Oleg76

ДВС на природному газі як котел та генератор

13 posts in this topic

 Доброго дня.

Давайте обговорим. 

Суть - встановлюємо замість газового котла ДВС, до якого підключаємо щей генератор.

Маємо теплову єнергію для опалення + механічну перетворюємо на електричну, яку в свою чергу використовуємо знову ж для опалення, 

або  електроживлення будинку.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

КПД правильного газового  котла будет выше этого огорода,ещё и  затраты на обслуживание и ремонт ДВС

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

есть котлы работающие на диз топливе 

+генератор для электрики

чтоб двс  обогрел Ваш дом-  Вы представляете какую нагрузку надо дать двигателю

это если б вы снимали тепло с двс генератора при снабжении электричеством - пару домов   с приличной нагрузкой 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#306664 Posted (edited)

котел плюс инверторный генератор (в режиме сбережения)

3-4 литра бензина  на 8- 9 часов  при нагрузке 200- 300 ватт в час 

или генератор и акб батареи  + инвертор = 220в 

видел на своем веку  решение  булерьян  с отводами труб по комнатам - но чтоб двигатель - эт круто и по деньгам накладно

есть двигатель  с теплообменником  выхлопных газов но без нагрузки дизель и тепла нормально не даст а старый (не форсированный) и вовсе  сам не нагреется в мороз

а так современный настенный котел + утепление дома - я так понял газ у Вас есть 

 

(отношусь к газоблоку плохо но видя пару современных построек и утепленных снаружи  и расходом газа в 2 раза меньше чем у меня - поменял свое отношение  )   к примеру  расход моего дома в прошлом месяце 413 куб   а новострой  с такой же площадью 185 куб - есть о чем подумать

 

Edited by Viktor_KVS
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#306667 Posted (edited)

, Oleg76 написав:

встановлюємо замість газового котла ДВС,

Досить малий ресурс невеликих( 1......5літрів) ДВЗ -2000....5000 мотогодин до капремонту. Двигуни з великим моторесурсом як правило починаються з  габариту 2Д100, або 5Д49 ( тепловозні дизелі). Малолітражні двигуни зазвичай використовують як аварійні джерела струму. 

Edited by Куляста_Блискавка
доповнення
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Иванович написав:

КПД правильного газового  котла будет выше этого огорода,ещё и  затраты на обслуживание и ремонт ДВС

Механічне КПД ДВС нижче, а хто вираховував теплове КПД двигуна як опалювального пристрою?

Воно може бути і вище, адже паливо згорає під тиском при значно вищих температурах.

Тут головне ефективно зняти з нього тепло, додатково можна вихлоп пропустити через буферну ємність, 

обратку системи опалення через масляний радіатор. Іще додаємо кіловат пять халявної електрики, яка буде додатково

гріти через тени теплоносій, та живити побутові прилади

 Цей "огород" в промислових масштабах уже давно реалізований, я лише хочу обговорити можливість та доцільність

впровадження на побутовому рівні.

В Умані, на теплицях, працюють аж три таких установки з двадцятициліндровими двигунами САТ3520(обєм 86літрів)

Крім опалення  та електроенергії вихлоп з двигунів задувають у теплиці, адже при згоранні метану виробляється чистий СО2.

Ми надаємо їм деякі послуги з ремонту і ціни там сотні тис., вартість самої установки міліони.  Замість дорогих установок можна було б використати, скажімо, набагато дешевші теплові газові пушки для опалення та СО2, а електрику взяти з загальної мережі.

    

  Щодо витрат на обслуговування, тут потрібно рахувати, адже багато невідомих:

1. Скільки опалювальних сезонів може пропрацювати двигун, скажімо від таврії?

2. З пункту1 слідує -скільки це мотогодин, які регламентні роботи потрібно йому провод і скільки це коштує?

3. Потрібно прорахувати вартість всієї установки - ДВС, генератор, автоматика і термін окупності.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 година назад, Viktor_KVS написав:

чтоб двс  обогрел Ваш дом-  Вы представляете какую нагрузку надо дать двигателю

это если б вы снимали тепло с двс генератора при снабжении электричеством - пару домов   с приличной нагрузкой 

Не уявляю, того і питаю. Продавати електрику сусідам - це те ж ціаво, але зараз не про це.

Якщо ви вважаєте що система охоложження ДВС не впорається з нагрівом будинку і при цьому генератор виробить надлишок енергії,

то я наголошував, що лишня електрика може живити тени електрокотла.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#306672 Posted (edited)

, Oleg76 написав:

В Умані, на теплицях, працюють аж три таких установки з двадцятициліндровими двигунами САТ3520(обєм 86літрів)

Крім опалення  та електроенергії вихлоп з двигунів задувають у теплиці, адже при згоранні метану виробляється чистий СО2.

Ми надаємо їм деякі послуги з ремонту і ціни там сотні тис., вартість самої установки міліони.  Замість дорогих установок можна було б використати, скажімо, набагато дешевші теплові газові пушки для опалення та СО2, а електрику взяти з загальної мережі.

 Я перепрошую, але мені цікаво для чого в теплиці задувати чистий СО2?

 А ви ніколи не задумувались  на яку суму вирощується те, що в теплицях зветься "урожай" ? Ось уявіть що завтра сталася серйозна аварія електромережі,. Сама Умань якось переживе той час, що "перекинуть" живлення на аварійну систему, а чи переживе вирощене в теплицях, ось тут вже питання. Тому, мабуть не від доброго життя там використовують такі установки, що в сумі виходить продуктивніше  від застосування великої кількості теплових гармат.

Edited by IMP
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Куляста_Блискавка написав:

Досить малий ресурс невеликих( 1......5літрів) ДВЗ -2000....5000 мотогодин до капремонту.

Можливо, але для розуміння потрібно звести мотогодини до звичайних годин.

Якщо тривалість опалювального сезону триває 4320 годин і наша, система, припустим, 

буде працювати не постійно, а лише 30% цього часу, то у нас виходить десь приблизно з запасом

1500 годин. Питання - скільки це в мотогодинах? І, також, було б цікаво, скільки метану спалить умовний

двигун таврії за цей час?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#306676 Posted (edited)

, IMP написав:

 Я перепрошую, але мені цікаво для чого в теплиці задувати чистий СО2?

 А ви ніколи не задумувались  на яку суму вирощується те, що в теплицях зветься "урожай" ? Ось уявіть що завтра сталася серйозна аварія електромережі,. Сама Умань якось переживе той час, що "перекинуть" живлення на аварійну систему, а чи переживе вирощене в теплицях, ось тут вже питання. Тому, мабуть не від доброго життя там використовують такі установки, що в сумі виходить продуктивніше  від застосування великої кількості теплових гармат.

Ним потрібен кисень, а рослинам вуглекисолота, огірки ростуть шаленними темпами.

Головна функція установок це тепло і газ СО2, електрика у них навіть залишкова, вони її по зеленці продають державі.

Edited by Oleg76
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Oleg76 написав:

Можливо, але для розуміння потрібно звести мотогодини до звичайних годин.

Якщо тривалість опалювального сезону триває 4320 годин і наша, система, припустим, 

буде працювати не постійно, а лише 30% цього часу, то у нас виходить десь приблизно з запасом

1500 годин. Питання - скільки це в мотогодинах? І, також, було б цікаво, скільки метану спалить умовний

двигун таврії за цей час?

  Мотогодини нелінійна величина і залежить від деяких факторів експлуатації, то важко перевести їх у астрономіяний час.

 А якщо розрахувати так:

Умовна Газель їздить на міському маршруті, середня швидкість 40км/год. До капіталки

406й двигун може спокійно наїздити 300 000км. Виходить 7500год, а це 5 опалювальних сезонів.

І тут потрібно зауважити, що за 300тис. потрібно 10 разів робити ТО, в сезон два рази.

Масло + повітряний фільтр =500грн., 1000грн. за опал-й сезон.

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#306686 Posted (edited)

2 години назад, Oleg76 написав:

Воно може бути і вище, адже паливо згорає під тиском при значно вищих температурах.

Правило Гесса : кількість енергії, що вивільняється в ході хімічної реакції залежить тільки від кінцевих продуктів реакції, і не залежить від часу і кількості ступенів через які дана реакція відбувається. 

І не важливо- 1моль метану згорить до вуглекислого газу і води за мілісекунди в циліндрі двигуна, за хвилини у паяльній лампі, чи за добу на каталізаторі : кількість теплоти при цьому вивільниться абсолютно однакова. 

Edited by Куляста_Блискавка
граматика.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2 часа назад, Oleg76 сказал:

1500 годин. Питання - скільки це в мотогодинах?

следует знать, что обычно производители большинства автомобилей устанавливают примерно одинаковые условия для подсчёта моточасов, и чаще всего 200-250 моточасов работы двигателя равны 15 тысячам километров пробега в случае спокойной размеренной езды с умеренным количеством пробок и в целом работы двигателя на холостом ходу (ведь в этом случае пробег не увеличивается, а моточасы - растут). 

https://howcarworks.ru/вопрос/как-рассчитать-моточасы-в-километрах-и-что-такое-моточас

2 часа назад, Oleg76 сказал:

І, також, було б цікаво, скільки метану спалить умовний

двигун таврії за цей час?

 

Двигатель автомобиля в основном работает только на 25 % мощности, и на сотню в среднем сколько берет Таврия?

 И табличка в помощь

Opera Снимок_2022-01-10_164507_ecoles-nn.ru.png

 

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.