Zliva

Чавунно-алюмінієвий

36 posts in this topic

#308442 Posted (edited)

Хотів показати і обсудити наш верстат.

Система з шести Т-пазів фрезеруваних в рамі для фіксації оброблюваних заготовок.

Кліренс порталу 150мм, а хід вздовж осі Z – 180мм.

По осям встановлені направляючі двадцятого типорозміру HIWIN.

Робочі хода по осям X-Y-Z – 935х625х180мм. Швидкість переміщення по всім осям 8м/хв. Привід ШВП двадцятого типорозміру. Шпиндель 1.5кВт (2.2кВт), повітряне охолодження. Тип цанги – ER16 (ER20). Максимальні обороти шпинделя – 24000 об/хв.

Крокові NEMA34 8Nm

Конструкція основи – чавун, лиття, посилена ребрами жорсткості.  

Портал, траверса, стійки порталу – алюмінієвий сплав.

Деталі конструкції виготовляються за 1 установ на високоточному фрезерному верстаті з ЧПК італійського виробництва, що забезпечує точність позиціонування елементів конструкції таких як направляючі, опори ШВП.

Кронштейн шпинделя і плита – суцільнолиті з алюмінієвого сплаву, що зменшує кількість різьбових з’єднань і підвищує жорсткість конструкції. Це також дозволяє додатково відводити тепло, яке виділяється від шпинделя.

Кожен елемент верстату посилений ребрами жорсткості, що дозволить додатково поглинати вібрації.

Відео є на каналі YouTube

 

1.png

20190408_140301.jpg

20191108_101544.jpg

IMG_20210625_202838.jpg

IMG_20210626_195654.jpg

IMG_20210625_190021.jpg

11111.jpg

Edited by Zliva
9

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Крутяк!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#308447 Posted (edited)

20220125_1080p.mp4

12 минуты назад, freier25 сказал:

Крутяк!

Дякую.

Поки в цеху холодно, відновили геометрію великого верстату. 

Плити лежать і чекають поки ми їх обробимо

 

IMG_20220125_093711.jpg

16430965356443388777258245184104.jpg

Screenshot_2022-01-25-09-46-01-266_com.miui.videoplayer.png

Edited by Zliva
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Теж є бажання збудувати свого демона але як подумаю про литво то аж страшно....

гарна тумба з шухлядами для інструменту! А то воно завжди кудись поза верстатом валяється...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, freier25 сказал:

Теж є бажання збудувати свого демона але

Якщо бюджет дозволяє. Це не дешево. Тим більше разове виконання. Ми виливали партію. Дуже дорого форми ...ну і метал 

4 минуты назад, freier25 сказал:

... подумаю про литво то аж страшно....

Так. Але в нас воно своє. Тому якщо щось не так, це все знову іде в піч. Лємо по класиці. Дерев'яні моделі і в бій. По виплавляймим не працюємо. 

4 минуты назад, freier25 сказал:

гарна тумба з шухлядами для інструменту! А то воно завжди кудись поза верстатом валяється...

Мої лише креслення, виготовлення в сторонній організації

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ого! А де в Луцьку є таке "станкостроітєльноє обьєдінєніє імені Серго Орджонікідзе" ??)))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 минут назад, Dr_Hammer сказал:

Ого! А де в Луцьку є таке "станкостроітєльноє обьєдінєніє імені Серго Орджонікідзе" ??)))

:)

Ківерці. Ми переїхали. Хоч заїхати? Прошу.. пишіть в приват

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Як потепліє заскочу, цікаво!

А може десь скоріше треба буде в Ківерці.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

теж цікаво :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#308455 Posted (edited)

2 години назад, Zliva написав:

Так. Але в нас воно своє. Тому якщо щось не так, це все знову іде в піч. Лємо по класиці. Дерев'яні моделі і в бій.

Хотів запитати у вас з досвіду лиття, на скільки хоч приблизно витримується площинність чавунного литва в землю. Буквально вчора замовив чавунну решітку дощеприймача ДБ з розмірами 760 х 380 х 50 для використання в якості зварювального стола. Ось і думаю скільки мм прийдеться дерти, щоб вивести одну рівну горизонтальну площину.

 

 Припускаю, що чавун СЧ-20, Решітка ще стара, не використовувалась, а просто лежала.

Edited by IMP
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 минут назад, voronin_10 сказал:

теж цікаво :)

Пишіть в приват. Скину геодані і телефон

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 минут назад, IMP сказал:

Хотів запитати у вас з досвіду лиття, на скільки хоч приблизно витримується площинність чавунного литва в землю. Буквально вчора замовив чавунну решітку дощеприймача ДБ з розмірами 760 х 380 х 50 для використання в якості зварювального стола. Ось і думаю скільки мм прийдеться дерти, щоб вивести одну рівну горизонтальну площину.

 

 Припускаю, що чавун СЧ-20, Решітка ще стара, не використовувалась, а просто лежала.

Чим більша площа тим більший припуск. Відбіл 2мм. Це страшна річ. ВК8 стирається за прохід 1200мм. Тому треба за прохід брати стільки, щоб він не лишився. Буває і 8мм за прохід ідемо. Для оброблювальних поверхонь припуск мінімум 2мм. Але це все залежить від конфігурації деталі

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Люди часто намагаються економити грами і попадають на інструмент. Я теж це все пройшов

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Zliva написав:

Чим більша площа тим більший припуск. Відбіл 2мм. Це страшна річ. ВК8 стирається за прохід 1200мм. Тому треба за прохід брати стільки, щоб він не лишився. Буває і 8мм за прохід ідемо. Для оброблювальних поверхонь припуск мінімум 2мм. Але це все залежить від конфігурації деталі

Ви не вірно мене зрозуміли. Про чавуни маю трохи поняття. Мене цікавить ваш досвід лиття в землю. 

 

IMG-e4144e494f338bd4682351d5eeca6748-V.jpgIMG-47e13534ec6831a17758e221377d8933-V.jpg

 

 На фото 1 — задня частина решітки, на фото 2 — лице. Розміривказав раніше в мм. Питання до вас — на скільки можливий перепад лицевої частини по діагоналям, якщо решітку лили в землю і вона ще не використовувалась ?  Питання більше для вибору способу обробки — фрезерування чи шліфування. Для мене просто прийнятним варіантом буде рівна по площині поверхня для можливості притягування ч-з отвори деталей складної конфігурації при ТІГ зварюванні ?

Дякую!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 часа назад, Zliva сказал:

 

Хотів показати і обсудити наш верстат.

 

 

20191108_101544.jpg

 

.

Вітаю.

 

1. Навіщо зменшена висота поперечних перегородок посередині станини ?

Там, де вони зходяться у центрі.

Чи не простіше було би зробити однакової, постійної висоти ?

 

2. Чому в станині не запроектовані діагональні "сотові" перегородки ?

Як на балці порталу.

 

Дякую.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 минут назад, IMP сказал:

Питання до вас — на скільки можливий перепад лицевої частини по діагоналям, якщо решітку лили в землю і вона ще не використовувалась ? 

При розмірі нашої плити 1200*640 в нас пропелер 6-8мм. При тому в нас коробчата структура. У вас все мясо зосереджене по центру. Крутити буде. І як по мені дуже сильно. Крім того, у вас по середині пази. Поток при заливці розділиться. Будуть спаї. При тому різно-температурні. Взагалі отвори при литві не бажані. Це розповідав мені технолог.  

 

Якщо правильно зрозумів запитання..

 

 

Щодо обробки, я б просто фрезернув спочатку чорнову. А потім чистову. Ортимав би +/-0.05 і для зварювального стола вистачить. Думаю у вас при зварювані поведе значно більше

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 минут назад, технократ сказал:

.

Вітаю.

 

1. Навіщо зменшена висота поперечних перегородок посередині станини ?

Там, де вони зходяться у центрі.

Чи не простіше було би зробити однакової, постійної висоти ?

Вітаю. Там проходить швп з корпусом.

 

Цитата

2. Чому в станині не запроектовані діагональні "сотові" перегородки ?

Як на балці порталу

Розглядався такий варіант. Однак при моделюванні (частотний аналіз), коли в нас чотири точки опори, картина не змінилась. Але при литві це відіграє роль. Нема гострих кутів. Модель краще виймається з опоки. Кути не руйнуються і не осипаються.  Щодо балки, то там робили максимально тупі. І ухили там інші. Так як глибока формовка. На станині ухили менші. Тобто економили вагу там де це було можливо

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#308473 Posted (edited)

, Zliva написав:

При розмірі нашої плити 1200*640 в нас пропелер 6-8мм. При тому в нас коробчата структура. У вас все мясо зосереджене по центру. Крутити буде. І як по мені дуже сильно. Крім того, у вас по середині пази. Поток при заливці розділиться. Будуть спаї. При тому різно-температурні. Взагалі отвори при литві не бажані. Це розповідав мені технолог.  

 

Якщо правильно зрозумів запитання..

 Ось це й мене цікавило відповідно вашого досвіду  лиття в землю. Я розумію, що для прямого призначення решітки ці питання не суттєві. Мене ж більше цікавило на який приблизно розмір перепаду  (1,  2.....5мм) може виявитись перепад на площині, щоб прикинути яким способом обробляти поверхню, фрезерувати чи шліфувати. Не  дуже багато станків, як фрезерної групи, так  шліфувальної здатні обробити такі розміри деталі за одну установку.

 

Дякую за відповідь, плюсанути чомусь не можливо.

Edited by IMP
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, IMP сказал:

Не  дуже багато станків, як фрезерної групи, так  шліфувальної здатні обробити такі розміри деталі за одну установ

Наш станок дозволяє обробляти розмір 650*1600мм + четверта вісь. Тому була вибрана така констукція і розміри. Можливий варіант збільшити станину до 1500мм. Однак потрібно нові опоки і форма. Поки що ні. Не хочу.

Також була шліфовка 725. Тепер її нема. Я планував шліфувати столи. Однак.....однак.

 

В планах повторити конструкцію PCNC1100 або Haas MiniMil.

Також були плани виготовляти Pocket NC. Теж чавунний.

Однак це все залежатиме від того, чи будуть продаватись дані верстати.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Для обробки яких деталей був би привабливий такий верстат?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#308479 Posted (edited)

9 минут назад, YuM сказал:

Для обробки яких деталей був би привабливий такий верстат?

Вітаю Юрій. Давно Вас не чув. Тай сам рідко заходжу. Софт допилюю. 

В основному дерево, фанера, алюміній, латунь, пластики. 

 

Для сталі буде інший..

Аналог PCNC1100 або Haas MiniMil.

 

Edited by Zliva
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задають в ПП питання, чому вартість литва 60-80грн, а якщо немає форми, то додається вартість форми. 

Тому підготував невелике відео про ручну формовку.

І ще, якщо Вам потрібна 1 деталь і без форми, навіть не варто звертатись. Буде дорого.

Для одної деталі використайте інший спосіб литва, наприклад по виплавляймим моделям. 

Ми з такою технологією не працюємо і найближчим часом не плануємо.

По можливості перейняли би такий досвід

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Володимир підправив косячок станка

 

 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вітаю.

В мого товариша(напарника) виникли проблеми зі здоров’ям.

Друзі, лишилилось декілька необроблених станин під верстат.

Вага станини 160кг. +/-10%. Ціна 70грн/кг. На лом здавати шкода:(

 

Кого зацікавить пишіть в приват.

 

SMW-0609.01.001-1.PNG

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.