vlad69

Что не так с двигателем постоянного тока?

32 повідомлення у цій темі

Как говорится выше попробовать оригинальный якорь в свой статор и заменить щетки и пружины,если есть возможность порегулировать положение щёток, убедиться в отсутствии КЗ витков на статоре, если не помогло,то значит не нужна эмалированная сталь на наконечниках.Еще,вам знакомо понятие"реакция якоря",возможно что положение щёток в оригинале  отрегулировано на определённое вращение, конечно если имеется такая возможность.

Змінено користувачем Zzz
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, Zzz сказал:

убедиться в отсутствии КЗ витков на статоре, 

Это вообще исключено.Перед сборкой каждого двигателя катушки и сам ротор проверяются на отсутствие КЗ.

 

15 минут назад, Zzz сказал:

значит не нужна эмалированная сталь на наконечниках.

Завтра разберу наконечник с оригинального двигателя и посмотрю, лакированное там железо или нет .

Вам спасибо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А можете відкрутити залізо зі статорних катушок у свого та оригінального двигунів і показати їх для порівняння тими поверхнями, що вони дотикаються до корпусу? Бо дивлячись на вашу шихтовку здається мені, що там прилягання ніяке, а магнітний потік замикається якраз через корпус, краще справді тоді робити з цільнякового заліза полюси статора, як при совєтах, само по собі воно такого погіршення параметрів не дасть, але вкупі з паскудними щітками якраз на то і вийшло б...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пороздивлявся ваші фото.

Виникла гіпотеза, що ваш якір виконано 100% по розмірах оргінального.

А ось статор в корпусі зміщений відносно магнітопровода якоря. Тобто нема повного перекриття осердя і частина потоку "висить в повітрі".

Це пояснює чому в оргінальному статорі ваш ротор почувається добре. :)

 

Я таке часто зустрічаю в асинхронниках після перемотки. Плутають кришки місцями і двигун гріється. Бо є заводське зміщення статора вздовж осі.

 

Змінено користувачем kratmel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vlad69 щось виявилося?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 часов назад, Fyva сказал:

щось виявилося?

Володимир,вітаю! Поки що нічого .Завтра спробую зібрати полюси під статорні котушки із звичайноі СТ3,бо тести із двох різних марок єлектросталі бажаних результатів не дали.

В 10.01.2022 в 20:56, kratmel сказал:

А ось статор в корпусі зміщений відносно магнітопровода якоря

Дякую за пораду, зверну на це увагу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Еще возник один вопрос- марка железа на полюсных наконечниках и на роторе двигателя должна быть одинаковая?

В данный момент у меня пластины на ротор изготовлены из динамной стали 2212, а полюсные наконечники из китайской 50WW470.

Это может влиять на параметры двигателя?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку