомендують, якщо не помиляюсь, до 10-ти плям на дюйм- думаю, дві такі залисини не критичні, щоб ще раз переходити всі площини. Площину ластохвосту обробляти геть не зручно, тому взяв невелику болгарку з регулятором обертів і на низьких обертах підігнав наносячи фарбу лінійкою. Чому не зняв та не пройшов шабером- було зручно коригувати відношення цієї площини до осі шпінделя. При довжині заміру в 460мм ( діаметр такої окружності описує кінчик індикатора на магнітній стійці) задня точка +0,04мм по відношенню до передньої. Довжина ходу поперечки 200мм, нехитрий перерахунок- і маємо, якщо не помилився, 0,017мм перекосу поперечки до осі патрона, майже дві сотки, думаю, достатньо. Фото плям фарби в ластохвості ніяке, тільки на компьютері роздивився, що фокусу немає, це найкраще фото, інші геть розмиті...

DSC05985.JPG

DSC05986.JPG

DSC05987.JPG

 

DSC05998.JPG

DSC05999.JPG

DSC06000.JPG

DSC06001.JPG

DSC06002.JPG

DSC06003.JPG

DSC06004.JPG

DSC06005.JPG

DSC06006.JPG

DSC06010.JPG

DSC06011.JPG

DSC06013.JPG

DSC06014.JPG

DSC06017.JPG

DSC06021.JPG

Змінено користувачем стани
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доробив другу похилу площину ластохвоста каретки. Контроль по лінійці на фарбу, паралельність до першої площини- через хвостовики двох фрез, підібраних під мікрометр. На жаль мікрометра з таким низьким разташуванням губок, щоб дістати до тих фрез, в мене немає, тому обмежився замірами штангенциркулем. Подавав каретку штангена гайкою мікроподачі, чи як вона називається, до приблизно одного зусилля притискання губок до фрез, здається вийшло, показники однакові по всій довжині, переміряв не раз і в різних місцях. Звичайно, з мікрометром це було б точніше, але що маємо... Якщо помилися, після збірки воно покаже. Перейшов на саму поперечку. Ту направляючу, де ставатиме клин, обробив фарбуючи саморобною лінійкою, попередньо перевіривши її на фарбу по плиті. Другу ж, яка працюватиме з кареткою, підігнав на фарбу до відповідного ластохваста каретки. Фарбу на направляючу наносив шматочком резини від автомобільної камери, валиком туди не залізти...

DSC06027.JPG

DSC06028.JPG

DSC06029.JPG

DSC06030.JPG

DSC06031.JPG

DSC06032.JPG

DSC06033.JPG

DSC06034.JPG

DSC06038.JPG

DSC06039.JPG

DSC06040.JPG

DSC06041.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжимо. Клин. Ст 45, з якої рекомендують робити цю деталь, вирішив виготовити із валу, на металобазу зараз не поїхати, а вали, по ідеї, мають робитися з такої сталі. Все ж більша вірогідність, що це ст 45 а не припустимо ст 3... Відрізав з гарним припуском, обробив на токарному зовнішній діаметр до 30мм, зрізав центрові отвори, перейшов на строгальний. Запаралелив лещата, закріпив заготовку, обробив першу сторону до потрібного розміру. Перекинув на 180 градусів, обробив протилежну. Потім обидві торцеві площини. Плитками КМД зняв на каретці та поперечці розміри ширшої та вужчої частини клина, записав. Оброблену заготовку зміряв по широкій площині мікрометром у двох точках ( на довжину поперечки, таку ж, на якій стояли набори КМД), широкі площини то прямолінійні, але геть не паралельні, я й не старався їх виставляти. Знаючи різнотовщинність заготовки та різницю розмірів  наборів КМД, не важко вирахувати, на скільки підняти заготовку по одній стороні. У мене вийшло 4,63мм, вловив 4,64, піде... Вужчий кінець по набору КМД був 3,72мм, обробив до 4,0мм, з запасом на чистову обробку. Як виявилося, треба було йти в чистовий розмір, але перестрахувався, і дарма... Та це буде потім... Обробив похилу площину, зняв лещата, прибрав стружку, поставив вздовж дві паралельки, чотири прижими, супорт повернув на 50 градусів, обкатав по боковій площині кут нахилу, обробив подаючи супорт одну, потім, переставивши та викатавши заготовку, другу вузькі площини. 

DSC06042.JPG

DSC06043.JPG

DSC06049.JPG

DSC06051.JPG

DSC06052.JPG

DSC06053.JPG

DSC06056.JPG

DSC06057.JPG

DSC06058.JPG

DSC06059.JPG

DSC06060.JPG

DSC06061.JPG

DSC06064.JPG

DSC06065.JPG

DSC06066.JPG

DSC06067.JPG

DSC06068.JPG

DSC06069.JPG

DSC06070.JPG

DSC06071.JPG

DSC06072.JPG

Змінено користувачем стани
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Далі пришабрювання клина. По доброму потрібно було б зробити відпуск, але термічки в мене немає, тому цю частину технології прийдеться ігнорувати.  Старий клин на фото поряд із заготовкою нового, він вже ширший аніж вищий, видно дві накладки, приклепані до самого клина. Коли перший раз приміряв, то зрозумів, що потрібно було таки робити в розмір, без припусків на ручні роботи. Перестрахувався, щоб не пролетіти... Кути зійшлись гарно, а от довжина... Прийшлось трохи помахати шабером, доки воно залізло, як мені треба. Відрізав по довжині, з запасом на регулювання. Перемив усе від залишків фарби бензином, смастив, зібрав. Затягнув клин до тугого переміщення, по всій довжині ходить рівномірно, ніде не підклинює. Підтягнув ще декілька разів, до геть тугого стану, нічого не змінилося, з гарним зусиллям переміщується на всю довжину. Таки мабуть воно буде працювати... Ще ніколи в цьму станку поперечка не відходила в крайнє положення... Якщо дуже заморочитися, можна то все розібрати, перемити та підшабрити по відблисках, але це буде в моєму випадку занадто.

DSC06073.JPG

DSC06075.JPG

DSC06076.JPG

DSC06078.JPG

DSC06079.JPG

DSC06080.JPG

DSC06083.JPG

DSC06084.JPG

DSC06086.JPG

DSC06088.JPG

DSC06089.JPG

DSC06090.JPG

DSC06091.JPG

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу, є питання, може хто стикався з теперішніми катаними трапецевидними гвинтами? Що воно таке по точності та якості? Гвинт поперечки хотів було залишити як є, але роздивившись його та гайку, передумав. Фото гвинта, там де живі нитки, і найбільш зношені. За гайку взагалі мовчу, як воно тільки трималося, шпонка відсутня як така, все навантаження взяв на себе гвинт фіксаціїї, який ще трохи і обірвало б...Треба було раніше звернути на них увагу, можливо вже щось би і вирішив... Різьба м18х3, трапеція ліва. Калібрувати там вже нічого, виготовляти новий гвинт- по перше у мене немає люнета, по друге шестерня виготовлена заодно з валом ( хоча відповідна модульна фреза є), по третє, не факт, що якщо я і зроблю той люнет, точність гвинта буде більш- менш прийнятною, по всіх довідниках вони мають бути шліфованими... Так би імплантував різьбову частину, різьби 365мм, довжина всього гвинта 635мм. Ну і гайку нову прийдеться робити, без варіантів...  І ще одне, якби дивився відразу, то зважаючи на те, що поперечка стальна, потібно було б ще напочатку заплавити оті пази та криві отвори і зробити нові, там де потрібно та як потрібно. На фото є дві риски олівцем, ліва- то вісь існуючих отворів, права то центр пазу для гайки в каретці і як наслідок, центр гайки, плюс-мінус... Може напівавтоматом їх заварити, перевертаючи і з перервами на вистигання, щоб не крутонуло, перешабрювати не хочеться... Але поки питання по гвинту, може хто стикався? 

DSC06102.JPG

DSC06103.JPG

DSC06104.JPG

DSC06105.JPG

IMG_20211117_110502.jpg

IMG_20211117_110529.jpg

DSC05825.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А якщо підібрати гвинт (можливо й з гайкою)  з готових, що є в продажу.

Лишнє обрізати, проточити ?

 

Стару шестерню, з куском пенька, відрізати та приварити на новий вал.

Змінено користувачем технократ
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Может старый винт можно почистить, и сделать под него новую гайку?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз майнула думка подивитися на свої запаси валів.

 

І, оце сюрпиз, маю похожого  -_-

Ось, подивіться :

.

.

 

1.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

16.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

.

Якщо підійде, він Ваш.

Подарунок !

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шаг 3 мм, звичайно, не фонтан... Що ж там за лімб ? Здається, у ТВ-320 такий гвинт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Женя Харьков написав:

Может старый винт можно почистить, и сделать под него новую гайку?

Це і є калібровка, яку без люнета я мабуть не подужаю...

 

, технократ написав:

А якщо підібрати гвинт (можливо й з гайкою)  з готових, що є в продажу

Шукав, нічого схожого не трапляється, з таким кроком і такою довжиною різьби, на нього зав"язаний лімб, якщо змінити крок гвинта, прийдеться виготовляти чи шукати другий лімб.

 

, технократ написав:

маю похожого

Так, схожий, та різьбова частина коротша за той, що у мене на 80мм, а в іншому можна спробувати викроїти потрібне... Гарний...

 

, технократ написав:

.

Якщо підійде, він Ваш.

Подарунок !

Дякую, якщо нічого не знайду, скористаюся Вашою пропозицією, ще раз дякую заздалегіть. Хоча ніколи не розумів, навіщо там така довга різьбова частина...  Єдине, колись зустрічав інформацію, що в старих станках різцетримач міг переходити на деяку відстань за центр осі шпінделя для обробки на зворотніх обертах. Типу заднього різцетримача. Для чого це в реальному використанні ( якщо це правдива інформація)- геть не розумію, хоча на брак фантазії із залізом, здається, не скаржився... Спробую Ваші розміри переміряти по місцю на верстаті, може ще гайку вдасться трохи вперед подати, вигравши деяку відстань.  Переглядав пропозиції по катаних трап. гвинтах- там 18х3 не пропонують, тільки 18х4, або ще не наткнувся на такий розмір.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гайку робіть з капролону- перевірено, працює, і не погано. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Кулибкин написав:

Шаг 3 мм, звичайно, не фонтан... Що ж там за лімб ? Здається, у ТВ-320 такий гвинт.

6мм на діаметр, сфотографую, як доберусь. Так, у тв 320 такий гвинт, але короткий, вже другий вечір переглядаю паспорти обладнання, і справді не дуже поширений розмір, якось не задумувався, поки воно працювало. Можна звичайно стулити то все до купи, зносивши гайку в "нуль", але якось воно не правильно, та й відмовити воно може будь якої миті...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Гайку робіть з капролону- перевірено, працює, і не погано. 

Дякую, читав Вашу тему, сподобалося виконання, я планував чавун, є шматок якісної чавунної відливки, та є і трохи капролону, якщо не помиляюсь, він трохи жовтіший по кольору, аніж фторопласт? Якщо гвинт буде новий, можна спробувати ще один варіант, як по тому ж Пекелісу, сформувати гайку зі стиракрилу. Хоча там відливали маточні гайки, про такі, здається, мова не йшла...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
24 минуты назад, стани сказал:

Так, у тв 320 такий гвинт,

 

До речі, може мій гвинт - це він і є ?

 

Колєги, хто має  єскіз гвинта - ТВ320 ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, стани сказал:

може ще гайку вдасться трохи вперед подати

 

А якщо стару гайку спробувати "сплюснути"

Завернути в неї гвинта, нормальною частиної різьби, 

а тоді пресом гайку обдавити с усіх боків.

 

Може, треба буде нагріти ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, стани написав:

він трохи жовтіший по кольору, аніж фторопласт?

Може бути різного - від ледь жовтуватого,кремового - до коричневого, кольору старого сала. При підпалюванні стружки -плавиться, звуглюється, запах схожий на палене пір'я. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку