стани

Ремонт поперечки токарного станка, не правильний.

87 повідомлень у цій темі

, технократ написав:

А якщо стару гайку спробувати "сплюснути"

Навряд, витки мабуть теж зношені по ширині, та й рівномірно обжати... Це хіба щось подібне до того, як обтискують рукави високого тиску, гідрошланги, щоб зусилля було з усіх сторін. Та й матеріал там якийсь крихкий, на фото видно, як майже відламалася частина із різьбою гвинта кріплення, може потріщати при обжимі. Та й кріпити її вже майже немає за що, отвори з різьбами ніякі... Хіба що вона гарно стане на новий гвинт, без люфтів, то можна буде зробити із стального бруска корпус, на фото вони поряд, так і планував спочатку. Там би тіла і на шпонку вистачило, зовнішню, яка б зайшла у паз поперечки... Закріпити як потрібно до поперечки, потім розмітити через отвір гвинта на цій заготовці центр, в чотирьохкулачковому патроні розточити отвір, взявши за центр те кернення. Перед тим виточити оправку , щоб гайка одяглася тугенько на неї, піджати через різьбу, зроблену на оправці гайкою та центром задньої бабки. Обточити потихеньку стару гайку до якогось підходячого розміру. Ну а отвір в стальній заготовці зробити з невеликим натягом та запресувати на клей обточену гайку. Так хотів робити, але зношений гвинт вніс свої корективи... Може й правда Ваш гвинт підійде, треба переміряти всі крайні положення...

 

, Куляста_Блискавка написав:

Може бути різного - від ледь жовтуватого,кремового - до коричневого, кольору старого сала. При підпалюванні стружки -плавиться, звуглюється, запах схожий на палене пір'я. 

Дякую, спробую, є заготовка фторопласту, це знаю точно, інша під сумнівом, чи фторопласт, чи капролон, якраз можна буде зняти трохи стружки та порівняти.

DSC06108.JPG

Змінено користувачем стани
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, стани сказал:

6мм на діаметр, сфотографую, як доберусь. Так, у тв 320 такий гвинт, але короткий, вже другий вечір переглядаю паспорти обладнання, і справді не дуже поширений розмір, якось не задумувався, поки воно працювало. Можна звичайно стулити то все до купи, зносивши гайку в "нуль", але якось воно не правильно, та й відмовити воно може будь якої миті...

Цей бачили ?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Кулибкин написав:

Цей бачили ?

Так, барахолку проглянув в першу чергу, швидше за все, це такий гвинт, який запропонував Технократ, довжина різьбової частини майже така ж, та й інші габарити, здається підходять, креслення гвинта до ТВ-320 продивився, але не зберігав, там довжина також здається 560мм

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У 320 гвинт 14х3... блін... (((

 

винт 320 2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні пробігом був у майстерні, скидав все до купи, переміряв рулеткою ( точність плюс-мінус), та частина гвинта, що до лімба, майже сходиться, декілька міліметрів не критично, можна переробити, а от різьбова частина... На фото, коли стоїть мала поздовжня, гайка на поперечці та олівець, який відмічає довжину різьбової частини, 285мм. Положення малої поздовжньої таке, що при довжині різьби в 285мм останній виток різьби гвинта заховався в гайку... Ну і фото через різцетримач на патрон, спроба глянути, як припустимо, розточний різець буде відносно центру патрона і осі шпінделя. Мабуть не дарма той гвинт такий довгий... Якщо Технократ згодиться притримати трохи той гвинт для мене, є декілька думок, треба деякий час, роздивитися всі можливі варіанти... Лімб сфотографував, фвксується в потрібному положенні гайкою на конусну посадку, її видно на фото. Шкала старенька, але читаєма, заполірую як зможу, має бути непогано.

DSC06109.JPG

DSC06111.JPG

DSC06112.JPG

DSC06113.JPG

DSC06114.JPG

DSC06115.JPG

DSC06116.JPG

DSC06117.JPG

DSC06118.JPG

DSC06119.JPG

DSC06120.JPG

DSC06121.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, стани сказал:

Якщо Технократ згодиться

То вже ж згодився. :)

Не поспішай.

Змінено користувачем технократ
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 часов назад, технократ сказал:

 

До речі, може мій гвинт - це він і є ?

 

Колєги, хто має  єскіз гвинта - ТВ320 ?

Гвинт тв320 діаметром 14мм 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ок, дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

То вже ж згодився. :)

Не поспішай.

Дякую, треба переміряти все точно, а не рулеткою... Плюс до того позаглядати в паспорти інших станків, здається, різцетримач має ледь не доходити до осі шпінделя внутрішньою поличкою різцетримача. Мабуть як орієнтир має бути розточний різець з вершиною в осі шпінделя... Тільки навіщо, як розточувати з нульової позиції без стартового отвору... Хоча якщо дивитись навіть по моїм фото, поперечка вже почала звішуватися направляючими з каретки в задньому положенні, а це явно не робоча позиція, наскільки я розумію, направляючі при роботі мають бути в контакті... Чи може я помиляюсь... Хоча різцетримач я думаю не рідний, роблений на заводі, але чомусь мені здається що не рідний. На TOS-ах часто зустрічається механізм швидкого відводу різця, є якийсь прилив на малій поздовжній, може це його залишки і той різцетримач заходив трохи далі... Хоча не логічно, тоді б він виходив із проекції малої поздовжньої, що негативно впливало б на жорсткість... Але при розточці зусилля як правило не великі, тому можна було б на малих діаметрах при розточуванні відмовитися від стандартних різців та використовувати вставку- різцевий блок з круглим різцем, не знаю як вони правильно називаються, та зараз їх використовують часто. Корпус блока кріпиться як основний різець, потім виступаюча частина, з отвором під круглий різець та  та фіксуючити гвинтами. Той різець можна як висунути на необхідну довжину, так і повернути ріжучу кромку в невеликому діапазоні. Тоді можливо трохи компенсувати недостаючий розмір за рахунок виступання того різцьового блоку... Багато питань, треба деякий час, щоб звести то все до якогось пристойного результату... Пішов читати літературу...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гайку до Вашого гвинта можна зробити трохи довшу, а отвори для її кріплення змістити в одну сторону, ближче до краю. Тим самим виграти пару сантиметрів в парі "гайка-гвинт". От, наприклад , у 1615 ту гайку , при бажанні, можна взагалі поставити двома способами.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Кулибкин написав:

трохи довшу

Тільки щоб вона не вийшла із зачеплення з коротшим гвинтом, довшу її потрібно робити  ( або зміщувати кріплення) в бік різцетримача, а не задньої частини поперечки, а там, здається , гайка підходить майже до стінки з підтримуючою втулкою гвинта... Хоча можу й помилятись, все було похапцем, та й рулетка не той інструмент, якому можна дуже вірити в станкоремонті...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, технократ сказал:

Ок, дякую.

Та я ж вище ескіз виклав ???

15 минут назад, стани сказал:

Тільки щоб вона не вийшла із зачеплення з коротшим гвинтом, довшу її потрібно робити  ( або зміщувати кріплення) в бік різцетримача

Саме це і мав на увазі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні переміряв три різні варіанти. Тільки не вистачає одного фото, пропустив, тому є одне фото на два варіанти, потім уточню, як. Спершу розмітив маркером просто по деталях, штрихи по контуру пазу в каретці, гайка лежить з недоходом до  стінки приблизно 2мм.  191мм- це розмір до початку пазу під гайку в каретці, на нього можна не зважати. 285мм- це довжина різьбової частини. Також є фото з невеликим приливом на корпусі малої поздовжньої, про який говорив вчора, можливо залишки механізму швидкого відводу різця. Пластина під різцетримачем- то вже моя творчість, там стояла схожа пластина, але була просто підставлена й не закріпленя. Перший варіант- стандартне положення малої поздовжньої. Вкинув у патрон якусь заготовку з конусом, виставив розточний різець. При такому варіанті гвинт заховається в гайку приблизно на 17мм ( цей запис маркером є на фото, але мала поздовжня вже повернута для другого варіанту, цього фото якраз бракує). При цьому мала поздовжня виходить за направляючі каретки назад приблизно на 30мм. Другий варіант- спробував розвернути малу поздовжню на кут приблизно 30 градусів і переставив різцетримач ( фото те саме, але надпис інший). Тут вже краще, гайки вистачає, але працювати так не можливо, опори під різцетримачем мало, жорсткість ніяка. Третій варіант- стандартне положення малої поздовжньої та установка допоміжного блоку в різцетримач під круглий розточний різець. Такого інструменту у мене немає, тому сфотографував про який приблизно різець іде мова та поставив блок із КМ, для візуалізації. Свердло по центру конуса, залишається приблизно 25- 26мм гвинта поза гайкою. Враховуючи, що різець це не свердло і потребує ще якогось тіла за ріжучою кромкою, цього запасу має вистачити, щоб гвинт не зайшов у гайку. По літературі, паспортах станків ескізи робочих зон різних станків все приблизно одинакове- різцетримач має підходити до осі шпінделя внутрішньою площиною майже впритул... Тільки ніяк не доберу, коли може знадобитися в реальних умовах таке розташування різця як у мене на першому варіанті? Для яких потреб і при яких задачах, що їх не можна виконати іншими, більш пристосованими різцями? Я з таким не стикався, може хто підкаже... Єдине для чого, як я бачу, згодився той хід, так це зробити із різцетримача швейцарський сир при сверловці заготовок, закріплених у різцетримач, на фото це неподобство потрапило, з цим і придбав... Може замість малої поздовжньої ставилась фрезерна приспособа, типу як на ЛТ-10 або ИТ-1м, тоді такий великий хід хід ще якось виправданий... На цих станках у шпінделі не КМ, а якийсь інший конус, і до них ішли набори шпіндельних цанг из затягом через шпіндель, тому й установка фрез цілком можлива...

DSC06122.JPG

DSC06123.JPG

DSC06124.JPG

DSC06125.JPG

DSC06126.JPG

DSC06127.JPG

DSC06128.JPG

DSC06129.JPG

DSC06130.JPG

DSC06131.JPG

DSC06132.JPG

DSC06133.JPG

DSC06134.JPG

DSC06135.JPG

DSC06136.JPG

DSC06137.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Винты в свободной продаже есть в конторах которые чпу комплектухой занимаются, метр винта 14х3правый - 350грн метр(под заказ привезут левый- до 3х недель). С ним правда прийдется повозится, сделать составной - дабы оставить родные посадки и лимб. Винт катаный ст45. Извиняюсь тему прочитал не внимательно.  Винты нормального качества, не каленые, точность пишут с7. Позвоните на рефит, привезут любой из каталога производителя от 0.5м.

Catalogo-EN_CONTI.pdf

Змінено користувачем Olexy
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Olexy написав:

Винты в свободной продаже есть в конторах которые чпу комплектухой занимаются, метр винта 14х3правый - 350грн метр(под заказ привезут левый- до 3х недель). С ним правда прийдется повозится, сделать составной - дабы оставить родные посадки и лимб. Винт катаный ст45. Извиняюсь тему прочитал не внимательно.  Винты нормального качества, не каленые, точность пишут с7. Позвоните на рефит, привезут любой из каталога производителя от 0.5м.

Catalogo-EN_CONTI.pdf

Дякую за інформацію, такі гвинти бачив у пропозиціях, та хотілося б залишити 18х3мм. З"єднати з двох частин зможу, таке вже робив, розрізні втулки та чотирикулачковий патрон, щоб виставити, як потрібно, але... На таку довжину, 365мм, різьба на 14, якась вона тонка ( хоча це чисто моя суб"єктивна думка)... В тому  каталозі, що Ви навели, критичне осьове навантаження при такій експлуатації як на токарному гвинта 14х3 при довжині 600мм складає 20кН, якщо я правильно зрозумів ту діаграму... А різьбова частина мого гвинта менша, майже вполовину... Як варіант, можна роздивитися...

Змінено користувачем стани
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не правильно поняли. С вылетом  350мм и свободным концом макс нагрузка винта 14х3 чуть больше 1кн (100кг) винта 18х4 около5.5кн. Как вариант использовать винт 18х4, а переделать лимб(можно заморочиться и сделать двухсоточный). Либо поставить дареный винт???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@стани

Сьогодні гвинт поїхав до Вас.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трохи освіжу тему. З гвинтом перебирав різні варіанти, пошуки нічого не дали. Хіба що брати гвинт іншого кроку та робити новий лімб... Гвинт більшого діаметру не піде, на фото гайки видно, що знизу мало тіла для більшого діаметру гвинта, а розмір гайки обмежений пазом у каретці... Вирішив таки ставити гвинт, який запропонував Технократ, за що я йому дуже вдячний. За час, поки перебирались різні варіанти, зробив рухомий люнет на 1к625, але різати новий гвинт не ризикну, геометрія станка то в нормі, а от ходовий гвинт старий, маточна гайка також, хто зна, яку погрішність то все дасть в купі... Для звичайних різьб того вистачає, а от для гвинта поперечки хотілося би щось краще... Люнет все одно треба, задумка про нього давно була, згодиться... Зробив захист для задньої частини поперечки, рідний є, литий чавунний ( на останніх фото), але там з боків такі щілини... Зварив з листового металу корпус та вварив у нього  відфрезеровану як потрібно пластину- кріплення. Торець пластини відфрезерував для кращого прилягання. Це тільки частина захисту, буду показувати по ходу робіт, а вони залежатимуть від  наявності часу...

DSC06093.JPG

DSC06094.JPG

DSC06095.JPG

DSC06096.JPG

DSC06097.JPG

DSC06098.JPG

DSC06099.JPG

DSC06140.JPG

DSC06141.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

          Як вже колись казав, не люблю не завершених справ. Тема почата більше року тому. Роботу майже завершив ще до 24-го лютого, залишилось зовсім трохи від того, як я собі бачив  в підсумку. Не буду вдаватися в подробиці, таких історій зараз мільйони,  війна змінила життя і пріоритети, на багато речей тепер дивитимемось по іншому, декого із хороших знайомих вже ніколи не побачиш і не поспілкуєшся, а з деким, хто залишився, більше немає бажання  ні подати руки, а ні привітатися... Війна завжди забирає найкращих... І почалася вона геть не 24-го лютого, а ще 2014 року, хріново тільки що більшість народу про це згадала якраз 24-го...

           Тепер по ремонту станка. Пройшов майже рік по закінченню робіт, деякі фото не збереглися, прийшлося знищити разом з носієм, там були фотки, на які кацапська наволоч неадекватно реагувала, якщо про якусь адекватність цієї нежиті можна взагалі говорити, а сортувати по зрозумілим причинам не було коли. Тому постараюсь описати словами, де будуть відсутні фото ( в основному це виготовлення гвинта, ні одної фотки робіт не залишилось), та про все по порядку.

           Тож почнемо, на чому зупинились. Ще раз хочу подякувати @технократ  за присланий гвинт, але він не підійшов. Все одно це багато важить, людина знайшла час та відправила деталь у подарунок через пів України. Тож нічого не знайшовши, вирішив спробувати виготовити той гвинт самостійно. Для цього був зроблений рухомий люнет на 1к625, робилось воно паралельно з пошуками гвинта, одне другому не заважає, а люнет штука таки необхідна, як думалось тоді... Купити рухомий люнет на 1к62 не просто, а на 1к625 ще складніше. Думаю, з фоток все буде зрозуміло. Для початку роздивився креслення люнета 1к62 та відмітив основні розміри та кути розташування кулачків. Далі шаблон із картону, розмітка по листовому металу та газовий різак. Надрізання болгаркою для згибу в потрібних місцях. Три поршневі пальці, здається від СМД, відпущені в печі та розточені до розміру 29,8мм. Фрезеровка виборок на пластинах та пальцях для нормального позиціонування. Прихватки до купи. Підготовка підошви та прикручування до каретки, замість захисту із нержавійки, дуже помічна штука, якраз туди й летить багато сміття та стружки при роботі. В патрон підшипник для центровки заготовки та приміряння. Кажу відразу, на станку не варив, прихвачував надворі та приміряв, потрапив мабуть з третього разу. Спочатку знизу планувався невеличкий упорний болт, як на оригінальному люнеті 1к62, потім передумав, місце дозволяло, ще один поршневий палець був, тож вирішив поставити повноцінний кулачок. Зібрав на прихватках, декілька разів переміряв, потім все обварив та пройшов болгаркою. Нею ж зробив виборку під нижнім кулачком, для вставляння пінольки, не красиво, але горизонтального фрезерного у мене немає. На початку того року хотів придбати, ще й тему для опізнання виробника тут створив, але... Потім розгорткою на 30мм підчистив отвори, виготовив пінолі та гвинти, по розмірам люнета 1к62. Кулачки із сірого чавуну. В патрон закріпив фрезу на 18 ( бо гвинт 18мм) та сформував контактні поверхні кулачків, попутно підрізавши для нормального змикання. Подача ключем, ручки не робив, мене влаштовує. На виході отримав те що на фото, не завод, але роботу, як показало потім, воно зробити допомогло. Якщо фоток забагато, нехай модератор підчистить на свій розсуд, хоча вони й стиснуті. Мабуть, продовжу наступним разом, валити все вкупу буде занадто...

   P.S. Фотки два рази пробував розмістити по порядку, але вони чомусь вперто стають, як хочуть...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC06178.JPG

DSC06177.JPG

DSC06176.JPG

DSC06159.JPG

DSC06160.JPG

DSC06155.JPG

DSC06156.JPG

DSC06157.JPG

DSC06158.JPG

DSC06174.JPG

DSC06175.JPG

DSC06172.JPG

DSC06173.JPG

DSC06171.JPG

DSC06170.JPG

DSC06169.JPG

DSC06166.JPG

DSC06168.JPG

DSC06163.JPG

DSC06167.JPG

DSC06165.JPG

DSC06164.JPG

DSC06153.JPG

DSC06162.JPG

DSC06161.JPG

DSC06154.JPG

DSC06152.JPG

DSC06150.JPG

DSC06151.JPG

DSC06148.JPG

DSC06149.JPG

DSC06147.JPG

DSC06145.JPG

DSC06146.JPG

DSC06143.JPG

DSC06144.JPG

DSC06139.JPG

DSC06142.JPG

DSC06138.JPG

DSC06179.JPG

DSC06180.JPG

DSC06181.JPG

DSC06182.JPG

DSC06183.JPG

Змінено користувачем стани
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Почитав вчорашню писанину,  треба було б виділити то окремою темою, про виготовлення люнета, може кому б згодилося, бо  знайти це  буде важкувато, але це частина робіт по ремонту каретки, тому нехай мабуть буде так... Далі було виготовлення гвинта, фото самого процесу не залишилось. Для початку виготовив два різці, для гвинта та гайки, вставки для гвинта із зламаної центрівки, для гайки- голка від дизельної форсунки, заточка по шаблону. Частина різця для гайки- це шток від  амортизатора, діаметр 10мм. На різцю для гвинта кромка забита, десь вдарився, не зважайте, робота роблена не вчора... Практики в таких роботах не було, тому вирішив для початку потренуватись. На фото пробний гвинт. Матеріал  невідомий, є задири, та мені було важливо зрозуміти процес роботи. Хвостовик гвинта без різьби довгий, щоб був час зупинитись та відвести різець від заднього центру. Зробив задовгий, зрозумів це потім. Далі виставляння, проточка до розміру та нарізка різьби, тр.18 крок 3. Робота не швидка... Мастило на гвинт та під кулачки люнета подавав щіточкою та маслянкою. Лахмітя на станку- старий брезент, накрив ще на початку цих подій...

DSC06312.JPG

DSC06313.JPG

DSC06314.JPG

DSC06315.JPG

DSC06325.JPG

DSC06326.JPG

DSC06327.JPG

DSC06328.JPG

DSC06329.JPG

DSC06330.JPG

Змінено користувачем стани
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На тому тренувальному зразку підібрав необхідні оберти, зусилля піджиму кулачків люнету, заглиблення за прохід, декілька разів переточував різець. Потім треба було вирішити питання з хвостовиком, який залишив для виходу різця, його згадував у попередньму пості. Можна й відрізати непотрібне, але там центровий отвір... Вирішив зробити під цю роботу центр. Розібрав старий, було пару з вже зношеними конусами. В якості заготовки- напіввісь від УАЗу. Спочатку зробив частину з посадками під підшипники, потім перествав та сформував конусну частину з потрібними розмірами з запасом, здається менший діаметр 14мм, щоб було менше внутрішнього діаметра різьби, зараз розмір точно не згадаю. Потім загартував кінець конуса. Підшипники нові, встановив передній та в люнеті завершив чистову обробку. Підшипник від стружки закрив шайбою з картону, змащував рідким мастилом, робота недовга. Змастив, зібрав до купи, вирізав також нове фетрове кільце для ущільнення. Крутиться без того ферту  легко, із фетром зусилля трохи зростає, та що поробиш, контактний ущільнювач. Биття індикатор  майже не помічає, мабуть це один із оптимальних варіантів виготовлення центрів, використовувати власний новий підшипник...

IMG_20211130_115646.jpg

IMG_20211130_115659.jpg

IMG_20211130_115708.jpg

IMG_20211130_120633.jpg

IMG_20211130_121011.jpg

DSC06185.JPG

DSC06186.JPG

DSC06187.JPG

Змінено користувачем стани
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виготовлення безпосередньо гвинта. В якості заготовки вал із сільгосптехніки, вже такий обробляв, матеріал сподобався. По ідеї це має бути ст45, вона найчастіше йде на такі вироби, та й був на той час кругляк гарантовано ст45 з металобази, при обробці дуже схожі,  але 50мм діаметром. Шкода пускати в стружку... Відрізав та зробив заготовку, залишивши припуски на чистову обробку. Хвостовик до рукоятки зробив трохи довшим, щоб поставити контргайку. Закріпив в патрон за посадку рукоятки, підпер центром, виставив люнет. Спочатку нарізав різьбу, потім обробив посадкове для втулки між різьбою та шестернею, саму майбутню шестерню та посадкове лімба, щоб було з однієї установки. Нарізав різьбу для фіксації основи лімба. На старому гвинту посадкове під втулку було одинакового розміру з різьбою, 18мм, воно зношене, сама втулка в каретці також розбита... Нове зробив на 19мм, щоб розгорткою пройти і залишити стару втулку. На фрезерному фрезою відповідного модуля нарізав шестерню, також зробив і шпоночну канавку фіксації втулки лімба. Це всі фото тої роботи...

IMG_20211221_084803.jpg

IMG_20211221_085147.jpg

IMG_20211222_122932.jpg

IMG_20211222_122939.jpg

IMG_20220110_100235.jpg

IMG_20220110_100240.jpg

Змінено користувачем стани
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Втулка гвинта в каретці. Для початку треба було витягти кульку від підшипника, була вона там ще з часу придбання верстату. Змащував її через вікно шестерні, на фото його видно, хоча виробітка там була гарна, добре що під рогзгортку на 19мм розраховував... Наскрізь не вибиваласть, отвір під мастило у втулці менший. З фото має бути зрозуміло, як працює така конструкція, щоб вибити ту кульку. Один не великий удар- і кульку видалено без травматизму втулки, може комусь згодиться... Потім виготовлена центруюча втулка для розгортки ( отвір зроблено тою ж розгорткою, в каретку втулка вставлялась по ковзній, без люфта, але й без фанатизму, легенько постукуючи). Обробив втулку, наскільки дозволяла довжина розгортки, потім видалив втулку та доробив отвір на всю довжину, використавши в якості подовжувача головку на 14 з відповідним квадратом та шматочок грані. Потім по готовій втулці був зроблений керн щоб розмітити центр отвору під різьбу на гайці.

IMG_20220110_144803.jpg

IMG_20220110_144739.jpg

IMG_20220110_144734.jpg

IMG_20211126_100535.jpg

IMG_20211126_100602.jpg

IMG_20211126_100612.jpg

IMG_20211126_100635.jpg

IMG_20211126_100645.jpg

DSC06206.JPG

DSC06207.JPG

DSC06208.JPG

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гайка. Для початку виставив поперечку на фрезерному, відкатав та обробив пази під шпонки, по перше, стінки пазів були не рівні, по друге, як я розумію, пази мають бути паралельні осі майбутньої гайки. Зробив гайку із капролону. Потім подумав, гвинт не шліфований, хоч надфілем трохи і перейшов, але шліфовки те не замінить. Зробив таку ж гайку з чавуну. Розрахунок простий- чавун трохи притре гвинт, потім заміню на капролонову. Та в світлі останніх подій мабуть різниці між матеріалом гайок немає... Далі зібрав все до купи, накернив гайку, встановив чотирьохкулачковий патрон, закріпив заготовку та нарізав різьбу. Фото цього процесу також не збереглися. Різьбу зробив не набагато щільніше, ніж звичайно, потім поливав мастилом та закріпивши гвинт у станку,  ганяв гайку взад- вперед, час від часу знімаючи, промиваючи бензином та міняючи мастило. Зараз рукояткою крутиться легко, люфти не відчуваються, це поки що...

DSC06195.JPG

DSC06197.JPG

DSC06198.JPG

DSC06199.JPG

DSC06200.JPG

DSC06201.JPG

DSC06204.JPG

IMG_20220110_100209.jpg

IMG_20220110_100408.jpg

IMG_20220110_145106.jpg

IMG_20220110_145111.jpg

IMG_20220110_145124.jpg

DSC06233.JPG

DSC06234.JPG

DSC06235.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку