Днепровский

Сверление круглых деталек.

10 posts in this topic

Всех с наступающим.  Вот сижу думаю как  сделать. Деталь - валик 8мм, нужно сверлить по  2 отверстия перпендикулярно и точно по центру, потом резать резьбу М4. Проблема в том что деталей много .  Сделать кондуктор или еще какие ни будь варианты, может кто сталкивался с такой работой и посоветует что ни будь.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

З наступаючим Днепровский,

Якщо це чорна сталь, то перший отвір в кондукторі по упору не проблема. Другий отвір треба базувати по першому, тому в перший отвір пхаємо штифт 3,3мм (я брав сверло) і впираємо тим штифтом в поперечні призми, які зададуть і перпендикулярність і слугуватимуть упором.

Conduct-1.JPG

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 минут назад, Днепровский сказал:

Сделать кондуктор

Собрать кондуктор из УСП-8

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 минуту назад, Гаврилів Василь сказал:

З наступаючим Днепровский,

Якщо це чорна сталь, то перший отвір в кондукторі по упору не проблема. Другий отвір треба базувати по першому, тому в перший отвір пхаємо штифт 3,3мм (я брав сверло) і впираємо тим штифтом в поперечні призми, які зададуть і перпендикулярність і слугуватимуть упором.

Conduct-1.JPG

Дякую, варіант для роздумів.  Перве шо мені прийшло в голову, це засверлить отвір  у негодному  різці в розмір деталі. Потім зробить два перпендикулярних отвора під сверло 3.3.Пхати деталь у цей кондуктор і сверлити. Єдине що не подобається,  якщо отвір під деталь буде щільний то важко її буде витягувать піся сверлення.

37 минут назад, Stebium1 сказал:

Собрать кондуктор из УСП-8

Нету у меня такого добра(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, Днепровский сказал:

Єдине що не подобається,  якщо отвір під деталь буде щільний то важко її буде витягувать піся сверлення.

 

3 минуты назад, Днепровский сказал:

Перве шо мені прийшло в голову, це засверлить отвір  у негодному  різці в розмір деталі.

Разрезать отверстие вдоль и стягивать его болтом после установки детали, отверстие сделать на десятку больше диаметра детали.

Тут другое, продумайте чем направляющие для сверла будете армировать. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 минут назад, Stebium1 сказал:

 

 

Тут другое, продумайте чем направляющие для сверла будете армировать. 

Если сделать кондуктор из 40х и закалить?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Днепровский тогда думаю вопросов не будет

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

мав колись роботу 18тис деталі по 2 отвори під м3. не все так просто. по перше :сверлили на фрезерному ,,мікрон,, друге ставили рухомий стіл на рейкі під 2 упора. на нього ставили кондуктор. робилося до волі швидко +зор. різьбу нарізали на різьбонарізному теж в кондукторі. на звичайному сверлильному не вийде.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 31.12.2021 в 21:28, Днепровский сказал:

Єдине що не подобається,  якщо отвір під деталь буде щільний то важко її буде витягувать піся сверлення.

Засверлити  з  іншої  сторони  отвір  ф 5 - 6 мм,  та  наставочка.  Не  варіант ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

сверлили в лекальних лещатах. бажано щоб була губка піл призму. швидкість повинна бути високою і сверло якісним з кородкою спіралью +зор

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.