Куляста_Блискавка

Перехідна поршнева Ф85 на двигун УЗАМ-412 ( хід поршня 70 мм)

12 повідомлень у цій темі

Не сміятися і не ФЕ-кати :D( бо Москвич 412 згадуеться).

Е задумка встановити на ""москвичевский""1,5л  двигун  з ходом 70мм поршневу від 1,7 л ,але в  ціеї моделі хід поршня 75мм. Тобто поршень коротше на 2,5 мм.Ящо просто встановити- ступінь стиску буде близько 5, що ні в які ворота не лізе. Хочу получити ступінь стиску 12...15 для роботи на пропані ( або можливо моноксиді вуглецю- генераторний газ).

Звідси витікае висновок- фрезерувати блок на 2,5 мм , вкорочувати гільзи , фрезерувати і шліфувати головку блока. Це потягне за собою вкорочення ланцюга привода ГРМ , гру з фазами розпредвала ,запалювання..... і багато ще чого.Причина власне такого рішення- е гарний колінвал  .

 Як казав  Гуго Юнкерс ( да , той самий старий дідок із люлькою , що Гітлера шутом і  свинею  в очі назвав) : ""Двигун- це клубок компромісів, потягнеш за одну нитку- заплутаеться кілька мертвих вузлів."" 

В кого е досвід такої роботи, прошу доброї поради, щоб менще гуль набивать, і не розширювати власний цвинтар двигунів, а він у кожного моториста е. 

Якщо тема буде цікавою, пернесу її звідси до тематичного розділу. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Куляста Блискавка мнение конечно делитансткое) но всё же. 

может найти подходящие поршни, но длиннее. и уже с ними играться? 

или в принципе с поршнями работать, а не со всем остальным.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, andrey.drabchuck сказал:

может найти подходящие поршни,

Думав над цим варіантом- на москвичевских поршнях велика висота від пальця до головки поршня , так звана ""база"" . Найбличі родичі- БМВ і Фольксваген, але в них отвір під палець Ф21 і 20 мм. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 2 апреля 2017 г. в 20:43, Куляста Блискавка сказал:

Найбличі родичі- БМВ і Фольксваген, але в них отвір під палець Ф21 і 20 мм.

Так в чем проблема?  Найти правильной бронзы и сделать  втулки шатунов под нужный диаметр пальца.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, HolyDiver сказал:

Так в чем проблема

В тому що моделі 75рік (VW tip2/80) і 82рік(BMW 325і) .такі ж ""копалини""як і ""москаль"". Тільки під заказ і ціна , за яку можна купити десяток ""москаликів"".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шоб перейти на більший об'єм шукайте коліно 3317  тоді шатуни рідні лишаються, собі шукав довго блок під перехідню шпг блок є тепер на коліно тре грошики економити))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 02.04.2017 в 19:12, Куляста Блискавка сказал:

осквичевский""1,5л  двигун  з ходом 70мм поршневу від 1,7 л ,але в  ціеї моделі хід поршня 75мм. Тобто поршень коротше на 2,5 мм

Скажите, а Вы уверены, что поршни по высоте отличаются, а не коленвалы и шатуны? На мерседесе w210 есть такие моторы 2,8 и 3,2 литра, оба v6... там отличие в радиусе кривошипа и длине шатуна!!! Может и здесь так?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

читаєм ТУТ все чотко написано

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В Ахтырке один человек переделывал так, он фрезернул блок на 2,5 мм и утопил посадку гильзы в блоке на 2,5 мм. После этого появилась проблема с цепью, стандартная цепь длинная натяжителя не хватает, если укоротить, так звёздочку распредвала надевать тяжело, но в принципе нормально всё работало
Купили у него этот двигатель под восстановление, но не сложилось, удалось достать коленвал 1,8 обменять на металлолом.
Этот блок до сих пор лежит.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Aleksandor-2138 сказал:

В Ахтырке один человек переделывал так, он фрезернул блок на 2,5 мм и утопил посадку гильзы в блоке на 2,5 мм. После этого появилась проблема с цепью, стандартная цепь длинная натяжителя не хватает, если укоротить, так звёздочку распредвала надевать тяжело, но в принципе нормально всё работало
Купили у него этот двигатель под восстановление, но не сложилось, удалось достать коленвал 1,8 обменять на металлолом.
Этот блок до сих пор лежит.

разрезную шестерню мерять надо в таком случае

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Uncle Russell сказал:

разрезную шестерню мерять надо в таком случае

А де в Москвичевскому двигуні розрізна шестерня? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Куляста Блискавка сказал:

А де в Москвичевскому двигуні розрізна шестерня? 

ну вона ставиться замість стандартної (та що на розпредвалу) і точиться з 2х стандартних, нею можна регулювати момент запалення в широких межах виглядає так як ТУТ  - https://www.olx.ua/obyavlenie/razreznaya-shesternyazvezda-grmmoskvich-IDm8HoE.html#a9dfb17da5

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку