budivelnyk

Антикорозійна обробка. Прошу поради.

36 повідомлень у цій темі

Доброго вечора! Прошу допомогти порадою в питанні антикорозійної обробки внутрішніх порожнин автомобіля Газель, вантажопасажир. Може хто має досвід такої роботи. З того що найчастіше радять - то нігрол + гарматне сало. Мене цікавить рецептура, щоб було практично, і більш безпечно, і чи можливо цю гарячу суміш розпилити безповітряним способом. Може це вже є десь детально описано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, budivelnyk сказал:

Доброго вечора! Прошу допомогти порадою в питанні антикорозійної обробки внутрішніх порожнин автомобіля Газель, вантажопасажир. Може хто має досвід такої роботи. З того що найчастіше радять - то нігрол + гарматне сало. Мене цікавить рецептура, щоб було практично, і більш безпечно, і чи можливо цю гарячу суміш розпилити безповітряним способом. Може це вже є десь детально описано.

я обрабатывал   пушечное сало + смола  (разогревал и заливал  под давлением распылителем на конце  емкость от резака  керасином  ) все ок но  есть одно но  в жару  по прошествии 11 лет  эта штука досих пор вытекает   для пробы просто в пушечное сало мокнул  3 гайки  и лежат на заборе так для теста  по прошествии 5 лет одну отмыл как новая 

все ок но жижа не сохнет и под машиной хоть и не часто бываю но вечно влезешь а отмываться оно не очень  хочет 

в внутренние поры (двери лонжероны ) распылял просто пушечное сало - потом лет 7 чистик дренажи  - оно потихоньку стекает в жару - защита +++ но есть запах 

в жару эта штука вытекает и  по поверхностям  как бы поднимается по кузову вверх (масляная пленка  в пыли ) перед мойкой  пройтись тряпкой с сольвентом смыть на видимых местах 

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пушсало + нигрол или отработка. Разогреть, перемешать и задуть. Вытекать будет долго, но защита гарантирована)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ничего лучше Мовиля(или его современных аналогов) для скрытых полостей не придумано.

Можно компрессором,можно из баллона аэрозольного.

Змінено користувачем Dorognik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Dorognik сказал:

Ничего лучше Мовиля(или его современных аналогов) для скрытых полостей не придумано.

Можно компрессором,можно из баллона аэрозольного.

согласен - но цена  

сам в сенсе все задул мовилем но он пахнет сильнее чем  пуш сало (имею ввиду чистое без смолы  для задувки в салоне в полости )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Газель після ремонту кузовного чи нова?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Газель після ремонту кузовного чи нова?

Буде після кузовного ремонту. Повністю замінено низ - півпериметр( якщо так можна назвати) від передніх дверей лівих і до правих, з підніжкою бокових зсувних дверей включно, замінено підлогу вантажного відсіку, колісні арки, не міняв тільки передні підніжки. Мене бентежить наступне: для того, щоб розпилити цю суміш, її потрібно добре розігріти . Був свідком такого випадку, коли також задували автомобіль, і коли в ресивер з розігрітою сумішшю подали стиснене повітря, вийшло щось типу дизеля, шланг який був під'єднаний до компрессора моментом вирвало, і все те добро вперемішку з чорним димом полетіло у зворотньому напрямку, на превелике щастя, що не попало на людей. Інша справа, що я не знаю, який був склад тієї суміші.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, budivelnyk сказал:

Буде після кузовного ремонту. Повністю замінено низ - півпериметр( якщо так можна назвати) від передніх дверей лівих і до правих, з підніжкою бокових зсувних дверей включно, замінено підлогу вантажного відсіку, колісні арки, не міняв тільки передні підніжки. Мене бентежить наступне: для того, щоб розпилити цю суміш, її потрібно добре розігріти . Був свідком такого випадку, коли також задували автомобіль, і коли в ресивер з розігрітою сумішшю подали стиснене повітря, вийшло щось типу дизеля, шланг який був під'єднаний до компрессора моментом вирвало, і все те добро вперемішку з чорним димом полетіло у зворотньому напрямку, на превелике щастя, що не попало на людей. Інша справа, що я не знаю, який був склад тієї суміші.

я грел до кипения - шланг с времен ссср гидравлика 5м   понятно что он как силиконовый от температуры - но давление я ставил 4 атм хватало на конце шланга кусок трубы (торец запаян и 4 отверстия по бокам ) (и задувал пока не  кончиться раствор чтоб шланг продуть )

(тут заморочиться чтоб воздух подавать отдельно чтоб распыление было  как с пульвика было б прикольнее и расход меньше )

сначала попробовал  на одном лонжероне посмотрел ка расход как быстро вытягивать трубку  и тд 

на т4 у меня ушло 15 литров жижи  но  наверное 5л за это все время вытекло  днище промазал кистью  

эта жыжа в жару разогревается и  сама как пленка лезет по кузову - так что если камнем или чем еще местами процарапает защиту то летом само затянет - единственное что то делать по подвеске или что нибудь по машине снизу эт пип 

все делаю сам но если такую загнать на сто - наверное пошлют  так как перепачкаешься 

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

То треба приділити увагу гермитизації закритих прожнин, шви, стики…. якщо будуть дірки то ті мовілі-шмовілі не допоможуть. Працює це так - спочатку смокче пил-пісок, потім волога, потім той абразив як гівно в ополонці…

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Y.fowler. сказал:

То треба приділити увагу гермитизації закритих прожнин, шви, стики…. якщо будуть дірки то ті мовілі-шмовілі не допоможуть. Працює це так - спочатку смокче пил-пісок, потім волога, потім той абразив як гівно в ополонці…

эта жижа если попадет на металл и водой под давлением ее смывать не будете Вы  в жизни ее не отмоете - ну я т4 обработал в 14м году летом смотрел все ок  днище так присохло но придавив пальцем внутри еще живая 

а дренаж нужен - конденсат все таки не отменяли да и так (может сверху протечет) 

а швы  по старинке можно и авто пластилином пройти до обработки  - работает  (дешево сердито но работает и он жирный воду не пускает  ) где гарантия что герметик не пересохнет и не отойдет со временем- метал чистить обезжиривать при нанесении  )

другое дело что при такой кустарной обработке метал защищен но  приехав на сто ребята пошлют подальше 

все магазинные продукты со временем высыхают а тут (пушсало смола + ниглол советуют - оно долго живое остается )

обработай машину и хоть специально куда то в поле по пыли покататься  чтоб  припало коркой и не так бралось при  прикасании

Змінено користувачем Viktor_KVS
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене нива згнила, пераварена й оброблена, довірився спецам. Коли почали відвалюватися пороги то випадала цегла…

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Y.fowler. сказал:

В мене нива згнила, пераварена й оброблена, довірився спецам. Коли почали відвалюватися пороги то випадала цегла…

могу сказать что это было не пушсало 

а смола с отработкой пересохло все коркой отошло (или мастика с магазина- засыхает и отваливается при ударе или изгибе - вибрации ) - мовиль и тот лучше б был  в скрытых полостях

я при обработке окунул 3 гайки в  жижу и на улицу на забор - для себя как тест  все ок  

тут или варить чтоб раствор засыхал -тогда периодически обрабатывать повторно  или чтоб не сох но тогда в жару течет  и сам  перепачкаешься если что то надо сделать под машиной 

я добавлял смолы чтоб после остывания был как замерший холодец - но делал это в гараже при +20  так не сохнет и течет в жару до сих пор 

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можу сказати, що ви не в курсі))) ще раз автору теми, приділіть увагу гермитезації стиків. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Y.fowler. сказал:

Можу сказати, що ви не в курсі))) ще раз автору теми, приділіть увагу гермитезації стиків. 

я ответил как  стыки герметизировать  чем если так хотите 

 Вы предлагаете все заканапатить все на глухо (у вас там кирпичи собрались с грязи и тд )  - там вода будет со временем по любому с разных мест - дренаж нужен в любом случае 

а щели 1 мм  раствор сам закроет полностью - или  дно закрывать как в подводной лодке чтоб в брод -  

дренажные отверстия нужны и никто их не отменял - конденсат и на жиже появиться 

спорить не буду больше и что то доказывать

просто когда у меня был ваз 2108  я обрабатывал покупными средствами и видел результат через 5- 10 лет после (хотя современны мовиль  мобилак   я брал - так стал лучше значительно - аэрозоль долго не сохнет )

я посоветовал только то что делал сам и проверено временем  

Змінено користувачем Viktor_KVS
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я пропоную привести ремонт близьким до заводського, на автівках всі закриті порожнини мають вентиляцію на верх, але знизу без дірок. Так, звісно є дренажні отвори, але вони закриті корками. На далі не бачу сенсу дискутувати…

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, budivelnyk сказал:

Доброго вечора! Прошу допомогти порадою в питанні антикорозійної обробки внутрішніх порожнин автомобіля Газель, вантажопасажир. Може хто має досвід такої роботи. З того що найчастіше радять - то нігрол + гарматне сало. Мене цікавить рецептура, щоб було практично, і більш безпечно, і чи можливо цю гарячу суміш розпилити безповітряним способом. Може це вже є десь детально описано.


Секрет мне по наследству передал старый мастер )))
Пушсало - только то, которое продаётся кирпичиком и потвёрже.  В банках не годиться. Чтоб закрепить на поверхности и было всегда мягкой консистенции. Всё, что высыхает даёт корку, под которую потом всё равно проникает влага. 
Нигрол  - для текучести. Даёт основное преимущество, когда после царапины или скола камнем повреждённое место смыкается, затягивая туда защиту. 
Керосин (уайтспирит)- имеет свойство проникать в малейшие щели при обработке и в последствии выветривается. .

Способ приготовления. Сначала растапливать пушсало, потом вливаем нигрол. Потом убираем открытый огонь и в горячее вливаем керосина. Всё на глаз и на своё усмотрение, но это метод горячий. Он очень морочнёвый. Состав часто мгновенно застывает в шлангах и в сопле и давлением рвёт шланги и хомуты.  Я пользовался своей методой. Для этого добавлял легколетучую жидкость, которая донесёт на холодную состав и, сделав своё дело, уйдёт снизив текучесть. Из всех менее вонючих сольвентов я выбрал бензин калоша. Если  пушсало, нигрол можно греть на открытом огне, то при добавлении керосина и сольвента  огонь держим подальше ))). 

Распыляется на холодную легко, но воняет порезче, зато не долго.  Везде, где можно достать кисточкой предпочитаю это делать вручную. Внутренние полости дул с калошей. Даже салон. Неделю открывал окна при езде. Сейчас нет запаха от слова "совсем". 

Порожки заливал тоже по совету деда. Сначала задувал, куда  смог, а потом твёрдым пушсалом, как пластилином замазывал щели снизу порогов. Поддомкрачивал передок и оттуда заливал пару литров жижи. Затыкал пробку и гонял вперёд - назад с тормозами. Заливаем потихоньку, бо придётся щели подмазывать по ходу смеси к заду порога. У меня выливалось аж где то в передней балке )). Потом выковыриваем пушсало из щелей, чтоб конденсату  было куда стекать. 
       Моя первая машина 1995 года выпуска обработанная в 2001 была с целыми порогами и арками аж до прошлого года, когда её продал. В прошлом году обработал практически полностью по кругу свою новую машину 2017 года. Думаю, что мне её хватит до моей кончины ))). Но я добавлял ещё  канатную смазку. Это вообще зверь. Никакой керхер её не смывает. По неосторожности брызги попали на лобовое. Еле избавился....даже всеми сольвентами.... даже полировкой. Всё равно было жирное в том месте. 
     И оно таки ползёт. На жаре на стыках вылезает наружу. Надеюсь, что и там, в порожках оно так же ползёт вверх.  Летом не особенно капает.  

Змінено користувачем Валерий222
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для расширения кругозора.

https://m.youtube.com/watch?v=oeqUf0bJaKc

 

Понятно,  что деды... пушсало...  это святое и неприкасаемое. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Валерий222 написав:

В прошлом году обработал практически полностью по кругу свою новую машину 2017 года. Думаю, что мне её хватит до моей кончины

 

Обробка звісно на непоширення корозіі звісно добре, але.... а якщо доведеться рихтувати, вварювати фрагмент кузовщини?? Від дтп ніяка автівка не застрахована і залиту легкозаймистою субстанцією досвідчений кузовщик не візьме. Та і майстри-ходовщики, побачивши в теплу пору, що з машини тіче бяка, більше іі в ремонт не візьмуть. Сучасні автівки здебільшого всі оцинковані, плюс багато елементів пластикових, алюмінієвих. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Dorognik написав:

Ничего лучше Мовиля(или его современных аналогов) для скрытых полостей не придумано.

Я б не був таким категоричним. )))) З того, з чим доводилось працювати, набагато кращими характеристиками відзначались такі антикорозійні продукти, як Rast Stop канадського виробництва, та 

 

IMG_20200226_100808 (1).jpgIMG_20200226_100812.jpg

 

Єдині недоліки — їх ціна, та спосіб нанесення безповітряним розпиленням для де-яких типів антикорозійних покриттів.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дозвольте поцікавлюсь. 

Безповітряне розпилення це під тиском через форсунку,  що створює туман? 

Бо придивляюсь яку б форсунку застосувати,  поки за мінімальними  розмірами підходить форсунка з розпилювачів для квітів.  На китайщині є з різними розмірами дюз,  але розміри завеликі. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alex_P_P написав:

Дозвольте поцікавлюсь. 

Безповітряне розпилення це під тиском через форсунку,  що створює туман? 

Якщо я правильно зрозумів, то звертання саме до мене. Щоб сторонні не думали, що ви спілкуєтесь самі з собою, то краще вставляти нік до кого звертання, або цитату на яку ви збираєтесь відреагувати )))

 Саме так, це розпилення продукту, часом навіть великої густини, під великим тиском, яке потребує спеціального для цього обладнання https://www.google.com/search?q=апарати+безповітряного+розпилення&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiAq-yU2ur1AhUMLOwKHffhAhIQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1680&bih=949

Тиск на виході часом може досягати сотень атмосфер, але при цьому, продукт з консистенцією припустимо нігролу, може розпилюватись в туман.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щиро дякую всім за поради, вже склалось приблизне розуміння, в якому напрямку рухатись. 

2 години назад, Iгрек написав:

 

Обробка звісно на непоширення корозіі звісно добре, але.... а якщо доведеться рихтувати, вварювати фрагмент кузовщини?? Від дтп ніяка автівка не застрахована і залиту легкозаймистою субстанцією досвідчений кузовщик не візьме. Та і майстри-ходовщики, побачивши в теплу пору, що з машини тіче бяка, більше іі в ремонт не візьмуть. Сучасні автівки здебільшого всі оцинковані, плюс багато елементів пластикових, алюмінієвих. 

 

На рахунок того що легкозаймисте, це беззаперечно, я сам від цього далеко не в захваті, єдине що всі зварювальні роботи все одно виконував і буду виконувати тільки сам, єдине що напевне прийдеться, так це напевне додатково баллон СО², і при виконанні зварювальних робіт, якщо раптом прийдеться, дути газ в любу шпарину, де є ймовірність займання :(. Просто результат супер пупер антикору чужими руками вже повилазив боками, тому тепер всі роботи виключно тільки самому, а наймана праця буде тільки шпаклювання/фарбування. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, budivelnyk написав:

Просто результат супер пупер антикору чужими руками вже повилазив боками, тому тепер всі роботи виключно тільки самому, а наймана праця буде тільки шпаклювання/фарбування. 

Маю солідний досвід в ремонті (зварювальних роботах) ...в тому числі і комерційного транспорта. З повною відповідальністю можу порадити, що знати треба багато, але не все робити. Якщо варите, варіть і в вас буде досвід та навики в зварюванні, які  з часом переростуть в майстерність, якщо малюєте — так само.....а антикорозійну обробку краще доручити спеціально для цього навченим людям )))):crazy_mini: .....які вміють виконувати дану роботу, та мають досвід та навики в цьому. Всю роботу ви не переробите.

 І ще... не ображайтесь, але газелі виготовляються з металу такої якості, що будь-яка антикорозійна обробка їм мало допоможе.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, IMP сказал:

Я б не був таким категоричним. )))) З того, з чим доводилось працювати, набагато кращими характеристиками відзначались такі антикорозійні продукти, як Rast Stop канадського виробництва, та 

 

IMG_20200226_100808 (1).jpgIMG_20200226_100812.jpg

 

Єдині недоліки — їх ціна, та спосіб нанесення безповітряним розпиленням для де-яких типів антикорозійних покриттів.

Вы невнимательно прочли мой комментарий:)

Я ведь упомянул о современных аналогах советского состава Мовиль (Москва-Вильнюс)...Те препараты,которые вы показали и есть его аналоги.Да еще кое что,состав у всех средств для скрытых полостей практически идентичен:)

Змінено користувачем Dorognik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Користуюсь мазюка нігрол + солідол. Солідол дешевше за будь-яку змазку, Мішати треба на 500 г солідола десь 1-1.5 л нігрола. Регулювати до бажанної консистенції, для пензлика чи стисненого повітря.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку