nand1024

трущиеся детали

17 повідомлень у цій темі

Собрался ваять свой движок стирлинга или паровый движок, это будет маленькая модель либо без полезной нагрузки, либо с небольшой полезной нагрузкой(маленький генератор, приведение в движение маленькой действующей модели), есть в распоряжении прутик латуни и прутик меди, толстый прут бронзы его пока не рассматриваю ввиду размеров.

Задался вопросом, а с чего лучше всего ваять поршень и цилиндр по которому он двигаться будет?
Насколько я понимаю то лучше бронза, но если нагрузка минимальна, то может и латунь пойдет?
Также слышал что есть сочетание металов при котором их трение минимально, что тут подсказать можете?
Если будет стирлинг, то попробую еще низкотемпературный на фторопласте и капролоне делать, что здесь можете подсказать, пойдут ли такие материалы для поршней где рабочее тело воздух разогретый до 100 градусов?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сталь+латунь, сталь+бронза, чавун+сталь, чавун+бронза, ЦАМ+сталь,силумін+сталь. Пара силумін+сталь гарно працює тільки при щедрому змащуванні. Капролон - до 100*С, і він має дуже значний коефіцієнт теплового розширення, деякі сорти набрякають від води і мастил.  Фторопласт+ всі вище означені. Робоча температура для фторопласту -200...220*С. При конструюванні  треба брати до уваги теплове розширення матеріалів, визначити правильний зазор між деталями, щоб при нагріванні не підклинило. 

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
граматика доповнення
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Сталь+латунь, сталь+бронза, чавун+сталь, чавун+бронза, ЦАМ+сталь,силумін+сталь. Пара силумін+сталь гарно працює тільки при щедрому змащуванні. Капролон - до 100*С, і він має дуже значний коефіцієнт теплового розширення, деякі сорти набрякають від води і мастил.  Фторопласт+ всі вище означені. Робоча температура для фторопласту -200...220*С. При конструюванні  треба брати до уваги теплове розширення матеріалів, визначити правильний зазор між деталями, щоб при нагріванні не підклинило. 

якщо буде латунь+латунь, воно швидко зітреться?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Латунь +латунь - буде добре працювати при незначних навантаженнях з мінімальним змащенням, приклад - годинникові механізми, залізничні швидкостеміри, манометри і тому подібне. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Латунь +латунь - буде добре працювати при незначних навантаженнях з мінімальним змащенням, приклад - годинникові механізми, залізничні швидкостеміри, манометри і тому подібне. 

Дякую за відповідь

Змінено користувачем nand1024
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стеклянный медицинский шприц с притертым поршнем не подойдет? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@nand1024 не знаю габаритов модели, но могу посоветовать в качестве поршня, поршень от компрессора автокондиционера, он из алюминиевого сплава прочный, внутри полый и очень легкий, ненужную часть отрезается ( можно найти у мастеров  по ремонту на СТО) покрыт тефлоновым  покрытием и работает по силумину. Диаметр  около 30 мм.

3289253522_w700_h500_porshen-kompressora

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dedal написав:

Стеклянный медицинский шприц с притертым поршнем не подойдет? 

 

Вони надто щільно притерті. Користуюсь в майстрні таким, знаю.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Иванович написав:

покрыт тефлоновым  покрытием и работает по силумину.

Але далеко не у всіх компресорах з покриттям. А так як варіант, то цілком. 

І дійсно Іванович закцентував увагу - велике значення ще має вага рухосих мас. Наскільки можливо зменшити вагу поршня і шатуна, адже пар не дає такоі вивільненоі енергіі , як класичне вуглеводневе паливо. 

Титан можливо?.....

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, nand1024 сказал:

пойдут ли такие материалы для поршней где рабочее тело воздух разогретый до 100 градусов?

Думаю что нет. У пластиков огромный коэффициент температурного расширения. Они размеры не держат.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iгрек написав:

Титан можливо?

Надто гидкий в обробці матеріал,який взагалі не може працювати на тертя. Краще вже Д16Т, та інші марки дюралю. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Надто гидкий в обробці матеріал,який взагалі не може працювати на тертя. Краще вже Д16Т, та інші марки дюралю. 

 

А якщо покрити тефлоном? Для полегшення мех обробки брати В1-.., відносно терпимо обробляється. Краще совєтськой харчовоі нержі. 

А ще можна тонкостінна труба і варити поршень аргонкою, потім покрити тефлоном. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iгрек написав:

А ще можна тонкостінна труба і варити поршень аргонкою, потім покрити тефлоном

Освоювати вакуумне напилювання в домашніх умовах...Та ще й фторорганіки. Не гаражні це технології,далеко не гаражні. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Иванович написав:

@nand1024 не знаю габаритов модели, но могу посоветовать в качестве поршня, поршень от компрессора автокондиционера, он из алюминиевого сплава прочный, внутри полый и очень легкий, ненужную часть отрезается ( можно найти у мастеров  по ремонту на СТО) покрыт тефлоновым  покрытием и работает по силумину. Диаметр  около 30 мм.

3289253522_w700_h500_porshen-kompressora


тут сама суть в том что бы что то выточить, оно заработало и получить от этого кайф


попробую наверное из того что есть, латуный поршень и латуный цылиндр.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, nand1024 написав:

латуный поршень и латуный цылиндр

З фторопластовими кільцями. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, nand1024 сказал:


тут сама суть в том что бы что то выточить, оно заработало и получить от этого кайф


попробую наверное из того что есть, латуный поршень и латуный цылиндр.

Якщо Ви цікавилися темою цих двигунів,то там також є якийсь послідовний перечень розрахунків. Матеріал там же повинен згадуватись,у всякому разі глянути із чого виконані діючі моделі.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ще є графіт!  ;-) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку